@ frenzy: knuf voor jou. Hier vanaf 1u wakker met krampen, nog even geslapen, nu weer krampen maar lijkt weer af te nemen. Als het doorzet moet ik mijn zieke mama uit bed bellen (mijn moeder heeft een bact. Infectie te pakken dus aan antibiotica) zij is de oppas voor zoonlief namelijk. Nou goed ik ga nog even proberen te slapen, wie weet heb ik mijn energie nog hard nodig straks....
Ik ben weer wakker... Bah... Kwam eigenlijk door mijn zoontje die weer aan het bonken was met zijn hoofd.. En zo huilend wakker werd.. Missiemaartje, ik had al op fb gereageerd maar doe het hier nog eens.. Wat ontzettend leuk en spannend voor jullie! Het zoeken naar de juiste temperatuur is ook zoeken in het begin, dat kan ik me nog goed herinneren. Ik was het alweer vergeten tot je erover begon.. Stom hoor hoe ik al die specifieke dingen van het begin vergeten ben.. Hopelijk slapen jullie vanacht toch een beetje.. Hoeveel nachtvoedingen krijgt hij nog? Leske wat vervelend, het tietze syndroom, pfff.. Het zit je deze zwangerschap echt niet mee he.. Gelukkig kon je wel naar huis en is het geen inleiding geworden.. Ik heb de link iet gelezen, vraag me nu af of het wel te behandelen is tijdens de zwangerschap? Suzanne, balen van de terugval van de jongste.. Was ze al lang zindelijk of pas? Ik heb wel vaker gelezen dat het vaak voorkomt in deze periode... Super fijn dat opa en oma een deel van de zorg op zich nemen.. Rens, je ontlasting zegt mij niks.. Toch misschien even langs de ha morgen? En rooming in, ik moest even opzoeken wat dat betekend.. Maar leuk lijkt me dat.. De hele dag met je kindje, tenminste als hij wakker is.. Moet je ook op het kamertje blijven als hij slaapt? Veel plezier morgen! En bij thuiskomst kun je heerlijk relaxen voor de nieuwe tv! Ik duim mee dat julie Mannetje dit weekend mee naar huis mag! Cvermeulen, heel veel succes morgen! Kei spannend! En dan ook nog misschien gaan bevallen op jou voorspelde dag! Hopelijk verloopt he allemaal snel en vlot en heb je je wondertje snel in je armen! Toi toi toi! Anna wat slecht van het cb! Ze hebben mij toen drie kwartier laten wachten. Ze uitgelegd dat ik dat met mijn clienten niet kan maken en ik er een verschrikkelijke hekel aan heb. Ze kunnen op zijn minst even bellen toch.. Alsof je niks anders te doen hebt. Ik vind het ook zo'n onzin dat ze weer langskomen voor een 2de kind.. Wat ik van de kraamzorg intake overigens ook vond.. Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben! Sasjuh, de enige tip die ik je kan geven is volg je gevoel.. Ik ben ook destijds gestopt en die kmop omzetten was heel moeilijk, maar voelde voor ons als een verrijkking.. Is het geen idee dat je je een datum voorneemt en tot die dag probeerd? En als je dan nog steeds wilt stoppen, dan stop je, maar weet je wel zeker dat het een overwogen besluit is geweeest. Frenzy, gewoonw gebruik maken van de optie dat we allemaal luisterende oren hier hebben hoor! Nogmaals heel veel sterkte de komende dagen.. Wat een geweldig mooi gips corset! Het is wel een soort van beIgheidstheraphie zo lijkt het.. Hihi.. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Eveline, heb je je zwalbum nogmyeruggevonden of was de nog niet opgeslagen info verdwenen? Ik heb even gemist wat er met je vriend is.. Maar las dat hij pijn heeft? Beterschap met hem! En ik krijg honger van al dat lekkers wat je opnoemt hahahaha... Beesie, balen dat je zoveel last van alle kwaaltjes hebt.. Jou einde van de zwangerschap is verre van plazant he.. Hopelijk ben je dan ook de volgende die gaat bevallen.. (op cvermeulen na dan) Gentle, Misschien dan toch maar wat meer werk uit handen gaan geven met veel harde buiken.. Ik kan hier al weken niet meer stofzuigen zonder harde buik.. Dus voetjes omhoog en de man roepen hihihihi... Nu kan he nog he. Straks zijn we weer de klos! Succes morgen bij de echo.. Ze gaan nogmaals naar het hartje kijken? Cerberus, spannend als je aan ke kids merkt dat de spanning sijgt.. Ze kunnen het zo goed aanvoelen.. Betekend wel dat we je gezelligheid gaan missen hier op het forum als je bevallen bent.. Wil je nog ff niet bevallen? Hihihi.. Grapje he.. Ik heb honger... Gelukkig is het niet meer zo koud snachts als ik mijn bed uitstap
Spannend eva! Ben benieuwd of ik je hier vanacht nog terug zie! Balen dat je moeder nu ziek is.. Lukt het haar om voor je zoontje te zorgen? Succes!
