@Suzanne, wat vervelend van alle pijntjes en kwaaltjes! Idd je zou denken na 2 zwangerschappen dat je weet wat er komen gaat, maar ook niet dus! Hier gelukkig nu een rustige buik, ben aardig tot rust gekomen en ga zo lekker kippensoep eten en douchen. Dan nog even lekker op bed een boekje lezen en vanmiddag werken. Ook wel weer zin in lekker wat afleiding!
nog een maart baby erbij! Gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan. heb niks kunnen bedenken voor Joosje...stom he haha. Ik sta nog niet op de lijst. Zou iemand dat willen doen? Ik ben 16 maart uitgerekend van een meisje en wil thuis bevallen en bv geven heb f alleen tel bij de hand dus gast niet zo makkelijk.
Oei, lang niet geweest zie ik, ik lees even globaal wat bij. Beesie, hoe heb je geslapen? Oh ik lees het al, wat vervelend zeg... Zo schiet het niet op! Leske, ik zat ook al aan een cadeautje voor Julia te denken, maar aan de andere kant heeft ze al zoveel leuke dingen en ze krijgt zeker weten ook nog wel wat van mijn ouders en schoonouders. Dus ik laat het denk ik zo, gebeurd al zoveel in die eerste tijd. Frenzy, leuke foto!! EmvSenR, gefeliciteerd met jullie dochter!! Nu lekker opknappen en genieten!! Rens, die steken zijn idd vaak van het indalen. Shadow, wat balen zeg, maar misschien geeft het uiteindelijk wel meer rust. Nog kunnen slapen? Lautjuh, lekker, geniet van je verlof! Het komt idd nu wel snel dichterbij he! Ik ben blij dat ik mijn kraampakket in huis heb, meeste dingen liggen klaar en ik ben er zelf ook wel rustig onder. Nu vooral schoonmaken wat ik graag wil doen, maar lukt me echt niet meer zo veel... Gisteren nog even buiten wat sneeuw geveegd (extreme nesteldrang, haha), maar daar had ik vannacht dan weer veel last van... Zoveel harde buiken, word er gewoon wakker van. Echt naar! Bij Julia had ik aardig regelmatige voorweeën, dat was nog vervelender. Maar dat deed niet zo naar zeer. Dit was echt vervelender... Misschien ook wel wat indalen inmiddels. Zo'n zwaar gevoel af en toe, en veel naar de wc voor bijna niks... Ben wel blij dat het niet meer zo lang duurt, en de komende tijd is hier natuurlijk heel leuk met al die baby's!
Hey meiden, Hier even snel een bericht van mij. Weer een drukke dag vandaag @ Gentle, hier hetzelfde gevoel. Veel druk onderin plassen voor niks. En toch best wat harde buiken. Vast ook omdat ik me vanacht een beetje gespannen voelde omdat ik toen de eerste tekenen kreeg van een beginnede bevalling. Mijn dochtertje is geboren bij 37 + 2 dagen. Stiekem toch wel heel erg spannend. Voel me vandaag ook wel anders dan anders
hier weer last van pijn en steken, maar niet heel heftig. meer een zeurende ''pijn'' , kan het niet echt pijn noemen, meer gevoel vraag me af wat het kan zijn pff
Nou meiden, ik ben weer thuis! Ben nog heel erg duf dus ik ga zo lekker op bed, denk dat ik de hele dag ga slapen. De gynaecoloog heeft trouwens een brief meegegeven voor de verloskundige en daar staat in dat als ik 38 weken ben en nog niet bevallen, dat ik dan terug moet naar de gynaecoloog om de inleiding te bespreken!
