Idd, en Peet was op den duur de auto al gaan halen zodat we snel weg zouden kunnen en ik lag daar maar. Kon niet op een bel drukken, kon niet bij mijn telefoon waarop Peet al gebeld had waar ik bleef en ik dacht echt dat ze me vergeten waren. Was bijna in staat om die CTG eraf te halen en te zeggen, "je belt me maar voor de uitslag, doei." Ik dacht nog, als ik niet goed zou worden of wat dan ook, zou ik niet eens iemand kunnen roepen/bellen, ik lag daar gewoon alleen in een kamertje en na een hele lange tijd kwamen ze zeggen dat er dus een spoedgeval was en dat het nog een tijdje zou duren. Bleh...
Wat een gestress Leske dat moet je juist niet hebben als je aan de CTG ligt. Gelukkig kon ze met iemand mee
@ Leske; wat een gestres zeg, en dan Joosje die vanmrg al zo emotinoneel werd van de aandacht... Vanavond lekker met z'n drieen of viertjes (weet niet of Peet thuis is?) in bed kruipen en rusten! Knuffel!
Thx meiden. Idd, Joosje was vanochtend al zo verdrietig, daarom wilde ik haar zo graag zelf ophalen op school. Was echt niet leuk... En ik had zelf al lang gezien dat die CTG gewoon prima was en de verpleegkundige zag dat ook, maar ja, de gyn had geen tijd (en het is echt een kwestie van 1 minuutje kijken, meer niet). Pfff... Vanavond lekker The Voice kids kijken met de kleine meid en Peet is ook thuis gelukkig, gezellig.
Wat leuk zeg!!! Weet alleen niet goed wat ik moet. Heb in de kleinste maten meer dan genoeg. Zou dan wel wat voor het najaar willen, maar welke maat. Wat denken jullie? 74 ofzo? Voor Joosje hebben ze niet zoveel zag ik, jammer. Maar voor de kleine man wel.
Leske, hier ook 1x gehad, lag er al meer dan een uur aan en niemand te zien, dus ik bellen.. niemand.. nog eens bellen.. niemand. na 3x bellen en 15 min later kwam er iemand aan dat het zo druk was en er echt niemand vrij was. Zei al, ik heb 3x gebelt, ja zegt ze dat zagen we maar zaten allemaal bij een bevalling en we wisten wel dat je belde omdat het langer duurde nou toen heb ikook ff een klacht gemaakt hoor, als ik bel hoort er iemand te komen, druk of niet druk en ze mogen er al helemaal niet vanuit gaan dat ik alleen maar bel omdat ik weg wilde
Nou, sterker nog, ik had niet eens een bel, tsss... :x En toen wilde ik mijn mobiel pakken om de poli te bellen (belachelijk eigenlijk, ik lag er 5 meter vandaan, maar ja, achter een dichte deur), maar daar kon ik niet bij. Erg frustrerend...
Zo hier weer ff rustig bijgelezen... Wat hebben we lekker veel te kletsen vandaag meiden! Gezellig hoor!!! Hier alles nog rustig helaas... Wel wat steken maar dat heb ik al vanaf het strippen gister.... Had gehoopt dat er misschien al nieuws van Rens zou zijn maar helaas... Spannend hoor!
Hey meiden, Heb wel even terug gelezen maar niet echt gereageerd, sorry @ Leske, wat zielig voor Joosje! Gelukkig zijn kinderen dat soort dingen altijd snel vergeten
weer even snel bijgelezen. Zou het nog nut hebben met 36 weken dat aan te vragen bij de kruidvat?? Ga zo even foto van mijn buik in buikentopic plaatsen. Ook al weer even geleden. Hij voelt zo groot maar toch op foto vind ik het meevallen maar dat heb ik echt vanaf het begin al zo. Heb keuken opgeruimd en wasje aangezet. Zo even stofzuigen en dan hondjes uitlaten al heb ik nu al geen energie meer maarja manlief heeft koopavond en is pas 10 uur thuis dus kan die honden dat niet aan doen natuurlijk haha. Grapje hoor ik loop elke middag met ze
Even iets anders... Kan je straks ook een paar keer een golfje vruchtwater verliezen en dan weer een hele tijd niks? Ben toestraks een paar keer wat verloren weet zeker dat het geen urine is. En wel heeeel waterig voor afscheiding. Het was de eerste keer wittig en daarna doorzichtig. Nu natuurlijk niks als ik pers....
