Goedemorgen Hopelijk gaat dit goed, want reageer op mijn Iphone vanuit de badkamer ( kinderen zitten in bad) @ Bloempjuh: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter E.lise. @ Shadow: Wat tof zo'n verrassing. Echt heel lief. Ik kan me voorstellen dat dit je een goed gevoel geeft. Geniet van alle cadeau's. @ Zebra: Succes weer bij Ctg en balen van je korte nacht. Misschien vanmiddag wat bijslapen. @ Leske: Ook slecht geslapen. Zo maar even terug gaan. Eerst genieten van je ontbijt, zo ver dit lukt met je misselijkheid. @ meiden met baby's: jullie schema's zien er al prachtig uit. Hier zelfs een kindje met fv gevoed op verzoek. Dit mag tegenwoordig ook. X femme
Zo meiden, nu weer even reageren! @ Bloemjuh; ben benieuwd of het heeft doorgezet! Jeaayy Bloempjuh! Gefeliciteerd!!! @ Annemieke; leuk dat je verhaal met ons deeld, klinkt als een heftige bevalling, maar je hebt het super gedaan! Ben benieuwd naar de een foto van het nieuwe wonder. Tis me ontgaan denk ik maar waarom werd je ingeleid? @ Missiemaartje; dus N.iek is nu weer een drukker een mannetje aan het worden, maar het is heerlijk om je verhalen te lezen! Knap hoor dat je kolft, ga niet meer proberen hem gewoon aan de borst te leggen (weet niet of dat nog kan?) Balen van die temperatuur, maar dat kan gebeuren.... @ Gentle; vervelend indalingspijn... (heb ik dus echt geen last van gehad?!) En ben je nog helemaal aan het genieten omdat je van de week weer naar de VK mag? @ Sasjuh; gaat het nu wel weer beter met het BV geven? Aangezien je twijfelde om te stoppen? En jou meid kan ook al goed doorslapen! @ Beesie; konk al een drukke dag, maar wel een gezellige! Vervelend hoor die dikke voeten/ benen... Je bent bijna aan je tijd! @ La femme; voel je alweer wat beter, aangezien je eergister iets te veel had gedaan? Lukt het een beetje met de vorderingen van de beeb? @ Rens; wat een goed nieuws van F.ynn, wat zullen jullie blij zijn! En met het badstandaard, hier 1.80, kan niet hoog genoet zijn zeg maar . Maar snap als je kleiner bent dat het lastig wordt! @ Roos; mss is het hummeltje zich wel aan het voorbereiden, je hoort dat wel eens! Ben benieuwd meid, duim voor je! @ Foxy; alles goed met de kleine man? Al snel de onderzoeken, spannend hoor... Pfff wil je niet hebben als mama zijn dat ze aan je kleine ventje gaan zitten, maar tis voor een goed doel. Slaapt hij goed? @ Shadow; wat onwijs gaaf, zag een foto voorbij komen op FB! Leuk hoor, dat ze je zo verwennen! @ Missy; vervelend meid dat het voorwerk niet doorzet @ Anna; mooi ritme heeft jullie meisje al! @ Leske; wat ben je lief meid! Lieve berichtjes en gedichtjes, doet me goed! Balen dat je slecht hebt geslapen, en je bent de 40 weken over... Geniet van het lekker ontbij van Peet! @ Zebra; knuffel meid voor de slechte nacht! En succes bij de CTG, t houdt je wel van de straat he zo! Vind dat je er goed omgaat, hopen dat de kleine snel uit zich zelf komt! We horen straks wel hoe de CTG was! @ Pieontje; hoe gaat het meid, ben erg benieuwd naar je