Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahhh nee, niet 1 april.... dan nog liever 2 april......

Vind het zoiets voor mijn geval...:
    Zoon je was een "foutje" en je bent op 1 april jarig....;)
    (niet dat ik het ooit zou zeggen natuurlijk, maar toch)

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahahaha......
    hier dus Eindhoven en Rotterdam,....
    al was ik vroeger flink voor psv, is dat sinds de komst van onze oudste wat veranderd...
    Hij is natuurlijk flink feyenoorder, dus vind het fantastisch voor hem als ze winnen.....
    (anders is hij echt dippie :()

al blijft papa hem natuurlijk wel even herinneren dat mama uit Eindhoven komt en dus "boer" is.....
    wordt ook weer reuze gezellig hier aankomend weekend.... ;)

MIJN kinderen mogen kiezen, maar als hij ajaxcied zou worden (lijkt me sterk) moet hij toch van papa in de tuin gaan wonen.... hahahahahaha... :D

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Nee, slaap wel boven... mn eigen bed ligt toch echt het lekkerste, omdat ik dat electrisch kan stellen....
    Slaap dus nu met hoofdeinde recht, en voeten omhoog... (zowat dubbel geklapt).... dat ligt lekker dan plat, want plat krijg ik nog meer last.....

Tja, lange te doen lijst.... dat krijg je als je maanden niets doet he?! ;):D

Meissie, je doet al zoooooooo veel..... dat lijstje van jou, krijg je noooooit af....... doe iig de belangrijke dingen...

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    En....*meld*.

Ik heb nu weer 'gewoon' continue buikpijn, dus voorlopig niks aan de hand.
    Hier thuis gaat het nog steeds op z'n zachtst gezegd kl*te...
    Op dit moment in zo'n vorm dat ik serieus aan het overwegen ben, om de bevalling alleen te gaan doen... (ik heb verder ook niemand die ik erbij zou willen hebben, moet er niet aan denken dat mijn moeder erbij is, haha!)
    Ik ga er verder niet over uitwijden hier, want ben al eens 'gechanteerd' door iemand die mij op een ander forum had gevonden....

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha denk dat precies uitleggen ook niet nodig is hier.... maar dat veel precies weten wat je bedoelt.... ;)

(fijne van "lotgenoten".... hihihihi......)

undercover: sommige onderwerpen KAN (en wil) ik echt niet zien....., vind het soms al zo eng dat mijn kindjes in deze wereld moeten opgroeien... :( (en lijkt wel of het steeds gekker wordt)

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nachtbrakers:

hopelijk kunnen jullie vanmiddag nog wat bijslapen...

leske... ramen gewassen he?!
    DAT bedoel ik dus....
    "napret" is zo groot.... :(...... (herkenbaar dus)

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hhaha onze zoon kreeg al een ajax pyjama op zijn verjaardag. Maar dat deerde mijn vader niet. We kopen er gewoon nog een feyenoord pyjama bij haha

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemorgen!

Ach wat een nare nachten voor een paar van jullie. Sterkte joh!

Cerberus, hihi, dat zal dan wel niet meer gebeuren nee. Maar 4 is al een lekker stelletje hoor, en je hebt ze ook zo dicht op elkaar. Ik vind het al druk met mijn ene kotertje, en jij hebt er nog eentje die niet loopt. Respect!

Anna, rustig aan meisje, hormonen, stress situatie, er komt heel wat op jullie af. De bevalling is jouw keuze, maar maak niet te snel beslissingen! Knuffel!!!

Ik zit er over te denken om mijn moeder te vragen of Julia daar kan slapen vanmiddag, of woensdag. Dan heeft zij er weinig drukte van en heb ik voor de verandering eens een echte middag om even te slapen. Ze slaapt soms niet, soms heel kort, en het blijft een beetje rommelig als ze niet gewoon meteen lekker in slaap valt. Misschien wacht ik het vandaag en morgen nog wel even af, hoe ze slaapt, en dan evt woensdag bij oma...

Nou, nu maar even lekker samen douchen en dan krijgen we lekker kindervisite. Altijd lekker als ze even iemand heeft om mee te spelen!

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik moet toch eens minder hier alle verhalen lezen....want ik ga alle dingen door elkaar gooien....(en bijverzinnen)

Vannacht niet lekker geslapen natuurlijk en toen ik wel sliep....

Beviel ik heel snel met 36w 6d....
    ik moest het in mn uppie doen.... maar ben dus ergens *knock out gegaan*

kwam dag later op de grond bij; in ontploft huis, vol familie en zonder kraamhulp.
    die had man nog niet niet gebeld.... kindje was nog niet aangegeven.
    iedereen zat te roken en te zuipen..... :$

voelde me slap en was mn baby kwijt.....
    ik vroeg dingen hoelaat hij geboren was en hoeveel hij woog... (dacht dat hij in het ziekenhuis zou liggen)....

