Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha succes met je wiegbekleding, meis!

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Rens: he bah... Ik duim voor jullie!

@Rammelen: ik zou heel graag weer meedoen met jullie (ik herken het koortsige trouwens, Beessie, maar hier is dat dus alweer over), maar vanwege de omstandigheden hier moet het maar even niet vandaag of morgen zijn, denk ik... Vanavond 'moeten' we praten. O, ik zie er zó tegenop.....

3. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje wat een rommelende buiken! Ik heb het sinds een paar uur heet bah!

Hou het even in de gaten hier, pompeloesje spannend!
    Heb alles bijgelezen maar geen energie om te reageren. Heel misschien moet ik vanavond invallen voor 5 uurtjes wel weer tot 12 uur. Maar dan morgen vrij. Ben wel moe maar kan ik wel uitslapen.

Tot snel

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier niets geen gerommel.. Maar ben ook 1 van de weinigen hier geloof ik die het zwanger zijn absoluut nog niet zat is. Geniet nog zo van het idee dat er een kindje in mijn buik groeit!

Anna veel succes vanavond!

5. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Nou idd wat een rommelende buiken!! Spannend :D

Succes en sterkte Rens hoop dat we snel wat meer lezen :)

@bevallen van mij mag het ook echt wel beginnen!! Heb het wel gehad eigenlijk... Hihi ik hoop dat vannacht me vliezen breken en dat ik dan gewoon morgen thuis beval ;) want vanaf morgen mag ik dat ook..!! Jeeej :D
    Maar zo niet ben ik heel benieuwd naar ons gesprek bij de gyn morgen.. En wat we gaan afspreken natuurlijk haha!

Nou meiden ik hou het vandaag even wat meer in de gaten want moest sinds vanmorgen al 10(?) paginas bij lezen! :D

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@CTG. Ik moet donderdag om
    14:00 de echo, aansluitend ctg en gyn dus zal wel laat worden voordat ik hier weer kom

7. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Oh ik heb ook nog een hele to-do-list...!
    Maar ook veel dingen die ik wil en niet moéten ;)
    Wel moét nog:
    het wiegje hangen (heb hem wel al opgemaakt :))
    Tas voor het zkh eigenlijk..(al hoop ik natuurlijk van niet hihi)
    Ondersteek/po halen..! (morgen ;))
    Badstandaard uit de schuur halen..
    Alles nog een keertje schoonmaken (oke geen moet maar wil :p)
    Luiers halen!!!! Hahaha (heb er wel iets van 20 uit die kraamdozen maar heb nog geen pak gekocht *schaam*)
    Berenpak wassen (maar alleen direct nodig als we naar het zkh moeten..)
    Postzegels halen (enveloppen hebben we nog niet komen met het kaartje mee..!)

Nou en dat was het ong ;)

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    oh jeetje.. ik heb zoveel bij moeten lezen pff
    weet niet meer op wie ik nu moet reageren..

@ de meiden met weeen succes...
    @ iedereen die het zat is.... hier ook hoor ik moet nog 2 weken voor ik mag bevallen. nou het kan me niet snel genoeg gaan..hihi en dan zul je zien dat de kleine tot 42 weken blijft zitten

hier vandaag mn laatste dienst gedraaid.. Ik heb woensdag alleen nog een training van 09.30 tot 12.30 en dan hoef ik niet meer !!!! ben er zo aan toe, slaap echt al weken niet meer en dat breekt me echt op.

woensdag ga ik mn gipsbuik ophalen... heb gister een foto gehad van hoe hij geworden is. hij is echt super, echt wat ik in gedachten had helemaal top...

dat zwarte heb ik ff in paint gedaan omdat daar de naam van de kleine staat geschreven en die houden we natuurlijk nog even geheim:p

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Kan me niet zo goed voorstellen hoe jullie je voelen hoor, dames als Beesie, Rens, Foxy, Zebra, Leske, Cerberus (ben ik nog een 'moeilijke zwangerschap' vergeten?)
    Hier namelijk een vrij makkelijke zwangerschap, weinig kwaaltjes (zeker als ik dat vergelijk met jullie. Die ene gebroken nacht, en een paar keer maagzuur moet ik toch aankunnen...) en dan nóg begin ik het wel een beetje zat te worden. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee denk ik. Klaar voor echter nog laaaaaaaaang niet!

