Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    waar kan ik me aanmelden :D

2. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @sasjuh, van mijn lijstje wordt ik een beetje zenuwachtig:)
    De wiegbekleding moet ik nog afmaken, enveloppen schrijven, bed op klossen, nog een bed voor de werkkamer regelen waar ik op moet bevallen. Ik wordt vooral zenuwachtig van die wiegbekleding...... :)

3. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ohhh shit, ik vergeet helemaal die vluchttas, maar ik wil die niet inpakken want ik wil thuis bevallen!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Klaar:
    - Enveloppen geboortekaartjes geschreven, inclusief postzegels geplakt.
    - Alle kleertjes en beddengoed gewassen.
    - Beebkamer klaar.
    - Kraampakket in huis.
    - Huishouden op orde, wasmanden leeg (voor nu ;))
    - Box staat in de huiskamer.
    - Bed staat op bierkratten.
    - Waterdichte molton om mn matras.
    - Ziekenhuistas ingepakt.

Dusse.. laat maar komen dat kind :D

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Oh tuurlijk....enveloppen nog regelen, kaartje nog maken, lijst van adressen nog updaten..vluchtassen voor iedereen nog inpakken....oh en niet onbelangrijk nog een naam voor onze baby verzinnen....ahhhhhhhhhhhhhh

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    maar verder ben ik er nog steeds koel onder hoor :D;):cool::cool:

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    la femme, een naam, goh moet dat ook?!
    nee geintje, maar zijn jullie er nog niet uit?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    pffff wat ben ik blij dat wij alles al klaar hebben!!

alleen het bed straks nog op klossen (over een week of 2) en zeiltje op het matras dan maar gelijk.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik moet hier vooral nog lijstjes uitprinten met alles wat die vent van mij moet doen en vooral niet doen als ik nog in het ziekenhuis lig.
    mijn grootste angst is dat ik hier een schoonmaak en puinruim team moet bellen zodra ik thuis kan.

vriend ruimt op en maakt schoon ( maar dan op een echte mannen manier ) en dat is vreselijk voor iemand die altijd alles netjes heeft :p

10. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Een naam ook niet heel onbelangrijk! :D:D:D
    Wel al een paar namen waar je uit wilt kiezen?

11. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh pompeloesje, spannend, meid! Ik hou m'n gsm in de gaten! Veel succes hoor!

@lijstje,
    Hier toch wel redelijk klaar met alles (al wel een tijdje eigenlijk :) )
    Hoewel ik wel wat begin te twijfelen of ik niks over 't hoofd heb gezien...

Hihi, lafemme, een naam is inderdaad nog een kleinigheidje dat je best niet vergeet:p

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hier gaattie niet zo goed. Moet zo naar de verloskamers. Groeiecho was niet zo goed, maar 100 gram gegroeid in 2,5 week, buikje was niet meer gegroeid sinds maastricht. Ze hebben het over opname... Het kan toch nog sneller daarzijn als ik had verwacht... Ben bang. Mannetje weet nog niks, laat hem wat weten als ik zelf meer weet. Mijn zusje is bij me. Liefs

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rens heel veel succes en sterkte!!!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Rens, tjee ik schrik van je berichtje. 100 gram maar :(
    Ik hoop dat je snel meer weet, en misschien toch weer naar huis mag. Als het een opname word willen ze dan toch de kleine zo lang mogelijk laten zitten ?

Heel veel sterkte!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rens: pffff jeetje meid dat is schrikken voor jullie!! hij is inderdaad niet veel aangekomen en als hij stil staat kwa groei zal hij er wel snel zijn. heel veel suc6 *knuffel*

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    17-02 controle vk
    22-02 controle vk

Schrok ook van Rens de berichtje.. 100 gram is wel erg weinig. Hopelijk weet je zelf snel wat meer, die onzekerheid is ook niets! En gelukkig ben je al bijna 37 wkn, dus mocht de kleine gehaald moeten worden ben je niet veel te vroeg!

17. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff, rens, geen fijn nieuws :(

Veel sterkte!

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde ik gaan reageren op al die lijstjes die ik hoer voorbij zie komen, lees ik het berichtje van Rens. :(

Enorm veel sterkte meid, weet niet zo goed wat te zeggen. Ontzettend vervelend dat jouw zwangerschap met zoveel onzekerheid gepaard gaat, bah. Hele dikke knuffel!!!

Lijstjes: hihi, wij zijn al lang klaar, maar ik verzin ook steeds wat nieuws. Ik ga echt dingen doen, die ik anders niet doe of waar ik me anders niet aan stoor. Gisteren heeft Peet bv alle binnendeuren gesopt. Was al erg lang geleden.
    En ik heb de ramen voor gewassen, nu moet achter nog. Maar ja, wat moet en wat ik kan, dat rijmt niet zo met elkaar.
    Mijn lijstje nu bestaat nog uit dingenetjes voor straks, zoals een advertentie zetten in het krantje (is hier een beetje traditie), een traktatie voor Joosje op school regelen, boxspeeltjes van zolder halen etc. Niet iets wat vooraf nog moet ofzo.
    En oja, moet nog een paar dingen kopen, zoals een muziekmobiel voor boven de box (krijgen we van Peters zusje, maar staat toch op mijn lijstje totdat ik hem heb) en een button van "grote zus" voor Joosje.

Ik heb net 2 uur geslapen en dat heeft me veel goed gedaan. Ga nu dus toch heel rustig aan maar wat rommelen in huis.

Rens, nogmaals veel sterkte!!!
    En Pomeloesje, hoe is het met jou? Spannend allemaal zeg.

Liefs, Leske

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Rens: Schrik van je berichtje meid. 100 gram is niets, getsie. Heel veel sterkte. Laat je mannetje snel meer weten. Hij is vast ook heel bezorgd. Dikke knuffels voor jou.

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ze houden me extra in de gaten. Ik moet deze week glucosetest. En over 2 weken weer een groeiecho. Mijn zoon was ook zo zwaar. Die kwam uit zichzelf met 39 weken. Dus ik hoop deze ook ;)

Ehmm...volgens mij houdt zo'n lijstje nooit op haha. Ik verzin er elke keer wel weer wat bij. Wij moeten iig de box nog neerzetten en mijn bed opmaken met zeiltje enz.

wahahahaha ik zie het helemaal voor me.

Voel jij je wel lekker??? Met een tandenborstel wahaha. 'T wordt steeds gekker met die zwangere vrouwen.
    @Rens: rustig aan meis. Hou je taai. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. 100gram is inderdaad niet veel. En dan kom ik aan dat mijn kind zo enorm gegroeid is....
    @EmvSenR: hoe is het met de kleine meid en met jou?
    @Missiemaartje: hoe gaat het met Niek?

Deel Deze Pagina