@elegance en missy:gefeliciteerd dames met jullie kleine meiden! @suzanne succes meid! hier: Jack is sinds gisteren van de beademing! hij doet het perfect! hebben al lekker geknuffeld en heb hem mogen wassen. deze nacht is hij flink wakker geweest op de tijden dat hij moest eten en heeft hij 30 en 25 ml zelf gedronken. Straks wss aan de borst proberen
Its raining baby's!!! Congrats dames, geweldig hoor! En volgensmij ineenkeer allemaal meisjes?! Maarre serieus, er blijven bijna geen zwangeren over! Voor de meiden met vage-/ rommelende klachten; hopelijk zet t door (beesie geloof ik? Nog steeds beetjes verloren of inmiddels iets meer duidelijk?) @cereres; school begint weer. Succes!! Pff pittig voor je al 3 kids en nu zo met de laatste loodjes! @shadow; begint bij jou dus ook wat te rommelen! Spannend hoor! Komt dan echt dichtbij he, enne wat gaat t kriebelen als je dan ineenkeer weer zoveel babynieuws ziet verschijnen hier he hiji @leske; volgensmij ben jij hier het 'langst' zwanger?! Je lijkt me wel heerlijk 'relaxed' nog! Wordt je inmiddels niet gek van de continue vraag om je heen, hoe lang het nog duurt en alle bijbehorende op-/aanmerkingen hihi (ik wel, en ben nog 'maar 37.1 wkn!) @ bedje opmaken, ja van zeiltje wist ik (waarom staan die dingen toch ook eigenlijk wel vermeld in kraamlijsten?) maar verder heb ik opgemaakt zoals bij dochter destijds (okt.2007) Matras, molton hoeslaken, katoenen hoeslaken, bij hoofd dubbelgevouwen hydrofiel, en katoenen dekentje in een overtrekje (vind lakentjes niet fijn) maar t idee blijft tzelfde natuurlijk hihi. @houding hoofdje; met dochter was t nog wel steeds om en om op de zij, en dat ga ik nu weer doen. (geloof dat we dat deden met opgerolde hydrofiel in de rug, 'mag' dat nog? Op rug durf ik niet, onze dochter had reflux (eerste 2 maanden ook echt nonstop gehuild(als je t nog huilen mag noemen) en qua spugen etc vind ik rugliggen best eng. Maar goed zo zal er steeds iets zijn en argumenten bij alle (nieuwe) regeltjes haha. Idd wat ik ook las, volg lekker je eigen gevoel!!! Uhh pf er is zoveel eschreven, dit is wat ik btje heb kunnen onthouden hihi! Ik zo dochterlief naar school brengen, nu aant wakker worden van helse nacht. Had vrijdagochtend teveel in huis gedaan, lag vrijdagavond om half 8 jankend met pijn in bed. Blegh, en ja idd cerberes (zou ik zwanger zijn joh?! Hihihi) Werd vanochtend wakker met de gedachte; Binnekort wordt ik snachts wakker van een klein mupke die voeding oid nodig heeft. Maar nu wordt ik non stop wakker ehouden door oa; maagzuur, rugpijn, buikpijn, naar wc moeten, omdraaien wat in 10 stappen gebeurd en ga zo nog maar f door haha. Morgen weer controle gyn. Krijg inwendig inderzoek. Kijken of er al ontsluiting of uberhaupt wat week is ed. Zo ja, datum prikken voor inleiding (ps, graag niet op fb, niemand weet ee namelijk van dat ik toch evt ingeleid wordt ) Ik ga even vaart maken hier!! Xxx
Debende mijn vliezen zijn bij mijn derde wel spontaan gebroken... (bij andere 2 moeten prikken..) geen idee met hoeveel ontsluiting.... maar ik liep, al vanaf 35 weken met 2 cm.... en toen de weeen begonnen (nouja weeen) had ik dus 6cm... half uurtje later is jongste geboren... al bleek met persen dat bovenkant van vliezen gescheurd was.. dus ook prikken... dus hoe vervelend ook.... je doet voorwerk hoor!!! @all sorry voor het niet reageren op sommige dingen.... (zit hier als gek te typen) moet nog haren doen etc.. en dan naar school.... xxxxxxxxxxxxxxx
Morgen meiden, Elegance en Missy, van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Wauw, snel gegaan allemaal. Fijn genieten nu met jullie gezinnetjes. Tjee, de vk mag wel zeggen dat de meeste baby's na de 40 weken komen. Denk dat ze die termijn toch maar eens moeten bijstellen. Ik ben nog steeds de enige die de 40 weken alweer 2 dagen gepasseerd is. Marjolein, ik heb niet zo'n last van mensen die vragen hoe of wat. Tuurlijk krijg ik wel smsjes etc. maar maak me er niet druk om. Het is zoals het is... Ben wat dat betreft idd relaxed, al begin ik nu ook wel te verlangen naar een lijf met minder pijn en een gevuld wiegje. Lastig is ook dat Peet nu vakantie heeft, maar 14 maart weer moet gaan werken. Gelukkig kan hij wel wat regelen als hij er dan nog niet is, maar dat kost hem veel vakantie dan natuurlijk. Aan de andere kant ben ik ook blij dat hij nu lekker thuis is voor het geval het begint. Komt goed, lang duren zal het niet meer (...toch???). Beroerde nacht gehad, was lang geleden. Kon niet op mijn heupen liggen, ben veel wakker geweest. Pompeloesje, super goed van J.ack!!! Geweldig gevoel moet dat zijn, dat hij in stapjes vooruit gaat. Rens, hoe was het eerste nachtje met F.ynn thuis? En vandaag bellen hoor! Hier weinig plannen, beetje poetsen etc. denk ik. Liefs en fijne dag meiden! Leske
Elegance en Missy: Van harte gefeliciteerd met jullie dochters!!!!! Suzanne: En????? hoe staat t ervoor meis? Pompeloesje: superfijn dat Jack van de beademing is!!!! Ego: hier vannacht toch niks verloren qua vruchtwater ofzo. Maar ga straks toch voor de zekerheid de vk maar even bellen... you never know....
