Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Balen gentle dan moet je echt ineens oomschakelen. Hopelijk valt het mee en kan je op tijd terug naar de VK

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Gentle , toen ik moest ''overstappen'' van VK naar Gyn moest ik dit inderdaad zelf even doorgeven aan de vk

Beesie, jeej mijn buddy is aan de gang!! ( we zijn maar ff positief he! :p , dat het nu ook gaat doorzetten en dit het begin is )

niemand nog iets gehoort van rens ?

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @gentle, Wat ontzettend balen :( Gelukkig geen zorgen van de gyn en voor jezelf, maar absoluut niet leuk ! Hoop dat het hartje snel rijpt en je terug mag naar de vk ! Ga heel hard voor je duimen !
    Ennuh normaal gesproken stuurt de gyn een brief naar de vk toe zodat die op de hoogte is gesteld. Hebben ze bij mij wel elke keer gedaan, maar je kunt zelf natuurlijk altijd bellen dat stellen ze ook vast op prijs.

Nog geen baby nieuws ! zit elke keer te spieken haha.

Beesie, Heel veel succes..word wel spannend zo !

Blijf elke keer wel effe spieken al moet ik vanavond wel weg :( maar probeer het wel effe via de telefoon :)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beesie, duim heeeel hard voor je meid dat het door gaat zetten! Spannend hoor!

@ Vruchtwater, nu eigenlijk helemaal niks meer. Raar hé! Misschien morgen voor de zekerheid toch maar eens het zhs bellen. Moet dan binnen 24 uur beginnen toch de bevalling... Zal zo eens een keer liggend op mijn hand blazen toen verloor ik het ook.

@ Gentle, balen zeg meid! Maar goed dat ze zich geen zorgen maken en jij dus ook niet :)

5. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: das idd balen meid. Maar wel fijn dat ze t goed in de gaten houden en zich geen zorgen maken erom. Hoop voor je dat je toch nog thuis kan bevallen!

Foxy: thx meis. Ik hou er dan maar rekening mee dat t misschien nog wel een paar dagen kan duren... Maar goed, alles is meegenomen. Misschien dat er nu toch iets meer ontsluiting bij komt en dat is voor eventuele inleiding volgende week wel weer positief...! En ach, misschien zet t toch door en hoef ik maandag niet naar de gynaecoloog!

Voor op de site: maandag 20-2 gynaecoloog inleiden bespreken

6. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Gentle, jeetje meid. Dat is balen. Kan me voorstellen als je je helemaal instelt op een thuisbevalling dit een behoorlijke domper is! Maar wie weet wordt het alsnog een thuisbevalling!!

@Beesie, ga jij eens even de trap op en af rennen en springen! Ze moet eruit!! Ik ben toch wel heeeel nieuwsgierig naar alle babys en namen :D

7. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    @ beesie spannend!! Duim voor je dat het doorzet!!

@ Rens ohhhh ben benieuwd!!

@ gentle ja echt super vervelend hè!! Toch wel fijn dat het allemaal extra gecontroleerd word... Liever 1 x te veel.. ;)
    En wie weet mag je daarna weer terug?!

Hier een beetje wisselend.. Vandaag echt een baal dag vol hormonen hihi vanmorgen allemaal rustig en nu sinds een uurtje of 2 weer de zelfde "weeen"... Denk dat het allemaal voorwerk is... Helaas! :(
    Ook gister met me Hubbie "geoefend" ;) maar dat mag niet baten geloof ik...
    Ik hoop natuurlijk nog dit weekend maar het is in ieder geval fijn om te weten dat het niet nog een week duurd :)

Iedereen succes!! En fijn weekend!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Ik laat me ook weer even zien.

Ik vindt het wel opvallend dat de kleintjes allemaal best goed blijven zitten! Weinig premature bevallingen! Goed nieuws hoor!

Beessie: spannend, wie weet!!!

EmvSenR: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!!

Hier: ik heb erg veel harde buiken en moet continu beetjes naar het toilet voor nummer 2, ik zal het netjes houden. Wordt er best gestoord van.

Verder zit ik maar te hopen dat ik dit keer niet tot 42 weken hoef door te lopen. Ik heb er echt genoeg van, slecht slapen en maagzuur en gewoon een dikke olifant zijn, niet goed met mijn zoontje kunnen spelen. Blegh!

Verder heb ik hier ws een stuitbaby. Hij is afgelopen week nog wel een keer in hoofdligging gedraaid na accupunctuur met een magneet en moxa, maar volgens mij is ie weer teruggedraaid. Maandag heb ik een echo. Zal mij benieuwen.
    Zit vooral heel erg te denken dat ik geen stuitbevalling ga proberen mocht mijn intuitie kloppen. Maar ik wil erg graag weer natuurlijk, was zo mooi!