verhaal, fijn om te lezen dat je zo trots bent (had niet anders verwacht!) @ Cerberus; *zwaai, zwaai*; alles goed? Zijn de kids nog steeds zo vervelend of is het alweer een beetje gezakt? @ Cupido; alles goed met jou? Ben je al over de naam uit? @ Iphone; vertelde vorige week dat ik graag een iphone wilde (mijn nokia C6 zorgt voor heel veel frustraties...) Gister uit wanhoop een tweedehands Iphone 3 gekocht voor 100 euries (ding werkt nog super!) En wat een verademing is zo een iphone... Mrg ga ik me eigen telefoon weg bregen, moeten ze maar is goed nakijken (garantie) en dan ga ik hem verkopen....) @ Ego; gister avond nog met manlief uit eten geweest, heel spontaan naar de bazaar in Rdam (weet niet of iemand het kent, maar vind het zo een heerlijke toko). Was heel fijn, op de terug weg raakte we een beetje verdwaald (kozen een andere weg dan normaal) en toen reden we opeens langs het Erasmus MC... (hoe dubbel, dat je een jaar later daar weer op hetzelde plek rijdt...). Maar goed zoals ik al zei, we hebben goed kunnen praten, ik heb Loek zijn engeltjesdag goed kunnen 'vieren'. Tja en tis dubbel, een bengel in mijn buik op aarde en een engel veilig boven in de hemel. Heb nu ook echt een gevoel van 'deze beeb' mag nu komen... Vandaag dus druk, want nu MOET de vluchttas klaar en alle kleine dingen, maar heb daarbij nog een hoop te regelen en zo nog even de paardjes doen. Owhja had trouwens vrijdag nog iets grappigs, wilde ik hier delen maar was ik vergeten, ik heb af en toe ook wel geluk . Ik was een paar maanden geleden flink aan het opruimen, toen kwam ik een digtitale camera tegen, die kapot was, ik dat ding weg gegooid... Een week later vind ik de bon, blijkt de camera nog in de garantie te zitten, dus ik dat ding terug gebracht... In de gedachte van we zien wel... Mocht hem vrijdag ophalen............ Ding was niet meer te reapareren... Maar ipv dat kreeg ik een geheel nieuwe camera (in doos, het broertje zeg maar..) twv 200 euro .
Bloem; van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Ben erg benieuwd naar het verhaal en de foto's van de kleine meid! Geniet van der! En wat een prachtige naam!
Uitgerekende maart mamas 2012 03-3-2012 Leske (32) 2e kindje, ZK, KV 06-3-2012 Beesie (26) 1e kindje, thuis, BV 07-3-2012 Roos (27) 1e kindje, ZK, BV 08-3-2012 Suzanne86 (25) 3e kindje, thuis, BV 09-3-2012 Mon (30) 2e kindje, ZK, BV 09-3-2012 Debende (26) 3e kindje, thuis, BV 11-3-2012 Frenzy (30) 2e kindje, ZK, BV 12-3-2012 Elegance (35) 2e kindje, ZK, FV 14-3-2012 Lautjuh (26) 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Vreeswijk (28) 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Lafemme (37) 3e kindje, ZK, KV 16-3-2012 Missy88 (23) 1e kindje, thuis, BV 20-3-2012 Cerberus (32) 4e kindje, thuis, BV 20-3-2012 Zebra (23) 1e kindje, ZK, KV 20-3-2012 Cupido (29) 2e kindje, ZK, ? 21-3-2012 Sheena21 (22) 1e kindje, ZK, BV 21-3-2012 Laura1981 (30) 2e kindje, thuis, ZK 24-3-2012 Eveline1986 (24) 1e kindje, ZK, BV 24-3-2012 Nienkiej (21), 1e kindje, thuis, BV 25-3-2012 Gentle (24) 2e kindje, thuis, BV 26-3-2012 Fropste (27) 1e kindje, ZK,? 