@ Shadow; jeetje meid, kijk jij uit zo midden in de nacht rijden, pfff je bent gelukkig goed thuis gekomen! Goed dat je ex hebt gemaaild (zo kun je dingen van je afschrijven....) @ Leske; knuffel meid, wat vervelend van je slechte nacht.... @ Me; bah, ook al zo slecht geslapen @ Anna; nog steeds last van rommelende buiken, hoop dat snel minder gaat of doorzet... Ben je verder met alles klaar? @ Cerberus; wat een nare droom, gats, idd je leest te veel . Verstandig dat je de kids thuis houdt, niet zo met dit weer over straat gaan. En idd... mijn lijst blijft.... @ Sasjuh; hihi... goed naar je banner luisteren dan, geen bloed meer gezien? @ Guusje; wat een mooi kamertje, mooi helder, strak maar toch heeel lief! En meid wat ben je prachgtig zwanger, een mooie giga buik en ik daarbij nog een mooi figuur hoor! @ Ego; hier vanancht echt heerlijk liggen genieten van de kleine spruit, hihi hij was echt aan het feesten in mn buik, ik lach helemaal in een deuk zeker 10 minuten lang, schoppen, schoppen schoppen..... Owwwhh geniet nog zo van hem in mn buik..... Zo naar de markt, moet weer nieuwe stofjes halen en ga wasjes draaien.... Manlief is thuis omk wat te klussen vandaag. Allemaal een fijne dag!
Hoi meiden, Hier even een foto van mijn gipsenbuik na de bevalling kan ik kiezen om hem te laten beschilderen of mozaieken ik ga maar eens rond kijken dit vind ik al super en nu gaat zij hem bijwerken en nog mooier maken. Ik lees dat er weer een hoop meiden een slechte nacht hebben gehad ik denk aan jullie. Hier op het moment heel veel vocht en doet echt pijn ben in 1 maand tijd 4 kg aangekomen puhhh het drukt zo erg! woensdag weer naar maastricht hoop dat ik daarna nog gewoon naar huis mag fijne dag dames x
@ cvermeulen, wauw die is echt heel mooi zeg! Hier ook in 1 maand 3 kilo aangekomen. Pff is veel hé Maar komt helemaal goed met ons straks
Goedemorgen! Zo hoop bij moeten lezen was om 9 uur al klaar wakker. Was lat thuis van werk en lag 2 uur pas te slapen. @leske, wat een tot nacht, heb je nog wat kunnen bijtanken? @Guusje, mooie buik en kamer!! Hihi @ Cerberus, idd respect hoor met al je kids. Als ik m'n nichtje van 4 hier een dagje had was ik al versleten. @ego, vannacht rommelig geslapen en een nachtmerrie gehad. Had enorme spijt van de keus van een uk?? En het was een huilbaby, ik wilde hem ter adoptie stellen. Omg wat een slechte moeder ben ik in mijn droom! Werd wakker was blij dat m'n buik er nog aan zat!!! Hier regent het, echt smerig. Lekker spek en spek glad weer!!
Gewicht...: Zal ik vandaag me nog maar eens aan weegschaal wagen.?... of wachten tot donderdag... Cvermeulen heel mooi om te zien...!!! ook hoe ze het doen.... vroeg me toch altijd af hoe je er weer "uitkomt"..... hahahaha want wachten met "eruitkomen" tot je bevallen bent, en weer je eigen figuur hebt, is ook zoiets he?! .... (edit: ik vind de mozaiek altijd zo mooi....) Shadow we lopen iig qua dromen gelijk.... .... dus toch gelijk bevallen dan maar.....
