Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@missie JOEOEOEOHOEOEOEO N.iek is thuis. Wat een supernieuws!!!!! Nu lekker gaan genieten!

2. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Guusje@ VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE.

geniet van de tijd die komen gaat.
    Hier alles zo goed als gedaan nog 1 was draaien en dan is alles gebeurd, zoontje gaat heerlijk bij oma slapen en idd.
    De zenuwen zal hij ook wel voelen was vanmorgen zo druk niet normaal, heb net nog heerlijk geslapen alle krachten verzamelen voor MORGEN whahaha Groetjes Chantal

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pff, Cerberus... Zit ik hier te lezen op het buikenforum... Advertentie van medicijnen, staat daar zon flubber/slimey bij! Denk dat me dat nog lang bij gaat blijven ;)

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Sasjuh: als ik er straks aan toekom, kom ik nog even reageren in je topic!

@Ego: ik zit nu al ruim anderhalf uur te wachten op de vrouw van het cb. Met stoom uit mijn oren inmiddels...
    Tip voor degenen die het thuisbezoek nog gaan plannen: vraag het telefoonnummer van degene die komt! Ik weet nog dat ze bij mijn zoontje ook een half uur te laat was (ander cb), maar dit slaat echt alles, vind ik!
    L.ise moet zo gevoed worden, en ik wilde eigenlijk al iets voor het eten doen... We wachten 'vrolijk' verder....

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @cvermeulen: spannend meid! morgen heb je een minimensje in je armen :D Ik hoop dat je vannacht kan slapen.

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahahaha komt net het VSM-pakket van FBTO binnen. Vriendje maakt het open, ziet de zetpillen en zegt: ahhhh hoe kun je nou zien of een baby hoofdpijn heeft? Das zielig!

Ehhh ja schat...wat wou je anders? Paracetamol laten slikken?

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hoi meiden, heb alles gelezen, maar ff geen puf om te reageren... Ben mn gipsen buik aan het mozaiken...

***** Jantje wat een werk!!!!!

Zie hier alvast het eerste resultaat...

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik blijf even lekker mopperen hoor! Inmiddels is het dus 2 uur geleden dat ik eigenlijk de afspraak had.
    In de tussentijd heb ik nu snel soepballetjes gedraaid en 2 stokbroodjes afgebakken, en ik ga L.ise zo toch maar verschonen, vitamines geven, en dan ook voeden (ze zal er wel wakker van worden, hihi!)

Morgen ga ik het cb vragen of de afspraak niet overgeslagen kan worden. Ik heb geen zin om nog een keer de halve dag te zitten wachten namelijk! Ga ik van de week wel even naar het weeguurtje! (al onze gegevens staan natuurlijk al in de computer, dus vond het sowieso al een nutteloze afspraak eigenlijk...)
    Oeh, ik ben echt superlink, merk ik.... (restje zwangerschapshormonen...)

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ff ego, lig even ter controle in het zkh. Ik verwacht niks, belde eigenlijk of ik pijnstilling mocht pakken, maar moest komen. Heb ontzettende pijn aan de rechterkant in mijn rug en onder mijn borst. Op dezelfde hoogte, kam geen houding meer aannemen. Ze denken dan toch aan zw.vergiftiging. En moeten dus alles checken. Dus tja, de hele riedel afhandelen en met pijnstilling naar huis denk ik. Gezegd dat ik geen inleiding wil in ieder geval. Leske

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Frenzy, mooi zo de buik!

Leske, ahhh nee he! pfff dat is echt balen
    nou hopen dat je straks weer richting huis kunt en de pijn afneemt!

11. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

He dat klinkt niet zo leuk. Hopelijk valt het mee!

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Oooow??? Als het goed is krijg ik die ook nog... Is het een leuk pakketje?

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@frenzy. Wauw wordt mooi. Ben zelf ook van het mozaieken!

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Leske... Potverdrie! Dat is niet de bedoeling... Hoop dat het meevalt. Duim voor je. Dikke dikke knuffel!

15. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hier nog even het lijstje.. zag dat k er niet meer tussen stond.

Wanneer denk je te gaan bevallen of wil je bevallen?

20 februari MupKUH
    21 februari Leske
    25 februari Anna27
    27 februari Beesie
    27 februari Eva
    29 februari Happymom
    29 februari Sasjuh
    29 februari Mon
    29 februari Foxy74
    2 maart cvermeulen1979
    3 maart Suzanne
    7 maart Sheena21
    10 maart lautjuh
    14 maart EmvSenR
    14 maart Fropste
    15 maart Gentle
    16 maart Frenzy
    17 maart Cupido
    21 maart Shadow
    25 maart cerberus
    2 april Eveline1986

@ leske... wat vervelend dat je zo'n pijn hebt.. hopelijk is het geen zw vergiftiging denk dat ze hem dan toch willen halen als het zo is...

@ aanvoelen.... wat cerberus zegt dat kleine kinderen een bevalling misschien aanvoelen? nou hier geen kleine kinderen maar wel 3 honden die de hele dag al aan het zeuren en janken zijn en me constant volgen, zou wel lekker zijn als het zou gaan beginnen haha

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoe testen ze eigenlijk of je zw vergiftiging hebt ?
    is dat een bloedonderzoek ofzo

Hopelijk is het dat niet want dan zul je neem ik aan geen keus hebben dat je niet ingeleid wil worden ?

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ja ik vond het een leuk pakketje! Neusspray, billenzalf, zetpillen, druppels voor darmkrampjes en druppels voor na de vaccinatie

@ Leske, succes!!

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Zebra, volgens mij kijken ze naar je bloeddruk en naar je urine. Of daar eiwitten ofzo inzitten...

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd bd, urine en bloed prikken. Als het wel zw.vergiftiging is heb ik idd geen keuze en dan gaan we ervoor. Maar dat verwacht ik echt niet hoor, denk eerder een flinke kneuzing ofzo. Dan wil ik liever een pijnstiller en geen inleiding. Jullie lezen het wel! Thx voor de berichtjes.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    succes Leske!

Deel Deze Pagina