Gentl succes vanmiddag! Goede positieve instelling heb je Ik had net weer wat bruine afscheiding, net als zondag. Moet vanmiddag toch naar de vk dus kan ik het meteen zeggen. Ga nu even op de bank liggen en hopelijk nog wat slapen, ben zoooo moe!
Hier heeft zoonlief besloten om vandaag niet te hoeven slapen. mag ook wel, hij is tenslotte bijna 3,5. Misschien een poging wagen om samen op de bank te dutten, want ik ben er wel aan toe...
Ik stond net in de keuken schoon te maken (ben bijna klaar met wat ik wilde doen!) en voelde ineens wat samentrekken in mijn buik. Het leverde geen duidelijk voelbare harde buik op, duurde ook maar heel eventjes (een paar keer heel eventjes) en deed geen pijn. Ik voelde wel wat gebeuren maar had er geen last van. Iemand een idee wat het is?
Eveline: hmmmm, geen idee??? Misschien weten de wat meer ervaren zwangeren het??? Nog niks nieuws van Rens?
eveline, ik weet het ook niet maar heb dit ook wel eens en dan vooral als ik rondloop , en dan moet ik ineens ff stilstaan omdat het toch vreemd voelt
Ik heb even een hele domme vraag ( tja iemand moet ze stellen haha ) er zijn hier vast dames die ooit een ks gehad hebben ? of anders die het misschien wel weten maar ik vroeg me af, na de ks / uitslaapkamer wanneer word je dan weer aangekleed eigenlijk ? vroeg me net echt ineens af of ik in blauw operatie schort dan de kraamafdeling opkom met niks eronder dat lijkt me namelijk best appart
Even een update.. Blijf hier een beetje op hangen heb in het idee. Komen tussen de 7 a 10 minuten en blijven ongeveer 30 sec pijnlijk. Dan zwakt het weer af. Mijn benen doen vooral erg pijn. Mijn dochtertje ligt nu net op bed dus ga ook even naar bed. Al is het alleen al om gewoon te liggen. Man is trouwens aan t werk en ik vind het vooralsnog onzin om hem naar huis te laten komen. Hij is wel op de hoogte hoor @ gentle -> Jeetje wat schrikken. Maar idd wat je zegt toch even naar de baby gluren. Hopelijk is alles goed! Succes!
Jeetje wat is er weer veel bijgekomen!!! Las wel iemand die is ingeleid? Succes!!! Lijkt me heerlijk dat je weet dat je straks je kleintje in je armen hebt Hier rommelt het elke dag wel beetje, soort van ongikramp, veel harde buiken. Gisteren was ik helemaal niet lekker en twijfelde nog de vk te bellen maar trok toch weer weg en geen last meer van gehad. Ben vandaag 36 weken! Nog 1 en dan mag ik thuis bevallen, jeetje wat komt het dan ineens dichtbij! Ookal kan het ook nog wéken duren. Heb echt geen voorgevoel wbt de bevalling..of ze vroeg of laat gaat komen.. Ik zit al sinds week 30 thuis ivm zwaar werk en begin me wel te vervelen.. Heb gewoon nergens zin in om te doen! Huishouden begint elke dag of om de dag weer opnieuw en daarna heb ik ook geen energie meer..(mijn vriendinnen wonen allemaal verder weg en vriendlief wil niet dat ik zo'n stuk in mijn eentje in de auto rij...ben ik ook wel met hem eens maar het is wel saai ) Nou schijnt het zonnetje vandaag mooi dus misschien even naar het bos rijden met de honden.. EHBO is op t.v. met Nanny Jo haha. Even wat inspi op doen Oh en las iets over spierpijn in de zij? Ik heb dat regelmatig, nogal beurs gevoel. Soms wordt ik wakker en dan heb ik het ook over mijn buik. Alsof ik op mijn buik heb geslapen of dat ze zodanig heeft lopen schoppen en doen dat het helemaal beurs is haha.
@ Zebra, ik heb geen idee eigenlijk...ik ben 5 jaar geleden geopereerd aan blindedarmontsteking en werd toen pas weer normaal aangekleed toen ik normaal kon zitten. Zo'n blauw operatiehemd draperen ze natuurlijk een beetje over je heen ipv dat je er echt in zit. Dat is gemakkelijk als je nog niet overeind kan komen. Je hebt toch een wond op je buik en dan gaat dat allemaal niet gemakkelijk. Mja, charmant is anders natuurlijk hahaha @ Bloempjuh, spannend allemaal, hopelijk zet het door. Zie aan je banner dat je ook alweer bijna 38 weken bent. @ Missy, kan me voorstellen dat je je inmiddels verveelt, je bent inmiddels ook alweer 6 weken thuis. Ik nog maar 2 dagen. Gisteren voelde mijn moeder de morele plicht om me te komen vermaken en vandaag geef ik toe aan de nesteldrang dus nog geen tijd gehad om me te vervelen. Maar aangezien ik denk tot 41 weken door te lopen zal de verveling vast nog wel een keer toeslaan...!
Ik verveel me al weken ben blij dat er internet is uitgevonden haha anders zou ik gek worden ben blij dat de bedrust opgeheven is, moet natuurlijk nog steeds veel rusten maar volgens de gyn kan het echt geen kwaad als ik af en toe eens een boodschap doe of ergens op bezoek ga dus dat is erg fijn
arrgh zie ik hier ineens een banner van de C&A webshop, en ja hoor natuurlijk weer leuk babyspul erop
*Even checken- Nog geen nieuws van Rens...? Spannend he?! @Bloempjuh- Fijn dat je meisje ligt te slapen, ben benieuwd of het echt door zet dan. Nemen ze wel in kracht toe? Neem nog maar lekker even je rust voor het geval het wel door zet Succes meis, ben wel erg benieuwd! @Gentle- Succes, ik hoop ook voor je alleen mooie plaatjes en geen slechte dingen.
@Gentle: succes! Ik hoop dat het vals alarm is. @Ego: vanochtend een paar hele pijnlijke harde buiken gehad (als extreme darmkrampen, zeg maar. Maar dat was het dus niet....). Er zat alleen soms wel een uur tussen (en soms hield het een kwartier aan). Inmiddels is de laatste keer ook alweer 2 uur geleden.... Ik heb trouwens voor het eerst deze zwangerschap ook echt pijnlijke borsten. Die zijn voor het gemak ook maar vast aan hun voorbereiding begonnen misschien!
Wow, vanaf vanmrg 15 pagina's bijgelezen! Wat kletsen jullie veel, dacht der is vasy babynieuws... @ Gentle; schrikken meid, gelukkig een echo straks, ik hou het inde gaten... @ Rens; succes meid, wrl lig je al flink te puffen, ben erg benieuwd!!! @ Bloempjuh; spannend meid, rustig aan en hoop dat het snel door zet! @ Anna; wat grappig, ik wil ook bij mezelf gaan voelen zeg maar, heb het tijdens het zw worden ook regelmatig gedaan en ken mn stand van de bm-mond. Nu ik lees dat meerdere van jullie dat doen, ga ik ook is voelen @ Suzanne; balen van de blaasontsteking, ik denk dat ik er ook een te pakken heb.... Maar ben bang dat ik dan pas maandag urine kan brengen om te laten controleren.... @ Perinieum olie/ massage; hier bijna dagelijks, weet niet of het helpt, maar proberen kan... Tis alleen lastig om der bij te komen en dat met krampen in je vingers.... @ BV lintje; niet gezien in de blije doos, lijkt me wel handig... @ Ego; kraamviste was leuk, lief en mooi kindje! Ga nu snel aan de slag met alles wat ik nog moet doen!