Goedemorgen dames, @ Shadow en Cerberus, welkom bij de april-mamas dan Hier ook het vermoeden dat ik in april ga bevallen! @ Zebra, alvast succes donderdag met de groeiecho, ik duim voor jullie meisje! @ Rens, wat een onzekerheden allemaal zeg Ik zou het liefst gaan wanneer mijn eigen gyn er zou zijn, maar dat is voor ieder persoonlijk denk ik @ Teveel doen, nog geen last van. Al realiseerde ik me gisterenavond ineens dat ik niet deze nacht wilde bevallen, want ik wilde de VK niet ontvangen in zon rommelig en vies huis! Maar ik was ook te lui/moe om op te staan en iets te doen @ Harde buiken, ik moest vannacht een aantal keren mijn bed uit omdat aquariumpomp lekte en dus even nieuwe handdoeken neer moest leggen en kijken of alles nog goed ging ivm stekkerdoos in de buurt van water. Elke keer als ik eruit ging een keiharde buik! Maar deed niet echt pijn, behalve als ik er een beetje over ging wrijven terwijl dat elke keer een automatische reactie was hahaha. Vanmorgen ook nog erg hard en nu zit ik op kantoor en wordt het minder @ Cvermeulen, leuk zeg een babyshower! Ik las op FB gister dat een vriendinnetje van mij een babyshower had georganiseerd voor haar zusje dus ik ging gelijk kijken of jij dat was maar jij was het niet, haar zusje heette anders (tenzij Chantal niet je echte naam is) Mooie gipsen buik zo met die hand erbij!! @ Rens, al eens via vakantieveilingen gekeken? Ik zou er zo snel in die omgeving niet eentje weten maar er is vast wel iets! @ Pioentje, wat leuk ook een babyshower!!! @ Shadow, fijn he dat aftellen naar je verlof! Ik ging op het laatst in uren tellen. Nu hoef ik er nog maar 5,5 eigenlijk maar ik kom woensdag nog wat extra uren maken zodat ik niet gelijk veel uur hoef in te halen als ik terug kom van verlof (heb een aantal uurtjes gemist deze maand dus sta beetje in de min) @ Suzanne, ik heb geen undercover gekeken? Waar ging het over? @ Nachtbrakers hoe zijn jullie de verdere nacht doorgekomen? @ Vocht vasthouden, wordt hier nu echt verschrikkelijk! Heb echt stalpoten, kan geen schoenen meer aan bijna (niet eens meer mijn warme winterlaarzen dus loop nog op zomergympies) en het doet gewoon zeer L @ Anna, sterkte! @ Cerberus, wat een nare droom! Gelukkig zit je ZOON nog veilig binnen @ Gladheid, alleen bij ons in de straat en hier op het werk in de straat. Verder vielen de wegen wel mee gelukkig! @ Guusje, ook al een lange to/dolist dus!! Mooi kamertje hoor En leuk om jou er weer bij te zien @ EGO, hier vannacht een aantal keer het bed uitgeweest omdat aquariumpomp flink aan het lekken was (kwam ik achter toen ik naar het toilet ging ) en ik niet wist hoe ik dat ding uit moest krijgen. Dus elke keer nieuwe handdoeken erbij gelegd en gekeken of stekkerdoos nog geen kortsluiting maakte Heb elk anderhalf uur de wekker gezet en had toch elke keer nieuwe handdoeken nodig. Vriendlief kreeg ik niet wakker en ik wist niet hoe de pomp uit moest dus dan maar zo. Nu zijn we allebei werken maar heeft hij de pomp vanmorgen maar uitgezet, er was al een flinke laag water uit het aquarium!! Vanmiddag dus maar een nieuwe kopen LL Leuk nieuws ook nog: vandaag laatste officiele daagje werken!! Dan nog 1 dag onofficieel haha
Cerberus, hahaha lig in een deuk om jouw 'bevalling' van vannacht! Wat moet je geschrokken zijn. Gelukkig is je buik er nog En fijn dat je zoontje zo'n sprong heeft gemaakt. Komt wel even goed uit dat hij wat kan lopen. Al is het wiebelig, ik vond het toen zo handig vanuit de fiets enzo, even neerzetten, even iets vaker je handen vrij. Maar goed, mijn kleintje liep al heel vroeg, dus de fase van "sjouwen" met een grote baby heb ik eigenlijk nooit gehad. Ze liep al voordat ze 7 kilo woog En groot gelijk van school! Ik ga nu ook echt niet fietsen ofzo. Overal ligt weer sneeuw, lekker glad op de wegen. Mij niet gezien! Gelukkig hoeft het ook niet, en morgen naar de PSZ kunnen we wel lopen. Guusje, wat heb je nog voor grote klussen die af moeten dan? Je baby kamertje ziet er prachtig uit, je bed is op klossen en is beschermt. Volgens mij moet je goed je prioriteiten stellen, en klussen kan ook best nog nadat de baby geboren is hoor. Ja niet de eerste dagen, maar manlief zal best blij zijn dat hij na 2 weken ook weer even lekker iets anders kan doen dan luiers verschonen Dan is jouw lijf en jullie relatie nu net even die extra stress niet waard!!! Frenzy, heerlijk he, die buik? Jammer dattie soms ook zo zeer doet, maar dat gewoel ga ik straks wel missen!!
