Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Vind ik gewoon meer dan logisch....

ik feliciteer of meld ook altijd pas iets op FB, als de voorheen-zwangere er zelf melding van gemaakt heeft....
    vind ik wel zo netjes.....!!!!

succes......

2. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Whaaahahahhaha! Naja, we zullen het zien ;) Hier de laatste weken erg rustig geweest op dat gebied, dus verwacht dat het een heel mooi gaaf hoofdje gaat worden :$:D hahahaha

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shit... begrijp ik gelijk "mijn NIET-indalers"..... :D

nouja zou deze nu wel wat ingedaald moeten zijn...
    iig tot de volgende X... ;)

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Misschien nog een tip: denken jullie eraan om een advertentie in het krantje uit jullie dorp/stad te laten zetten? Dit kan vaak ook alvast van te voren worden uitgezocht en opgemaakt en alles... Is weer een zorg minder als de kleine er straks is.

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Is idd een goeie, ben er al wel achteraan geweest maar schrok van de prijs! 65 euro!!!! pffff bekijk t! Iedereen die t echt moet weten krijgt een kaartje en de rest heeft pech! Vind ik echt teveel geld!

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    hier ook geen advertentie.

@enveloppen: wij hebben besteld bij geboortekaartjes.nl, en daar krijg je standaard de enveloppen (+ een aantal extra voor evt. schrijffouten) direct na het bestellen al thuis gestuurd. Ik heb later het aantal kaarten nog verhoogd, en de daarbij behorende enveloppen komen gelijk met de kaarten straks, maar ik heb nu al meer dan voldoende enveloppen, dus alles is geschreven.

Ik heb trouwens vanmorgen een voedingsbeha gekocht bij het kruidvat (die uit de folder). Helaas gingen ze niet kleiner dan 75C, dus dat is op de gok... Ik heb 'm even 'aangepast' thuis, en ik weet nog niet of ik blij ben met de mate waarin ie open kan. Vorige keer had ik geen voorgevormde bh's, dus dat is dan heel anders. Omdat het streven nu weer is om lang bv te geven, en we daar honderden euro's mee besparen, vind ik dat ik deze keer gewoon mooie 'lingerie' mag hebben!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    over borsten gesproken...
    mijne zijn nu opeens pas aan t groeien... ze voelen nu ook "vol" aan...

Ze hadden niet zo'n haast... dachten : "we weten het nu wel"....

toch zat het niet me niet lekker omdat er vorige keer tijdens de bv-periode een goedaardig gezwel (lipoom) is geconstateerd... en dat ding hebben ze laten zitten (voel hem ook weer)...
    Dacht als dat de bv maar niet verstoord.... of dat het toch geen lipoom was...;) (denkend aan Guusje Nederhorst)

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anna
    die voorgevormde "klappen" idd niet zo ver open.... heb er ook na staan kijken vorige keer, en vroeg me toen af of baby dan niet last van het klepje zou hebben....:(:(:(

duurdere bh's koop ik pas als het op gang is.... en stuwing etc.. voorbij...
    ging vorige kraamperiodes namelijk vaak met voedingsbeha's onder douche staan... omdat tepels de douche niet konden waarderen...

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Cerberus: ik heb nu inderdaad de gok durven nemen, omdat ie maar 15 euro kostte, en de 2 bh's die ik nog had zwart maar erg verwassen zijn. Die zijn dus sowieso voor de eerste week en 's nachts, en dan zien we daarna wel weer verder!
    Ik ben op zich wel een fan van voorgevormde bh's, al was het maar, omdat de zoogcompressen dan niet zo aftekenen.

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik ook hoor.... (lijkt het nog wat :))

Gebruik de zoogcompressen van Natusan en die vind ik ook wel minder tekenen dan de andere compressen....
    heb er trouwens nu in... omdat anders mn tepels zo aftekenen... hahahaha het worden ook hele spenen tijdens zo'n zwangerschap....

heb voedingsbeha's bij H&M gekocht... moet er straks in het begin wel zo'n "stukje tussenzetten"... maar anders worden ze weer te ruim...

vind de topjes trouwens ideaal...
    Snijden minder onder de armen.... en kreeg daar elke keer harde stukken... en heb 1x borstontsteking gehad.... dat noooooit meer...

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    heb ff buikfoto geplaatst :)

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hier ook bh gekocht bij kruidvat... had er al 2 van hunkemoller die ik nu al geregeld draag omdat mn eigen bh's niet maar paste maar dat zijn van die zachte bh's zonder vorm...

je ziet bij mij ook mn tepels goed door mn shirt, draag nu vaak maar een sjaaltje ofzo.

maar dacht laat ik die van kruidvat ook maar proberen dan heb ik in ieder geval straks 1 bh die misschien een beetje mooi zit haha.

weet alleen niet of ik die straks nog pas want ik pas hem nu goed, maar of mn borsten straks nog verder groeien als ik bv geef?

13. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @kruitvat bh, ik had hem ook al gespot in het krantje, ik denk dat ik hem ook maar even aanschaf!

14. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @guusje, jeetje meis, echt de laatste lootjes dus... Maar ik zag dat je ook al 38 bent!! Dus kan het niet lang meer duren!! Dikke knuffel

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Haha! Lopen we straks allemaal in dezelfde bh!

16. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @shadow, ja we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, qua verlof enz, ik wil wel minder maarja eigen bedrijf dus dat is moeilijk, officieel had ik al verlof mogen hebben, of as dinsdag zou mijn verlof in kunnen gaan.... Maar volgende week is mijn collega (eindelijk) terug van haar vakantie, dus vanaf woensdag kan ik wel echt rustiger aan doen.

17. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jaaaa, zullen we een topic erover openen kunnen we foto's plaatsen met dezelfde bh!! :D:D:D

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ja ik doe op mijn werk zelf echt wel rustig aan en probeer veel te lopen en beetje languit te hangen op mn bureaustoel.
    Maar de optie om nu te stoppen is er gewoon weg niet. Helaas.. Moet gewoon nog even de komende 6 werkdagen uitzingen. Gelukkig morgen dan 1, en volgende week het weekend en de dinsdag en woensdag. En dn alleen de 29ste nog. Dus best aardig verdeelt over de laatste paar weekjes!

@voedingsbh's, verschrikkelijk die stomme lelijke dingen! Haha, vind er niets aan... Maar goed, hopelijk áls het op gang komt, ben ik voor 1 juli weer afgebouwd!

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha ja... show je kruidvat bh

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Er zijn ook best hele mooie voedingsbeha's vind ik, maar daar heb ik het geld niet voor over...
    Die van het kruidvat vind ik een mooie tussenvorm!

Ik denk trouwens dat na de bevalling het animo voor een show-je-bh-topic niet zo groot is (het is namelijk best lastig een duidelijke foto te maken waar de rest van je bovenlijf niet op staat, haha!)

Deel Deze Pagina