@beesie oh ben zo happy!! Heerlijk hebben een auto daar, mega villa en zwembad en dicht bij het strand. En dan 10 dagen lang. Heerlijk zonnen en geweldig om al met die kleine op pad te gaan! Spannend ook weer vliegen en dan meteen met uk! (ik moet oppassen dat ik me binnenkort niet verspreek noem hem al maanden bij naam haha!)
meiden, nog een foto van vanochtend. Ik vind het een beetje een enge foto beesie wat spannend, hopen dat het strippen het verschil maakt
Oh wat leuk zo iedereen op Facebook! Even foto's spieken! Oh zebra zulke foto's zijn een beetje eng haha
https://www.facebook.com/wennekev voor wie vriendjes wil worden. @zebra jij dus ook een datum. @foxy voor jou ook spannend,hopelijk blijven de ctg's goed @beesie ooh spannend wat een spanning hier ego: heb cortisone zalf gekregen en pilletjes tegen de jeuk. Maandag moet het beter zijn,anders kan de gyn nog cortisone pilletjes voorschrijven maar het kan zijn dat hij dat niet wil ivm bevallen dmv keizersnede... dus ff afwachten wat het doet en wat de gyn maandag zegt...
@ FB; heb via Leske een hoop mensen toegevoegd, mss ook wel mensen die helemaal niet hier schrijven ?! Zag iemand waarvan ik dacht dat moet gentle zijn?! Of het zo is.... Anne... ik kan jou niet vinden, de vakantiefoto dan. Ik ben die op het paard in trouwjurk (kan niet missen...) Pioentje; ik dacht vanmiddag; huh wie is ........? Kan jouw naam echt moeilijk linken met je nickname.. Ik ben echt totaal niet actief op FB, maar wil ik wel gaan worden, dus bij mij nog maar weinig te zien, hopelijk snel een wat actiever profiel! Owh ja! Bij ons is het geslacht van ons kindje geheim voor vrienden!!!
wat jammer dat ik geen facebook heb! loop een beetje achter met alle snufjes, heb niet eens een telefoon waarmee ik kan internetten hier is vriend iets meer van de nieuwtjes haha
@ Facebook: ik sta al bij een hoop ZP-dames in de vriendenlijst. Mijn naam weten jullie (voornaam iig) en mijn profielfoto is een tekening. Het geslacht van onze frummel is op FB ook GEHEIM!
Zebra: mooie echo! Kan begrijpen dat je t een beetje eng gezicht vind maar ik vind m gewoon mooi! Leuk hoor, al die nieuwe gezichten op FB! Gezellig!!!!
Whahahaha ik las een beetje te snel en dacht dat Frenzy schreef: Ik ben het paard in die trouwjurk Facebook: ik sta bij Leske op hyves (volgens mij niet op facebook. Misschien ben ik een muts, maar ik schrijf liever nog gewoon even hier mee en als we straks wat verder zijn en ik misschien wat meiden in Real Life ontmoet heb, dat ik dan mensen uit ga nodigen op mijn FB. @ Leske: heb je FB eigenlijk? Hier na de grote opruim/schoonmaakbui van vanmiddag wel wat last van harde buiken. Ook niet geslapen vandaag ondanks de gebroken nacht dus wel moe nu. Ik ga denk ik even lekker douchen en dan ben ik straks nog wel online even. @ Shadow: wat een lekker vooruitzicht die reis naar Spanje. Lief van je vader hoor!