Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    maart mama's 2012 zp

2. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frenzy, whaaa, doe jij dat nog allemaal uit je hoofd, op iedereen reageren?? Chique! Daarvoor is mijn zwangerschapsdementie al iets te ver gevorderd:$:D

Veel sterkte hoor... zijn geen gemakkelijke dagen voor je.

@missy,
    idem hier, maar niet regelmatig, dus enkel voorwerk... (is ook al sinds gisterenavond bezig, anders was ik al wel bevallen geweest :p ) Hopelijk zet het bij jou door!

@pioentje, ook hier nog eens een dikke proficiat met Flint! Fijn dat hij het goed doet!

@pompeloesje, hoe doet kleine Jack het nu?

3. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet goed wat te zeggen, maar snap goed dat je je zwaar ellendig voelt... Ik snap ook echt niet dat je moeder op dit moment zich zo opstelt... (maar ik ken de situatie niet). En dan morgen 3 maart, ik ben meer bezig met dat het Loeks dag is, dan dat het mijn uitgerekende datum is. Zou willen dat ik iets voor je kon betekenen, maar kan niet meer doen dan aan je denken en je veel warmte en liefde wensen.

Pijn is redelijk vandaag, iets minder dan gisteren, ook door de pijnstillers.

Viel me ook op van de Engelse namen en ook wij gaan voor Hollands (denk ik tenminste dat het een Nederlandse naam is, echt van oorsprong weet ik niet eigenlijk). Is meer ons ding, dat zie je ook wel aan Joosje. Hollandser kan niet denk ik.

Ik vind het ook niet erg hoor, dat ik de 40 weken volmaak. Had me er helemaal op ingesteld en vind het prima. Merk wel dat vooral mijn moeder erg ongeduldig wordt, hihi. Belt ze op, "en???" "Nou mam, hij is er, ik dacht, ik bel je straks wel." ;)

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @roos we hebben gisteren een terug val gehad.
    ze hadden de drain eruit gehaald langs rechts en een paar uur later de beademing. dan heeft hij een 4e pneuke gehad en direct terug aan de beademing.
    Maar hij is terug stabiel...
    Afwachten dus :(
    ben helemaal op nu :(:(

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Effe via tel. lader laptop werkt weer niet mee grr..

@frenzy, Heb me de hele dag druk gemaakt wat ik moest doen, toen ik daar kwam vertelde mijn schoonzus dat haar zus toch maar niet kwam vandaag..voor niks druk gemaakt dus..maar snap haar wel, ze wou nog niet de drukte in.
    Meid ik denk aan je en wil je heel veel sterkte wensen ! Wat vervelend dat het met je moeder nu weer niet lekker loopt..ze zou je moeten steunen.. ( al weet ik de situatie niet, maar dat is wat ik vind ) Hele dikke knuffel !

@Leske, Ik las het stukje, klinkt echt niet fijn :( Hopelijk gaat het snel weg ! Je klinkt als een sterk persoon en heel nuchter heb daar echt respect voor :)

@Pioentje, Nogmaals gefeliciteerd !

@Pompelmoesje, Dikke knuffel meid, balen dat er weer een terug val is geweest :( Hopelijk gaat het gauw weer goed !

@Zebra, Fijn dat de ctg weer goed was !

@Cerberus, klinkt niet als een leuke dag vandaag :( Hoop dat je kindjes lekker lang door slapen morgen en jij ook effe bij kunt tanken ! Knuffel !

Sorry meiden maar via de tel is het erg lastig terug lezen..
    Hou het nu ook effe hierbij..Voor de rest een zwaai en knuffel !

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pompeloesje: echt balen zeg, dat J.ack een terugval heeft gehad!

Frenzy: klote zeg, t ging net weer redelijk toch, tussen jou en je moeder? En net nu, vlak voor je bevalling breekt er bonje uit... Hoop dat t gauw weer goed komt!
    Maar met je vraag over mij... t gaat hier goed hoor, alles nog rustig.