Verder heb ik niet zoveel te melden. Ik wens jullie een fijne aaf en op naar de babietjes! Ik ben ook zo benieuwd naar onze kleine man!

xx Sue

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ff off topic nieuws... weet niet of jullie t al hebben gehoord
    maar Prins Johan Friso is onder een lawine bedolven in Lech (Oostenrijk). Hij vecht nu voor zn leven in het ziekenhuis en ze weten niet of ie t gaat overleven... best heftig...

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sueskes, de gyn was hier ook wel te porren voor een stuitbevalling. Hij wilde het graag proberen en omdat ze toch al niet heel groot is en zal zijn vond hij dat wel een goed plan.

nou ik totaal niet. zie het echt niet zitten.
    dan maar liever een keizersnede, is naar mijn idee voor de kleine toch wat veiliger ( maar dat is puur mijn eigen gevoel hoor )

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Bekijk bijlage 224507

Oja, vond ik wel leuk om ff te doen, ben ook trots op mn buik :). En dan weten jullie ook ongeveer wie ik ben (al is die camera voor mn snufferd niet handig) maar de foto is iig wel on topic :).

xxx

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    had 't gelezen inderdaad... (toen ik even 5 minuten iets anders ging doen dan hier rondhangen, en steeds de pagina vernieuwen, haha!)

Wel een beetje een domme actie, maar echt verschrikkelijk voor zijn familie en gezin!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Zebra,

Thanks voor je insight. Ja ik heb dat zelf ook, als hij dan met zn kont in het baringskanaal zit en er moet alsnog een ks gedaan worden dan ben je al helemaal uitgeput. Bovendien mondt 80% toch alsnog op een ks uit... Dan maar gepland en meteen. Je weet ook niet hoelang je nog doorloopt he. Als jij gegarandeert op 37 weken gaat bevallen kun je die stuit nog wel proberen, maar vanaf 38-39 weken hoeft dat voor mij niet meer zo, haha.

Ik zal es bij je mee blijven lezen, je bent mooi een weekje verder dan ik. Ga je proberen manueel te draaien? En had je moxa of acupunctuur geprobeerd tussen 32 en 34 weken?

xxx

14. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Manlief belde net dat ie onderweg is met zn kleine man. Hij komt me ophalen en dan rijden we lekker door naar de Mac! Heerlijk! Heb ik echt al weken zin in!!!

Heb trouwens de laatste paar nachten onwijs last van maagzuur... terwijl ze helemaal ligt ingedaald.
    En wat ik ook heb... heel vreemd... t is geen maagzuur, maar lijkt dan alsof mn slokdarm helemaal bevroren word, heel erg koud lijkt t wel... dat duurt dan 10 seconden ofzo en dan gaat t weer weg... alsof er ijswater omhoog komt zetten en dan weer weggaat... herkend iemand van jullie dat?
    of ben ik gewoon heeel vreemd...?

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Spannend hoor, stuitbaby's. Ik zou persoonlijk een stuitbevalling wel willen proberen. Kan alleen maar meevallen als het wel lukt, toch? Maar is gewoon je eigen gevoel er ook bij, waar je rust mee hebt!

Wat bizar van prins Friso hey, wat een shock voor die familie ook!!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    suekes, wij kiezen niet voor een draaipoging. vanwege voorliggende placenta, weinig vruchtwater en kindje met groeiachterstand was de gyn hier ook niet voor.

Wij hebben dus gister een datum voor de keizersnede kunnen plannen, aangezien de kans bijna 0 is dat ze nog gaat draaien nu. ze ligt erg ''vast'' door het geringe vruchtwater dus helaas

maar zag het al aankomen een aantal weken dus was al voorbereid op een ks, al had ik graag via de natuurlijke weg bevallen maar dan wel head-first :p

17. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @beesie, ja las het vanmiddag ineens op nu.nl.. Maar hij zat wel buiten de piste waar EXTREEM gewaarschuwd werd voor lawine gevaar....

Maar dat maakt het alsnog niet minder erg, het is verschrikkelijk! Vooral voor kids ed.

18. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    ego:
    Had nergens zin in en heb toch hele huis op zn kop gezet. Alles weer gestofzuigd(leuk 2 honden...) en gedweild en slaapkamer helemaal opgeruimd en ook onder het bed etc(was ik al heel lang aan het uitstellen hihi).
    Alleen manlief moet zijn spullen in de nieuwe kast inruimen dan kan de oude kast van de slaapkamer en hebben we weer ruimte hihi maar alles is nu schoon..................
    Ben echt kapot! Net lekker soepje gegeten en heb nieuwe ouders van nu binnen dus ga ff met de beentjes omhoog op de bank lekker lezen!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, maagzuur elke avond maar bevroren ? nee dat niet!

gentle, precies dat is het denk ik. je moet er zelf een goed gevoel bij hebben
    en ik knijp mn benen al bij elkaar van het idee van een stuitbevalling dus dan zal het allemaal niet zo soepel verlopen

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik heb trouwens ineens last van vocht in mn benen (net boven mn enkels!!)

Heb vannacht met een kussen onder mn voeten geslapen en vanochtend was het weg. Maar blij ben ik er niet mee....

Deel Deze Pagina