Denk dat ik dit even moet uitprinten.. Bedankt voor de oppepper. Zo moet ik het idd zien! @cerberus ja dan maken wij idd het laatste van het topic mee hihi! Ik gok op 1 april dan maar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Feyenoord gekeken uiteraard. Genieten (al was het voetbal niet van zo'n hoogstaand niveau). Hier een rustige middag gehad, mijn moeder is hier nog dus dat is fijn. Peet is werken. Ik ga zo op bed liggen denk ik, ligt toch het meest prettig. Hier ook een redelijk onrustige buik, iets of wat krampjes en een hele drukke beeb. Dus zo lekker rusten! Aan allen die het nodig hebben: dikke knuffel! Leske
@Cerberus: hier een papa die voor Ajax is en een opa voor Feyenoord Ik ben zelf ook met de feyenoord genen opgevoed haha. Maar maakt mij niet zoveel uit. De buurman is voor FC Groningen en zij hebben een zoontje van bijna 4 waar mijn zoon errug veel mee omgaat. Dus hij kan kiezen haha
Hier iedereen voor Feyenoord hoor. Zijn pakkie hangt al klaar haha! Door mn broers is er al voor hem gekozen hihi
Hey, net even alles bijgelezen, een hele klus! Vandaag ging ik met mijn zus en nicht naar een stoffenmarkt in de buurt, helemaal gezellig. Ze gingen nog even mee naar binnen, toen zaten al mijn vriendinnen hier, echt super leuk! Hadden ze een babyshower geregeld!! Echt zooo leuk, ik moest er helemaal van huilen. Allemaal super leuke kado's gehad. Echt helemaal te gek!! Nu lig ik uitgeteld op de bank, druk dagje maar echt een super dag!!
Zo meiden, weer ff alles bij gelezen... Hihi weer bijna 10 pagina's... Probeer zo even op dat gene te reageren wat is blijven hangen.... @ Sasjuh; hoe gaat het nu? Geen bloed meer gezien hoop ik? @ Foxy; kijk je uit! Hopelijk doen de tenen niet al te veel pijn.... Fijn dat de kleine lekker druk in je buik trappelt! @ Cerberus; lekker in je bedje in de woonkamer! Je slaapt daar nu ook al snachts? @ Leske; aahhh, wat lief van je moeder! Tis natuurlijk ook wel fijn voor haar.... Maar voor jou ook, vooral omdat Peet weg is... Wat leuk dat jullie met zn drieen zo aan het poetsen zijn geweest! Hopelijk is je moeder er snel. @ Rens; morgen op je strepen gaan staan! Zet op papier wat je wil en eis dat ze duidelijkheid geven... Als je ergens recht op hebt! Leuk dat je nog even weg wil met manlief (en groot gelijk heb je!) Ik weet helaas niks, maar hoop dat je lukt om iets te vinden. Hier wilde ik ook een extra matras op het bed leggen (mag niet bij een thuibevalling/ maar wel voor controles en etc). Maar ik ga denk toch klossen halen (anders moet ik een nieuw/tweedehands matras zoeken...) @ Cvermeulen; wat leuk zo een verassing, ben benieuwd naar de foto straks! @ Zebra; spannend donderdag, dan zul je weten hoe of wat... Snap dat zo een CTG lang duurt net als de weken die nu nog komen... Voor jou zou het fijner zijn als je je meisje gewoon in je handen hebt! @ Suzanne; klinkt als een leuk avondje uit gister en wat lief dat je man je nu lekker je chinees laat eten en de meiden naar bed brengt! Volgens mij heb je ook wel een hele lieve/ zorgzame vriend he? @ EmvSenR; wat heeft je meisje al goed geslapen zeg, jeetje! En wat een kraamzorg! Blehhh... snap dat je blij bent als ze straks weg zijn, maar red je het dan wel met drie kids?! @ Beesie; slaap lekker meid, hoop dat je een goede nacht hebt zonder te veel pijntjes... @ Ego; vandaag weer druk geweest met het naaimachine en gepoetst in huis... Mijn 'to do list' wordt niet kleiner maar alleen maar groter Moet nog zo veel...maar komt wel goed
Leuk al die babyshowers Zo nog even anderhalf uur werken, en dan is dit mijn laatste avonddienst weekend geweest tot 1 juli Jippie! Nog 9 werkdagen over de komende 3 weken verdeeld, en dan verlof! Oh ik kijk er zo naar uit!
@Frenzy- Ja, mijn vriend is echt super lief en zorgzaam. En O O wat kan ik ooit mopperen, die rothormonen ook... Gelukkig begrijpt hij dat wel... Ik zou hem voor geen goud kunnen missen! @Undercover in Nederland- Iemand gekeken? Ik wilde hem eigenlijk al na 5 minuten afzetten, ZO misselijkmakend! Echt kippenvel als ik eraan terug denk! Wat zijn sommige mensen toch gestoord op de wereld.... @EGO- Naar bedje nu, morgenvroeg Fabienne weer naar school, ik ben zo blij dat ze overblijft en dat ze dat ook helemaal geweldig vind. Want op dit moment vd zwangerschap komt het mij ook wel erg goed uit zonder gestress tussen de middagen. Morgenvroeg even stress om de dames op tijd mee te krijgen, aangekleed en ontbeten. Dan lekker rustig dagje met Kayleigh thuis, en om 15.00 uur weer ophalen. Gelukkig vind zij het erg leuk! Anders zou ik haar lekker ophalen tussen de middag.. Slaap lekker allemaal, ben benieuwd wie de volgende is die bevalt... Spannend meiden.