Ego: hier lekker de hele middag in Ballorig geweest met de kleine van manlief. Mijn ouders waren allebei mee. Vooral mijn vader is net als mij gek van eten, dus wij hebben onszelf daar vol zitten vreten! Echt niet normaal! Broodje hier, broodje daar... 3 zakken snoep... bakje slagroom, haha. Echt TE erg! En ik me maar afvragen waar al die kilo's vandaan komen... Zit nu op +19 kilo... maar goed, t is me nog steeds niet aan te zien hoor. Vandaag ook weer erg veel opmerkingen gekregen over mn buik... Wel leuk!

Tip vd dag!

Heb wat nieuws uitgevonden... oplosthee van Zonnatura. Dan heb ik de smaak groene thee met kamille, en nog een aparte avondmelange. Echt superlekker! Is gewoon een bus met soort vissenkorrels, haha. Doe je 2 of 3 lepeltjes in heet water en je hebt een heerlijk bakkie thee! Ook eigenlijk geen suiker in nodig. En omdat er geen looizuren in zitten heb ik helemaal geen last van maagzuur!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gentle/Niek; Dat is wat ik zelf ook al dacht, dat het gewoon vermoeiend voor hem kan zijn door alle indrukken. Nieuw kamertje, andere geluiden etc. Hij was ook erg moe gisteren elke keer als hij niet wilde drinken. Dus het kan wel kloppen.

Zoals ik al zei: hij oogt gewoon hartstikke tevreden en huilt weinig, hij ziet er gezond uit. Dus waarschijnlijk gewoon niks om me zorgen over te maken.

Het is alleen wat iemand anders al zei (wie was het ook alweer), dat hij nog maar 36,5 week is in zwangerschapsduur. Tis gewoon zo'n kleintje met 6 weken gedoe al achter ons, dat ik me er dan druk over ga zitten maken.

Heb hem om 17:00 de fles gegeven en nou deed hij het super. Hij dronk heel gulzig (zoals hij altijd doet) en was heel wakker, zoals hij normaal gesproken is.

Dus het gaat alweer beter gelukkig :)

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik doe alleen even meldplicht. Ben te moe om te reageren. Sorry.

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pompeloesje: pfff, da's niet wat je wil horen he :( Hopelijk mag hij snel van de beademing en mee naar huis! ik duim voor je!

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hoihoi allemaal,

Nou gelukkig niet zoveel gekletst nu sinds vanmorgen. Had ook echt geen zin om weer zoveel te reageren hoor...Ik ben nu steeds bang om iemand te 'negeren' stom he...voel me altijd zo snel schuldig en verantwoordelijk voor dat soort dingen...

Maar goed, nu doe ik het weer even uit mijn hoofd, dus nu kan het wel gebeuren dat ik mensen vergeet...excuus alvast vantevoren

@ Frenzy, wat vervelend heel die situatie met je moeder, en dat rond deze dagen is eigenlijk gewoon teveel. Snappen we hoor en mag je best van je afschrijven hier!

@ Pompeloesje, het nieuws hadden de meesten al gezien op FB volgens mij, maar nog niemand had het hier neer gezet, maar wel dat er babynieuws was...maar even voor Pioentje:

Pioentje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik kijk uit naar je verhaal en de foto's!!

@ Engelstalige namen. Valt me toch wel steeds meer op hoor die engelse namen. Wij hebben hier een van oorsprong franse naam maar ik vind hem heel Nederlands klinken. Het is niet zo oerhollands als Joosje, daar kon ik vriendje niet toe overhalen (want ik houd van oerhollandse namen!)

@ Pompeloesje, nog een keer volgens mij :) wat vervelend dat J.ack een terugval heeft gehad!! Gelukkig is hij nu weer stabiel. Hopelijk gaat hij snel weer vooruit en blijft het goed gaan zodat hij lekker naar huis kan!!

@ Sjors, zwaai terug!

