Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rens
    een hele dikke knuffel meid..... en ik denk dat die datum heel snel is... (zal je niet vragen) maar als je al 2 cm hebt... voor een eerste is dit best veel...!!!

Remember ons pbtje... we gaan nu voor een vlotte bevalling (2 cm heb je al) en een gezond knulletje....

(Dat ook nog goed ontwikkeld en als het even kan, een "makkelijk kindje is".....)

Ik vind dat moeder natuur er wel "iets" tegenover mag zetten.... want mennnnn wat heb jij een klote zwangerschap...!!!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moeilijke zwangerschappen....

Weet niet wie mij ook alweer in het rijtje zette, maar voor mijn gevoel hoor ik daar niet in thuis....
    iig een echte moeilijke zwangerschap is (vind ik) als je in spanning moet zitten voor je kindje.... (zoals anderen hier... :()

laat mijn lijf maar pijn lijden en rammelen..... voor een gezond kindje in mn armen heb ik alles over....

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Aaah leske wat een lieve dochter heb jij!!!

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Even als duidelijkheid voor donderdag......

Foxy,
    je kan me altijd smssen.....
    zal zorgen dat ik standby ben voor jou en Rens.... (gaat lekker met mn buddies.. :()

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@cerberus. Je krijgt het er maar druk mee

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Maakt niet uit.....(druk heb ik het sowieso:)) zal zorgen dat ik telefoon ook sávonds mee naar bed neem.... dus mocht er wat zijn smssen hoor....
    probeer ik het hier zsm te plaatsen....

7. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: ahhh wat een schat is Joosje toch ook!
    Die kleine van manlief doet sinds een tijdje ook alles zelf, afdrogen, bad leeg laten lopen, zn kleding in de wasmand, heerlijk zeg!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Rens: dikke knuf voor alle onzekerheid.

@ Zebra: hopelijk kom jij donderdag ook meer te weten hoe of wat.

@ Foxy: jij ook al zoveel onderzoeken :( Hopelijk een goede uitslag!

@ La Femme: ik twijfel of het buikgriep was eigenlijk...het voelde wel zo (PIJNLIJK!!!!) maar heb niet overgegeven en heb ook geen 'echte' diarree gehad (sorry voor de details...). En de volgende dag kon ik ook gewoon weer alles eten. Ik vermoed dat ik iets verkeerds gegeten heb, maar wat? Geen idee!
    Oh jeetje wat moet je nog veel doen. Ik word al zenuwachtig als ik het lees :p maar moet zeggen dat ik het uitstelgedrag wel herken hoor en ik eigenlijk ook echt nu mijn vluchttas af moet maken aangezien ik 37 weken ben en in het ziekenhuis wil bevallen.
    Herkenbaar dat probleem van willen verhuizen maar eerst je eigen huis zien te verkopen....hier in dezelfde situatie. Er zijn zoveel dingen die we eigenlijk zouden moeten doen hier in huis, maarja je wilt er ook niet teveel energie, tijd en geld insteken....

Iemand die nog vroeg of mijn zoontje gelijk zou krijgen. Ik denk het echt niet, maarja mijn zoontje kwam ook razendsnel zonder dat ik enig gerommel of voorweeën had. So...never say never... ;)

Mijn to-do lijstje:

- knopen doorhakken w.b. geboortekaartje en volgorde 2e en 3e naam. En dan proefdruk bestellen
    - vluchttas inpakken
    - Uitvogelen hoe de touwen/ringen van de hangwieg nou ook alweer moesten en dus de wieg aan de haak hangen.
    - Adreslijst maken voor het versturen van de geboortekaartjes
    - huisje voor de zoveelste keer opruimen ;) (we kunnen het gewoon niet langer dan 2 dagen netjes houden :))
    - nog wat spulletjes kopen zoals luiers....heb nu nog maar 10 new born luiers namelijk....

Dus ook nog best veel aangezien ik al 37 weken ben....morgen maar eens mee beginnen!

