Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    @Frenzy: ja dat is waar :D Alleen staat er op de site van hun dat ze 2 maanden van te voren je berichten dat je die tas kan ophalen. Denk dan automatisch dat er geen tijd meer voor is om het aan te vragen maar ik die logica vandaan haal? haha.

Toch stom, elke keer vragen ze bij kruidvat of ik die kaart wil en elke keer zeg ik nee en nu kom ik er pas achter hoe handig ie dus is haha.

Nu ga ik echt weer wat doen in huis...jeetje zeg ben niet vooruit te branden!!

2. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Beesie wat spannend! Zit er ook regelmaat in oid? :) Hoop voor je dat het doorzet!

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Spannend Beesie!
    Al klinkt het ook wel weer hetzelfde als ik vanochtend had, en wat nu dus weer weg is...

Net boven alle was weggewerkt, en de zolder en bovenverdieping gestofzuigd en schoongemaakt. Vanavond nog even beneden, en dan kunnen we 'schoon' het weekend in!

Kreeg daarstraks van mijn man te horen dat ik dit weekend óók al niet kan bevallen, want het is extreem druk op zijn werk, haha!
    Nou, als het komt, komt het!

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Missy: ik vind die kruidvatkaart sowieso handig. Ik krijg iedere dag een aanbieding in mijn mail, en je spaart punten met iedere euro die je uitgeeft. Dat tikt harder aan dan ik dacht, en zeker met al die luiers... Voor die punten krijg je dan weer gratis producten.
    Ik had daar gisteren trouwens ook een leuke: ik had 1 nivea-deodorant en 2 maskertjes, en dat was al 2+1 gratis. Kreeg je er ook nog gratis een douchegel van bijna 3,50 euro bij! (dat had ik dus nauwelijks uitgegeven....).

5. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Mijn schoonma heeft zo'n kaart en afentoe is er een aanbieding waar ze wat aan heeft en als ze dan daar komt dan weten ze daar dus elke keer weer nergens van! Nou zeiden ze van ja dan moet je dat maar uitprinten voor de volgende keer...is toch te zot? Daarom had ik zoiets van nou laat maar dat is het dan niet waard.
    Toen ik nog werkte ging ik altijd naar Etos, maar hier hebben we alleen een kruidvat(we hebben sowieso maar paar winkels hier haha).

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Er zit geen regelmaat in de krampen, het is gewoon continu... in mn onderrug en onderin mn buik... net of ik ongi moet worden... duurt nu al een uur...

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Leske, jeetje zeg vaak ben je echt een 'nummer' in het ziekenhuis. Belachelijk zeg. Kan begrijpen dat je helemaal van slag was! Vanavond lekker met zn 4tjes!

@Beesie oh spannend! Hopelijk zet het door!

@Anna, haha lekker makkelijk! Ik kreeg even te horen dat mijn vader in maart nog 3 dagen (precies 16,17,18 maart) naar Praag moet voor werk! Moet het ook maar ophouden zei ie hahah!

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hier dus ook al 2 dagen ongi buikpijn. Maar heb tijdens die 'golven' ook ontzettend last van restless leggs. Herkent iemand dat als bij voorweeen horen?

9. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Beesie, al beginnen weeen volgens mij toch wel met komen en gaan. Maar ja, wie weet ben je een uitzondering op de regel en is het wel begonnen. Succes!

Verder nog geen nieuws, spannend allemaal!!!

Liefs, Leske

10. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oehh zouden we een beesie baby hebben vanavond of morgen :D

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop t!!!!!

12. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    Hoop het ook voor je meis! Ben benieuwd... Hou ZP wel in de gaten!

Ben ook zo benieuwd naar Rens!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hou, spannende dag.
    Rens en beesie! Spannend.
    Hier alles rustig. Ben erg moe. Ik heb ook Facebook trouwens. Svp PB me voor de naam.

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    zo ik heb even vluchtig bijgelezen. Had al gehoopt op nieuws van Rens, maar helaas. En nu is het bij beesie aan het rommelen. Spannend hoor!
    Vanavond heb ik met alle vrouwelijke collega's een taartenworkshop. Gaan we lekker een taart maken :D

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Lautjuh, wat gaaf zeg! Leuk en vooral lekker smullen hehe :D

Ik ga het vanaf nu even bijhouden, gelukkig zit ik tot 12 uur achter mn pc haha!

16. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd een hele andere wereld waarin je terecht komt. Joosje wilde het eerste half jaar zelf niet afspreken, was daar nog helemaal niet aan toe en mee bezig. Dus dat was makkelijk.
    Nu wilz e wel afspreken, maar ik probeer het wel te beperken tot 1, hooguit 2 keer per week. Dat samen met de schooldagen en zwemles is meer dan genoeg. Er zijn kinderen die zowat iedere dag (mogen) afspreken, maar ik vind dat niks. We hebben ook nog tijd met ons gezin nodig.

Gewoon lekker rustig op jullie eigen tempo gaan en op het tempo van Fabienne, je hoeft niet overal aan mee te doen.

Doeg, Leske

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Begreep vanmorgen van de GYN dat er echt een duidelijke opbouw moet zijn met begin en eind. Continu krampen is denk ik toch meer voorwerk en helaas geen garantie dat dit wat doet of doorzet naar weeen. Kan wel dagen duren. Bedoel dat niet L..llig maar merk dat je er heel erg op gefocussed bent en dan duurt het zo lang meissie

Succes

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, ik zie zo snel geen baby nieuws, dus even alleen ego.

Ik baaaaaaal als een stekker... Ben nu onder controle bij de gyn en niet meer bij de VK. Betekend dus geen thuisbevalling voor nu :( Dinsdag moet ik terug voor een zogenaamde GUO 2 ?? Iets van een soort uitgebreide 20-weken-achtige echo waarbij de gyn alles weer bekijkt en vooral het hartje dan. Er zit inderdaad een onregelmatigheid in het hartritme, af en toe een soort dubbelslag. Dit is waarschijnlijk een onrijpheid van het hartje ergens en kan dus ook gewoon rijp worden. Zodra het dus op de echo/bij controle verbeterd is, mag ik ook weer terug naar de VK en ben ik niet meer medisch. Maar ja, of dat op tijd is voor de bevalling, dat is de vraag. Moet nu elke week naar de gyn op controle en hopen dat het snel verbeterd! Ik kon zo goed met mijn VK's en had me zo ingesteld op een thuisbevalling, dat dit wel echt een domper is! Tis natuurlijk fijn dat ze het in de gaten houden, maar ik wilde het juist graag níet zo medisch nu, gewoon lekker thuis.

Zij maakten zich gelukkig helemaal geen zorgen, dus ik ook niet, maar jammer is het wel!

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oja, voor de site: Dinsdag 21 feb 13.30 Echo + controle gyn

Weet iemand trouwens of ik dit zelf bij de VK door moet geven? Ze hebben er niks over gezegd!

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik zou je vk voor de zekerhid even bellen.

Wel balen zeg!! Ik hoop dat het beeld op tijd nog verbetert!

Deel Deze Pagina