@ Beesie, fijn dat het leuk was in Ballorig. En lekker veel gegeten zeg! Hihi. Bedankt voor je tip. Ik heb hier nog korrels staan van Zonnatura. Eens proberen of ik daar inderdaad minder maagzuur van krijg...

@ Lautjuh, hopelijk kun je lekker uitrusten en lekker slapen vanavond/vannacht!

@ EGO:
    vanmiddag met mijn beste vriendin naar de bioscoop geweest, was erg gezellig. Daarna nog een rondje langs de winkels, een pyama gekocht voor mezelf en een leuk broekje voor de kleine ;) Kon er geen shirtje bij vinden maar komt vast nog wel een keertje.
    Nu vanavond alleen thuis. Zit te twijfelen om nog even langs de AH te gaan om wat lekkers te halen. Heb trek in M&M's! Maar heb dinsdag al brownie op, woensdag moorkop en gisteren een high-tea gehad...dus wordt misschien een beetje (te)veel...

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Engelstalige namen: wij hebben hier een van oorsprong Schotse naam, maar ik vind m gewoon heel erg Engels/Amerikaans lijken.
    Wij zijn zelf helemaal niet van de Nederlandse namen, maar echt van de Engelse/Amerikaanse... Maar dit komt ook omdat manlief een Engels klinkende achternaam heeft en zoonlief ook een Engelse naam heeft... D.ean... Dus daar moet het allemaal wel bij passen. Ben erg blij met deze naam!!!!

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heel ff snel ego... Dan met manlief de nieuwe TV uitpakken en ervan genieten haha! :)

Het rooming innen ging vanmiddag helaas niet door. Ze hadden de monitor nodig op een andere kamer (was opeens babyboom vandaag) en dus kon F.ynn niet met me mee naar de rooming inn kamer :( Heb van 11.30 uur tot 19.00 uur op de couveusekamer gezeten. Tussendoor heeeeeeel efkes naar huis geweest, manlief ophalen, kan hem moeilijk met de scooter laten komen hahah. Dus genoeg uurtjes daargeweest.

Op zich ging het prima met hem, alleen hij heeft spruw. Vanmiddag heeft hij 1 x zn flesje niet leeggedronken (15 cc laten staan) en de rest alles netjes op. Hij krijgt nu 7 x 60 cc. Wel heb ik zelf opgemerkt dat hij soms wat lastig kan ademhalen, maar volgens mij kwam het door wat snot wat vastzit? Ze hebben hem direct wat zoutwater in zijn neusje gedaan... Vanmiddag om 15.00 uur was hij niet grappig... Niks was goed. Flesje niet, fiepje niet, lopen met hem niet, liggen niet, buidelen niet... GRR!! Hahaha... Gelukkig was hij vanavond weer hardstikke lief, net als alle andere keren.

Er is weer een datum geprikt dat hij waarschijnlijk naar huis mag, ga hem hier niet zeggen omdat die datum al 3!!!! keer is verzet. Waarom weet niemand... Eerst moet hij zoveel dagen alarmvrij zijn. Die zegt weer: zoveel dagen... Eigenlijk had ik hem vandaag mee mogen nemen... Is dan best een teleurstelling als het dan toch weer opeens niet is. Toen zou het morgen zijn, maar ook dát gaat niet lukken. Vind dat ze zo'n dingen eigenlijk pas moeten zeggen als het ook echt zo is... Zo gaan wij ons erop verheugen en telkens wordt het uitgesteld.

Naja, we wachten nog wel even rustig af... Vandaag alweer 2 weken geleden... Time flies!

Een hele fijne avond voor iedereen en lees nog gewoon mee op de achtergrond maar manlief heeft soms ook nog wat aandacht nodig :D

13. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pioentje: hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine F.lint. Heeeeeel toevallig is er gisteren in Venlo in het ziekenhuis ook een F.lint geboren. Erg leuke en aparte naam :) Veel geluk saampjes...

14. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    kan de fb pagina niet vinden :(

pioentje geloof ik? gefeliciteerd met je beeb!

het blijft bij rommelen..uur lang en daarna paar uur niks en heb idee dat het weer begint te rommelen...wat frustrerend!! :p

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Rens: wat frustrerend zeg, dat de datum al 3 x is veranderd. Je verheugt je er zo op en dan word je weer teleurgesteld... maar goed, t is natuurlijk t belangrijkste dat t met jullie mannetje helemaal goed gaat. Hoop voor jullie dat die dag gauw aanbreekt, dat jullie lekker thuis van m kunnen gaan genieten!!!!

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Pioentje; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje F.lint! Wat is het nog snel gegaan, ben benieuwd hoe jij en de kleine man het maken! Geniet van dit mooie wonder!

17. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Pioentje- Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet ervan... Hopelijk alles goed gegaan...We horen het wel!

@EGO- Sorry, even geen puf om op iedereen te reageren. Zat er net helemaal door heen, helemaal papogen van het huilen! En dacht nog wel dat ik zo sterk was al mijn traantjes waren immers op, niet dus... Pff, al die steken vanmiddag, echt niet leuk meer. EN zo'n ontzettende tegenvaller dat ik niet ben begonnen op 39.1 weken ondanks de heftigere steken. Toch erg in mijn achterhoofd gezeten blijkt wel. EN Zag het straks helemaal voor me hoe de kinderarts al bij de geboorte zou zijn en er iets niet goed zou zijn met ons meisje vanwege de streptokokken. Pff... Toch weg gestopte spanning blijkt wel, helemaal hyperen net. De dag begon zo goed en vrolijk, maar zoals ik al verwachte eindigt minder mooi.

Maar ach, is dat er ook weer uit. Nog even lekker alles over vriendlief heen gegooit. Die heeft het ook maar zwaar te voorduren zo op het eind! Maar goed, dan weet die nu ook waarmee hij rekening kan houden... Hopelijk kan ik dan nu echt in rust gaan bevallen als het zover is. Nu alle frustraties en spanningen eruit zijn.

Dochters zouden naar Oma gaan, omdat ik er zo doorheen zat, maar Fabienne keek maar glazig en hangerig uit haar ogen en zag maar witjes. Ze wilde zelfs thuis bij ons blijven dus was echt niet in haar hummetje. Dus Oma maar afgebelt... Even in de gaten houden dus. (ligt nu op de bank te slapen) En Kayleigh ligt op bedje. Vriendlief is Domino's Pizza halen.... Nog maar een keer zondigen dus.

Hopelijk morgenvroeg weer fris en fruitig uit bedje.
    Sorry voor de EGO! Knuffel voor iedereen die er een nodig heeft...

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Uitgerekende maart mama’s 2012
    03-3-2012 Leske (32) 2e kindje, ZK, KV
    04-3-2012 Bloempjuh23 (27) 2e kindje, ZK, BV
    05-3-2012 Eva 1983 (27) 2e kindje, ZK, BV
    06-3-2012 Beesie (26) 1e kindje, thuis, BV
    07-3-2012 Roos (27) 1e kindje, ZK, BV
    08-3-2012 Suzanne86 (25) 3e kindje, thuis, BV
    09-3-2012 Mon (30) 2e kindje, ZK, BV
    09-3-2012 Debende (26) 3e kindje, thuis, BV
    11-3-2012 Frenzy (30) 2e kindje, ZK, BV
    12-3-2012 Elegance (35) 2e kindje, ZK, FV
    14-3-2012 Lautjuh (26) 2e kindje, thuis, BV
    16-3-2012 Vreeswijk (28) 2e kindje, thuis, BV
    16-3-2012 Lafemme (37) 3e kindje, ZK, KV
    16-3-2012 Missy88 (23) 1e kindje, thuis, BV
    20-3-2012 Cerberus (32) 4e kindje, thuis, BV
    20-3-2012 Zebra (23) 1e kindje, ZK, KV
    20-3-2012 Cupido (29) 2e kindje, ZK, ?
    21-3-2012 Sheena21 (22) 1e kindje, ZK, BV
    21-3-2012 Laura1981 (30) 2e kindje, thuis, ZK
    24-3-2012 Eveline1986 (24) 1e kindje, ZK, BV
    24-3-2012 Nienkiej (21), 1e kindje, thuis, BV

