Maart 2012 Mama's Deel 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey meiden, geen baby nieuws....is toch spannend iedere keer als ik kom kijken...

@ EmvSenM; wat fijn dat je meisje het zo goed doet en fijn dat het met jou en je hubbie ook weer beter gaat. Heb je foto gemist....:(

@ Anna; mijn duimen draaien nog steeds overuren, ik hoop dat de slijmprop verliezen door slag gevend is!

@ Beesie; succes mrg bij de gyn, zal spannend worden!

@ Me; schattig gedichtje! Leuk

@ Cupido; ik heb ook zo een ding (weet ff de naam niet) ook tweedehands gekocht, nu hopen dat ie handig is!

@ Naomi; beterschap met je kies, zo vervelend kiespijn...

@ Gedichtje; hier wel een gedichtje op de kaart. Morgen krijg ik als het goed is twee proefdrukjes binnen en dan moeten we de defenitieve keuze gaan maken....

@ Vasthouden; ik laat het hier wel op me afkomen, maar ga familie niet weg houden. (bij mijn eigen zus mocht ik ook dezelfde dag het kindje vasthouden, vond dat heel normaal).

@ Ego; weer een druk dagje vandaag, veel gedaan hier in huis (van boven naar onder in sneltrein vaart alles gepoetst) Vanavond met een vriendin afgesproken. Merk nu aan mijn lijf dat ik te veel heb gedaan (veel last van pijnlijke harde buiken in rust....)

Zo nog lekker een theetje drinken en dan lekker naar bed :)

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Foxy; succes van de week meid, erg spannend!

@ La Femme; lekker uitrusten van de week, hoop dat het een beetje lukt, en idd wat een verschil in metingen... Hoop dat je na het weekje uitrusten lukt om alles op orde te krijgen (maar eerst rust!). Kan idd dat de beeb eerder komt doordat hij wat groter is... En nog bedankt voor de gipstips, we hebben het gister gedaan en tis super gegaan, zal binnenkort een foto posten.

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dames... Kan iemand me ff heeeeeel snel updaten? Nog baby's geboren? Gekke dingen? Meiden bezig? Inleidingen? Ik ben vanavond naar huis gekomen. Hoe moeilijk het ook is/was, moet sterk zijn voor de kleine Fynn. En dat kon/kan in het ziekenhuis niet. Je niet welkom voelen op de afdeling, verschrikkelijk. Het gevoel dat elke vraag te veel is. Erg jammer... Hoop dat Fynn snel goed groeit en alles goed en zelfstandig kan, en lekker met ons mee naar huis kan!

Thx voor alle lieve berichtjes. Ik heb tussen alles door een beetje meegelezen, maar vandaag en gisterenavond niet meer... Sorry! :(

Ik ga slapen, morgenvroeg om half 9 staat de kraamhulp voor de deur.

Liefs xx

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; Knuffel! Rust lekker uit, en ik hoop ook dat F.ynn goed en snel groeit, zodat je je mannetje snel thuis hebt! Rustig aan!

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Nog een laatste vraagje... Heb pilletje gehad tegen borstvoeding/stuwing... Maar heb sinds vanavond erge jeuk/branderig gevoel. Iemand een idee of dit normaal is?

Rugpijn etc zal er wel allemaal bij horen na een bevalling denk ik? Sorry sorry, beetje onervaren en vanuit het ziekenhuis niet echt heel veel info gehad. Morgenvroeg de kraamhulp maar eens vragen als er hier nog geen antwoorden zijn...

Truste ladies!! Liefs

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; je gaat geen BV geven? Toen ik beviel van Loek had ik ook pilletjes gehad (om de stuwing tegen te gaan) deze heb ik toen niet ingenomen omdat ik er mindere verhalen over had gelezen. Om de stuwing tegen te gaan (en eerder weg te krijgen) kun je het beste met een strakke BH slapen.

