Joepie Zebra, dat is een fijn bericht!!! Hoop dat het je wat gerust stelt en dat je nog kunt genieten van je meisje in je buik. Lautjuh, dat is minder en spannend. Ben benieuwd! Bloempjuh, zal je ook even zoeken op FB. Bh: hihi, ik kan juist never nooit niet in C op het moment. Dat is juist mijn normale maat, nu is het ietsjes groter helaas. Komt wel weer goed hoop ik. Zo, mijn ramen zijn allemaal gewassen. Ik heb het in 3 etappes (en 3 dagen) gedaan en erg blij nu. Heerlijk! Doeg!
jaa het zag er goed uit, gyn was erg tevreden! hij zei wel dat dit natuurlijk geen garantie is, de groei kan vanaf morgen ook stilstaan en dan is het volgende week weer slecht maar nu zag het er allemaal veel beter uit, en ze is flink wat in gewicht bijgekomen in 2 weken van 1675gr naar 2180gr ( datum ks week 39! , had op 38 gehoopt, maar nu alles er goed uit ziet gaan we voor week 39 )
Zebra: wow supergoed nieuws meid! Week 39, dus de artsen zijn positief gestemd! Nou op naar de laatste loodjes meid! Hoop dat jullie meisje lekker door blijft groeien de laatste paar weekjes!
@ zebra; goed nieuws meid. Fijn dat ze goed was gegroeid! Hier ook goed nieuws!!! Niek heeft gisteren 15 ml aan de borst gedronken en vandaag 20 ml!! Echt, ben zo blij.
@missiemaartje jippieeee! Wat goed van Niek! Hij doet het echt goed!! En dat hij alweer 4 weken oud is sjeee!!!
Effe gauw een berichtje voor zebra. Super nieuws meid ! Nu nog effe lekker genieten van je meisje in je buik en over een klein poosje haar al in je armen ! Geweldig meid, dit is wat je wilt horen toch Ik ga slapen, ben zo ontzettend moe kan mn ogen niet meer open houden ! Misschien tot vanavond
Super om te horen Zebra!! Ze is echt veel gegroeid in 2 weken tijd! Kei goed! Missiemaartje, wat super van Niek!!!
hey.. that's me..... waarschijnlijk is ze dan echt helemaal (tot het gaatje ) ingedaald... tussen indalen en indalen zit ook veel verschil.. ook tussen vast en vast... (ik heb alleen bij dochter deze "eer gehad"... het kokosnootgevoel... erg vervelend... ook zeker met zitten!!!) al ben ik nu erg benieuwd... want vriendin zei net opeens: wow, wat zit jouw buik opeens laag.... jammer genoeg maakt het wel of niet indalen geen bal uit qua datum bevallen....
Zooo ik ga zo (eindelijk) mijn pc afsluiten! Lekker naar huis, relaxen! Uitslapen (een beetje) morgen en om 11 uur op kraamvisite Lekker baby kroelen yes yes
Vluchtig alle pagina's doorgelezen... @ Lautjuh: hier ook bij kaartje2go, toevallig vandaag proefdruk binnen. Vinden 'm mooi, 1 dingetje die ik nog ga ga veranderen. Wij maken inderdaad ook adres etiketjes, hoeven we alleen nog maar op de enveloppen te plakken! Hier vanmorgen met mijn zwager even op pad geweest, was erg gezellig en we konden het niet laten om te lunchen bij de Mac Daarna thuis met vriendlief onze serre (tevens entree) grondig op te ruimen en te poetsen (lees alle witgoedmachines van de muur af en al het stof weghalen). Het is weer helemaal spik en span....ben benieuwd voor hoe lang Nu wel erg moe...Zo de lasagna voorbereiden en dan zoonlief ophalen bij het kinderdagverblijf en vanavond proberen vroeg naar bed te gaan! @ Zebra: fijn dat jullie meisje zo goed gegroeid is de afgelopen 2 weken. Hopelijk gaat haar buikje je komende 2 weken ook het achterstandje inhalen!
Hey meiden, Heb een poging gedaan om alles bij te lezen ben blijven steken bij pagina 117 want moet bij dochterlief op de bank komen zitten @ Sex, hier ook vollop aan de gang ben wel toe aan de geboorte @ wandelen, vanmiddag dus ook een uur wezen wandelen. Wel gevoelig onder en druk maar verder niks @ Zebra, netjes meid @ Maartje, nog even en hij mag mee naar huis @ rest, sorry denk straks of morgenmeer tijd.
@ Zebra; doe een dansje voor je meid! Wat fijn is een keer goed bericht, hopelijk in deze flow! En wat maf eigenlijk dat je de datum al weet! Mocht je nu eerder vanzelf beginnen dan wordt het een spoedkeisersnee? @ Missimaartje; Ook een dansje voor Niek! Super! Nog ff en jullie mannetje mag naar huis! @ Kruidvatbh's; heb er net een gehaald, vind ze echt mooi... Nu nog zien of ze praktisch zijn.... @ Ego; ben nu klaar met 4 lakens naaien (2 wieg en 2 ledikant) nu nog 4 en wat denkens verknippen en vernaaien en dan ik het ledikantje en wiegje opmaken. @ Wiegmatrasje; wat voor wiegmatrasje hebben jullie? Ik heb er een van 10 euro van baby en tienerstore, twijfel alleen of deze niet te dun is (is gewoon een laagje schuim zeg maar....)
@ zebra... wat fijn om wat goed nieuws te krijgen, ook wel spannend dat je datum gepland is dan ga je er echt naartoe leven. @ fb, ik heb nu bloempjuh en shadow toegevoegd... verder nog niemand gevonden/gezocht.... als je het leuk vind om mij toe te voegen (sheena van dam) @ wiegmatras.... wij hebben geen wiegje, de kleine komt hier gewoon de eerste tijd in het camping bedje te liggen 's avonds daar hebben wij trouwens wel een dik matras in gekocht