Rens: jeetje meis, schrik een beetje van je berichtje! Dit is niet wat we hadden gehoopt! Zou zo maar lekker je mannetje gaan bellen, dan weet ie dr tenminste ook van! Heel veel sterkte meis! Pompeloesje: hoe is t met jou meid? Hier blijft t maar een beetje doorrommelen, steeds van die vreemde pijntjes onder in mn buik en ineens een hele erge druk van onderen... Ook pijn in mn onderrug... Hmmm zou t nou een voorteken zijn?! Van mij mag ze komen, ben er ineens helemaal klaar mee... Ben ook zooo moe, loop gewoon op mn laatste krachten, blehhh....
ben thuis,weëen om de tien minuten,kruip zo in bed. Als het erger wordt moet ik terug en krijg ik direct een ks.
heel veel succes meissie..... ennuhhh je hebt toch een beetje je zin.... mocht dit doorzetten heeft je kleine iig zelf zijn geboortedag gekozen....
Pompeloesje: spannend meis... aan de ene kant hoop ik voor je dat t doorzet, dan heb je binnen nu en korte tijd jullie wondertje in je armen! Zet m op meid! Cerberus en Leske: ja we zijn lekker aan t rommelen met zn allen!
mag ik een beetje van jullie gerommel ? weet dat het te vroeg is maar phoe wat ben ik er klaar mee en vooral nu na het verhaal van Rens ben ik helemaal in de zenuwen voor donderdag!
ikke nu niet hoor..... niet aan t rommelen, wel aan t "rammelen".... hahahahaha klinkt bijna hetzelfde alleen het resultaat is anders.... blijf hier gewoon gezellig tot april plakken..... (met shadow en eveline ).... geniet ik wel van de babyplaatjes die voorbij komen....
ben trouwens wel blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die er klaar mee is, ook al ben ik nog geen 37 weken. ze mag echt nog niet komen van me nu maar lichamelijk zou ik het wel erg prettig vinden...
Oh ik kan er niet tegen he... net op FB gezet dat ik er helemaal klaar mee ben, zoooo moe ben en dat ze van mij wel mag komen... reageert een vriendin van me erop: ja moe zijn hoort erbij. Ze kan beter nog 2 weken blijven zitten, want gerijpte longen zijn meer waard dan wat moeheid toch?? Aaaarghhhh laat me gewoon lekker klagen!!!!
cerberus, donderdag eerst om 8.30 ctg, dan om 9.30 de groeiecho en om 10.00 gesprek met de gyn dus een ochtendje ziekenhuis stressen. vorige keer was ons meisje ook niet echt in een stijgende lijn met groei, maar lag ook nog niet stil dus dit is wel zeg maar dr' op of dr' onder qua wat het vervolg nu zal zijn gelukkig morgen een dagje geen ctg, dus geen ziekenhuis, woensdag weer ctg en dan donderdag alles in1