Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@cerberus. Knuf knuf knuf!!!!!!!

@shadow gaaf die panda. Hebben wij ook naar gekeken voor mij. Mijn yaris doet het nog gelukkig goed

@missiemaartje. Dat lijkt me ook moeilijk. Niek achterlaten en dan alleen thuis. Hopelijk mag Niek snel naar huis

@ctg pfoeiii. 1,5 uur gelegen want frummel lag heerlijk te slapen en dan is het CTG te vlak en koppelen ze niet af. Gelukig werd hij wakker.
    Rommeldebommeld hier gewoon door. Was ook te zien op de CTG maar ook dat betekent niks helaas. Vanmorgen maar even voor het goede doel met mannetje feestje gebouwd hihihihi.

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    meld,laptop werkt nog maar crashed af en toe,dus wou absoluut niet meer op internet etc zolang ik geen recente back up had.
    Die staat er nu op.

Het is wss de hardware dus moet opgestuurd worden...
    doen we wel na de bevalling hihi,zolang ik hem kan gebruiken in het zh :D

zal niet zo veel aanwezig zijn hier maar op fb zal ik regelmatig wel ff checken :)
    @Rens en man:gefeliciteerd met F.ynn :D:D
    zag op fb al een heel knap ventje. :)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rens: wauw wat een super mooi ventje is Fynn :D geniet er lekker van!! hopelijk is de koorts snel weg!

verder alleen even ego want moet zo weer weg, weekenden zijn hier altijd druk en vol hihi.

hier net de hele keuken eens gepoetst, de kastjes doet mn man af want hoog en laag werken gaat me niet lukken... maar alles op hoogte is toch maar eens mooi gedaan! gelijk de vriezer nog eens uitgemest wat weg kan en alle spullen op het aanrechtblad een ander plekje gegeven want het was niet meer veilig voor isabel. ze kon net bij de snoer van de waterkoker en nu niet meer:p

4. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfft, jullie gaan weer hard... Wel minder hard dan gisteren in ieder geval, dat scheelt.

@Besparen: ik vraag me altijd weer af hoe mensen het doen die echt een stuk minder te makken hebben dan wij. We hebben het qua inkomen echt niet heel slecht, maar het ruime van vroeger is er inmiddels wel af. Komt ook doordat we sinds de komst van dochterlief flink wat extra kosten hebben gekregen door de creche en het feit dat ik nu met de auto naar het werk ga (anders redden we het niet met het halen en brengen).

We gaan één keer per week naar de Lidl (zit hier om de hoek) en slaan daar voor de hele week in. Probeer ook zo min mogelijk tussendoor nog boodschappen te doen, want er belandt dan altijd meer in het mandje dan noodzakelijk. Sommige dingen halen we nog wel bij de AH, want niet alles is even lekker. Dat scheelt ons echt enorm in de kosten van de boodschappen.

Oh, en onze George Clooney machine (Nespresso) heeft plaatsgemaakt voor een bonenmachine. Scheelt ook weer, want die cupjes zijn ook niet echt heel goedkoop. En manlief drinkt wel graag een goeie bak koffie.

Luiers: heel lang pampers gebruikt voor onze dochter, maar het lijkt er nu toch op dat ze de kruidvatluiers nu wel kan hebben (ze kreeg er eerst enorme luieruitslag van). Dus dat scheelt ook enorm. Voor nummer twee gaan we de eerste maanden weer voor de pampers en daarna eens voorzichtig proberen of hij wel bestand is tegen de kruidvatluiers. Ik probeer ze altijd wel in de aanbieding te kopen.

Verder de gewone vaste lasten. Die vallen volgens mij wel mee. Het enige waar ik dit jaar nog echt naar wil laten kijken is de hypotheek. Misschien dat dat ondertussen ook wel beter/goedkoper kan.
    Oh, en qua energie: wij doen dit keer weer mee met de energieveiling van Vereniging Eigen Huis (ook voor niet-leden), misschien dat dat nog wat oplevert...

5. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach yoh, Feyenoord gaat winnen, dat draait je vent wel om. :)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @boodschappen: wij doen elke week voor ongeveer 30-40 euro aan boodschappen bij de Jumbo, 1x in de zoveel tijd frisdrank en sap bij de Aldi, elke week voor ong. 15,- aan brood groente en fruit op de markt.
    de hond kost hier 70,- voor anderhalve maand eten.
    als het zou moeten zouden we behoorlijk kunnen besparen op boodschappen enz. door minder luxe te eten maar we redden het tot nu toe altijd nog prima!

luiers gebruik ik alleen van kv eigen merk! pampers vind ik erg duur en ik merk geen verschil en isabel kan er ook allemaal prima tegen. billendoekjes is maar net welke er in de aanbieding zijn, vaak hebben we wel zwitsal.

7. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cerberus, knuffel meid, wat vervelend...

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Rens, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon F.ynn ! Wat een mooie naam en wat fijn dat hij het zo goed doet !

@Eveline, Vervelend zeg als je niet rond kan komen, zie dat je een mooi plan hebt gemaakt :) Hopelijk gaat het snel goedkomen !