Sorry ik moest zooooo lachen toen ik dit las....: (zal het even proberen uit te leggen...) Je hebt van die "poppen" die om de zoveel tijd gaan huilen, opgepakt moeten worden etc.... dit is om meisjes die een kindje willen te laten merken hoeveel werk het KAN zijn.... bedacht me toen ik jouw stukje las: dat ze dus ook gewoon jouw pomp kunnen lenen..... Wat een rot nacht..... maar positief gezien; je zit iig al helemaal in het ritme...... bijna verlof dus...!!!! kan je gaan relaxen.....
Guusje: wow mooie foto's meid! Echt een heel mooi kamertje! Leske: ja zo zie je meid, gister ramen gelapt he... had je beter niet kunnen doen. Maar daar heb je nu zo weinig aan... Cerberus: he gatver, lekker, zo'n droom... word je lekker verrot wakker! Cvermeulen: erg mooi zeg, je gipsafdruk!!!!! Hier helaas weer een klotenacht gehad! Pijn kwam weer terug en heel onrustig. Elke 5 minuten om moeten draaien van de pijn... erg jammer. had net juist zo'n goeie hoop... Nouja... Ik stap zo in de auto. Manlief naar Amersfoort brengen, zn nieuwe leaseauto halen! Daarna moet ie naar cursus in Amsterdam en morgen zn 1e echte werkdag weer! Gelukkig rijdt mn vader zo met me mee, voor de zekerheid.... Morgen 37 weken, yeaahhhh, dan mag ze komen!!!
@Frenzy- Fijne dag vandaag! Wat fijn dat manlief thuis is... En goed dat je nog zo kan genieten van kleine hummel in je buik, ik vind het niet meer zo leuk, als kleintje beweegt dan doet het al snel zeer onderin. Kon ik er nog maar zo van genieten... Das al ff geleden, ben blij als ik haar lekker in mijn armen kan houden, lekker knuffelen! @Cerberus- Wat een droom weer... Hier ook van die onmogelijke dromen... Zal wel bij het termijn horen. Ik zal eens informeren wat VK ervan zegt (klossen-kratjes) Ik heb gisteren nog eens flink in bed gesprongen maar voelt erg stevig gelukkig Zal er maar doorheen zakken En groot gelijk dat je de school af hebt gebelt! Hier is het al flink aan het dooien, tis maar 5 minuutjes lopen, maar ben toch met de auto gegaan! Wil het risico ook niet nemen dat ik op m'n bek ga! Lekker rustig aan vandaag! @Guusje- Wat een super leuke kamer! Echt heel leuk. Mooie buik hoor @Shadow- Fijn dat je veilig thuis bent gekomen, het was echt een drama gisteren avond int verkeer. @Slapeloze nachten- Balen weer dat er zoveel een rotnacht hebben gehad. Hopelijk komende nacht een goeie, en anders vandaag probeer bij te slapen. Knuffel! @EGO- Fabienne is naar school, heb weer wat ongemak nu. WEEEEER steken onderin, vind dat ik daar wel al lang last van heb al 3 weken of zo. (gelukkig wel een goede nacht gehad!) Ik dacht kindje daalt in en dan heb je daar geen last meer van. Echt irritant. Morgen weer naar de VK ben benieuwd wat zij ervan zegt. Maar vind haar nogal nuchter, als ik vertel over voorweeen en pijn/steken dan reageerd ze echt nuchter van: dat hoort erbij! Misschien is dat ook wel, maar soms iets dieper er op in gaan is wel fijner. Of even kijken onder. Maar goed, ben benieuwd we zien het morgen wel. Ik kruip dadelijk weer terug in bed met Kayleigh, die begint altijd zelf na 3 uur wakker te zijn dat ze wil slapen... Dat vind ik niet vervelend Lekker rustig aan vandaag, vanmiddag pas weer Fabienne ophalen om 15:00 uur. Dames rustig aan!