28-3-2012 Shadow (22) 1e kindje, ZK, BV 28-3-2012 Sannaa (31) 2e kindje, ZK. BV 29-3-2012 Sjors (23) 1e kindje, thuis, KV 31-3-2012 Naomi123 (24) 2e kindje, ZK, BV 10 meisjes 11 jongens 4 verassing / geheim Bevallen maart mamas 2012 17-01-2012 Missiemaartje, 30 wk 1dg, N.iek, 1730 gram en 44 cm 30-01-2012 Mysunshine, 31 wk 1 dg, N.ina, 1755 gram en 42 cm 30-01-2012 Mysunshine, 31 wk 1 dg, D.ex 1760 gram en 39,5 cm 10-02-2012 EmvSenR, 37 wk 1 dg, S.ayenna, 2915 gram en 51 cm 17-02-2012 Rens, 37 wk 2 dag, F.ynn, 2040 gram en 43 cm 20-02-2012 Sasjuh83, 38 wk 0 dg E.Lin N.aomi, 2760 gram en en .... cm 21-02-2012 Anna27, 38 wk 3 dg, L.ise, 3720 gram en 50 cm 21-02-2012 Foxy, 38 wk 3 dg, K.oen M.anuel, 2730 gram en 48 cm 22-02-2012 Pompeloesje, 37 wk 1 dag, J.ack, 3955 gram en 53 cm 23-02-2012 Me312 38 wk 2 dg, A.iden A.very, 3850 gram en 56 cm 24-02-2012 Happymom2010 39 wk 1 dag, L.uca 3145 gram en 48 cm 27-02-2012 Mupkuh, 39 wk 4 dg, D.evin,4140 gram en 53 cm 28-02-2012 Beebielove, .. wk .. dg, dochter .... gram en ... cm 29-02-2012 Guusje99, 39 wk 6 dg, O.wen, 4060 gram en .. cm 01-03-2012 Pieontje, 37 wk 2 dg, F.lint, 2745 gram en .. cm 01-03-2012 Annemieke82, 39 wk 0 dg, R.iver M.athis, .... gram en .. cm 02-03-2012 Eva1983, 39 wk 4 dg, L.eander, 2995 gram en .. cm 02-03-2012 Cvermeulen1979, 36 3 dg, S.terre, 2970 gram en 49 cm 04-03-2012 Bloempjuh23 40 wk 0 dg, E.lise A.my, 3085 gram en 48 cm 12 jongens 7 meisjes Buddylijst Sasjuh83 --- Cupido Anna27 --- Naomi123 EmvSenR --- Eveline1986 Leske ---Frenzy Beesie--- Zebra Sheena ---Eva1983 Roos1 --- Pompeloesje Pioentje --- Pompeloesje Fropste ---Suzanne86 Gentle --- Lautjuh85 Ceberus --- Foxy74 Rens --- Foxy74 LaFemme --- Foxy74 Guusje99 --- Guusje99 Sjors --- Gentle
@ Lijst; hij wordt echt snel korter en korter.... Nu gelukkig weer wat roze erbij... Heb Cvermeulen wel al bij de lijst gezet (aangezien ze op FB een melding had gedaan...)
@Bloempjuh- Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Goed gedaan hoor... Geniet ervan! @EGO- Ik ben overduidelijk mijn slijmprop kwijt! Jeuh!! Eindelijk een duidelijk teken. Gisteren flinke pijn gehad, leek wel een Wee die 30 minuten aanhield. Toch maar besloten naar bed gegaan, en op zich best goed geslapen, wel een aantal keer wakker, draaien, maar pas om 9.30 uur eruit. En naar de wc, mijn wcpapiertje hield het niet.. Veel slijm en beetje bloed, na 5 keer vegen nog. Ben erg benieuwd, hopen dat het begint nu. Voel me zo goed uitgerust! Weet alleen niet zeker of ik bij verliezen van de slijmprop ook al naar het ziekehuis moet aan het infuus? Misschien voor de zekerheid even bellen naar de GYN. Omdat de kans op infecties dan groter is als ik het goed heb?? Maar ze hebben duidelijk gezegt breken van de vliezen of duidelijke weeen... Dus ik kijk wel.... SPannend!!
@Suzanne: volgens mij is het infectiegevaar niet groter als je je slijmprop kwijt bent. Dat is echt bij het breken van de vliezen. Spannend hoor!!