@ Suzannne; aaahhh... Hier hetzelfde hoor... Pfff (ben al best een 'pittige tante') maar ben nu helemaal af en toe een 'bitch' voor manlief.... Hier met een half oog naar underover gekeken, VRESELIJK!!!! Manlief zat het te kijken, maar ik vond het echt 'te'! Brrrrr..... Succes mrg, maar gaat je allemaal wel lukken! @ shadow; fijn meid, laatste avondje en het eind in zicht!
er is weer te veel om op te reageren...jeetje... undercover ook half gekeken...walgelijk maar goed dat ze er mee bezig zijn om er wat tegen te doen. En die ene kerel is iig opgepakt. Ik heb steeds meer last van harde buiken en ook wel wat meer pijnlijke ongemakjes..kan het niet echt uitleggen haha. Maar schijnt er allemaal bij te horen voor het termijn....
Zo nog even 20 minuutjes, hier een beetje de boel afsluiten. Ben wel zo slim geweest om mijn auto binnen te zetten. Hoef ik niet te schrappen! Net een e-mail van ex.. pff shocking in de zin van hij toont zijn gevoelens eens. Heb eindelijk via email alles even van me af kunnen schrijven naar hem, lucht wel enorm op. Om vervolgens hier op kantoor keihard een potje te gaan zitten janken.. Nou ja, zo rustig richting huis rijden het is onwijs mistig en ook nog eens spekglad! Voorzichtig doen dus.. Morgen vrij, aan toe!
Zo ik weet niet hoe ik net thuis ben gekomen, maar het ijzelt hier keihard en het is echt spek en spek glad. En je ziet geen hand voor ogen door de mist! Nu lekker slapen blij dat ik de ochtendsppits niet in hoef! Slaap lekker allemaal!
@ shadow ja ik lees het op FB idd overal! Gelukkig ben je heel thuis gekomen @ ego..! Volgens mij wordt dit weer z'n nacht....:x Lig al een uur wakker en te draaien en toen maar me tel der even bij gepakt... Ook ontzettende pijn in me bovenrug (tussen schouderbladen) om gek van te worden!! Zo en nu ga ik ff bij lezen
Bleh, ben kots misselijk en heb gruwelijk veel pijn... Kan niet omdraaien in bed, wist niet dat de pijn nog erger kon worden... :x
ah vele weer een slechte nacht dus! leske hoe is het nu met de pijn ? hopelijk heb je toch nog iets kunnen slapen frenzy, hier ook een to-do-list die maar niet korter lijkt te worden, maar dat is meer omdat ik wél dingen doe/laat doen die er niet op staan, en wat er wel op staat blijft steeds liggen haha alweer vroeg uit bed, heb een vroege ctg vandaag en dan vanmiddag de laatste baby was maar strijken, is dat in ieder geval allemaal klaar
@ zebra succes vandaag bij de CTG! Ik heb dus niet echt lekker geslapen... Draaien doet ook z'n zeer hè?! Ben blij dat ik morgen naar de VK én naar de gyn mag Even mijn ei kwijt! En weer even een check up voor de baby (heb het forum gevonden van een nieuwe baby na Een geboren baby zo zielig!! Maar lichte stress slaat dus gelijk toe....)
Hier ook slecht geslapen. Had zo'n ontzettende last van maagzuur. Heb wel 3 rennies gehad vannacht. Helpt niks. Straks maar even antagel halen. Moet om 09.00uur in het ziekenhuis zijn voor de laatste groeiecho.
hahahahaha ZO ben ik ook begonnen...... schreef mee met dochter (tweede dus) en was iemand zwanger van de vierde (ook allemaal klein) en had dezelfde gedachte.. nu ben ik zelf "zo'n vrouw".... Zat bij septembermama's trouwens ook iemand die zwanger was van no 5.... maar die gaat hier toch echt niet komen...' (tenzij knip van man zich opeens spontaan hersteld... )
Mijn eerste verloskundige adviseerde om het zo te doen (met plank en flesjes). Zij vertelde dat ze jaaaaren geleden dus, een bepaald "stofje" uit de kratten hebben gehaald, ivm milieu-eisen en dat daardoor de kratten niet meer zo stevig zijn als ze "vroeguhhhh" waren en dus eerder buigen en doorzakken. Ik heb het dus zo 3x gedaan..... en nooit doorheen gezakt.... Vraag het anders even voor de zekerheid na, bij vk, of anders kraamhulp..... (p.s. mocht je de bierflesjes omspoelen, schrik niet wat dr allemaal uitkomt.... gatverdamme, je zou het nooit meer drinken of kopen... )