Rens@ heel veel succes vandaag je kunt het sterke vrouw!!! Hier heerlijk geslapen gewoon 7 uurtjes achter elkaar wat knap je daarvan op na zoveel nachten niet slapen en mijn griep wordt ook al minder helemaal blij nou wij gaan dit weekend een beetje carnaval vieren meer zuiderburen die toch even met hun dikke buik een optocht gaan bekijken??
Ik had ook net 3 friend requests op FB, geen idee wie jullie zijn maar vast van hier. Wiens kindje heet J.ens? En wie heeft er hele rode lippen? 10 cm bij elkaar opgeteld, dan krijgen we vast ook 1 baby die we samen moeten delen Laat maar, dan wacht ik wel op m'n eigen 10 Pompeloesje, gelukkig wat minder jeuk, scheelt wel! Rens, wowowow, spanneeeeeend!! Go for it!!! Mupkuh, heb je toegevoegd! Hier geen carnaval hoor, gelukkig niet. Ik ben daar echt geen type voor. We hebben een jaar in Bonn gewoond, en dat ligt echt in het centrum van het Duitse carnaval gebied. Vre-se-lijk! Rare pakkies, 's ochtends vroeg al een optocht met muziek en heel veel snoep, heel apart. We vonden het heel raar Maar we komen dan ook uit het noorden, geen kip die hier carnaval viert! Hier een goede nacht gehad, gelukkig iets langer doorgeslapen. Zo lekker koffie drinken bij m'n moeder en daarna met mijn man naar de VK. We hebben bevallingsgesprek, ik ben benieuwd! Heb al een klein lijstje met wat vragen, we zullen zien. Ben ook wel benieuwd naar mijn gewicht...
Nou net de babydump gebeld ivm het afbreken van de rits van de luiertas die ik bij hun vandaan had. Ik krijg meteen een nieuwe toegestuurd en doude kan ik dan gratis terugsturen Fijne oplossing!
Pompeloesje: fijn dat je wat minder jeuk hebt meis! Rens: whaaaaaa spannend!!!!! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren! Oehhh nu krijg ik zelf ook de zenuwen! Zet m op meis, je kunt het!!!! Hier helaas nog niks gaande.... Wel steeds steken onder in mn buik en nog steeds t gevoel dat mn vliezen op knappen staan maar verder nog niks...
Goedemorgen allemaal, Begin eens van achter naar voor te lezen en te reageren...eens wat anders eerst dus het ego stukje Vannacht erg onrustig, veel wakker...veel plassen maar ook krampen ...helaas nog niets regelmatigs. MAg van mij wel komen nu hoor, ookal is het huis nog lang niet klaar...dit is best pijnlijk zo en de uren kruipen voorbij als je zo weinig kan doen. Een aantal familie leden zijn al aan t gokken wanneer het precies gaat gebeuren..hihi...meesten gaan voor de 20e maar mijn zus denkt vandaag...zou leuk zijn! Mijn manneke wordt nu toch ook wel een beetje zenuwachtig, hij s normaal erg rustig dus dat is wel grappig om te zien...heeft last van nesteldrang ook @gentle, fijjn dat je nacht rustig was. Veel plezier straks met je moeder en bij de VK! @cvermeulen, fijn dat de griep minder word! Hier geen carnaval ..hou er niet zo van, maar alvast toch veel plezier! @Eva, lijkt me dat ie onder garantie valt ja...ook balen dat ie zo snel kapot gaat. Waarvoor gebruik je hem dan al? Hier ligt ie nog gloednieuw en heb hem toch al 10 weken ofzo Veel plezier vanavond, gezellig hoor! @bloepmjuh, misschien vanmiddag even bij slapen dan als je ook nog eens zon druk weekend voor de boeg hebt! @mupkuh, ja spannend he...sowieso duurt het niet lang meer rommelt het al bij je? @frenzy, veel plezier op kraamvisite zo. Hoe gaat het nu met je, al wat minder last van al die dubbele gevoelens en emoties. Knuffy. Leuk hem die proefkaartjes als je ze binnen krijgt, komt al zooo dichtbij Facebook, heb ik niet...vind het al lastig het hier bij te houden..laat staan zoiets @foxy, succes vandaag met de CTG! @rens, heeeeel veel succes!!! @pompelmoesje, jammer dat je gok niet juist was wat s je gevoel nu? @leske, veel plezier met spieken strakjes @anna, geen diarree meer en voorweeen? Lekker soms he, jezelf even verwennen...ben dr meestal ook niet zo van, geen geduld voor maar toch doet het wel goed..ik ga zo weer eens even mini spa houden voor mezelf @me312, nou die voorweeen zijn niet voor niks toch? Je BM mond is daardoor misschien al wel verstreken of zoiets en wie weet wat nog meer. Hoe gaat het vanmorgen? @beesie, ja inderdaad en voor jou ook al heel spannend! Hoe gaat het vanmorgen? Hopelijk is er al wat aan de gang! @sheena, gaat de goede richting op dan fijn hoor elke week controle, kun je lekker elke week het hartje horen tot je hem zelf in je handen houdt oke, nu is het op...rug doet zeer...baby duwt keihard naar buiten en boven...kramp komt opzetten. Fijne dag en wie weet tot strakjes.