Als ze in de lijst staat ook even een felicitatie voor Cvermeulen: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter S.terre!!! Lekker genieten nu! Suus, hoop dat het doorzet, zet 'm op. Denk dat ik nog een tijdje bovenaan de lijst zal blijven staan, hihi. Houd ineens erg veel vocht vast, Peet viel het ook ineens op, mijn voeten zijn erg dik. Was bij Joosje de week dat ik overtijd ging ook. Moet zeggen dat het wel een beetje begint te kriebelen allemaal, mag wel met 40 weken en 1 dag toch? Ben zo benieuwd naar ons mannetje. Ontbijtje was heerlijk, ben weer iets opgeknapt. Peet en Joosje zijn buiten de loungehoek lente klaar aan het maken en ik ga op het gemakje douchen. Fijne dag meiden! Liefs, Leske
Goeiemorgen! Ik zag allemaal baby's op FB, dus kom ff spieken Cerberus, ik beval graag voor je om te zien of het klopt Bij Julia schatten ze haar rond 36 weken ook op ongeveer 3 kilo en die was 3610 gram bij de geboorte, dus dat klopte aardig goed! Met nog 150 gram per week groei ongeveer. Rens, krukje bij het badje? Ben benieuwd of Fynn vandaag naar huis mag!! Badje was hier nooit zo'n probleem. In de badkamer gedaan meestal, en dan een waskussen op de wasmachine, of gewoon gauw een doek er omheen en naar het kamertje. Ik was daar altijd wel gemakkelijk in. Of het te hoog of te laag was, nooit gemerkt. Je staat daar ook geen half uur natuurlijk... Shadow, is je ontzettend gegund zo'n avond!!! Geniet nog maar lekker na! Bloempjuh en Bloempjuhman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter E.lise A.my!! En idd, weer eens een meisje, werd tijd! Frenzy, ja ik heb echt zin in woensdag, lekker even m'n verhaal kwijt. Nu ook 37 weken, dus nu mag het allemaal echt gebeuren!! Wauw, en leuk van die camera, altijd meegenomen om eentje extra te hebben! Fijn dat jullie Loek-dag ook goed is gegaan. Zal altijd wel een bijzondere dag blijven... Suzanne, spannend! Volgens mij zit je baby nog prima beschermt ook zonder slijmprop. Maar er rommelt dus wel wat... Cvermeulen en cvermeulenman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter S.terre!! Toch hier ook maar even! Spannend Leske, wordt tijd nu! Ik ga lekker even een rondje fietsen. Oja, en vandaag 37 weken, woei!!!
@bloempjuh, Van harte gefeliciteerd met E.lise!! (Jeeej, ik sta op nr 3 ondertussen!! ) Hier heel onrustig geslapen... vééééél harde buiken, maar tegen de ochtend weer alles weg Dat ons ukje veel stiller was dan voordien, had ik niet mogen typen gisteren... de hele nacht weer een feestje gebouwd in mn buik Ik ben nog niet direct aan 't bevallen denk ik... Ik denk iedere nacht; "hm, ik denk dat 't gaat doorzetten'... tegen 's morgens voel ik niks meer... t is een karakterke... nu al
Nu onderweg naar het ziekenhuis, HIJ MAG DEFINITIEF MEE!! Whoehoe... Net ff potje gejankt, wat door het huis op gedanst... Heerlijk, nu gaat het écht beginnen
@bloempjuh: GEFELICITEERD!! Genietennn @cvermeulen: GEFELICITEERD!! Voor jullie ook!! Aaaaah ik wil ook bevallen!!! Haha @rens: YEAH dit willen we horen!!!! Aaah batterij leeg van mn telefoon! Ik heb alles bijgelezen! En wat een stunt met die digitale camera haha weet niet meer wie het schreef! @leske, miss voorteken om te gaan bevallen??
Suzanne wat spannend!!! Bij verliezen slijmprop is er niet meer infectiegevaar. Sommigen bevallen 2 week later na verliezen slijmprop. Pas bij het breken van de vliezen is er kans op infectiegevaar als daarna niet vlot de weeen beginnen. Dan moet je ook binnen 24uur bevallen. Rens wat een fantastisch nieuws meis. Nu lekker thuis gaan genieten van je kleine manneke!
