Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Hier een heerlijke nacht gehad. Om 22:00 de fles gegeven en daarna kwam ze pas weer om 04:00. Andere kids werden pas wakker om half 8.

Morgen krijgen we weer een andere kraamhulp word de derde al. En ze doen ook totaal niks, die er vandaag was heeft in die 3 uur alleen S. gewogen en de temperatuur opgemeten. Ben blij als de week voorbij is en we geen kraamhulp meer hebben.

Voor de rest gaat hier alles goed, alleen veel last van mijn linker heup. Die begint nu ook te kraken als ik opsta dus maar even aankijken hoe dat gaat.

Vanmiddag en vanavond alleen met alle kinderen dus ben benieuwd maar, zal vast wel goedkomen.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O wat heerlijk dat ze al zo lang slaapt Em! Maarre die kraamhulp...Ik zou er dan toch wat van zeggen hoor,of anders kraamzorgbureau bellen. Neem aan dat dit niet is wat je doorgegeven hebt toen je je wensen besprak bij de intake :)
    Succes vanmiddag en vanavond met alledrie je kindjes!

@ Controle VK, ik moet niet aankomende dinsdag maar die week erna weer. Heb dan een waarneemster ivm vakantie van de VK. Hoop dat het van het indalen is, heb ik dat maar vast gehad haha

@ Sneeuw, hier niets meer gevallen hoor, ligt alleen nog een restje van vorige week.

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zie je berichtje nu pas... je zit nog net voor die 37 dan zou ik wel nog bellen....

ik DENK dat je aan t "tekenen" bent... (zo heet het..)

als de baarmoedermond verweekt, kan dit gepaard gaan met iets bloedverlies....

(ik lees ff snel verder)

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Urine verlies.... waterige afscheiding (wat er in plasjes uitkomt).... alles kan..
    (en laat ik nu al een tijd alles hebben... ;))

(heb het al eens geschreven)
    Vorige zwangerschap laten controleren bij vk.... dmv provocatie test...
    plat liggen... en op vuist blazen en keek zij, of er iets uit het onderkantje kwam...
    (kun je wellicht met je vriend doen.. :))

Verder had ik dus bij intratuin een ph-test gehaald om de zuurgraad te meten...
    (mn eigen "onderzoek"..)... omdat vruchtwater zoet is.. en afscheiding wat zuur.. en urine nog zuurder.....

MAAAAAAR ALS JE ECHT TWIJFELT, ALTIJD LATEN CHECKEN EN MELDEN BIJ VK!!!

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

fijn om te lezen.... hopelik kun je nog even "bijtanken".... voordat je moet "presteren".... :)

(ja die babyfoto's geven wel kriebels he??!! :))

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    man, man, man klinkt toch als een heerlijk nachtje....
    (toch fv-voordeel..)

Welke kraamzorg heb je? klinkt dat wel belabbert zeg....

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    leske
    hier vandaag ramen boven binnenkant gewassen....
    rest badkamer gedaan ... en wat deuren afgewassen.....
    en nog wat was weg gewerkt....
    (heb dus echt bijna alles weg...!!!)

ik wil gewoon niet dat een kraamverzorgster in een "ontploft" huis komt... hou al niet van vreemde in huis, maar zou me kapot schamen

en nu.....
    *pijn*.... dus hier is de nesteldrang gelijk weer over......

nouja vind het prima zo....... het lichaam is gewoon op... dus dan houdt het ook op....

Rustig aan jij... want het rotte is dat je altijd pas ACHTERAF voelt dat je iets niet had moeten doen,.....

8. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Jeetje, nesteldrang, daar heb ik dus absoluut geen last van! Geen idee of dat nog gaat komen haha, mijn vriend had allang gehoopt dat ik het hele huis al had schoongemaakt:D

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha..... nouja het kan nog komen.... we schelen NET een paar daagjes.....
    en anders: wie houdt je vriend tegen? geef hem een emmer in zn hand....

Ze zeggen trouwens wel eens dat de bevalling eraan komt als moeder nesteldrang krijgt...
    hier is het al paar keer precies andersom gebleken..... heeft mijn man opeens (grootste) schoonmaak plannen... beval ik een dag daarna... ;)
    Zo typisch....

10. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@ego!!!! Heb ik weer. Glij net van de laatste 3 treden van de trap. Auw auw. Met mijn voet tegen de deurpost. Tenen acchterover geklapt. Nu maar koelen. Alles doet zeer en stijf. Geen hard buik. Ga er maar ff vanuitit dat frummel ook geschokken is. Ging niet heel hard alleen de schrik en die voet.

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oooooo..... pechvogel....

(al had ik vorige week hetzelfde, op de voet na)....

leg voetje wat hoger ook he? en anders naar HA post, als het niet beter gaat, ok???

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Beloof ik! Frummel zit alweer tegen de ipad te schoppen die ik op minn buik houdt :D altijd handig
    Kan mijn tenen wel bewegen en tegen slaan. Had al vochtpootjes dus zulln wel lekker snel opzwellen.

Weet iemand of arnicazalf mag tijdens zwangschap?

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfieuwwww weer een stuk of 15blz bijgelezen.... en weet niet waar eerst te reageren :D

Ik haak dus weer in vanaf hier ;)
    Hier alles rustig... morgen normaal gezien monitorscan...

14. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, oh, oh... Beetje voorzichtig he...

Ben trouwens op de app-market wel eens een app tegengekomen waarmee je de schopjes van je baby kunt tellen. ;)
    Die van mij heeft ook zo'n haat-liefde verhouding met mijn tablet.

15. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    Zwaai!** Weer bijgelezen!

Hier ook een heel lijstje afgewerkt al,
    ik voel me echt fijn onder, de kleine kan komen. Bed staat op bavaria kratjes:p klossen paste niet!
    Kamertje helemaal uitgezocht en opgeruimd gepoets!

Maar voel nu wel de pijn, dat ik te veel doe. Gelukkig is vriendlief heel goed bezig. Ik geef aanwijzingen, (zit eigenlijk meer te commanderen op een stoel) :) Gelukkig laat hij het goed toe. Het is wel zwaar frustrerend als je zo veel wil doen en het lichamelijk niet kan!

Maar alles is gedaan zo goed als!
    Ik merk dat er al vele verlof hebben door het flinke geklets hier.

Nu nog lekker dagje weekend. Tot morgen, druk druk druk!

Rustig aan dames!

16. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    He meiden.

Ik ben vanmorgen verrast met een babyshower door mijn vriendinnen echt super leuk en verwend.
    Als klap op de vuurpijl kwam er een dame langs die een gipsbuik bij mij ging maken en die echt gaaf geworden nog bij werken dan kan ik kiezen wat ik ermee wil.
    Mozaiek od iets snders ik heb er weer een energieboost van gekregen helemaal happy xxx

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ohhh voorzichtig doen Fox!!

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    En Leske?? Feyenoord gezien?? :D

Wie haar zoontje had nou steeds feyenoord sokken aan? Het helpt iig wel haha

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@cvvermeulen. Wat een leuke verassing! En dan met zo'n gipsbuik als afsluiting

@shadow doe ik! Wordt stijf en stram. Ach ben toch oud wieffie hihihihi. Jij weer beetje uit de dip?

@zebra. Weet jij al iets over evy bevalmethode? Zeker keizersnede ivm dysmatuur en stuit? Wanneer heb jij weer groeiecho?

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @cvermeulen wat leuk!!!! lekker nagenieten!

Deel Deze Pagina