Slaap lekker en mooie banner! F.ynn is drie dagen oud!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    EmvSenR : mooie foto! Had gister al ff gespiekt maar de puf niet meer om te reageren dus bij deze! en wat fijn dat het tussen jou en je man weer wat beter loopt

gedichtje - hier ook niet, wel 1 zinnetje erop wat ik erg mooi vind
    maar that's it

Beesie : veel succes vandaag bij de gyn! Ben erg benieuwd..!

la femme : zo die heeft even een groeispurt gemaakt!!! dan zal het misschien toch niet meer zo lang duren, wie weet

Rens : hoe heb je geslapen thuis in je eigen bedje ?
    hoop dat je zo komende dagen wat meer tot rust komt en dat F.ynn ook binnen korte tijd fijn met jullie mee naar huis mag!

ego - gister iets raars, misschien herkenbaar voor iemand..
    vriend en ik in bed, hij met zijn hand op mijn buik voelen of ons meisje wilde reageren ( niet dus ) dus hij een beetje zachtjes duwen maar geen reactie. dus wilde gaan slapen ,
    wil me omdraaien en PIJNNN ineens pfff
    echt een pijnlijk gevoel en kon me niet meer bewegen.
    heeft zo'n 6 minuten aangehouden, en bij elke beweging kon ik wel door de grond zakken van de pijn
    kan het moeilijk omschrijven als steken/kramp , weet het eigenlijk niet. gewoon echt een hele buik die aan alle kanten pijn deed.. :(

zo plots als het kwam was het ook ineens weg en heb ik goed geslapen vannacht. iemand een idee ?
    nu ook nergens last meer van

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Pfff wat een naacht. Elk uur gezien. Veel plassen en er was er een druk! Heb heel de tijd harde buiken gehad. Nu even eruit ggeweest en thee gedronken en eindelijk is mn harde buik gezakt.
    Als ie maar niet zo blijft donderjagen! Proobeer rnog ff te tukken moet 10u bij de Vk zijn.

@gedichtje; ik heb een heel toepasselijk gedichtje op mn geboortekaartje. Ben er heel blij mee. Alles is ook al vanaf dec af haha.

Nou ik kom straks online met de ipad om terug te lezen. Nu was het ff snel per tel niet echt makkelijk ;)

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    *meld met bib*

@Rens: goede beslissing!

@Zebra: ik heb het ook een paar keer gehad. Ik kon me dan alleen maar omdraaienals ik mijn buik heel stevig vasthield... Eerlijk gezegd geen idee...

Straks meer, als ik niet meer via mijn telefoon hoef te reageren.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hmm toch nog een beetje een zeurende pijn merk ik nu ik rustig lig. nja pijnlijk is het eigenlijk niet maar ik voel mijn hele buik wel

11. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    @ zebra wel een aantal x gehad maar ook geen idee eigenlijk...

Hier weer een redelijk goede nacht! Jeeej :)
    Vandaag maar weer kijken hoe het gaat want had afgelopen week echt snel dat ik helemaal gesloopt was... Met boodschappen doen dat je op de helft denkt.. Ik kán niet meer... ;)
    Manlief doet deze week de boodschappen hoor haha maar moet nog wel wat dingentjes halen voor de babe :D
    Vandaag dan toch maar mn ziekenhuis tasje pakken... Kan ik morgen nog evt dingen halen die ontbreken ;)

Iemand nog goede tips wat je écht mee moet nemen en wat nooit op van die lijstjes staat?? :)

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij een derde komt er (na mijn ervaring dan) nog een stuk minder mensen.... vond (en vind) ik trouwens helemaal niet erg...omdat de ECHTE mensen waarmee ik iets heb sowieso komen...

iemand schreef het "doorgeven"..... (zebra?) inderdaad..... herkenbaar...
    hier komen de tantes ook allemaal "samen".....

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier gisteren met vriendlief onder de lakens gedoken, wie weet zou het helpen....niet dus :D Maar vriendlief was blij....was behoorlijk lang geleden :)

Hier zo kleren aan en dan zoonlief wegbrengen naar het KDV en dan weer verder met mijn 1e decopatch projectje: een dienblaadje voor mijn moeder! Hopelijk krijg ik het vandaag af en lukt het me ook nog om wat nuttige dingen te doen want heb bedacht dat ik 21-02-2012 wel een mooie datum vind om te bevallen :p Dus dan moet ik vandaag nog wel even puinruimen, hihi :D

@ Anna: geen babynieuws nog.....jammer.

Tekst/Gedichtje: wij zijn niet zo van de gedichtjes, ik wilde wel een tekstje van een nummer wat vriendlief zelf geschreven heeft maar dat is in het Spaans en hij vindt dat raar omdat 90% van de mensen die een kaartje krijgt geen Spaans kan.....;) Misschien dat ik vandaag nog even op zoek ga naar een mooi (niet te zoetsappig) regeltje uit een NL liedje....

