@ Shadow; fijn dat het bij de VK goed was, en je bent weer goed voorbereid! @ Cupido; moet fijn zijn om uit de naam te zijn, ben heel benieuwd, wil straks ookgraag weten wat de 'afgevallen' naam is! @ Leske; gek he, ik zie het nu pas... Is stom, maar der is geen een kindje hier op de 3e geboren (vind dat stiekem wel fijn....) Ben je niet meer duizelig geweest? En hoe is het met de Tietzpijn? @ Foxy; hier gaat het nu weer goed hoor, het voelt goed op voorbij 3 maart te zijn. Lig met moeders nog wel min of meer overhoop, maar probeer het los te laten. Spannend helemaal alleen! @ Sasjuh; wat mooi gegroeid, en wat een mooie avantar meid! @ Anna; nu wel bezoek gehad dus! Gelukkig, jullie meisje is ook goed gegroeid. @ Rens; gefeliciteerd met de goede gehoortest! En fijn dat je een beetje je hart hebt kunnen luchen/ verhaal hebt kunnen verhelderen... @ rest; zwaai, zwaai! @ ego; ga nu als een gek naar de stad en dan snel naar de VK! Moet opschieten
Klopt, het is ook gewoon Loek zijn dag dus fijn dat er geen beebjes zijn gekomen hier op die dag. Wil je het echt weten qua pijn? Ik verga van de pijn vandaag. Tietze dan, bekken gaan wel redelijk. Weet niet hoe ik moet gaan zitten/liggen/hangen... Het fijnste is wisselen van houding, maar ja, je kunt moeilijk de hele tijd wiebelen etc. Geloof dat ik het donderdag op de controle toch maar ga aankaarten. Ik heb veel geduld en heb er heel veel voor over om alles natuurlijk te laten verlopen. Maar deze pijn is afschuwelijk. Misschien dat ze kunnen strippen oid? Inleiden hoeft van mij nog niet. Duizeligheid is vandaag minder, maar niet helemaal weg. Ach, nog even... Dat weet ik nu in ieder geval zeker. Ik probeer wat aan de gang te blijven. Vanochtend traktaties voor Joosje voor school gemaakt en zo even boven poetsen. Misschien komt ie pas als alles klaar is bedacht ik me? Dan is het in ieder geval rustig in mijn hoofd, dat scheelt misschien. Veel plezier bij de VK! Liefs!
Net even het gratis pakket opgehaald bij plus-supermarkt. Echt grote doos vol. Dus dames even met geboortekaartje langs gaan. Deze week ook nog even naar de C1000
leuke box is dat he foxy vorig jaar zat er ook zoveel in!! allemaal eten, drinken, doucheschuim, wasmiddel enz. die van de C1000 is ook leuk!
Oh dat is zo idd, heb ik nog helemaal niet aan gedacht, dat je bij een aantal supermarkten ook een pakket krijgt! Zijn c1000 en de Plus de enige???
@ elegance en missy - ook vandaag gevallen! Gefeliciteerd! Ik ben even aan het bijlezen op mijn mobiel en dat gaat niet echt vlot. Maar alvast kort.... Hier alles prima, de kleine meid maakt het goed. Mijn verhaal komt morgen!
Weet idd van pakket van c1000 hartstikke leuk is! (2007 tenminste, nu dus nog steeds?!) Enne plus had ik op hun site gezien, zag er érg leuk uit!! 1 nadeel, je moet in het folderverspreidingsgebied wonen en wij krijgen hun folder nooit, balen dus!!
@marjolein: je kunt het altijd proberen ze hebben hier vorig jaar helemaal niet gekeken naar het adres. pakken het kaartje aan en leggen het weg... en zeggen ze er wat van heb je toch gewoon iets van: owww dat wist ik niet C1000 was vorig jaar ook nog heel leuk, zat in een tas toen ipv een doos. meer supermarkten zijn er niet denk ik die eraan mee doen.... kruidvat doet ook zoiets maar dat zullen jullie ook al wel weten..
Hier ook niet en in een andere gemeente zal niet mogen denk ik? Of misschien wel als de gemeente waarin je woont klein is en onder een andere gemeente valt?
als je in dorpje woont wat onder een andere gemeente valt kun je het best daar proberen hoor! mn schoonzus kan het ook hier in de stad gewoon krijgen en woont in dorpje hier naast.
Wat een meiden boom opeens zo he haha @ missy .. gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @ elegance ook jullie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @ suzanne gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, is het allemaal toch sneller gegaan dan je dacht.. heerlijk hoor !! Geniet er allemaal lekker van!!!!! @ beessie spannend, we horen het hier wel he! @ ego.... nou hier weer een heerlijke nacht gehad voor de verandering slaap al 6 weken niet meer 'snachts maar vanacht was wel het ergst.. grrr om 22.00 uur bedje in gegaan helmaal kapot, om 24.00 uur wakker kon niet meer slapen. met manlief tot 03.00 uur beneden gezeten. hup weer bed in proberen te slapen. om 05.00 was ik weer wakker moest plassen. in slaap gevallen en om 06.11 uur weer wakker.. hoelang gaat dit nog zo door!!!!!! :x
Hier last van vocht vasthouden. Zomaar ineens binnen 2 dgn zo erg dat laarzen bijna niet meer paste. Vandaag 37 wkn
en druk met schoonmaken Hier het hele huis al van onder tot boven gedaan. wel steeds met pauzes want voel toch wel dat het erggg zwaar is maar had ineens zo'n gevoel van het MOET vandaag schoon zijn misschien heb ik de (valse.. maar toch ) hoop dat ze morgen in het ziekenhuis gaan zeggen dat ze me toch overmorgen een ks willen geven
@ Leske; vervelend.... en dan is je bekkenpijn nu wat minder... Wat dat betreft heb ik echt niet te klagen.... En ik zou ook gewoon het strippen bespreken (wie weet zet het wat in gang). Knuffel meid! @ Zebra; fijn zo een poets tik, hier dus echt momenteel geen behoefte aan. Gaan ze mrg ook weer een echo maken? @ Foxy; wat leuk van die babydoos. @ Sheena; gats wat balen van de rot nacht... Hoop dat het vanacht beter gaat! @ Babydoos; c1000 hebben wij vlak bij (wel n ander dorp) , maar plus ook niet, maar als je nu weet dat ze moeilijk doen (echt slecht van mij) kun je toch een gratis proefdruk kaartje laten maken bij greets ofzo en met een adres 'in de supermarkt regio' en dan lever je die in.. Of ben ik dan heel slecht? @ Ego; bij vk was alles goed, zoals verwacht, ze was verbaasd hoe ik nog 'gewoon' rond liep met zo een buik en een ingedaald kind... Wel heb ik wrl heel veel vruchtwater (wat niet erg is) behalve veel waterpret! Ga mn gipsenbuik voegen, wil ik vandaag af hebben
Druk met en meisje dat de hele dag huilt vandaag en geen moment wil slapen.. lastig wat je daar mee moet..
Frenzy laat je even een foto zien als het af is? Ben heeel benieuwd Sasjuh misschien is een draagdoek iets? Dan heb je haar lekker dicht tegen je aan en toch je handen vrij.