@ Anna/ temperatuur; ja bij Niek wordt het volgende aangehouden qua temperatuur: 36,7 tot 37,3 is goed. 36,6 moet hij in een extra omslagdoek en een extra molton op het bedje en 36,5 moeten er kruiken bij. Misschien scheelt het wel omdat hij nog zo jong is.. @ borstvoeding; ik geef hem ook wel gewoon wanneer hij komt hoor. Soms is dat 2 uur, soms is dat 3 uur. We zitten nu op 7 a 8 voedingen per dag. Meestal komt hij wel rond de ziekenhuistijden maar we passen het inderdaad aan op wat hij wil. Alleen kan hij zich nog niet altijd even goed melden en dat is een beetje wat het ziekenhuis wil voorkomen, dat we hem daardoor te lang geen voeding geven. Dus we maken hem snachts ook wakker om te eten. Sommige premature baby's kunnen zich namelijk niet goed melden. Dus vandaar dat ze adviseren om wel een beetje rond het schema te blijven zitten. Eerder eten mag natuurlijk altijd. @ Shadow; wat super lief zeg die babyshower, geniet van je cadeautjes!! @ Bloempjuh; Gefeliciteerd met Elise!!!! Dat was een van onze keuzes voor een meisjesnaam hihi, wat leuk!!! @ aanleggen ja of nee; ik twijfel nog heel erg of ik ga proberen hem aan te leggen wanneer hij wat ouder is. Morgen zou hij 37 weken zijn geweest. Ik vind het eigenlijk wel prettig zo, ik weet precies hoeveel hij drinkt. We hebben een schema hoeveel we per week moeten toevoegen. Ik vind het wel fijn die zekerheid. @ Rens; jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ik vier hier feest met je mee, wat geweldig dat Fynn mee naar huis mag!!!! Geniet er van meid. Ik word er helemaal emo van hihiih. Stomme hormonen
Shadow: superleuk zeg, van je babyshower! En leuk dat ze t echt geheim hebben weten te houden! Nu lekker genieten van al je kado's!!!! Bloempjuh: hier nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie dochter E.lise A.my! Geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhaal! Frenzy: fijn dat jullie gister toch enigszins een fijne dag hebben gehad en goed hebben kunnen praten over jullie Loek! En van die camera, jeetje wat een mazzel zeg! Kun je m straks meteen uitproberen met jullie tweede wondertje!!!! Suzanne: jeeeeej bij jou zit er ook schot in de zaak! Idd voor de zekerheid maar ff bellen met het ziekenhuis wat je nu moet doen... Maar t begin is er!!!! Rens: woooooow jullie mannetje mag mee naar huis! Eindelijk! Nu begint het echte genieten meis!!!! dikke knuf! Ego: hier echt weer klote geslapen! Mn bekken doet zo'n pijn! En daarbij ook mn buik nog! Pffff! Manlief gaat straks zn mannetje weer naar huis brengen. Normaal gesproken ga ik mee maar ik ben zoooo moe dat ik lekker thuis blijf. Is toch een half uur heen en half uur terug met de auto... Ik ga maar lekker onderuit op de bank! Word trouwens de laatste 3 dagen steeds "wakker" (in hoeverre ik slaap) met hoofdpijn! Heel irritant! Zit te twijfelen of ik voor de zekerheid mn bloeddruk moet laten controleren? In combinatie met het vocht...?
@rens. Woehoee F.ynn mag naar huis!!!! Wat een super nieuws!!!!! @zebra. Succes met de ctg. Wordt je er niet flauw van? @suz. Spannend!! @frenzy fijn dat jullie Loeks dag zo mooi hebben kunnen herdenken Ben er vast wat vergeten. Maar alle dames die rommelen; succes Dames met klachten: sterkte!! Hier met flinke hoofdpijn op de bank. Ons mannetje heeft ons zo goed laten slapen dat ik er hoofdpijn van heb
@Rens- Jippie! Wat fijn meis, geniet ervan! @Slijmprop- Bedankt voor de info (infectiegevaar) dames... Ik ga ook niet bellen, wacht gewoon lekker af. Ooit zijn ze toch zo snel om even langs te laten komen. Aangezien ik er al lang genoeg moet zijn als de weeen beginnen wacht ik het gewoon even af. Voel me wel raar, misselijk (gisteren avond ook al) en heb de kriebels... Aangezien bij de eerste na de slijmprop binnen een half uur de weeen begonnen blijft het spannend! Ik ga dus nog maar even wat traplopen En even de vluchttas(koffer inmiddels) nakijken. Ik hoop echt dat het door zet ook, en hou jullie op de hoogte! Aangezien ik vanaf de eerste echte weeen al in het ziekenhuis moet zijn om aan een infuus gelegt te worden heb ik denk ik nog tijd genoeg om jullie op de hoogte te stellen, en anders heb ik mijn buddy fropste nog!