Toen vertelde iemand mij:
    dat mijn DOCHTER (!!! in tegenstelling tot 3 echo's)
    3800 gram woog en boven in bedje lag.......

ik mocht haar niet eens zien, werd bovenaan de trap tegengehouden en toen kreeg ik een of andere "zenuw-inzinking"....voelde me zo leeg en dat ik nog helemaal niet aan bevallen toe was.....en alles gemist had... :(

Werd dus echt snikkend wakker, was zo blij dat ik mn dikke buik voelde.... :)

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gentle
    Hij loopt... :) sinds uhhh kleine 2 weken....
    nog wel wiebelig...

Hij is trouwens gelijk veel mobieler.. hij klimt zelf bank op en af en zat paar dagen geleden al binnen mum van tijd op de halfhoogslaper van oudste...
    hij begint trouwens ook gelijk te praten en geeft dus antwoord met "ja en nee"...
    kortom: een hele grote sprong.... en gelukkig net op tijd (voor mijn gevoel).. ivm kidsit enzo..

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @gladheid
    Deze slechte moeder heeft zojuist school afgebeld....
    We spijbelen een dagje....

Ga geen risico nemen nu.....

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anna sterkte! Lijkt me niet makkelijk die toestanden zo voor de bevalling.

Ik ga vandaag echt mijn ziekenhuis tas klaar maken :) als mijn banner dat ook al gaat zeggen.. Haha

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

mochten ze straks opmerkingen maken zeg je het volgende:

Krijgt onze zoon/dochter gezond verstand kiest hij/zij zelf wel voor Feyenoord....
    krijgt hij geen gezond verstand, zit hij goed bij JULLIE club.... :D

14. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Even geen energie om helemaal bij te lezen en op iedereen te reageren. Van het weekend zouden manlief en ik samen een hoop doen maar helaas wilde mijn lichaam niet meewerken. Zo veel last van mijn onderlijf, kan amper lopen. Veel rugpijn, kramp in buik en emotioneel. Voor mijn man is het ook allemaal niet makkelijk, huishouden komt op hem neer de laatste tijd, op zijn werk is het erg druk en dan mijn heftige stemmingswisselingen erbij...die had ook gewoon geen zin dus uiteindelijk is er weinig gebeurt. Gelukkig staat het bed nu wel op klossen en zit de matras beschermer er om heen.

Nu nog de slaapkamer uitsoppen, de laatste (nieuwe gekocht :D) kleertjes strijken en opbergen, de vluchttas, de koelkast uitsoppen, de box uitruimen en het kleed wassen en de badkamer goed schrobben. En dan het kluswerk nog, maar heb me er maar bij neer gelegd dat klussen wel zal blijven liggen. Iedereen zegt steeds dat we moeten zorgen dat het kluswerk nu af gaat want als de baby er is kan het niet meer...maar ja nu kan het ook niet :( baal er wel een beetje van.

Heb lekker fotokes van de babykamer, ook al gepost in ander onderwerp maar wil ze hier ook spammen :p

15. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    en 1tje erop met mij

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Pfff ben zo moe.... haha lekker klagen. Manlief weer uit de vorst gelukkig. Maar ja moet er dan wel om half 7 uit ipv 10 uur. Dus dat is even wennen. Ben blij dat hij werken is anders zaten we met zijn 2-en thuis op de baby te wachten.

Heb wel alle pagina's doorgelezen maar heb helaas niet echts iets onthouden ben echt een zeef.

Verder last van rugpijn en raar gevoel in mijn buik. Misschien wel blaasontsteking dacht ik. Morgen op controle dus we zullen het zien.

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guusje
    Ziet er echt heel mooi uit.....!!!
    leuk met dat behang.. en dat de motiefjes van de kast daarnaast terugkomt...
    ECHT over nagedacht....

ennuhhh flinke buik hoor.....

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Guusje, mooie foto's zeg! Je hebt een prachtige buik en het kamertje is echt super mooi! Niet teveel doen hé ook een beetje aan jezelf denkekn ;)

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    bedankt!! :D :D :D

@cerberus, buik is zeker flink...nog een "voordelige" foto erop gezet ook ;)
    @mupkuh, vandaag even niet inderdaad...had me zo bedahct dat als ik vandaag eens niks zou doen ik morgen misschien weer wat normaler kan functioneren :p

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ guusje, dat vind ik een goed idee :p Lekker even tijd voor jezelf ;)

Volgens mij regent het hier :( word zo glas als een spiegel ben ik bang.

Deel Deze Pagina