Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Spannend beesie ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Dit is toch zo geen doen!

@Sjors, nee stoppen met werken is absoluut geen optie. En ja wat niet gaat, gaat niet. Maar het is ook mijn bedrijf (van mijn ouders) en we hebben onverwachts een collega die geopereerd is en er pas van het weekend is. En één die ontslagen is. En mijn broer die opgevangen moet worden ivm een gebroken enkel.

Dus zit niet mee. Maar ik ben een bikkel :D Gewoon zodra ik kan rusten, rusten.. en lig hier in ligstand op kantoor haha. Ik puf wel ff door!

2. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Whahahaha ja idd :D

Hmmzz nee geen idee :( Links of rechts? En wat meer boven of beneden?

Oh en ik maar denken dat het idd indalen is hihi :D

Hahahhaha :D

@ shadow.. Lastige situatie! Maar je zult toch je rust een beetje moeten nemen... Misschien extra pauzes? Sterkte!!

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Haha idd Beesie!
    Laat je eventjes niks horen denkt iedereen dar je aan het bevallen bent haha!

Idd eveline! Yeaaahhh 38 weken! Dat was ook wat ik dacht toen ik mn handtekening zag! Haha..

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Is niet jouwn probleem toch? Ik snap dat je je betrokken voelt bij het bedrijf, maar jij hebt RECHT op verlof op dit moment. Dus waarom is stoppen geen optie? Voor jou hebben ze straks ook vervanging nodig toch?

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Trouwens, meiden die ik ook op FB heb... ik zet daar niks neer dat ik vandaag waarschijnlijk naar t ziekenhuis moet... Anders krijg ik alleen maar steeds smsjes en belletjes van nieuwsgierige mensen, haha. Dus hou er ff rekening mee... Thx!

Shadow: balen dat je zo'n last heb van je rib meis! Denk wel om jezelf he?! Wat niet gaat dat gaat niet! Knuf!

Lautjuh: whuahaha die meldplicht ga ik vergeten met die zwangerschapsdementie! whuahaha

Zal zo ff mn waarschijnlijk laatste buikfoto plaatsen in het topic!
    Gister gemaakt met 37 weken 1 dag...

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Zo! Eindelijk heb ik de laatste 20 enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven....
    Wat een stom taakje om zo lang tegenaan te hikken zeg: het was in een kwartiertje gebeurd...

Nu moet ik alleen nog even de bekleding van de reiswieg in de wasmachine doen. Die wil ik in het begin misschien toch maar beneden gaan gebruiken als 'bedje'.
    Als kinderwagen vind ik het niet handig, omdat mijn zoontje nog iedere dag in de wandelwageninzet zit, en dat wisselt absoluut niet lekker af.... Ik wil dus echt vanaf het begin in de draagdoek gaan dragen buiten, als het even lukt!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Beesie: je banner vindt het bij mij in ieder geval al welletjes geweest nu!

herstel: daar is ie alweer...

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja die vervanging voor mij is er oon (nog) niet dus dat schiet ook niet op!

Ja extra pauzes kan wanneer ik wil als het maar loopt! Maar ben zo lui dat ik bijna niet van mn bureaustoel af wil haha. Morgen heb ik nog even een avonddienst maar kan iig uitslapen en dan morgen avond om 12 uur weekend!

9. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Fijn hè die nieuwsgierige mensen, ik knal mijn telefoon gewoon non stop uit denk ik eind maart hahaha ;)

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Anna: ja bij mij is ie ook steeds weg, en een paar minuten later is ie er weer.... vaag....

11. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik hoor, zet niks op je FB. Ik had alleen even gespiekt of je daar wel wactief was. We zaten nl allemaal in spanning, hihi. ;) Succes strakjes en misschien ben je vannacht/morgen gewoon mama. :)

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Vervelend Beesie, ik had voor je gehoopt dat het lekker uit zichzelf was begonnen! Hopelijk mag je gauw door naar het ZH, want jij bent er wel klaar mee volgens mij. Alvast succes gewenst voor vanavond!

Hier ook nare harde buiken vanmorgen, blehh...

13. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    @ Beesie: helaas... Ik zou zeggen; manlief vrij laten vragen en hoppaah de hele dag eraan ;) wie weet haal je de afspraak vanmiddag dan niet meer... (heb er eigelijk nooit zo in geloofd, maar hoor toch van steeds meer kanten dat het toch wel kan helpen). Om eerlijk te zijn durven manlief en ik niet meer, vooral ook omdat ze met voelen aangaf 'ooow, ik voel het hoofdje goed zitten'. Denk dat manlief bang is voor dutsels (is dat een NL woord? hahah) in zijn hoofdje hahaha!

@ Foxy: meisje meisje toch... Hoop echt dat ze je meer duidelijkheid geven. Ook vooral wat je staat te wachten. Dit is niet leuk, weet er zelf alles van en ook al ben ik bloednerveus omdat ik de datum weet, het is ook fijn dat ik weet dat vanaf dan het tenminste allemaal van de buitenkant te zien is. Dan zie ik onze kleine vent, dan hoor ik als het niet goed gaat, dan kunnen de artsen hem in de gaten houden mocht er wat zijn. Lastig lastig... Mij heeft het iig een bepaalde rust gegeven, hopelijk kunnen ze die jou ook geven!! Dikke knuff voor jou meis!

@ Shadow: zoals iedereen hier zegt... Kies voor jezelf! Als het te zwaar is, kappen. Zelfde als met je ex... Jij en je frummel zijn nu 100000 malen meer belangrijker dan werk of je ex. Maar zien je ouders zelf ook niet dat het amper meer gaat met je?

@ Steken: hier een paar dagen echt heftige steken. Dan weer 5 minuten vergaan van de pijn, dan weer een buik waar je u tegen zegt... Of het wat is weet ik niet want heb nog nooit weeën en indalingspijn gehad hahaha. Als het echt raak is, neem ik aan dat ik het wel merk en kan dan naar het ziekenhuis. Het is wel een vervelend gevoel :( Alle dames met pijn/steken; beterschap en rust lekker uit.

@ Happymom: Congrats met je 38 weken! Gek he? Nu opeens 38 weken. Kan me nog zo goed herinneren dat we hier allemaal net aankwamen met onze positieve testen ;)

@ Anna: ben benieuwd wanneer het bij jou door gaat zetten... Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt. Hele tijd dat 'gerommel' is ook geen pretje.

@ Pioentje: doe je wel rustig aan? Kun je de hele dag thuisblijven vandaag? Anders lekker met een boekje de bank op ofzo...

@ Pompeloesje: hoop dat de dermataloog je kan helpen. Er is niks vervelender als jeuk. Bah! Sterkte ermee meid!

@ Zebra: heel veel succes vandaag!

@ Gentle: Geniet van je middagje rust. Hopelijk kun je nog even bijtanken als Julia op de PSZ is.

@ Frenzy: weet ff niks te zeggen, alleen maar een heeeeeeeeeeele dikke knuff voor jou!!

@ Leske: geniet lekker met je mannetje... Kan me inderdaad voorstellen dat het raar is als hij de nacht heeft en weg is. Stel dat er dan wat gaat gebeuren... Maar nog 1 nacht heeft hij las ik? Och, die kun je ook wel met gemak aan!

Ben ik iemand vergeten? Hoop het niet (maar zal vast wel...) Heb iig mijn uiterste best gedaan eens lekker uitgebreid te reageren. Voor de rest vandaag lekker bankhang dagje. Zal het hier in de gaten houden want volgens mij duurt het niet meer lang voordat de volgende baby zich gaat aankondigen :D;)

Een fijne dag. Liefs

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Wat een geklets weer dames, jeetje! Dacht dat er wel babynieuws zou zijn.... Even kort een reactie op wat er is blijven hangen...

@ Cerberus; floradix en ijzertabletten mocht hier samen na de bevalling bij Loek. Maar ik ben snel gestopt met de tabletten, had al een slechte stoelgang.....

