Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dacht inderdaad dat het alleen bij onrustige baby's moest... Maar blijkbaar 'moet' het zo van de kraamzorg.

Als ik het kraamcentrum voor zoiets bel, gaat het dan ook direct terug naar mijn kraamzorg? Of kan ik gewoon aangeven dat ik het allemaal een beetje vreemd vind? Hoe gaat dat in zijn werk... Iemand ervaringen?

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben toch nog wakker... kon nog niet slapen. Net weer 2 keer een scheutje verloren tijdens t lopen en t lachen... Ik wacht wel af en als er vannacht verder niks meer komt bel ik toch morgen voor de zekerheid de verloskundige maar ff...
    Trouwens over die maankalender... Toevallig is t de 8e volle maan... en ik zeg al een aantal dagen dat ik denk de 8e te gaan bevallen, op de verjaardag van mn schoonvader.... Zou wel erg leuk zijn!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    beesie klinkt echt als vruchwater wat je verliest!! ik duim voor je!

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens. Ook al gaat het naar de kraamzorg! Je hebt duidelijk totaal geen klik met haar en ze maakt je onzeker. Kunnen ze niet ienand anders sturen? Daat heb je recht op en het kan zo leuk zijn. Knuffie

@beesie. Wie weet nu toch het begin?

@rommelen. Allemaal veel succes!'

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dankjewel meid! Oh ik hoop t zo! Eindelijk! hihi. Maar goed, eerst maar even afwachten...

Slaap lekker!

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rens; waarschijnlijk gaat het wel terug naar de kraamzorg, maar ja goed als het niet klikt.. Zou ik het wel zeggen hoor. Hier bellen ze zelf trouwens om te vragen of het klikt en of het goed gaat. Doen ze dat daar niet?

7. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    hoi dames... Ik lig aan mijn infuusje (na 5 keer mis prikken auw!! Heel mn polsen bond en blauw)! :) dus toch cerberus ;) al 2 centimeter ontsluiting. Ze willen eerst de antibiotica in laten werken, dus hebben het over morgenvroeg de vliezen breken mochten ze niet al spontaan breken. Dus..... Benieuwd of ik er zo lang over doe. Weeen zijn in elk geval goed duidelijk en pijnlijk sinds ik hier ben. En vriendlief heeft een bed gekregen. Dus dames, mijn meisje gaat vandaag in elk geval geboren worden! :D jullie horen het wel. Xx

8. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Suzanne; Succes meid, hoop dat je je meisje snel in je armen hebt!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @suzanne: suc6 meid!! hopelijk is jullie meisje er snel :)

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Suzanne: spannend meid! Het idee alleen al dat vandaag jullie meisje geboren gaat worden! Fijn zeg, dat vriendlief bij je kan blijven vannacht! Ik ga nu naar bed en kom morgenochtend meteen checken! Zet 'm op meid, je kunt t!!!!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Suzanne goed dat je gebeld hebt dus! Spannend hoor.
    Beesie hopelijk gaat het nu ook bij jou doorzetten!

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@suzanne. Zo zie je maar nooit twijfelen maar bellen!! Succes. Nog even en je hebt jullie meisje in de armen!

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Suzanne succes meid. Zet em op!

Beesie al iets begonnen bij jou?

Zo ik zit er weer. Nog meer mensen wakker? Heb zo'n ontiegelijke last van maagzuur. Bah. Ben nu melk aan het warm maken.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zit weer te voeden.
    Lautjuh hopelijk slaap je inmiddels weer.

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Suzanne: Goed dat je gebeld hebt. Ik ben benieuwd of je de ochtend haalt. Succes, denk aan je.

@ Missy: Ik ben benieuwd of er bij jou nog iets is door gezet en wat Vk zei.

@ Beesie: Ik ben benieuwd of er iets is doorgezet.

@ Lautjuh: Was de melk lekker?

@ Naomi: Balen dat het lichamelijk zo slecht gaat. Hoe waren de groeiecho's?

Nou ik mag mijzelf welkom heten in de club " ik kan niet slapen", " ik heb pijn in mijn liezen ", " ik moet constant plassen ". Hierdoor de hele nacht al aan het bedenken wat ik nog moet doen, hoe hij moet heten en zelfs zorgen over het weer, want met zoveel regen mijn kids op de fiets wegbrengen is zwaar balen, net nu mijn bakfiets in reparatie is. Waar kan je wel niet van wakker liggen. Waarschijnlijk kan ik er nog meer verzinnen, maar dit is wel weer genoeg geklaag in 1 bericht. Hopelijk is de oorzaak gewoon echt dat hij aan het indalen is.

We gaan het maar weer proberen.

Femme

16. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    nou het heeft ineens flink doorgezet en 5 maart om 00.06 uur is onze dochter na 23 min persweeen geboren. Ontzettend vlot voor eerste. Lekker thuis bevallen en ze heeft ook al aan de borst gelegen.
    Ze heet A.noushka :)

We zijn zoooo trots op ons meisje. Het is zo onwerkelijk!
    Kan natuurlijk helemaal niet slapen....

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!
    Even snel via de foon.

Ik ben ook bevallen van een keilief meisje! alles gaat super.. nog beetje suf van het bloedverlies en de narcose.. maar ons meisje doet het super..
    Voor de meiden met fb.. graag geen naam gebruiken hier ivm privacy..
    Ik kom vanmiddag weer even langs voor uitgebreider verslag en nieuwe felicitaties!

Trotse mama van 2!

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Elegance en Missy wat een verassing zo op de vroege morgen. Heel erg van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullir dochters!

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Gefeliciteerd allebei!

20. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@lafemme balen dat je zo slecht hebt geslapen en dan lukt dat piekeren er ook niet bij. Knuffie!

Deel Deze Pagina