@em. Nee geen idee. Wel wat voorbij zien flitsen met de20- weken Echo. Dan zeg ik meisje. Maar de problemen met de niertjes komen voornamelijk bij jongentjes voor dus afwachten
zwaai vanaf hier. nog geen babynieuws zag ik zag mooie fotos voorbij komen! echt een poppetje hier al voor de 4e dag kiespijn, en sinds gisteren aan de pcm ervoor. morgenochtend eerst de tandarts eens bellen want dit kan zo niet dan trekken ze die verdomde kies er maar weer uit, kan ik er niet nog eens last van krijgen!
Foxy en Anna: ik duim voor jullie dat t doorzet vannacht!!!! EmvSenR: ja klopt ik moet morgen idd naar de gyn, om 15.40. ben erg benieuwd! Heb de hele dag al weer die vervelende menstruatiekramp gehad. Ik zag dat ik net te laat was voor de foto's van jullie meisje! Balen!!!! Ben erg benieuwd! Nou meiden, ik ga mn bedje in... truste!!!
@ Naomi, kiespijn is zoooo vervelend! Weet er alles van. Helaas willen zowel de tandarts, kaakchirurg als de VK niet dat er iets aan gedaan wordt tijdens de zwangerschap...gelukkig is het echt af en aan met de kiespijn. Inmiddels alweer een week geen last! Sterkte met je kiespijn. Neem desnoods pcm zetpillen 1000mg. Die werken sneller...
Em, prachtig meisje!!! En fijn dat het goed gaat tussen jullie! Eveline, wij hebben 1 pakkende zin, een soort van boodschap die we hem mee willen geven in het leven. En bij Joosje hadden we ook 1 zin: "Ons wonder, zo welkom, heel bijzonder" Wij zijn ook niet zo van de lange gedichtjes. Gewicht en tijdstip enzo zetten we er ook niet op, gewoon heel simpel 1 zin en dan zijn namen, de datum, onze namen en adres etc. en aan de andere kant wie de knuffelooms zijn. Kaartje zelf is wel vrij druk (felle kleurtjes) en vrolijk. Iemand had het liedje van Claudia de Breij, wie was dat ook alweer? Ook super mooi! Naomi, succes met je tandpijn, bah, niet fijn. Liefs, Leske
@eveline: hier al meer kiezen laten trekken tijdens zwangerschap, kan prima als ze de juiste verdoving gebruiken. napijn heb ik gelukkig bijna nooit. de gewone pcm werkt ook gelukkig. net 2 van 500gram ingenomen dus nu lekker naar bed en slapen. heb er alleen maar savonds/snachts last van echt stom.... maar inderdaad kiespijn is een vervelende pijn!!
ja ik heb heul erg mijn best gedaan zowel bij de tandarts, VK en de kaakchirurg (aan de telefoon dan, daar ben ik niet heen geweest) maar ze willen het écht niet doen. Zelfs geen foto met loodschort........ @ Leske, wij willen links een gedichtje van 4 regels ong. en onderin de tekst dat ze moeten bellen als ze willen komen. Dan rechts 1 zin ipv de gebruikelijke 'blij en gelukkig zijn wij......' (deze zin weten we al!), dan de naam, geboortedatum, lengte, gewicht, ons adres en telefoonnummer... Maar Corne heeft nu een gedichtje uitgezocht voor aan de linkerkant. Ik denk dat we dat maar doen. Dan kan ik gaan bestellen! Voor mij is elk gedichtje toch niet goed genoeg...het dekt toch niet de emoties die ik voel...welk gedichtje dan ook!
Is ook lastig ja, een mooi gedichtje dat helemaal past bij je gevoel. Ik ben erg blij met onze zin, las het ergens en Peet vond het meteen ook helemaal goed en het past echt bij ons. Is zeker geen standaard zin, maar gewoon mooi. Vriendin van mij had een mooi gedichtje van Dolf Jansen, vond ik ook geweldig, maar was ook niet standaard, zal eens kijken of ik het kan vinden. Succes!
Eveline, hier is ie, ik vind 'm geweldig: Jouw kleine handje grijpt mijn grote vinger vast mooi toch dat mijn vinger zo in jouw handje past ik vraag je 'gaan we lachen?' je antwoord met een lach en als jij zo antwoord op mijn vraag heb ik een goeie dag Leske
Wij gaan er op zetten....: De oogjes van M. Stralen, Als ze jou een kusje geeft. En vol trots aan iedereen verteld, Dat ze nu een broertje heeft. Ik vind hem lief en we waren er ook snel uit hihi
Lief idd en erg leuk! Heb er ook wel aan gedacht om er iets namens Joosje op te zetten, maar Peet heeft natuurlijk nog een zoon. Maar die is bijna 19 dus dan is zo'n tekst niet passend. Dus maar gekozen om het niet te doen.