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Anna: balen dat je zo opziet tegen vanavond! Komt vast allemaal goed meid! Ik weet niet waar t precies over gaat maar lucht je hart en zeg gewoon waar het op staat. Ik denk aan je meis, komt helemaal goed!

Sheena: wow wat is ie mooi geworden!!!!!

Heb hier net mn bordje andijviestamppot op, was toch wel erg lekker!!!!

11. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Nou dames, ben weer thuis! Jeetje wat een middag... Voor de groeiecho duidelijkheid gevraagd, dat ik wil weten waar ik aan toe ben (keizersnee/inleiden/gewone bevalling??). De verloskundige gaf aan eerst maar eens de groeiecho te doen. Ze gaf toen aan dat ons ventje 1900 gram weegt dus ik schrok meteen. Maar 100 gram gegroeid dus sinds 26 januari. Echt veeeeeeeeel te weinig. Het buikje is praktisch niet meer gegroeid en de beentjes dan weer een beetje meer dan normaal.

Aansluitend had ik een CTG, deze was in principe in orde, alleen mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant. Ik moest na de CTG direct naar de verloskamers, het plan van aanpak bespreken. Hier is gemeten of er al ontsluiting was, en die was er, 2 cm. Ik heb alleen geen idee of dat veel is voor nu? Of dat dat gewoon erbij hoort... Verder is er besproken dat ik elke week 3 a 4 CTG's heb en is er een datum gepland voor in te leiden (die hou ik nog eventjes geheim als jullie het niet erg vinden, misschien lezen er wel bekende mee). Het is iig sneller dan ik dacht... Het komt er nu echt op aan. Ben zo emo als de pest. Weet het ff allemaal niet meer. Vind het eng, maar ook spannend. Ik weet niet hoe ons menneke dadelijk ter wereld komt. Ziet hij er normaal uit of zie je echt dat er iets mis is met zijn skeletje? Pff, allemaal die vragen...

Manlief is ook van de kaart af. Hij vind het nu ook wel heeeeeeel spannend worden nu de datum gepland staat. Ik ben iig heel blij dat ik gewoon lekker naar huis mocht en dan wat vaker voor CTG moet. Ze willen hem iig niet meer lang laten zitten, brengt alleen maar risico's met zich mee.

DAMN WAT HAD IK GRAAG GEHOORD DAT ONS MENNEKE NU 2300 GRAM WEEGT EN HIJ MAG BLIJVEN ZITTEN! GRRRRRRRRRRR! SORRY!

Heb alles bijgelezen, maar de puf niet meer om op iedereen te reageren. Ben moe :(

Dames, een hele fijne avond. Ik hou jullie op de hoogte. En als er wat is, dan zal ik het Foxy door laten geven (mits we dadelijk niet gelijk aan het bevallen zijn hahahaha).

Liefs & heel thanks voor jullie lieve berichtjes! Knuff

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    geen nieuwe berichten van de dames.....spannend hoor!

Ik ben trouwens ook nog helemaal niet klaar met deze zwangerschap. Ik hoor volgens mij ook bij de minderheidsgroep. Bij geen enkele zwangerschap heb ik gedacht, laat maar komen. Nee ik geniet er echt van. Vooral dat ik denk alles nog te kunnen en dan bij het schoenen aan doen denken..oh ja...die buik :D

Maar ik begrijp best dat sommige er klaar mee zijn. Maar toch ben ik bang dat de meeste toch echt tot 39/ 40 weken geduld moeten hebben. Jullie lichamelijke kwalen maken het niet makkelijker. En ik heb ook wel wat kwaaltjes, maar daar valt prima mee te leven.
    Knuffel voor jullie, voor de laatste loodjes. Je weet wat ze zeggen: de laatste loodjes wegen het zwaarst.
    En daarna......genieten!

13. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Rens: meis, wat een heftige middag is dit voor jullie geweest. Ik snap heel goed dat je had gehoopt te horen dat ie rond de 2300 gram zou wegen. 1900 gram is inderdaad weinig. Spannend dat jullie nu de datum weten dat jullie mannetje geboren gaat worden! Wie weet groeit ie buiten je buik veel beter dan erin... Veel sterkte en succes met afwachten meid! Het komt allemaal goed! Ik denk aan jullie, dikke knuf!

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Rens: Spannend dat er een planning is. En goed dat ze je streng onder controle houden. Maar wat vreselijk balen deze onzekerheid. Zo weinig groei. Zeiden ze nog waarom dit dan kan? Als alles verder goed is, is het toch raar da hij niet een beetje groeit. Kunnen de andere metingen verkeerd zijn gegaan?
    Nou ga lekker uitrusten en laat het allemaal bezinken meid. Dikke knuffels voor jou en je man.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Rens: dikke knuffel meis. 1900gram is inderdaad niet veel. Spannend hoor dat de datum al vast staat. Hopelijk doet hij het super goed buiten je buik!

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens pfoei wat spannend. 2cm is supermooi. Dat gaan ze donderdag bij min beoordelen. Schijnt dag inleiden dan gemakkijker kan omdat ze dan je vliezen kunnen breken. Anders moeten ze eerst de baarmoedermond verweken met een cathterer of pillen. En dat kan wel dagen duren. Dus hoop ook op min. 2cm donderdag

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Rens,
    veel sterkte en een knuffel voor jou. weet verder niet echt wat te zeggen omdat je verhaal zo herkenbaar is en dat me vreselijk angstig maakt.
    succes met de laatse dagen ( denk ik dan.. ) en ik hoop dat jullie kindje het heel goed gaat doen buiten de buik en goed gaat groeien.

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Rens, dat is idd allemaal niet leuk om te horen en erg spannend. En wat moet het gek zijn dat je een datum hebt.
    Wat al gezegd is, hoop zo ontzettend dat jullie lieve knul buiten je buik helemaal happy is en als een speer gaat.
    Lekker uitrusten vanavond met je ventje en relaxen! Vanuit hier wordt aan je gedacht.
    Dikke knuf!

Laatste loodjes, mooi toch van de natuur dat je op z'n laatst gaatr uitkijken naar een bevalling waarvan je weet dat het ook niet pijnloos is. Je bent er op een gegeven moment gewoon klaar voor. :)

Hier staat de preischotel in de oven, heb wel trek vanavond.

Doeg! Liefs, Leske

Ps: Joosje komt net zelf uit bad, helemaal alles opgeruimd, handdoeken op z'n plek, licht uit, afgedroogd etc. Ze zei:"ik dacht, ik zal mama maar eens verrassen, dan hoeft ze niet zo te bukken." SMELT!!!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beesie, had ik vanmiddag ook even. Nu is het weer helemaal weg. Misschien toch iets van oefenen ofzo :S

@ Foxy, jeetje meid dat is wel schrikken zeg! Wel beter dat ze je zo snel gaan helpen dan zo door laten lopen. Sterkte/succes!

@ Rens, wat ontzettend spannend zeg meid! Maar wel beter dat ze je gaan inleiden. Dat je 2 cm ontsluiting hebt is zeker wel een voordeel voor het inleiden. Misschien dat het gewicht nog best wel meevalt en je beepje straks wat zwaarder is. Het zal echt geen skeletje zijn. Succes meid met DE grote dag ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rens: pfff wat een verhaal meid. heel veel sterkte de komen laatste dagen en hopelijk gaat hij het beter doen als hij uit de buik is.

@leske: aaaah wat lief van Joosje!

hier net gegeten maar had helemaal geen honger, toch maar wat gegeten. zelfgemaakte kipsate, erg lekker maar had gewoon geen trek...

Deel Deze Pagina