Goeeeedemorgen! Laat ik maar heel vrolijk doen... Beter voor mn humeur want ben stront chago!! Sterf van de pijn in mn rug, heb vanaf 2 uur geen oog meer dicht gedaan. Heb last van mn astma, en nu flinke krampen in mn rug en misselijkheid. Gevolgd door harde buiken. Volgensmij ga ik 25 maart niet halen zo! Had hett gister middag ook al met allemaal steken in mn doos en krampen in mn buik. Gelukkig niets gepland vandaag dus maar lekker pyama dagje houden. Ga zo maar ontbijten, hopeloijk slaap ik daarna nog iets.. @frenzy, volgensmij was jij degene die een dikke knuf kom gebruiken, of haal ik het nu door elkaar?! Iig dikke knuff
Goeedemorgen dames hier even een kort bericht je toch nog 5 uurtje kunnen slapen werd vannacht wakker baddend van het zweet?? Om half 9 melden op de verloskamers ik vind het weer heel spannend hoop dat het deze keer fijner mag verlopen en dat ik lichaam meewerkt. Zodra ik babynieuws heb laat ik het wete probeer tussen door wel nog mee te lezen als de weeen dat toe laten hihhihi nou meiden jullie horen het wel..... spannend
Cvermeulen, ik heb al op fb gereageerd, nogmaals heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je een snelle en vlotte bevalling.. Eindelijk kun je je wondertje in je armen nemen... Succes! Meiden er is babynieuws op fb.. Maar ik weet niet of ik het hier mag plaatsen... Dus laat ik het aan een van jullie of haar buddy over.. (bij deze dus al een klene felicitatie hihihi)
Goedemorgen meiden, oh my... Zóveel pagina's..! Gister niet meer in gelegenheid geweest. Niet lekker en veel geslapen. Zo weer even poging tot reageren doen. Nu waking up met dochter en zo naar school brengen!
@ Leske, Syndroom van Tietze , tjee daar zit je ook niet op te wachten. Heb even op google zitten lezen maar lijkt me dus echt geen pretje. positieve is dan weer dat het geen zwangerschapsvergiftiging is en een inleiding dus tot nu toe niet nodig. Hopelijk heb je vannacht redelijk kunnen slapen ? @Frenzy, hopelijk alles goed daar ? Gezien je berichtje van je emo verhaal wat je toch niet geplaatst had. * knuffel * @ Anna, nou zeg ook fijn van het cb! zit je de hele tijd voor niks te wachten pff @Rens, veel plezier vandaag met rooming-in! @LaFemme, ik voel ons meisje helaas nog steeds nauwlijks, volgens het ziekenhuis is ze gewoon erg rustig. op de ctg's zijn de groene blokjes ook maar erg weinig en er zit lange tijd tussen. Maar het kan ook aan de houding ligging. Ik voel wel steeds vaker een hoofje duwen ( ook weer niet fijn want dan krijg ik het spontaan benauwd en word duizelig ) omdat ze natuurlijk verkeerd om ligt Hoe gaat het met jou ? Zie een heel verhaal aan reacties maar geen berichtje over jezelf @Missiemaartje, hoe is de nacht gegaan met N.iek thuis ? hebben jullie nog wat kunnen slapen zelf of alleen maar trots naar jullie mannetje in zijn eigen bedje gekeken @Eva , en heeft het doorgezet ?? ben benieuwd @Elegance, ahhhh ik wil het babynieuws ook weten!! heeel lastig zonder fb! @Shadow. jeeeej verlof nu toch??! vervelend al die kwaaltjes he! en erg herkenbaar die steken. Ik heb ze vooral aan de zijkanten, kan er snachts als ik moet plassen bijna mn bed niet van uitkomen, erg lastig @ cvermeulen, heel veel succes vandaag!