@Gentle: die met J.ens, ben ik. @Guusje: diarree gaat af en aan, en de voorweeën ook. Niet meer zo regelmatig als afgelopen weekend. Ik ben gisteren even heel eigenwijs geweest. Voor ik zwanger werd, controleerde ik regelmatig de stand van mijn baarmoedermond, omdat je daaraan kan afleiden wanneer je vruchtbaar was. Dat vond ik heel duidelijk te voelen, en het klopte ook. Gisteren heb ik mijn handen gedesinfecteerd, en nog eens gevoeld (ik dacht, als je seks mag hebben zolang je vliezen niet gebroken zijn, zal dit ook niet veel kwaad kunnen). Als ik gevoeld heb wat ik gevoeld denk te hebben, is de boel al verweekt en heb ik minimaal 1 centimeter ontsluiting. (maar het is lastig bereikbaar hoor, met zo'n buik). Ik was gewoon extreem benieuwd waar al dat voorwerk goed voor is... Woensdag moet ik weer naar de vk. Dan ga ik denk ik echt vragen of ze even wil voelen.
De rode lippen zijn van pioentje.... .... hahahahah samen 1 baby... Succes bij de vk... en goed dat je dit schrijft... ik moet mijn vk bellen zo.. (was ik alweer vergeten) ivm nieuwe afspraak
Anna: haha ik ken die nieuwsgierigheid wel! Ik heb ook wel op t punt gestaan om te gaan voelen maar ik heb geen idee wat ik nou moet voelen... dus ik heb gister de vk maar gevraagd... En ik had nog nieteens een centimeter... Maar hopelijk nu na het strippen wel wat meer... Diarree: zoooo ik moest net echt rennen naar de pot zeg! Zo ineens!!!! en kreeg meteen een keiharde pijnlijke buik!!!!
Rens en Rensman, heel veel succes!!! Spannend vind ik het, ohh, ik leef zo mee en ben blij dat jullie mannetje in aantocht is, eindelijk!!! Was net sneu voor Joosje op school. Ze is verkleed als kabouter Kwebbel, heel schattig. En ze had dat deze week op school al gezegd en toen zeiden de oudere meisjes steeds "Kwebbel, Kwebbel". Vond ze niet leuk. Dus vandaag in alle spanning naar school in haar Kwebbelpak. En iedereen (ouders en kinderen) vond haar er geweldig uitzien, ze kreeg zoveel aandacht dat ze helemaal in huilen uitbarstte. Denk dat ze niet zo goed het verschilk snapt tussen het plagen wat de kinderen afgelopen week deden en de aandacht die ze nu kreeg omdat ze er zo mooi uit ziet. Pff, en dan met die hormonen hier, kon wel mee janken. Gelukkig had haar lieve juf het door en die nam haar mee en ik denk dat ze nu veel plezier heeft. Sorry, moest het ff kwijt...
Kom toch even terug op mijn berichtje.. Lijkt toch iets gaande en begin er helemaal van te twijfelen. Het voelt anders als harde buiken/bekkenpijn. Het is voornamelijk aan de onderkant van mijn rug en achterkant van mijn benen. Kan het niet zo goed omschrijven eigenlijk. Het is ook een erg vervelend gevoel. Ik ga zo wel even douchen om te kijken of t doorzet ofzo. Vind het nu toch wel een beetje spannend! Xxx
Aah, arme Joosje! Ik ken dat gevoel heel goed van vroeger... Ik hoop dat ze het toch hartstikke leuk vindt, en ik zie het helemaal voor me, Joosje als kwebbel!
hahahaha... zijn we "synchroon-schijters"... Stomme is... zegt net een moeder dat er een nieuw buikgriepvirus heerst..... wist ik niet.. 2 minuten later.... ben ik thuis, moet ik gelijk rennen...... of wellicht van mn staalpillen?..... heb vanochtend ook weer gekotst.... dus tja...
Ik moet trouwens eigenlijk heel hard om ons allemaal lachen! Al dat getwijfel over rommels die al dan niet doorzetten... Ik had ook niet verwacht dat ik daar deze keer nog zo'n last van zou hebben eerlijk gezegd... En ik denk dat ik op het moment dat de echte weeën begonnen zijn ineens weer weet hoe het voelde...
@Cerberus: van staalpillen hoef je toch juist nooit meer te rennen? Lijkt me echt 3 keer niks, buikgriep in dit stadium. Ik moest gisteren hoesten, en dat deed al zééér!