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga ff snel doorlezen....
    hier scheelde het heel veel....

De slijmprop kwam bij oudste paar uur voor bevalling....
    bij dochter...en jongste zoon.... (dat wil je vast niet weten.....;))

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Foxy..
    heel veel succes vandaag.....

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vochtvasthouden...
    jullie opeens ook zo'n vol gezicht.....? of zoals ik het over mezelf zeg.....een opgeblazen kop....
    ik voel het vocht zelfs op mn oogleden zitten....en als ik mn bed uitstap... (vooral smiddags als ik even gelegen heb).... is het net of heel mn lijf "in de kreukels ligt".... overal staan afdrukken van het laken erin.....;)

Het is nu echt constant....

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    cerberus , vocht en afdrukken van lakens - check!
    voel me ook echt een opgeblaze zeekoe af en toe :p

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Eveline, hier precies hetzelfde. Tis helemaal af, maar nog geen gedichtje/liedje oid. Wij willen graag een bijbeltekst, maar het moet natuurlijk wel een beetje passend en dat is zo simpel nog niet...

La Femme, hihi, stiekem moest ik een beetje lachen om jouw groeiecho's. Dat kán gewoon niet kloppen! Enneh, bevallen van een kindje van meer dan 3 kilo is zo erg nog niet hoor. Ga je boven de 4/4,5 kilo, dan is het een ander verhaal. Maar dat zal wel niet!

Rens, heb je goed kunnen slapen vannacht? Wat vervelend he, dat je je zo onwelkom voelde op die afdeling... Je zou er bijna een klacht over indienen... Succes met heen en weer rijden naar je mooie mannetje!!

Zebra, klinkt pijnlijk... Misschien kramp in een van je buikspieren? Net zoals in je kuit wel eens kan zitten? Anders mss toch van het indalen ofzo?

Me312, neem iets mee om te doen als je lang moet wachten of als het lang duurt. Ik heb 10 uur lang spelletjes op m'n telefoon gedaan tussen de weeën door, en dat was niet echt leuk meer... Puzzelboekje ofzo, of een Ipad/telefoon met paar leuke spelletjes er op. Tis niet dat je dan veel zin hebt in dat soort dingen, maar bij mij hielp het voor wat afleiding!

Eva, idd een mooie datum! Maar ik moet nog niet hoor, dus je mag van mij!

Vocht, hier ook helaas gearriveerd. Gelukkig lang geen last van gehad, maar nu helaas wel in mijn handen vooral. Voelen de hele dag stijf aan, heel vervelend. Mijn gezicht valt nog mee gelukkig.

Ik word trouwens regelmatig wakker met slapende armen, iemand een tip wat je daar aan kunt doen? Ik lig dan niet raar op die arm ofzo, dat het afknelt. Als ik 'em even beweeg gaat het weer weg :(

Vandaag verder weinig bijzonders. Even naar de markt en wat boodschapjes halen, en lekker uitrusten, want morgen is het "druk". Oh wat klinkt dat grappig, een drukke dag waarop je een meisje naar de PSZ moet brengen en ophalen en even naar het ZH heen en weer moet met de auto. Druk he? :D:D Maar het voelt als een volle dag!

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @cerberus: nee, dat wil ik inderdaad niet weten, haha!

Ik hield gisteren ook ineens veel vocht vast. Binnen een paar uur van een ring-met-ruimte naar een ring die helemaal in mijn vinger gedrukt zat! Gelukkig ging ie nog af!
    Ik heb net een mega-boodschappenlijst gemaakt. Het kan maar in huis zijn! Vanmiddag weer even alle was wegwerken. Is vooral vouw- en strijkwerk.
    Ik ga gewoon net zolang rondlopen, sjouwen en poetsen tot ze er is, haha!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Gentle, indalen zou natuurlijk ook kunnen. Al vraag ik me af hoever dat kan met een stuitligging/halve dwarsligging

slapende arm/hand , word ik hier snachts ook wel eens wakker van. even buiten het bed hangen en dan is het hier gelukkig snel weer over.

Moet eigenlijk nog zoveel doen hier in huis ( of laten doen :p ) en krijg nu toch een beetje de zenuwen met al die pijntjes haha
    Ik ben nog niet klaar om deze week te bevallen in ieder geval

Deel Deze Pagina