@Leske- Wat fijn dat de CTG goed was, klinkt verder allemaal wel heel positief. Maar inderdaad ik zou daar ook niet op mijn gemak liggen als ik m'n kind van school moet ophalen, al helemaal na zo'n ochtend. Belachelijk ook, dat je soms echt een nummertje bent in een ziekenhuis. @EGO- Net ons Kayleigh weer opgehaald van de speelzaal, jee wat een dag. vanmorgen Fabienne aangetakelt tot prinses en naar school gebracht, om 12 uur weer opgehaald om vervolgens aangetakelde Kayleigh als (je raad het nooit) ook prinses op de speelzaal af te zetten. Ben helemaal gebroken, nu zijn ze nog helemaal hyper terwijl ze dacht ik zo toch al hun energie vandaag kwijt konden op school! Maar, dan zullen ze vanavond wel goed slapen. heerlijk een weekje niks! @Moeder met basisschoolgaande kids- Ligt het aan mij dat ik het gevoel heb in een hele andere wereld terecht te komen. Dagelijks word er gevraagt om af te spreken, dan denk ik een afspraak maken.... Maar dan bedoelen ze meteen na school op het moment dat ze het vragen. Ik moet daar echt nog aan wennen! En zeg tegen iedereen dat we nog van alles te doen hebben en we wel afspreken na de vakantie! Ik ben gewoon nog niet zo makkelijk met het meegeven van mijn kleine grote meid, in de gemakkelijkheid dat het er op school aan toe gaat. En dat terwijl ze net 2 weekjes op de basisschool zit! Misschien komt het ook wel dat ik zwanger ben en helemaal uitgeput. Iemand hier dezelfde ervaring mee, of ligt dit echt aan mij?
@Mupke- mij is verteld om het dan op te proberen vangen in een plastic zakje of zo die je in je onderbroek legt. Dan kan de VK nakijken of het vruchtwater is. En kijken of je het verliest als je op je hand blaast. Ik heb bij de 2e een scheurtje bovenin de vruchtzak gehad waardoor ik ook weinig door verloor. soms wel soms niet. Uiteindelijk door gestuurd naar het ziekenhuis en daar meteen ingeleid. (wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is!!) Dus zou anders even je VK bellen wat die er van zegt...
Hier sinds een kwartiertje ongeveer onophoudelijke ongi-kramp in mn rug... heel vervelend.... we wachten af en kijken of t aanhoudt....
Vruchtwater verlies: ik vroeg mij hetzelfde af want heb sinds tijdje ook hele watere afscheiding. Vaak als ik net naar de w.c. ben geweest dan voel ik het ineens lopen(sorry haha) en dan ben ik al te laat... Tijdje terug ook echt een slijmsliert op w.c. papiertje...zou dat deel vd slijmprop zijn geweest?
@ Mupkuh; heb je al gebazen op je hand? Als je een scheurtje bovenin hebt kan het sijpelen.... Goed in de gaten houden! @ Beesie; duim voor je dat het door zet! @ Suzanne; denk dat het alles bij elkaar is, je meisje net naar school, jij hoogzwanger, al die drukte en veranderingen, denk dat het straks wel goed komt... kwam even kijken voor babynieuws, maar der is nog niks... Ik ga weer verder, ben bijna klaar met mn lakentjes, maar ben bekaf (heb vanacht veel gespookt)
@ Missy; ik wilde ook nog zo een pas gaan aanvragen en dan zo een tas bestellen? We zijn toch zwanger