Goedemorgen, Redelijk geslapen, tot 3.00 uur zonder pijn kunnen slapen. Toen wakker en gruwelijk misselijk (misschien van de medicijnen?), maar toch wel weer ingeslapen. Nu nog steeds geen pijn, maar weet uit ervaring dat dat in de loop van de dag terug komt. Tietze, weet niet meer wie het vroeg, maar ja, het zit echt in mijn borstbeen. Aan de zijkant geen pijn en achter wel weer, precies op dezelfde hoogte als aan de voorkant. Ze kunnen er nu niet zoveel aan doen, alleen pijnstilling. Na de zwangerschap kunnen ze er ontstekingsremmers voor geven. Maar ik hoop dat het dan gewoon weg trekt. Het is iets reumatisch, maar komt wel regelmatig voor bij zwangeren. Jaaaaaaaaaaaah, leuk babynieuws zag ik op FB, maar voel me ook niet zo vrij om het hier te posten. Zal vandaag vast door degene zelf of een buddy gepost worden. Of iedereen moet lid worden van FB, hihi. Jammer meiden, van de wakkere nacht weer. Hoop dat jullie nog wel wat hebben kunnen slapen. Frenzy, dikke knuffel meiske!!! Denk aan je... Elegance, op zich gaat deze zwangerschap qua bd, urine, kindje etc. allemaal perfect. Beter kan niet, zeggen ze ook in het zkh. Alleen mijn lijf wil niet helemaal mee (bekken en nu dus Tietze). Ach, ik heb het er graag voor over hoor, komt wel weer goed straks. Moet zeggen dat ik gisterenmiddag wel enorm baalde en ervan moest huilen, zo'n pijn. Maar nu gaat het wel weer, het is nog maar heel even. Sasjuh, heb je al besloten of je doorgaat met BV? Kan je geen advies geven, ben zelf gestopt na 4 dagen omdat ik veel pijn had en Joosje enorm afviel en voor mij was dat de beste beslissing. Heb daar ook nooit spijt van gehad. Maar het is voor iedereen anders dus volg je gevoel zou ik zeggen. Succes, snap dat het niet makkelijk is. Cvermeulen, veel succes vandaag, spannend zeg!!! Meiden, ga zo douchen en weer naar de fysio!!! Liefs, Leske
@cvermeulen: veel succes vandaag!! @babynieuws... las ook wat net, maar wacht nog eventjes af tot het hier verschijnt @ego; gisterenavond de hele avond zeurende krampen, zo de nacht ingegaan... kleine uk ondertussen maar woelen en woelen! Vanochtend alles stil, dus we doen er nog een dagje bij
@ meiden thx voor de lieve knuffels! Pfffff zal er niet te veel over uitwijden maar heb gsiter weer flink ruzie gehad met mn moeder en dat was wrom ik had gerageerd of eigenlijk toch niet, drama weer zeg maar! @ Cvermeulen; succes vandaag! @ Foxy; nachtbraker! Hopelijk kun je overdag je slaap een beetje inhalen! @ Elegance; thx meid! En jij had ook niks te doen vandacht, meg lange reactie... @ Zebra; weet je het al wie er bevallen is? Vlgs mij mogen we er hier wel over praten hoor, masar kan haar buddy niet goed op zw-schaps pagina...
Ik ben weer op de hoogte van de nieuwste baby erg leuk! Frenzy, ahh bah zo'n ruzie is nooit fijn. Is het nu allemaal een beetje uitgesproken of zit je er nog steeds mee in je maag ?
Ik laat vandaag toch gewoon alles uit mn handen vallen is dat een kwaaltje op dit termijn of ben ik vandaag gewoon erg onhandig. tjee zeg niet normaal. vandaag een keer later op de dag naar de ctg, mijn moeder heeft zelf een afspraak in de ochtend en vriend moet naar vergadering dus we gaan zodra hij daarvan thuis is. ook wel eens fijn een ochtend thuis op de bank
Meissie toch, alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt met Loeks dag in het vooruitzicht en een kleine jongen in je buik. Vervelend allemaal... Hoe gaat het nu? Heb je wel je hart kunnen luchten? Mag best hier hoor, als je daar behoefte aan hebt natuurlijk. Niks moet, alles mag wat dat betreft. Vind het allemaal erg rot voor je dat het zo moet gaan want dat verdien je/jullie echt niet. Sterkte meid, ook voor je mannetje. Kus, Les
Thx meid, en dat is het dus weer, het komt er weer bovenop, waar ik niet op zit te wachten... Pff en wil het hier wel weg zetten, maar tis ook persoonlijk.... En Zebra; tis niet uitgepraat, dat is het probleem... praten komt niet in de het woordenboek bij mij moeder voor. In plaats van praten krijg ik alleen maar dreigementen en gevolgen te horen van haar om een beslissing die ik neem.... Maar goed, manlief is vandaag gelukkig thuis, we gaan wat rommelen in huis, heb vanacht heel slecht geslapen dus nu rustig aan zo ff met de paardjes knuffelen....
@ Zebra; is een kwaaltje meid Succes vandaag bij de CTG! Hoop dat het een beetje voorspoedig verlooopt!