Uitgerekende maart mamas 2012 01-3-2012 Happymom2012 (24) 2e kindje, ZK, KV 01-3-2012 Guusje99 (27) 1e kindje, kraamhotel, BV 01-3-2012 Mupkuh, (28) 2e kindje, ZK,BV 03-3-2012 Anna27 (28), 2e kindje, thuis, BV 03-3-2012 Leske (31), 2e kindje, ZK, KV 03-3-2012 Foxy (37), 1e kindje, ZK, BV 04-3-2012 Bloempjuh23 (26), 2e kindje, ZK, BV 05-3-2012 Eva 1983 (27), 2e kindje, ZK, BV 05-3-2012 Sasjuh83 (28), 1e kindje, thuis, BV 06-3-2012 Beesie (26), 1e kindje, thuis, BV 06-3-2012 Me312 (23), 2e kindje, thuis, BV 07-3-2012 Roos (27), 1e kindje, ZK, BV 07-3-2012 Rens (25), 1e kindje, ZK, BV 08-3-2012 Suzanne86 (25), 3e kindje, thuis, BV 09-3-2012 Mon (30), 2e kindje, ZK, BV 09-3-2012 Debende (26), 3e kindje, thuis, BV 11-3-2012 Frenzy (30), 2e kindje, ZK, BV 13-3-2012 Pompeloesje (27), 2e kindje, ZK, BV 14-3-2012 Lautjuh (26), 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Vreeswijk (28), 2e kindje, thuis, BV 16-3-2012 Lafemme (37), 3e kindje, ZK, KV 16-3-2012 Missy88 (??), ?? kindje, thuis, BV 20-3-2012 Cerberus (32), 4e kindje, thuis, BV 20-3-2012 Zebra (23), 1e kindje, ZK, KV 20-3-2012 Pieontje (30), 1e kindje, thuis, ? 20-3-2012 Cupido (29), 2e kindje, ZK, ? 21-3-2012 Sheena21 (22), 1e kindje, ZK, BV 21-3-2012 Laura1981 (30) 2e kindje, thuis, ZK 24-3-2012 Eveline1986 (24) 1e kindje, ZK, BV 25-3-2012 Gentle (23) 2e kindje, thuis, BV 26-3-2012 Fropste (27) 1e kindje, ZK,? 27-3-2012 Cvermeulen1979 (32), 2e kindje, ZK,? 28-3-2012 Shadow (22) 1e kindje, ZK, BV 29-3-2012 Sjors (23) 1e kindje, thuis, KV 31-3-2012 Naomi123 (24) 2e kindje, ZK, BV 12 meisjes 17 jongens 6 verassing / geheim Bevallen maart mamas 2012 17-01-2012 Missiemaartje, 30wk 1dg, N.iek, 1730 gram en 44 cm ??-01-2012 Josagi, ?? wk ?? dg, ?????, ???? gram en ?? cm ??-01-2012 Josagi, ?? wk ?? dg, ?????, ???? gram en ?? cm ??-01-2012 Josagi, ?? wk ?? dg, ?????, ???? gram en ?? cm 10-02-2012 EmvSenR, 37 wk 1 dg, S.ayenna, 2915 gram en 51 cm 4 jongens 1 meisjes Buddylijst Sasjuh83 --- Cupido Anna27 --- Naomi123 EmvSenR --- Eveline1986 Leske ---Frenzy Beesie--- Zebra Sheena ---Eva1983 Roos1 --- Pompeloesje Pioentje --- Pompeloesje Fropste ---Suzanne86 Gentle --- Lautjuh85 Ceberus --- Foxy74 Rens --- Foxy74 LaFemme --- Foxy74 Guusje99 --- Guusje99 Sjors --- Gentle
@ Missy; heb je erbij gezet, weet alleen je leeftijd niet en hoeveelste kindje (wilde gokken op 22 en 1e....) Pas dat de volgende keer wel aan. @ Beesie; Fijn vooruitzicht dat ze je met 38 weken gaan helpen..... Das nog te overzien he! @ Suzanne; wat vervelend meid, laatste loodjes...... @ Zebra; weet het ook niet wat het is, rustig aan doen... @ Gentle; wat fanatiek, sneeuw vegen! Rustig aan doen nu, want wrl heb je te veel gedaan... @ Mupkuh; idd spannend nu! Haha Maar zal je zien dat deze pas wil komen met 41.2..... @ All; vind het nu toch al echt spannend worden, wie gaat er echt beginnen..... Het gaat nu echt rap!
Zie net dat ik verkeerd sta op de lijst... Kan het alleen niet veranderen op mn telefoon.. Zou iemand dat voor mij willen doen? ik ben ben de bovenste naam staat verkeerd: Happymom 2010 en bij voeding waarschijnlijk fles.. Alvast bedankt!
Nou ik had al een reactie gegeven, maar druk weer om een verkeerd knopje...grrrrrrrrrrr @ EmvSeR: Heb je lekker geslapen vannacht? Hoe voelen jullie je? @ Beesie: Jammer dat het niet het gewenste effect heeft gehad. Lekekr rustig aan vandaag en niet te veel overdag gaan slapen hoor....je moet vannacht ook weer @ Leske: Mijn man is na de geboorte van mijn dochter met mijn zoon samen uit geweest. Ze gingen samen lunchen, chocomelk en een tosti, en daarna mocht hij een doosje lego uitzoeken. Samen even babbelen over de nieuwe baby etc, maar vooral om hem te laten merken dat hij ook belangrijk is. Was heel fijn zei mijn man. So wie so hebben wij hem na de bevalling als allereerst laten kijken, wat ook heel bijzonder was. Hij kreeg van de oma's een kraammand en zat elke dag dus alle cadeautjes op mijn bed uit te pakken. Die van hem, van mij en van zijn zusje. Dolle pret. Misschien leuk voor haar en Peet om samen wat te gaan doen of wat leuks uit te zoeken, als speldjes of een armband etc. Ze kunnen bijvoorbeeld ook iets lekkers voor jou gaan maken. Ik noem maar wat. So wie so lekker mee laten helpen vinden ze echt geweldig en als ze even niet willen, merk je dat ook vanzelf. Succes! @ Zebra: Rustig aan, trekt