Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Eva gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon L.eander!!!!
    Mooie naam hoor!

Pioentje fijn dat alles goed gaat!

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Anna, haha, idd, nee die zal ik jullie besparen!

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha ik dacht ook aan een foto van je megatieten. Ik las het voor aan vriendje en die dacht het ook, hij wilde al gelijk naast me zitten om te komen kijken hahahaha

Enne tip: foto's vanaf je telefoon op Facebook plaatsen gaat over het algemeen wel makkelijk ;)

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Cerberus, ja gelukkig hebben ze horizontaal gesneden, ik was ook een beetje bang dat zevanaf mijn navel gingen snijden, maar hij zit echt heel mooi laag!

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva en mannetje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van L.eander!!! Super meid en een hele leuke naam.
    Hoop dat alles goed is gegaan, lekker genieten nu met je 3 mannen.

Pioentje, leuk wat van je te lezen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat, ben benieuwd naar de foto van F.lint.

Echt iedereen bevalt hier te vroeg zeg... Ik waggel nog lekker ff door hoor! ;)

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    'geniet' er maar van... Bij mij hadden ze 2 dagen later alweer een stuk normalere omvang...
    Nee, ik ben blij dat het een beetje aan het stabiliseren is!

@Ego: man was met zoonlief naar de dierentuin. In de tussentijd lekker een beetje gerommeld hier, was opgevouwen, badkamer schoongemaakt en een rondje door het park gewandeld met L.ise in de doek.
    Vandaag komt als het goed is eindelijk mijn nieuwe draagdoek binnen. Ik ben benieuwd!
    Vanmiddag krijgen we kraamvisite. Heel gek, helemaal niet op ingesteld, omdat we dat nog nauwelijks gehad hebben. Iedereen denkt ons een plezier te doen door later te komen... Ik heb van tevoren aan zoveel mogelijk mensen verteld dat we liever zoveel mogelijk bezoek in de kraamweek wilden, maar dat is niet helemaal overgekomen volgens mij...

Hebben jullie ook ineens zoveel spinnen in huis? Ik heb zojuist de vierde in een paar dagen vermoord (mijn derde). De eerste was het grootst, daar heb ik letterlijk een half uur kippenvel van gehad. Deze waren vooral heeeeeel dik, zwart en snel... Bah, ik moet er echt niks van hebben, maar het lijkt al een beetje te gaan wennen.... En hoe ze binnenkomen? Het huis is gloednieuw, en gisteren stond er voor het eerst sinds lange tijd weer echt een raam open. Daarvoor waren ze dus al binnen... Ieeeh!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Ze zijn ook allemaal hetzelfde..... ;)

hahahaha weet nog dat ik de eerste keer met stuwing in de badkamer een slokje uit de kraan wou nemen en opeens het "luxe probleem"" had dat ik niet tussen kraan en badmeubel pastte....
    had ook het gevoel ofdat ik mn armen heel wijd moest houden...... :D

bedacht me toen dat mensen die "opeens" grote borsten hebben bijv. siliconen die problemen toch ook opeens moeten hebben.....

gekneuse groene koolbladen helpen trouwens goed..... (niet op tepels zelf)..... bij borstvoeding dan... alleen heb je wel het gevoel of je kraambed een konijnenkooi is... :cool:

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

ik las het op fb.... en was niet blij met je berichten....
    Echt ik heb een über-fobie voor spinnen..... (insecten)
    Dat is dus ook de reden dat ik hier zelfs achter de hele tuin gewoon bestraat heb.....

dus antwoord:
    hoop het niet.... anders krijgt man het heel druk...
    "uhhhhhh schaaaaaaaaaat....... kun je even koooooooomen"..... en hij hoort dan al aan mijn stem hoe laat het is... ;)

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leske, gefeliciteerd met je 40weken! :) voel je al iets aankomen of is het op naar de 41? ;)

@frenzy, veel sterkte vandaag meid!

@eva, whaaa, toch redelijk onverwacht nog, niet? Gefeliciteerd met jullie flinke zoon! Hoe maken jullie het?

@pioentje, fijn dat het zo goed gaat! (enuh, ik verwachte me ook aan een tieten-foto hoor als ik het zo las :p )

@ego, alle 'voortekenen' van de voorbije dagen lijken sinds vannacht helemaal weg te zijn... Ik voel me weer helemaal 37weken en heb helemaal niet het gevoel dat ik een van de dagen misschien wel eens mama zou kunnen zijn ... oeps! :) Heb me er wel wat bij neergelegd van niet elke dag te denken dat het 'misschien dé dag zou kunnen zijn'... (hoewel dat niet zo gemakkelijk is :):p ) vandaag mooi volgepland... kleine uk gaat toch niet sneller komen door erop te wachten, en ik ben immers nog niet aan mijn datum dussssss ....

10. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi,
    Ik verwacht dat ik braaf doorhobbel naar week 41, heb totaal niet het gevoel dat hij er aankomt. Maar dat had ik bij Joosje ook niet en die was er zomaar ineens na 8 uurtjes hard werken. Dus je weet het gewoon niet. Als het aan Peet ligt, komt ie snel denk ik want hij gaat allemaal aparte klusjes doen (allerlei roosters ontvetten, groene aanslag van de stoep schuren buiten). Of hij heeft het voorjaar in zijn bol, haha. Ook prima toch! :)
    Ik verbaas me er sowieso best wel over dat zoveel kindjes hier voor de 40 weken komen. Joosje kwam met 41.1 en ik vond dat heel normaal eigenlijk. Misschien dat ik er daarom ook geen moeite mee heb, heb me er gewoon op ingesteld en die paar weekjes (hooguit) nog, ach, komt goed.
    Succes daar meid!!!

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    8 uurtjes....

Bij mijn eerst had ik om uhhh slijmprop verlies om 09.30 uur... en wat rommels, toen weeen... 12.30 uur 4cm.... en die is om 16.08 uur geboren.... (half uur persen, toen vacuum)

Bij dochter... werd ik om 06.00 uur wakker dat ik moest piesen... toen begon het wat te rommelen.... om 07.15 uur belde ik op aandringen van man toch maar de vk.... (weeen waren nog niet eens regelmatig) kreeg toen storm....
    ze was er om 08.00....toen had ik 6cm....
    rond 08.30 uur 8cm.... en om 08.46 uur... (na 6 minuten persen) is dochter geboren...

het gekke was dat ik toen dochter en placenta eruit waren, nog persweeen had... net of mn lichaam achter de feiten aanliep... :(
    ook naweeen gehad, dat ik dacht er zit er toch nog een.... ;)

derde, gebroken vliezen, 3 kwartier daarna weeen....
    na half uur weeen 10 cm.... en 3 minuten persen.....

Vraag ik me echt af, hoe dat nu moet gaan...?
    ofja.... nee... we stappen er maar weer blanco in....

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo raar....
    Wil je weg... blijft dreumes slapen...
    (vandaar dat ik blijf hangen...)

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hihihihi mischien voelt hij wel aan dat je thuis moet blijven. Met jou snelle bevallingen!

@pioentje. Fijn alweer even onder de douche. Is jullie F.lint toch gekomen op een dag die hij zelf gekozen heeft!

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kraambezoek; ik moet toch even zeuren nu hoor over het kraambezoek. Nog amper bezoek gehad en ik vind sommige mensen nu al irritant.

Vooral mijn ouders. Mijn pa zei: ja ik kom spontaan langs de volgende keer als je het goed vindt. Ik zeg da's prima maar ik vind het wel fijn als je dan van te voren even belt of het uit komt. Hoezo vraagt ie, ik wil gewoon spontaan langskomen, ik wil niet verplicht op bezoek komen. Ik: ja dan kun je toch nog wel even meteen bellen of het uit komt? Dan is het toch nog spontaan? Hup meteen discussie.

Krijg ik een mail van een ander familielid: maartje wij komen dan en dan langs. Rond die tijd, oke?!

Ik heb daar zoooooooooooo'n enorme hekel aan als mensen dat zo doen. Zij moeten zich aanpassen aan ons, niet andersom. Wij zeggen wel hoe laat en wanneer het uitkomt, dat bepalen jullie niet zelf.

Grrr...

Meer mensen last van???

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    eva, gefeliciteerd!!

ego - ctg was weer goed, maar voel me ziek , zwak en misselijk dus ga mn bed maar in , bah , geen fijn begin van het weekend zo

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

hahahahaha.......... heel veel last van gehad, bij de eerste....

mensen die spontaan kwamen.. (ondanks verzoek te bellen op kaartje)
    mensen die belden en dus idd zeiden: we komen DAN langs... (precies tijdens rusttijden)
    mensen die sávonds bleven plakken.... zelfs als je zei: ik ga naar bed....

Mensen die alleen langs wilden komen als ik kon garanderen dat oudste zoon wakker was..... (met bv op verzoek)....

Mensen die boos werden als ze mij niet konden spreken, omdat ik lag te slapen.... (maar er staan geen rusttijden op het kaartje... ja duhhh kan kraamvrouw toch nog wel smiddags tukkie doen...;))

Mensen die mn zoontje ZELF uit de box pakte....

en als klapper.... mensen die echt snipverkouden (druppels vielen uit hun neus) op bezoek kwamen....
    en vervolgens konden zoontje dus voor 4 dagen aan t zuurstof met 40 graden koorts, toen hij 10 dagen oud was....

(bovenop het schoonma verhaal wat je kent...)

Kan je iig beetje geruststellen....
    als je een tweede wilt, is het bezoek iig wat minder..... (vond ik dus ook niet erg) en bij de derde krijg je niet eens van iedereen een kaart terug.... ;)......

ik vind het nu allemaal wel prima....

iig.... ruzie of niet, het is jullie kraamtijd hoor...!!!
    mensen die dat niet begrijpen.... hebben gewoon pech...

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beterschap.....!!!
    (en fijn weer een goedkeuring)

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeeee volgens mij is zoontje eindelijk wakker....!!!

Ga ik bammetjes maken... en nog even een keertje weg....
    nouja ergens anders op een stoel zitten... hahahahaha....

knuffel allemaal...

19. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva, wauw gefeliciteerd! !!! Geniet van al het moois. Is je oudste helemaal opgeknapt? Wat vindt hij van zijn broertje?

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy, geen woorden voor... dikke knuffel. Denk aan je.

Deel Deze Pagina