Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een weegschaal? En anders wekelijks even bij het cb gaan wegen. Probeer het langzaam op te bouwen. Komt vast goed.

2. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hier ook fan van de dr. Browns fles. De kleine fles met de brede hals, heeft een hele fijne flexibele speen vind ik. Hij moet echt zelf happen, de speen is met geen mogelijkheid in zijn mondje te duwen, zo flexibel is die. @ Foxy: die speen van de smalle fles, die is minder flexibel. Hoe zit dat met die prematuurspeentjes? