rens spannend HIer gelukkig wat gevoeld! Jippie, pff maakte me toch wel erg zorgen.. hopelijk komt ze snel eruit, dan kan iig zien dat het goed met d'r gaat... Zijn al meer mensen die dingen proberen om de baby geboren laten worden, hier sinds gisteren weer bitter lemon gedronken (tijdens de zw. gemeden, maar nu het 'mag' doe ik het weer, ook het amoureuze leven weer opgepakt haha) Fijne dag, ik ga zo ff nr de supermarkt lopen.
@Beebielove: misschien werkt het om iets op je buik te leggen? Mijn smurf begint altijd tegen de tablet te trappen als ik die op mijn buik laat steunen. @Rens: tja, wat heb je aan. Iets wat makkelijk zit. Bij de vorige bevalling had ik een topje aan en een paar sokken (warme voeten!!!). Niet heel charmant, maar wel effectief. Zal dit keer wel weer zoiets worden. Maar, ik ben toen wel in september bevallen en dan is het toch net iets warmer dan het nu is. Ik stop in ieder geval een t-shirt en een topje in mijn tas. Vaak heb ik ook een vest aan, dus die kan ik dan eventueel nog wel gebruiken als ik het koud heb.
Gelukkig maar. Nee, doe niets om de bevalling te bespoedigen. Ik geloof er eigenlijk ook niet echt in. Misschien dat het net het laatste duwtje kan geven, maar als je lijf/kind er nog niet klaar voor is, dan gebeurt er echt helemaal niets. Trap ook niet in het verhaal van de wonderolie. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het enige effect is dat je darmen goed schoon worden... (en nee, ik ben niet zelf die betrouwbare bron).
Ik doe ook niets om het te bespoedigen. Geloof er niet in, denk idd ook dat je lichaam en kind zelf aangeven wanneer het er de tijd voor is. En zolang ons meisje het nog fijn heeft, mag ze van mij nog heerlijk even blijven zitten! Gelukkig heb je weer leven gevoeld!
haha, die wonderolie klinkt mij ook niet lekker in de oren integenstelling tot bitter lemon (jummie) en het andere is natuurlijk ook helemaal niet vervelend hihi.. ik geloof er eigenlijk ook niet in en heb het gevoel dat mijn lijf het prima tot wk 42 vol kan houden (al hoop ik van niet) dus afwachten maar!!
vluchtig bijgelzen maar het was nogal veel! nog geen babynieuws in ieder geval zag ik... @guusje: haha ja ik ben ook echt de hekkensluiter met mn 31 maart het is voor mij ook heel raar om al jullie banners te zien die al zo ver zijn hihih. @beebielove: hopelijk voel je hem snel! @rens: ik had vorige keer een nachthemd aan, vond dat wel prettig. @slapen: hier een super nacht gehad! isabel heeft doorgeslapen en ik heb er ook niet 1x uitgehoeven om te plassen wat was dat lekker zeg
Beebielove, gelukkig was ze weer present! En nee, ik doe niks om de bevalling op gang te brengen, denk idd ook dat het pas begint als zowel het lijf als de baby er klaar voor zijn. Rens, vervelend, zo'n nacht. Ik ben vorige keer begonnen in een bh, topje en sloffen en geeindigd in mijn blootje. Kon niks aan mijn lijf velen en stond regelmatig onder de douche met rugweeen en had geen energie om me steeds terug aan te kleden. Maar ik ga weer voor een topje denk ik en zie wel of ik het nog aan heb als de kleine er is. Doeg!!!
Gelukkig heb je weer wat gevoeld beebielove! Hier vandaag een beetje aan de poets. In mn pyama want geen zin om aan te kleden. Heb de babykamer en onze slaapkamer al gestoft. Beneden ook eea een beetje aan kant gemaakt. Ga zo de stofzuiger naar boven slepen, heb ik dat ook maar vast gedaan. Heerlijk zo'n vrije dag!
Hallo Meiden ! Hier al 3 dagen niet geweest...lader van de laptop was kapot en kon dus niet op de laptop..op de tel wel wat mee gelezen maar is een ramp op dat ding dus toen ik vandaag eindelijk weer op de laptop kon moest ik 40 pagina's bijlezen Zie dat ik heel wat gemist heb en dat het aardig spannend is hier ! Ik ben heel benieuwd wie er de volgende is die gaat bevallen..! Heel veel succes meiden ! Voor de meiden met minder goed nieuws een hele dikke knuffel !! @to do list, nog heel veel maar ben dan ook nog geen 34 weken dus heb denk ik nog wel tijd genoeg @Bevallen, volgens mij cerberus en shadow..ik denk dat ik ook erg laat zal zijn..ben de 29e uitgerekend en dat word denk ik wel dik april. @Babykamer, Hij is zo goed als af Ben er zo trots op..nog even wat schilderijtjes ophangen en dan nog een naamsticker ( waarmee we natuurlijk wachten ) Verder weet ik zo goed als niks meer na 40 pagina's haha...dus als jullie het niet erg vinden haak ik vanaf hier weer in ! Vandaag met vriendlief besloten om geregistreerd partnerschap te doen as maandag 20 februari in ondertrouw en 19 maart ga ik dan de naam van mijn vriend aannemen..klinkt dat vreemd zeg ! Maar super leuk dan is het gewoon mijn man whaha. Heb er veel zin in..en die avond lekker uiteten samen Verder niet veel nieuws..erg veel last van steken van onderen...echt zo pijnlijk ! maar als ik hier alle verhalen van andere meiden lees die slecht slapen en altijd pijn hebben is dit van mij niks. Dikke knuffel voor jullie meiden ! Ik ga effe wat in huis doen !