Wij doen aan de linkerkant dit gedichtje: Een nieuw leven uit ons leven, Enig en bijzonder? We hebben je een naam gegeven Maar eigenlijk heet je WONDER En dan rechts nog een klein zinnetje uit naam van zoontje van vriendlief... Vonden we wel erg mooi! Zo, nu ga ik echt slapen!
Hey meiden Kom nog even snel langs gewaaid, maar niet zo uitgebreid. Ik heb heel wat gemist. @ Rens en Rensman: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat is het toch nog snel gegaan. Toch ook 2000 gram. Das nog best aardig, toch. Jammer dat ze nu toch wat ongerust zijn over zijn hartje. Hopelijk is het niets ernstig. En rens ik zou mij zeker niet schuldig voelen. Als je je zo rot voelt in dat ziekenhuis (en zeker met zo'n rot behandeling) ben je beter af thuis. Dan ga jij je beter voelen en dat voelt je zoontje ook. Naast het herstel en het aansterken van jouw zoon, is jouw herstel net zo belangrijk. Dus morgen lekker naar huis en hem vaak bezoeken. Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis. Knuffel. @ Foxy: Lieve buddy (ben je toch ook een beetje van mij) ik wil je heel veel succes wensen aankomende week. Ik ben op vakantie, maar je hebt nog meer buddies dus dat komt goed. Hopelijk heeft al het gerommel veel voorwerk gedaan, zodat het allemaal rap zal gaan. Ik denk aan je. Sorry meiden, maar jullie hebben zoveel gekwebbeld dat ik het allemaal niet meer weet. Voor iedereen die rommelt: succes! Ego: Gisteren werd mijn moeder 65 en ik ben daar vrijdag en heel de zaterdag mee bezig geweest. We hebben een high tea gemaakt en echt alles zelf gebakken. Ik ben gewoon enorm kapot door deze dagen. Mijn energielevel is nul en mijn emotielevel is 10. Ik huil en hik de dag door. Gelukkig gaan we morgen dus een weekje op vakantie en hopelijk heb ik daarna voldoende energie om alles klaar te maken. Mijn emoties lopen momentel vooral op omdat er gewoon nog niets klaar is voor deze baby. Ik voel me zo schuldig tegenover hem. Hij is zo welkom, maar ik doe er zo weinig voor. Ik schaam mij diep en mijn man helpt niet mee en dan raak je bedolven in je eigen verdiet. Ik hoop dat ik deze week flink kan uitwaaien en weer wat blije gedachtes kan opbouwen. Donderdag nog mijn groeiecho gehad: Mijn baby is een reus en sinds ik dat weet, heb ik ook het idee dat mijn buik 3 keer groter is geworden. Reus is natuurlijk wat overdreven, maar ik heb 2 vrij kleine frummels op de wereld gezet en nu bij de laatste echo was mijn baby 1,5 keer groter geworden dan 3 weken geleden. Ik geloof dat ik toch liever bij de assistente was gebleven dan bij deze dame. Ze meten dit keer de benen van de baby op 38,2 wkn en 3 wkn terug op 31,2.....nou dan vraag je je toch af...waar doen we de metingen voor als er zo slecht gemeten wordt. 3 wkn geleden woog hij net 1800 gram en nu 2750 En ik ben geen kilo aangekomen in deze 3 weken. Nou ik zie het allemaal wel. Deze groeiecho's hebben in ieder geval op deze manier geen zin. Maar hij is in ieder geval niet te klein. Ik was direct van slag, want hoe zou het zijn om van een kind te bevallen boven de 3kilo met zulke lange benen Ik ben ook voor het eerst bevreesd in deze zwangerschap dat het kindje misschien weleens eerder zou kunnen komen Nou sorry van mijn ego bericht, maar ik wil nu echt graag slapen. Ik zal niet zoveel aanwezig zijn wegens mijn vakantie, maar ik was er toch al niet zo vaak. We hebben wel internet in ons huisje, dus laptop gaat mee. Niet allemaal gaan bevallen he.... Liefs Femme