@Anna auch klinkt niet prettig, ik hoop het niet voor je!! Zou niet fijn zijn!! Ja idd dan zou ik ook even bellen hoor Anna!
Ik ga weer strijken, strijken, strijken, wassen en naaien.... Hoop vanavond de bedjes op te kunnen maken (al is het voor de sier....)
Hier geen babynieuws helaas.. en dat gaat ook niet komen denk ik. Of vanavond moet het echt doorzetten. Nog steeds om de 7 a 10 minuten en blijven een halve minuut aan houden. En blijft gewoon erg pijnlijk. Straks nog maar een keer onder de douche.. Denk dat het gewoon voorweeen zijn ofzo. Anders heb ik nog een heel lang weekend te gaan.. @ Gentle wat enorm balen zeg! Je wilde juist zo graag thuis bevallen.. @ beesie klinkt toch ook wel spannend @ johan friso beetje eigen schuld dikke bult verhaal maar wel enorm heftig! @ Anna dat klinkt al veelbelovend! Ik heb vanmiddag ook het hele huis doorgewerkt. Heb de koelkast nog staan soppen haha! Het zal maar schoon zijn. Hopelijk werkt het.. Mannetje is in ieder geval bezig met mijn dochtertje. Kreeg ntt nog allemaal dekentjes op mijn buik. Voor de baby anders krijgt die het koud.. Kom straks wel weer ff kijken!
Waar blijven al die baby's???? Er moet er nu toch inmiddels toch echt wel eentje komen. Hier gelukkig nog geen enkel teken van een wee of iets, ben er ook nog niet klaar voor, graag nog even een paar weekjes wachten..
**buddienieuws** Om 14.20 uur... zijn Rens en Rensman... mama en papa geworden van een zoontje.... Verder gegevens en verhaal volgt nog... Rens komt het (als het goed is) straks zelf posten.... dus laat ik het hier verder bij.... Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Rens: wow meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ben erg benieuwd naar je verhaal en zn naam enzo! Anna: hoop dat t doorzet bij je meis! Hier nog steeds kramp... blijft maar aanhouden... Maar tot nu toe denk ik dat t gewoon voorwerk is... Net heerlijk bij de Mac gegeten! Vies veel gegeten zeg! McChicken menu en 2x!!!! een mcflurry appeltaart. Die is lekker!!!!!
@Rens en Rensman: Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet van jullie kleine wondertje! En nu de grote vraag: who's next? Op mijn werk zou ik al een poultje opgezet hebben met mijn collega's... @Friso: heel triest allemaal, maar ik word er nu wel een beetje moe van dat en het halve (hele?) journaal er over gaat en ook Eenvandaag etc etc. Zoveel valt er op dit moment helemaal niet te melden... Ik snap ook niet dat er dan een verslaggever voor Noordeinde staat. Wat is daar dan de meerwaarde van?!?!
@rens: GEFELICITEERD met jullie zoon!!!!!!! geniet er van meid alle andere rommelende dames ook suc6! hopelijk zet het nu goed door! vanmiddag domme actie pff..... ging met mn ouders en isabel naar de stad, we staan buiten trek de deur dicht, wil hem op slot draaien lukt het niet.... zat er binnen nog een sleutel op de deur waardoor ik dus niet meer naar binnen kon!!! schuurdeur staat een vriezer voor dus dat werd hem ook niet, bij de achterdeur had ik rolluik ervoor zitten en boven waren alle ramen ook dicht (1 op een kiertje maar daar zat rolluik weer voor...) balen balen balen dus kon deur niet open krijgen maar ook niet dicht. keukenraam konden we niet open maken ivm dievenklauwen grrrrr. nou ja als wij er niet in kunnen kunnen anderen dat ook niet dus maar naar de stad en bekijken straks wel hoe we in huis komen. ruitje voordeur intikken werd hem ook niet, is geschroefd waardoor heel de deur naar de klote zou zijn dus een duur grapje, raam in de keuken was te groot en ook te duur om in te tikken. daarbij loopt de hond in de kamer dus levensgevaarlijk al dat glas!!! uiteindelijk een bedrijf te pakken gekregen die langs zou komen. oplossing was heel simpel... een gaatje boren vlak boven of onder de klink en dan met iets hards en duns de klink omlaag duwen. nog geen minuut werk en weinig schade!! helaas wel 100,- armer voor die ene minuut werk pffff. wat baalde ik zeg van deze ongelooflijk stomme actie!
Jeeeuuhhh Eindelijk Nieuws! Gefeliciteerd Rens en Rensman met jullie zoontje... Hoop zo dat alles goed is gegaan, maar we wachten weer rustig af op jou verhaal. Hele dikke knuffel!
@foxy, fijn dat de ctg goed was! nu aftellen maar! @ego deze namiddag weer ctg gehad... pfff wat was dat! 5u hebben we er in totaal moeten wachten Een hele hoop bevallingen, dus 't was er aardig druk... Eindelijk de scan achter de rug, konden we terug gaan wachten voor het verdict van de gyn.... De hoofdverpleegster van de materniteit kwam al verbaasd vragen "of wij daar nu nog altijd zaten"... die vond het ook al helemaal niet meer kunnen... Na 4,5u was mijn geduld op en heb ik gezegd dat de gyn maar meteen moest komen, of dat hij anders de resultaten maar moest doorgeven aan mijn eigen gyn en dat ik het di wel zou horen... Toen stond hij er snel natuurlijk Gelukkig waren de resultaten goed! Dinsdag op controle bij de gyn, en volgende week wel weer terug aan de scan (maar dat zal dan toch niet op vrijdag zijn!) Nu helemaal opgedraaid en een razende honger... mjah, je moet er wat voor over hebben zeker? Zo, dat moest er even uit. ik lees even bij nu....
Haha, ik wilde net gaan schrijven dat de krampen gestopt waren, maar daar zijn ze weer!! Dit zijn in ieder geval krampen waarvan ik verwacht dat ze iets doen, dus ik ga maar gewoon lekker naar bed straks, en zie het wel!
Rens gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie kunnen genieten. Liefs!