Oh my Ik stop ermee. Ik was al een uur bezig met reageren vanaf mijn laatst geschreven stukje en ben er nu klaar mee. Ik druk weer op de x...... Ik ga wat doen....sorry, ander keertje beter. Blehhhh :x Fijne dag allemaal. Liefs Femme
En wellicht komt ze dan ook...... (hoop het voor je... want jij bent er volgen mij echt klaar voor.... (en klaar mee (met het zwangeren) fijn dat je niet alleen hoeft...
Suzanne idd je zal maar doorzakken..... heb hier manlief laten testen, die is sowieso wat kilo's zwaarder... .... (zoveel ga ik iig niet bijkomen.. ;P) fijn dagje... lafemme mn lange reacties (die ik maar weinig geef...) doe ik tegenwoordig in word of kladblok.... want het ging hier idd ook zo vaak mis.... en grrrr niet goed voor je humeur..... fijne dag gewenst...
@slapen, hier ook een slechte nacht achter de rug... heb het gevoel dat ik geen oog heb dichtgedaan, hoewel manlief vertelde dat ik heel de nacht heb gesnurkt (da's trouwens iets nieuw sinds enkele weken... ik snurkte vroeger nooit! zwangerschapskwaaltje? ) @cerberus, jij kent er ook wat van, van fantasierijk dromen! Ach, dan kan het in werkelijkheid alleen maar goed meevallen, toch? @cvermeulen; wauw, mooi hoor! Zo, hier even de hond uitlaten.... kan al beter mn schaatsen aantrekken of een sleetje achter 'm hangen Hopen maar dat ik veilig en wel weer thuisgeschoven geraak Toch wat bang van al dat ijs met zo'n ronde buik... heb zowiezo al helemaal geen evenwicht meer tegenwoordig... loop overal tegenaan en val bijna om als ik mn schoenen aantrek Als dat maar goed komt
@cvermeulen- Wat gaaf die gipsafdruk. Ik heb er al verschillende gezien met met die hand zo helemaal geweldig. @Beessie- Balen van je nacht ook, en wat lekker zeg morgen 37 weken... Stiekem gaat het toch wel snel, ik donderdag ook 37 weken maar besef het nog niet altijd helemaal goed. @Eveline- Undercover ging over een pedofielen netwerk. Zieke mannen die sex met baby's peuters en kids hebben, zelfs een kerel(belg) die sex had met zijn 2 dochters van 5 jaar. Hij is in elk geval opgepakt! Echt, eigenlijk moet ik het niet eens typen. Je kan het beter niet gezien hebben. Blijft in m'n hoofd spoken dat er zo'n gestoorde mensen leven hier op aarde. Maar wat een nacht heb jij gehad zeg, doe maar rustig aan vandaag!
@Suzanne: ik heb die steken al 7 weken... Hier sinds vanochtend aan de diarree, terwijl ik de hele zwangerschap verstopt heb gezeten! Geeft ook weer hoop! (Al zou het nu dus qua privésituatie niet echt een geschikt moment zijn...)
@Gentle: laten we het er maar op houden dat het geen momentopname is... Natuurlijk spelen de hormonen ook een rol hoor, ik reageer wat heftiger misschien, maar ik had al veel eerder voor mezelf moeten opkomen...
Cerberus: ja ik ben er idd wel klaar mee/voor! Anna: nou, jij ook al?! Ik ben hier sinds vanmorgen ook aan de dunne!