@ Foxy; vervelend meid, zoveel mensen, zoveel handelplannen. En ik ben niet voor inleiden (tenzij het medisch is) en in jou geval is het dus echt medisch, vervelend om te lezen dat ze je zo laten lopen, op je strepen staan! Knuffel!

@ Beesie; vervelend dat die kluspartij niet gewerkt heeft, zou ook wel erg mooi geweest zijn..... Hopelijk vanmiddag beter nieuws, ze zullen je zo ook niet lang laten lopen.

@ Zebra; succes vandaag meid, ben benieuwd wat er bij jou uitrolt.

@ FB; moet toch snel actief worden op FB zodat ik jullie daar op terug kan vinden, straks loop ik al die 'nieuwtjes' en 'eerste kiekjes' mis....

@ Ego; net wat lintjes gehaald, ga nu mn lakentjes (8 stuks...) pimpen en dan kan ik het wiegje en ledikantje op gaan maken. Moet hier echt ff hard er tegen aan, is nog een hoop te regelen (naam definitief, geboortekaartje definitief, geboorteaankondiging, adressen uitzoeken, vluchttas, uitzet verder updaten....)

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Sommige zijn al enveloppen aan het schrijven. Hoe komen jullie daaraan? Wij hebben een kaartje via internet uitgezocht (kaartje2go.nl) Ik heb 1 proefdruk hier liggen.

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lautjuh: ik heb ze ook via internet besteld maar kan als ik inlog apart kiezen om enveloppen alvast te bestellen... echt ideaal... zou maar s goed kijken op de site... denk dat dat bij jullie ook wel zo is...

Rens: nou ik vond t ook wel een raar idee hoor... dat manlief misschien wel tegen dr hoofdje aan t stoten was, he bah... word ze straks geboren met hoofdpijn! whuahahaha

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja ik heb ook via kaartje2go. Ik heb ze gemaild maar hun sturen niet van te voren enveloppen (helaas). Ik ga van de week even langs een bedrijf voor enveloppen, wil ook zilver doen denk ik of babyblauw...

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wij hebben ze bij een drukker laten drukken. Enveloppen zijn al klaar. Alles is eigelijk klaar. Alleen nog even de laatste gegevens invullen en doorsturen en dan worden ze gedrukt. Maar volgens mij gaat dat niet bij alle kaarten-makers-bedrijfjes (bij sommige staat het er los bij op internet, moet je dan wel apart verzendkosten voor betalen). Maar misschien een tip: labels alvast uitprinten... Dan hoeft het alleen nog maar geplakt te worden, 5 minuten werk.

Trouwens, geboortekaartje... Oom van manlief is 2 weken terug papa geworden. Echt erg... Wel 10 fouten in het geboortekaartje. Zoiets laat je toch 9273972 keer controleren lijkt me???

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Vanwege alle pijntjes en kwaaltjes komt het huishouden grotendeels op hem neer...erg druk op zijn werk...en dan nog emotionele vrouw die ondersteuning nodig heeft :p hij komt er gewoon niet aan toe. Bedankt voor de knuffel :D
    zo is het inderdaad, gaat nu ook al weer wat beter...probeer per dag te leven :) bedankt! :)

@lafemme, ook jij nog bedankt voor je lieve reactie!

Heb verder echt geen fut om te reageren, alles doet zon zeer. Kan niet langer als 15 minuten op een stoel zitten want dan komt er een soort van menstruatieachtige / diarree krampachtige pijn opzetten in onderrug en onderbuik (sinds 2 dagen nu), als ik lang lig gaat mijn buik helemaal zeer doen en soms speelt rug ook weer mee, en te lang lopen gaat ook niet vanwege bekken pijn...sorry voor mijn geklaag maar word er helemaal gek van.

Zullen wel voorweeen zijn ofzo, maar oei oei het doet zon zeer!

Om drie uur naar VK voor inwendige controle, ben benieuwd.

Fijne dag allemaal en succes/ sterkte :)

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zo dames, ik zit ff uit te rusten, ik voel me net een bejaarde!
    Ik heb beneden opgeruimd, de babykamer en onze slaapkamer gestofzuigd en ben kapot! Haha en ik moet nog zoveeel doen!

Deel Deze Pagina