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; dikke dikke knuffel meid! Heb ff vluchtig gelezen en valt toch weer tegen he en wat een schrik vandaag... t zal fijn zijn als je je mannetje lekker vast kunt houden...

@ Foxy; ook voor jou een dikke knuffel, komt allemaal dichtbij, maar voor mss wel hetzelfde als rens, t zal veiliger voelen als je de frummel vast kunt houden...

@ Klaar zijn met zw-schap; hier dus totaal nog niet, en ook ik heb wel ongemakken (mss niet even hoge mate...), maar door berichtjes van dames als Rens en Foxy, besef ik me hoe gelukkig je jezelf mag prijzen als je kindje het gewoon goed doet in je buik... Mss iets harder gezegd, ik had er alles, echt alles voor over gehad om Loek als gezond knulletje te kunnen ontvangen (al was het blijvend ten koste van mijn eigen gezondheid gegaan..... ALLES!) .........

Maar goed, moet op schieten, moet om half 8 op cursus zijn van de verloskundige, komt straks nog ff bijlezen...

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Cvermeulen, wauw wat een gave gipsbuik met je hand erbij! Tof joh!

Sheena, wauw, wat gaaf hoe je buik beschilderd is zeg, echt heel mooi!!!

Anna, balen... Veel sterkte ermee dan!

Zebra, pfff, daar zou ik ook niet blij van worden! Zeker als je echt zo vaak moet komen... Controle a la, maar nu wil je mss liever gewoon ingeleid worden als ze het zo'n risico vinden worden...

Pompeloesje, spannend!

Bloempjuh, haha, zomaar een baby van een ander meenemen, zou wel gemakkelijk zijn als het zo ging ;)

Zo te horen goed dat ik niet naar buiten hoefde vanmorgen. Vanmiddag had het hier genoeg geregend, alle sneeuw lekker weg en helemaal niet glad. Hopelijk vanavond ook geen last van gladheid, moet nog de laatste keer naar de zwangerschapscursus...

La Femme, beterschap voor je zoontje! Na zo'n nacht mag je gerust een dagje thuisblijven ;)

Pioentje, je bent gek, maar je lijkt op mij :D Ik heb vanmiddag ook op mijn knietjes (nou ja, op mijn kont) de badkamer vloer geschrobt. Zaten nog verfvlekken op van het klussen boven. Dat soort dingen moet je ook in etappes doen hoor, gewoon een klein stukje en dan weer stoppen!

To do lijst, daar begin ik niet aan, teveel te doen :D

Rens, ook spannend bij jullie! Kan me voorstellen dat als je ventje niet meer goed groeit, dat je beter daar kunt blijven en je kleine man snel bij je kan komen!
    Oh ik lees je update. Niet meer lang dus, en misschien voor je gemoedsrust wel beter dat je niet meer zo lang in spanning zit. Als hij de 2 kilo nog haalt heeft hij verder hele goede kansen hoor, dan ziet hij er volgens mij waarschijnlijk helemaal niet vreemd uit, alleen een heel klein ventje! Heb je maatje 40 in huis? Zou ik maar even voor zorgen! Sterkte hoor, kan me voorstellen dat je even wat te verwerken hebt. 2 cm ontsluiting is trouwens best veel voor deze termijn met een eerste kindje. De meeste mensen hebben dan bij aanvang van de bevalling nog niet of nauwelijks ontsluiting!

Leske, *smelt* wat lief van Joosje!

Klaar met de zwangerschap? Ja en nee. Ik ben die buik een beetje zat. Als ik lig krijg ik steeds harde buiken als ik omdraai, en 's avonds een aantal harde buiken die ik echt moet wegpuffen. Bukken, opruimen, etc is allemaal zo'n gedoe. Aan de andere kant, ik wil mijn baby-in-buik nog helemaal niet kwijt! We zijn nog niet echt klaar met alles. Die laatste dingetjes, huis een beetje schrobben, ik heb nog wel wat dingen waar ik nog even tijd voor wil hebben. En die heb ik ook, ik verwacht niet voor 38 weken te bevallen dus zeg maar half maart. Dan heb ik nog een maand, en das prima!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Het enige waar ik klaar mee ben in deze zwangerschap zijn de slapeloze nachten en het maagzuur.

