Hoi meiden. Wel bijgelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren want ik zit nog steeds met een ziek jongetje hier @ Guusje: van harte met je zoon! O.wen, wat een leuke naam! Ben er weer vandoor! Tot vanavond misschien!
Elegance, grappig dat je dat lijstje weer eens naar voren hebt gehaald. Gezellig he op het wachtbankje, neem jij koeken mee.... of nog beter beschuit met muisjes
Ja, dat viel me inderdaad ook al op! Pfft, net even boodschappen gedaan en ben nu total loss. Helaas staan de boodschappen nog te wachten op hun plekje in de (koel/vries)kast, dus ik moet nog even doorpakken. Ben er echt nu wel klaar mee. Zo irritant om geen energie te hebben!
Eva, weer de hele spelletjes en knutsel kast overhoop gehaald vandaag? Beterschap met je mannetje. Wilt hij in de middag ook niet slapen?
Missiemaartje, wat moet dat een geweldig gevoel zijn voor jullie om nu als gezinnetje thuis te zijn! Vind je het spannend, zo zonder de verpleging etc om hem heen ? Geniet ervan! en ben natuurlijk erg benieuwd naar de fotos!
*welkom in de wonderlijke wereld, die Maxima's Medisch centrum heet* sinds ze zijn gaan samenwerken...... zucht..... misschien ongemakkelijk gevoel van het "gewroet"... had ik vorige keer na vk bezoek ook zo erg... gewoon van het in mn buik porren om indaling te voelen.... heb ik lang "napret" gehad....
Als je niet tussen 11 & 2 en 17 & 20 uur gaat bevallen, dan kan ik gewoon buddie zijn. Denk dat het beter is (tot F.ynn thuis is) dat je Foxy smst. Ben er teveel niet en wil het niet op mijn geweten hebben dat de dames hier dadelijk uren met smacht zitten te wachten. En weet je wat het is Cerberus... Als jij er een morgen niet bent, weten we toch al bijna genoeg
Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van O.wen!! Wat een mooie naam zeg! Jeeej N.iek is thuis. Wat moet dat een fantastisch gevoel zijn. Geniet ervan! Hier blijf ik ook moe. Volgens mij kan ik de hele dag wel slapen haha.
Nog een 'meelezer' Ook ik wil me even melden, lees eigenlijk sinds mijn verlof mee maar wilde me er niet mee bemoeien omdat het al zo'n besloten club is en ik niet ineens binnen wil vallen Ten eerste alle mama's gefelicteerd! Heerlijk al die wondertjes, daar word je echt gelukkig van Ik vind het fijn om met jullie mee te lezen, het is allemaal zo herkenbaar. Ik ben 27 en heb een zoontje van ruim twee jaar. Na een MA vorig jaar maart ben ik nu bijna uitgerekend (11 maart) van ons tweede kindje. Een meisje! We zijn dolgelukkig. Vind het allemaal heel erg spannend nu de bevalling zo dicht bij komt, en soms wel een beetje eng. Dan is het echt heel fijn om jullie verhalen te lezen! Onze kleine man was er al met 37,4 wk dus heb echt een beetje het gevoel dat ik nu al overtijd ben haha. Iedereen die nu nog moet gaan bevallen heel veel succes! Laat die Maart baby's maar komen. Liefs Elfje.
Gentle Heel veel succes morgen ga duimen !! Pioentje Heel veel succes daar en inderdaad dan zit je het beste thuis .. Hoop voor je dat het zakt . Sheena Die metingen (zeker nu) met korreltje zout nemen . De rede dat ze volgens mijn echosccopist van nu er vorige keer zover af zaten, is omdat ze idd vanwege ligging op het laatst geen goede metingen meer kunnen doen Hij zei: de botten lijken wel recht in beeld, maar in werkelijk ligt natuurlijk alles gebold in de buik . @peuter Tja mijne zou dus 6 pond wegen, paar uur voor bevalling en was dus 4240 Maar in tegenstellling tot piemels is de volgende uitdrukking met bevallingen wel waar . Size doesnt matter Hij was vlotter dan de rest .. Elegance Je bent vorige keer gewoon verwend . . Leuk dat je het lijstje hebt opgevist Rens Hahahahaha .. zou t?..... Ik voel me ook bijna verplicht om iig elke ochtend even babynieuws te spieken .
Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! ben hier ook benieuwd naar het verhaal...!!
als het ECHT zo is dat kleine kinderen bevallingen kunnen voelen aankomen.... ga ik nog maar ff checken of ik alles klaar gezet hebt.... mennn.... wat zijn peuter, maar vooral dreumes vervelend.... alleen maar bij mij willen hangen... en anders krijsen en gillen... Hij wou net (na het wakker worden) niet eens gaan staan in zn bedje zodat ik hem kon tillen.... alleen maar handen omhoog en janken... pfffff......
Dames ik zit er een beetje doorheen.. ervaren mama's misschien tips, ideeen, of andere oppeppende woorden? http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/340684-twijfelen-over-doorgaan-bv.html
Dit MEEEEEEEEEEEEEEEN je niet!! Net alle kostbare tijd alles door te lezen en in 2 schermen op iedereen te reageren... Is alles weg! Ik weet niet waar het is gebleven, misschien het verkeerde scherm ververst??? Sorry dames, heb nu geen tijd meer op iedereen te reageren, dus ff kort: @ Pioentje: fijn dat je thuis bent, hoop dat ukkie blijft zitten en wil wachten tot 7 maart... Duim duim duim @ Missie: helemaal supernieuws!! Geweldig... Het lange wachten wordt beloond... @ De rest: sorry, ben weer bijna alles vergeten Dames die het moeilijk hebben; zet hem op, jullie kunnen het! Nog efkes wachten.... Guusje, super gefeliciteerd met jullie mannetje. Wat een flinkerd zeg Ego: F.ynn vanmorgen weer goed aangekomen, zit nu op 2375 (60 gram aangekomen dus). De zuurstof is er nog steeds af, alleen hij had gisteravond of vannacht (snap niet dat ze het niet ff hebben gezegd, want heb gister om 00.00 uur nog gebeld en toen zeiden ze dat alles goed was) een dipje gehad, maar zelf opgelost. Geen alarmen meer gehad dus. Vnv maar eens effe vragen hoe nu verder. Want ze hebben rooming innen aangeboden, maar is wel handig als ik weet wanneer dat dat gaat zijn. Manlief wil natuurlijk ook mee dan als het mogelijk is... Sorry voor mijn gehaaste en korte reactie ff, maar móet het eten ff gaan maken en dan weer door naar het ziekenhuis. Tot vanavond!! Liefs
@ Gentle: wil graag foto's zien van de shoot Ben erg benieuwd! @ Cvermeulen: heel veel succes morgen als ik je niet meer 'spreek'. Het gaat je vast en zeker lukken, ben ik van overtuigd! *schoot me nog iets te binnen hahah*
Lastig om een goed advies te geven. Het enige wat ik je mee kan geven is dat je vooral niet té lang tegen je gevoel in door moet gaan! Het moet voor allebei leuk blijven. En laat je daarbij vooral niet door mensen dwingen om koste wat kost door te gaan (consultatiebureau...). Misschien kun je eens met een lactatiekundige overleggen of het bijvoorbeeld mogelijk is om BV met FV te combineren? Bij mijn dochtertje merkte ik bijvoorbeeld dat zij veel tevredener leek met FV. Net of dat voedzamer voor haar ws.