Geloof daar niet zo in.... Sterker nog... sommige dingen (zoals wonderolie) zijn ronduit gevaarlijk.... Ze geven darmkrampen die idd door de baarmoeder "overgenomen" kunnen worden.... wat KAN resulteren in weeen.... MAAR het kan er ook voor zorgen dat de baby in *paniek* raakt en in het vruchtwater gaat poepen..... Weet ik niet welke "werking" lemon heeft..... maar ik zou er toch maar beetje mee oppassen..... @sex kan alleen het aanzetje geven als het toch al bijna klaar is.... en als ze niet willen komen... komen ze toch niet... anders was dochter niet 41+5 blijven zitten...
vanochten met lopen zo'n steken van onderen... en daarna met plassen... stuk slijmprop..... (toch aangegroeid dus) ik loop iig op schema dus....
Seks wil hier niet meer omdat ik toch wel last van mijn bekken heb. Ik zei laatst nog tegen mijn man toen we op bed lagen...kheb zin in ... seks hahaha Maar die buik zit zo in de weg.
Hier ist ook passen en meten, hihi, maar het lukt nog wel ondanks die bekken+buik. Maar we zeiden gisteren nog tegen elkaar, wat fijn als het allemaal weer vanzelf gaat... Nog even geduld.
@ Sjors: de 19e nog uit eten? Hoeveel weken ben je dan? Dan kan je toch al aan het bevallen zijn? Bij mij begon de bevalling zo onverwacht en meteen heftig dat ik gewoon mijn pyjamashirt aanhad....en snel een joggingbroek aan heb getrokken om naar het ziekenhuis te gaan. Was geen tijd meer om me om te kleden...
@Bevalling 'bewust' proberen op te wekken: hoewel ik niet zo geloof in de werking van al die middeltjes, ben ik er ook niet zo voor. Hoe graag ik ons meisje ook wil ontmoeten, en hoe lang ik nu ook al aan het rommelen ben, ze komt wel als ze er klaar voor is! Mijn man begon van de week ook al, waarop ik zei dat 37 weken toch nog steeds aan de vroege kant is. Ze is dan wel 'af', maar als ze er nog niet helemaal klaar voor is, blijft ze nog even lekker zitten. Wel betrapte ik mezelf van de week op de gedachte dat ik wel heel veel leuke kleertjes in maat 50 heb, en het dus jammer zou zijn als ze met 42 weken en 9 pond geboren wordt, haha! Ik ben wel benieuwd straks bij de vk! Aan de ene kant ben ik wel heel benieuwd of ik al wat ontsluiting heb, maar aan de andere kant ben ik bang dat ze met toucheren misschien wat in gang zet, en morgen is eigenlijk de laatste dag dat het écht niet goed zou uitkomen... (al zou het wat mij betreft ook geen ramp zijn hoor, mocht het vannacht op gang komen...)
@Eva, ik ben dan bijna 39 weken. Ik heb zelf ook erg zitten twijfelen, maar we gaan naar een restaurant 5 min. van ons huis en verwacht over te lopen ( wat ik natuurlijk niet zeker weet ) en ik denk ook zo, ga niet thuis blijven zitten wachten, moet wel dingen blijven doen anders duurt het zo lang haha.
Sjors: wat leuk zeg, jullie ook geregistreerd partnerschap! Alvast gefeliciteerd!!! Ik begin nu een klein beetje te wennen aan mn nieuwe achternaam, maar nog steeds als ik iemand aan de telefoon heb, zeg ik mn meisjesnaam, hihi. Hier net ff lekker gerust op bed, zittend, met een kussen in mn rug... Niet geslapen maar toch uitgerust, was wel even fijn!
@Beesie, Dankje meis ! Vind het ook erg leuk, voelt gewoon hetzelfde als trouwen eigenlijk haha. Ik denk dat ik er ook erg aan moet wennen en dat ik vaak mijn eigen achternaam zal zeggen Fijn dat je even hebt kunnen rusten ! Wel effe lekker en je kunt het goed gebruiken
@griep: hier een ellendige nacht achter de rug... zowel manlief als ik hebben het zwaar te pakken Geen oog dicht gedaan, ongelooflijk veel steken in mn maag en darmen... Hopelijk betert het snel, want dit kan ik nu wel missen @ctg... vanmiddag toch aan de monitor geweest... Normaal gezien zou het maar een half uurtje zijn, maar te weinig beweging Nog een half uur op mn zij, en dat was iets beter... Mochten naar huis en gewoon volgende week naar onze afspraak bij de gyn... Belde daarnet de assistente dat ze de resultaten al had overlopen met de gyn en dat ik toch vrijdag al terug moet aan de monitor, omdat een week te lang is... ben ik toch niet echt gerustgesteld nu ("je moet je geen zorgen maken, mevrouw, je bent wss nog hard aan het werk" ... uhh nee, heb al 2weken verlof... "dan heb je wss nog niet echt de tijd genomen om te rusten" ... uhhh, jawel, alle voorbereidingen zijn klaar en lig - zeker met de sneeuw en gladde wegen de voorbije dagen!- héél vaak te rusten... ) pfff....
@Roos: vervelend zeg! Hopelijk vrijdag beter resultaat! @Sjors: alvast gefeliciteerd met jullie aanstaand partnerschap! Lijkt mij inderdaad enorm wennen om ineens een andere achternaam te hebben (ik ben zo eigenwijs geweest om mijn eigen naam aan te houden). Geniet er in ieder geval van en laat je vooral ook lekker verwennen door je vent! @Ego: net even naar de winkels geweest om boodschappen te doen, maar mijn rug vindt het nu ineens echt niet leuk meer. De hele zwangerschap nog niet zo erg last van gehad en nu schiet het er ineens in. Dacht ik er nog goed vanaf te komen dit keer...