het al wat bij? @ Suzanne: Geen enkele zwangerschap is hetzelfde....Succes nog even. @ Mupkuh: Waarschijnlijk ben jij ook veel meer ingesteld op een vroege bevalling. Ik houd rekening met een late bevalling en hopelijk gebeurt dat ook, want hier nog lang niet klaar. Spannend dus @ Shadow: Klaar uit nu met die ex. Zo meteen zorgt ie nog voor veels te veel stress. Je bent een sterke vrouw en hebt hem niet nodig. Wat leuk dat je vriendin is bevallen. Was alles goed gegaan. Lekker genieten van je kippensoep. Eet smakelijk. @ Sheena: Heerlijk verhaal van die parkiet. Je bent een toppertje dat je dat allemaal hebt gedaan. @ Gentle: Rustig aan vandaag maar. Hier vannacht iets bijzonders. Ik was wezen plassen en om het moment dat ik weer in bed ga liggen, komen er 2 golfjes vocht uit. Spijbelt langs mijn benen. Ik er weer uit, met mijn slaperige kop maandverband gepakt en weer naar bed gegaan. Daar in tranen tegen mijn man....ik verlies vocht..ik mag nog niet bevallen. Ik doen mijn ogen dicht en morgen is het over. En dat was ook zo. ik heb vannacht geen lamp aangedaan, behalve het nachtlampje, dus weet ook niet wat het geweest is. Behalve dat mijn hele onderbroek nat was en dat het plakte tussen mijn benen. Geen stress nu meer. Maandverband was helemaal schoon en loop al aardig wat uren rond. Maar ik kneep hem wel even, want hier is het echt totaal nog niet babyproof..... Vandaag mijn man jarig, dus lekker heel de dag met gezin dingen doen....Wij vieren het verder nooit. Bevallen: Ik hoop dat jullie er ook rekening mee houden dat maar zoveel procent vroeg geboren wordt hè....voordat jullie allemaal denken in Februari al te bevallen Zag dit op internet: Wanneer week 38 begint, 2 weken voor de bevaldatum, zijn 2 van de 10 vrouwen al bevallen. Wanneer week 39 begint, 1 week voor de bevaldatum, zijn 4 van de 10 vrouwen al bevallen. Wanneer week 40 begint, op de bevaldatum, zijn 7 van de 10 vrouwen bevallen. Wanneer week 41 begint, 1 week na de bevaldatum, zijn 9 van de 10 vrouwen bevallen. Dus je kan bij de voor 40 weken zitten, maar ook heel goed in de groep erna. Nou ik ga mijn gezin aandacht geven Liefs femme
EmvSeR: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Verder lees ik hier alles mee maar erg druk met werk. over 2 weken verlof. Verder erg veel last van bekken en bovenbeen spieren. Probeer binnenkort wat uitgebreider te reageren. Liefss Fropste
Zo vanmorgen al ctg gehad. Frummel was erg rustig na drukke dag gisteren. Ctg was helemaal goed. Tijdens ctg frum weer aan het schoppen. Ze heeft ook nog ff met echo gekeken en lag mooi te schuiven Vruchtwater goed. Nu gewoon voor eigen gevoel voor maandag weer ctg gepland. En dan donderdag weer de flow van de navelstreng met een echo. Zo kom je je verlof wel door. Fijn weekend
oh was dat vergeten ja maat ben 23 en is 1e kindje ja dat is wel even schrikken als je ineens wat voelt lopen..gelukkig daarna niet meer.
Hihi, Emvsenr onwijs gefeliciteerd met jullie dochter! Wat geweldig. Geniet ervan. Ego : heb veel pijn in mijn liezen hebben jullie dat ook? Is dat puur vanwege Indalen of zo? Ik ben nu 33,5 week.
Oh ja ik wel ook wel op de lijst. Ik ben 32 jaar 2 de kindje jongen, uitgerekend 28-3 in het ziekenhuis bevallen en wil borstvoeding geven.
Ja, kan soms amper nog lopen, alsof alles verkrampt. Volgens de vk is het omdat er vaten en zenuwen afgekneld worden door indalen. Heb het bij Joosje niet gehad volgens mij, maar nu dus wel. Succes! Leske
Frenzy: Wat een mooie foto! Leske: Ik zou inderdaad ook gaan voor een ketting of armbandje. Of misschien nieuwe oorbellen als ze gaatjes heeft. Beesie: Balen dat je weer niet goed geslapen hebt. Wel een goed vooruitzicht dat ze je met 38 weken al willen inleiden, gaat al opschieten! Cerberus: Die nachtjapon had ik ook gezien in de folder van de blokker, zag er leuk uit. Hier uiteindelijk bevallen in mijn jurk die ik aanhad, geen tijd meer om me om te kleden. En kon dus naar huis in een trainingsbroek met hakken eronder haha. Missiemaartje: Hoe is het met Niek? Hoelang moet hij ongeveer nog blijven? Iedereen bedankt voor de felicitaties! Hier gaat alles goed, heb alleen veel last van naweeën maar dat is ook het enigste. S.ayenna doet het heel goed, ze houd zichzelf ook goed op temperatuur zonder kruiken. De kids vinden het helemaal geweldig en bij elk geluidje hangen ze al boven haar.