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rens, hele dikke knuffel. Weet niet goed wat ik kan zeggen. Sterkte komende week. Ik duim voor jullie.

Voor alle meiden die het nodig hebben... hele dikke knuffel.

Mijn laatste week werken is ingegaan! Yes! Ik moet nog zoveel doen.

Zwangerschap ben ik echt niet beu. Natuurlijk valt het me soms zwaar, maar ik kan echt genieten van het prulletje in mijn buik. Bij dochter liep ik er heel anders bij. Geen vergelijking met nu... de laatste weken en dagen waren hels. Uiteindelijk besloot ze 2 dagen voor de uitgerekende datum zelf te komen! Wat was ik blij. Maar ik zou het er zo weer voor over hebben, zolang de baby het maar goed maakt.

Vanmiddag nog gauw kaartjes bij besteld. Ik had er 50 maar kwam bij het opstellen van de adressen lijst tot de conclusie dat 50 te weinig is. Gelukkig kon ik er nog bij bestellen. We hebben er nu 70.

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meis... dikke knuffel :(
    Volg je nog een cursus?

14. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik ben helemaal stil van de berichtjes hier..

Het zit ons maart mama's niet mee..

Ik voel me er gewoon rot bij dat ik ook zo klaag, dat terwijl ik me zorgen maak om hele stomme dingen.

Dat terwijl gezondheid boven alles gaat, en dan alles draait om familie, gezondheid en liefde.... Voor degene die het nodig hebben hele dikke knuffel.

Hoop dat al onze baby's gezond ter wereld komen, en we allemaal mogen genieten. Want het is heel bijzonder dat er zo'n klein persoontje groeit in je buik. Moet daar zelf wat meer bij stil gaan staan vind ik.. Vooral nu de laatste weekjes zijn begonnen..

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
  16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oooooooow ik heb zo'n last van vreetbuien al een paar dagen!!!

17. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp je helemaal hoor Frenzy, al moest ik 9 maanden op mijn kop gaan staan, alles heb je ervoor over. Ook om uberhaupt tot een zwangerschap te komen, 6 jaar lang mmm.
    En als ik voor mezelf spreek, ik heb op zich een goede zwangerschap, op die bekken na dan. En dat beperkt gewoon heel erg, zeker met een kleuter in huis. Maar het ervoor over hebben, doen we zeker.

Hoe was de cursus?

Ben benieuwd hoe het met Pompeloesje is?

Ga zo mijn bedje in duiken, hoop op een betere nacht. Moet zeggen dat een redelijke nachtrust ook wonderen doet overdag, dan kun je gewoon meer aan en dan is de pijn ook minder (in mijn geval dan).

Tot morgen meiden!
    Doeg, Leske

18. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, daarstraks manlief ziek aangetroffen thuis, en ik vrees dat ik het ook al te pakken heb :( Ontzettende maagpijn, rommelende darmen en bij momenten niet weten waar kruipen... Hopelijk kunnen we morgen toch om de ctg gaan... Met zo'n buik lijkt het allemaal nog lastiger te zijn dan anders;):( Ik kruip maar snel mn bedje in... hopelijk geen griep!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Roos: he gatver meis, das t laatste waar je op zit te wachten!
    Duik maar lekker je bedje in en hopelijk gaat de griep aan je voorbij!

Eveline: die vreetbuien ken ik maar al te goed!!!! Ach, lekker hoor!

Welterusten meiden!!!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Roos: he gatver meis, das t laatste waar je op zit te wachten... Duik maar lekker je bedje in en hopelijk gaat de griep aan je voorbij!

Eveline: die vreetbuien ken ik maar al te goed! hihi, lekker hoor!

Ik duik mn bedje in, ben benieuwd hoe deze nacht zal lopen!
    Welterusten meiden!

Deel Deze Pagina