25-3-2012 Gentle (24) 2e kindje, thuis, BV
    26-3-2012 Fropste (27) 1e kindje, ZK,?
    27-3-2012 Cvermeulen1979 (32) 2e kindje, ZK,?
    28-3-2012 Shadow (22) 1e kindje, ZK, BV
    28-3-2012 Sannaa (31) 2e kindje, ZK. BV
    29-3-2012 Sjors (23) 1e kindje, thuis, KV
    31-3-2012 Naomi123 (24) 2e kindje, ZK, BV

12 meisjes
    12 jongens
    4 verassing / geheim

Bevallen maart mama’s 2012
    17-01-2012 Missiemaartje, 30 wk 1dg, N.iek, 1730 gram en 44 cm
    30-01-2012 Mysunshine, 31 wk 1 dg, N.ina, 1755 gram en 42 cm
    30-01-2012 Mysunshine, 31 wk 1 dg, D.ex 1760 gram en 39,5 cm
    10-02-2012 EmvSenR, 37 wk 1 dg, S.ayenna, 2915 gram en 51 cm
    17-02-2012 Rens, 37 wk 2 dag, F.ynn, 2040 gram en 43 cm
    20-02-2012 Sasjuh83, 38 wk 0 dg E.Lin N.aomi, 2760 gram en en .... cm
    21-02-2012 Anna27, 38 wk 3 dg, L.ise, 3720 gram en 50 cm
    21-02-2012 Foxy, 38 wk 3 dg, K.oen M.anuel, 2730 gram en 48 cm
    22-02-2012 Pompeloesje, 37 wk 1 dag, J.ack, 3955 gram en 53 cm
    23-02-2012 Me312 38 wk 2 dg, A.iden A.very, 3850 gram en 56 cm
    24-02-2012 Happymom2010 39 wk 1 dag, L.uca 3145 gram en 48 cm
    27-02-2012 Mupkuh, 39 wk 4 dg, D.evin,4140 gram en 53 cm
    28-02-2012 Beebielove, .. wk .. dg, dochter .... gram en ... cm
    29-02-2012 Guusje99, 39 wk 6 dg, O.wen, 4060 gram en .. cm
    01-03-2012 Pieontje, 37 wk 2 dg, F.lint, 2745 gram en .. cm

10 jongens
    5 meisjes

Buddylijst
    Sasjuh83 --- Cupido
    Anna27 --- Naomi123
    EmvSenR --- Eveline1986
    Leske ---Frenzy
    Beesie--- Zebra
    Sheena ---Eva1983
    Roos1 --- Pompeloesje
    Pioentje --- Pompeloesje
    Fropste ---Suzanne86
    Gentle --- Lautjuh85
    Ceberus --- Foxy74
    Rens --- Foxy74
    LaFemme --- Foxy74
    Guusje99 --- Guusje99
    Sjors --- Gentle

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zie net dat beebielove en guusje bevallen zijn. heb ik helemaal gemist!
    geniet er van dames!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Suzanne: ach meisje, zit je er zo doorheen? kan heel goed begrijpen hoe je je voelt! ff lekker uithuilen helpt dan wel een beetje! Ik heb gister ook ff bij manlief aangegeven dat ik vind dat ie t zwaar te verduren heeft met me de laatste tijd. Maar hij zegt dat ie t helemaal niet erg vind en zich alleen maar zorgen maakt om mij... wel lief van m maar ik vind t ook wel sneu voor hem!
    Nu lekker je pizza eten meis, en dan lekker onderuit op de bank! Hoop dat wij allebei snel zullen bevallen! Dikke knuf!

Deel Deze Pagina