Ben heel benieuwd bij wie het nu snel gaat doorzetten :)

Sorry dames, internet ligt er de hele tijd af en dan weer niet dus effe kort nu het nog kan..reageer later uitgebreider als het weer goed is :)

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zo ik heb even bijgelezen. Heb net even heerlijk geslapen. Zoonlief ligt er nog steeds in. Even bijtanken haha.

Ik zou ook niet weten wat en hoeveel wij uitgeven aan boodschappen. Ben ongeveer €50,- per week kwijt. Ik gebruik luiers van de aldi, maar voor 's nachts hebben wij pampers. Onze zoon is anders elke ochtend zeiknat.

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Die van maxi cosi kosten niet veel geld en heb je in paars en zwart. Ik vindt em ook handig en gebruik hem alweer 1,5 jaar met plezier. Heb er bij babydump 15 of 20euro voor betaald.

Xxx

11. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    @Cerberus- Herkenbaar hoor... Grr... Mannen ennuhh schoonmoeders! :p Normaal kan ik er ook beter tegen, maar nu ga ik er vol TEGENIN:p. Ach zal wel bij de laatste loodjes horen! Knuffel meis!

@rest- Sorry mijn hoofd is een zeef. *zucht* :)

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nog n goeie tip want wij zitten hier ook op zwart zaad (ben 8w voor officieel verlof ontslagen en zit nu met n uitkering van 550 en n hypotheek die net verhoogd is). Wij pinnen op vrijdag voor n hele week geld, 100euro, om van te leven. Terug naar t huishoudgeld. Dit is voor boodschappen, tanken en roken. Het lukt ons prima! En dat met al een kind die nog laaaaaang niet uit de luiers is. Xxx

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zwaai, zwaai! Geen nieuwe baby's!

@ Rommelende dames; duim voor jullie!

@ Boodschappen; lees dat wij nog niet eens zo zuinig doen met onze 300/350 euro per maand... Ga mn best doen om nog meer te bezuinigen, nu druk met van alles en nog wat en ben een beetje sjagie......

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemiddag!

Zo ik heb net ook even heerlijk anderhalf uur geslapen. Ik wilde even een uurtje op bed wat lezen. Nou dat lezen heb ik nog geen 10 min. volgehouden. Het slapen lukte beter! Nou lekker hoor, ben ook weer beetje uitgerust.

@ Besparen e.d....ik kan nu niet wachten tot bonusaanbiedingen van AH bekend zijn morgen dan ga ik kijken wat we komende week gaan eten en maandag boodschapjes halen bij de Aldi :D

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hebben wij ook gedaan: men koopt een pak met 12 hamburgers voor 1,29 een 5 kilozak aardappels en verse seizoensgroenten en bij de appie 3 broden voor n euro. Nog een fles ranja, houdbare euroshoppermelk en een pot pindakaas en dan eet je een week met 2 voor 15-20 euro. Was best n leuke tijd achteraf gezien, haha.

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hier ook een rotnacht gehad. Ik slaap echt voor geen meter meer. Rugpijn, pissen, omdraaien, te warm hebben. Pff wat zal ik blij zijn als ik weer zwanger-af ben...

Guusje: ik denk dat er bij mij nog vrij lang mogelijkheden zijn dat ie kan draaien. Ik heb veel ruimte en vruchtwater volgens de laatste controle.. thanks dat je meeduimt :)

Xxx en fijne dag all! En laat de babies maar komen!

17. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik heb geen idee wat we uitgeven aan boodschappen elke week. Ik let wel op aanbiedingen en wij gaan altijd naar de Boni(is op loopafstand). En de Aldi zit ook vlakbij en daar probeer ik nu wat meer heen te gaan.
    Mijn vriend is gestopt met roken paar maanden terug en komt nu door verandering van werk niet meer op treinstation en daar kocht hij regelmatig wat. Deze kosten bij elkaar was wel paar honderd euro per maand wat hij nu bespaart!

18. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb me net ook maar aangemeld bij FB... Ben toch wel benieuwd aan het worden naar iedereen.
    Zou iemand me even via pb op weg kunnen helpen?

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Rens: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine ventje Fynn! Geen geheel vlekkeloze bevalling :( Hopelijk ben je snel weer koortsvrij en gaat jullie ukkie goed groeien!

Verder geen puf om te reageren op alles...sorry :)

Vanmorgen had ik een ochtend voor mezelf dus eerst lekker lang geslapen en toen de stad in. Geslaagd voor 2 voedingsbeha's, 2 slips, een voedingsshirtje en 2 voedingshemdjes van Noppies. Die waren nu met 20% korting. Wel wat prijzig maar ze zitten echt superlekker en ze lijken me ideaal om 's nachts in te slapen.

Vanmiddag behoorlijke stekerige buikpijn en het hield maar aan. Dus het is hier duidelijk aan het rommelen maar dat kan dus ook zomaar nog een week of wat aanhouden...
    Ben ook MOE, dus vanavond maar bijtijds mijn bedje in.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jeeej! Ik was net bij de AH en daar lag het foldertje al voor volgende week. Ik ga dus alvast een weekmenu samenstellen. Kijken hoeveel ik kwijt zou zijn als ik nu aan de hand van de aanbiedingen boodschappen ga doen maandag...

Deel Deze Pagina