Ik ben geen buddy van Rens, maar oow wat voel ik de spanning goed! Denk maar aan je rikketik stresskip Vind het ook spannend en merk dat ik MEGA druk ben waarschijnlijk door de spanning!
hahahahaha....... en dan komt de ooievaar met zn snavel en prikt een voor een de ballonen lek, waaraan ze hangen..... Nu begrijp ik waar al die baby's vandaan komen.... blijkbaar had ie vorige keer... zich vergist en de condooms lek geprikt....
@ Pioentje, zag dat Ceberus al de uitleg heeft gegeven (thx Ceberus). Je hebt ook bandjes die je aan je bh klikt. Daar ben ik meer naar opzoek Heb ik bij mijn dochter eigenlijk bijna niet gebruikt. Maar denk dat ik omdat ik het nu drukker heb ga vergeten waar ik ben gebleven
ahhhh fijn! het is ook wat als ze meteen onder de blauwe plekken en eieren op dr hoofdje zit. kijken mensen je ook zo raar aan wil een broodje gaan smeren maar durf niet weg, bang dat ik het niet bij kan houden
bedoel je zoiets??? BoobyTag - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, bo
Wat een geklets. Mooi wat te lezen lig aan de CTG nu. @bloempjuh wat spannend! Rens houdt ons op de hoogte maar wil pas wat op het forum als kereltje er is. Vanmorgen ging goed met haar.
Jahoor, 2 wassen gevouwen en ook 2 pagina's moeten lezen hahahaha Ik ga zo toch echt de kelder even afmaken hoor, dan ben ik wel een half uur weg...zullen jullie je koest houden?
nou als we een break inlassen doe ik mee want ik moet nog strijken. en vandaag nog even de vluchtkoffer opnieuw inpakken, aangezien het hoe dan ook een ks gaat worden ga ik het niet redden met 2 nachthemden en 1 paar sokken