@Elegance en Missy: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! @Leske: kijk maar uit, als het zo doorgaat ga ik vrolijk met je meedoen qua overtijd lopen... Ben er eigenlijk wel heel erg aan toe. Wil gewoon lekker met mijn ventje knuffelen en hopelijk alle nare bevallingservaringen van de vorige keer afsluiten... Maar goed, genoeg gebaald. Duik zo eerst maar eens onder de douche en daarna ga ik maar weer eens aan de slag met een studie-opdracht. Doe ik tenminste nog iets nuttigs vandaag.
Goeiemorgen meiden! Hier aardig goed geslapen, maar wel weer vroeg er uit na zo'n lekkere vakantie. Hopelijk is het hier ook gauw babytijd, en hoeven we niet zo lang meer te wachten Ik heb er wel zin in! Anna, pfff, lekker zulke mensen. Vooral ook dat ze dan boos zijn en je dat niks meer hoort. Baby vasthouden is wel zo'n ding ja, ik verwacht het zelf nooit bij anderen en bij onze buren kreeg ik binnen 3 minuten de 2 dagen oude baby op schoot. Geweldig natuurlijk, maar veel leuker omdat je het helemaal niet verwacht. Rens, klinkt idd alsof je kraamhulp wil dat je hem een beetje inbakerd. Maar goed, dat blijft jouw keuze of je dat wilt, en als hij prima slaapt met z'n tutje en z'n handen vrij, is er echt geen reden om hem nu opeens in te gaan pakken. Veel jonge baby's vinden het lekker, maar als hij anders gewend is zou ik dat idd ook niet doen. Of lekker alleen z'n beentjes en z'n armpjes er niet bij in. Suzanne, lekker, dan heb je duidelijkheid! Ben benieuwd hoe lang je er nog over doet! La Femme, dikke knuffel, hier ook veel piekeren 's nachts. Ik slaap heel licht en het lijkt wel of ik ipv te dromen de hele nacht na lig te denken. Zoveel dingen die nog moeten/kunnen/zouden en hoe dan? Pfff... Missy en Missyman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter A.noushka! Prachtige naam en tuurlijk kun je niet slapen, haha, komt wel weer! Elegance en Eleganceman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik zag een prachtige naam op FB, heel erg mooi! En zo hebben we er opeens weer een rijtje meisjes bij Pompeloesje, go Jack! Gaat goed zeg! Beesie, zou ik idd ook maar doen, die plonsjes klinken toch een beetje gek, en dan kun je maar beter ff zeker weten hoe of wat. Wij gaan zo even boodschappen doen met de paraplu. Blehh, net even onhandig nu. Ik krijg straks visite en dan zit de dag alweer een beetje volgepland!
Buddyniews: om 7:50uur is Suzanne van een dochter bevallen, Ze heet I.sabelle Ze weegt 3200 gram. Suzanne moet nog 24 uur in het ziekenhuis blijven voor na controle dus ze komt hier morgen haar verhaal doen. Alles is goed gegaan!!
@ Missy; van harte gefeliciteerd met jullie meisje A.noushka! Wat een mooi naam! Geniet van dit wonder! @ Elegance; ook van harte gefelicteerd met jullie meisje, en zusje! Geniet van elkaar!
Suzanne: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Prachtige naam, past ook erg mooi bij die van haar zussen! Wat is het dan toch nog snel gegaan meis! Nu lekker genieten van jullie meisje!!!!!
Wauwie wat veel baby's weer!! Van harte gefeliciteerd allemaal Hier alles gewoon rustig, vriend hoopte en dacht gister al dat ze zich wou komen melden, maar helaas haha. Nu het mag geboren worden, moet het ook maar gelijk gebeuren vind ie haha, hij kan niet wachten Nou ja ik ook niet, maar van mij mag ze nog wel even blijven zitten. Vandaag met m'n moeder nog even de keuken schoon maken en ze mag de ramen zemen van mij haha. Dan is t alleen nog even t huis schoon bij houden Fijne dag iedereen!
Suzannne; gefeliciteerd met jullie meisje I.sabelle! Wat fijn dat het goed heeft doorgezet, ben benieuwd hoe mama en dochter het maken! Geniet van jullie gezinnetje!!!
En nu regent het meisjes Suzanne van harte gefeliciteerd met de geboorte van I.sabelle. Mooie naam hoor!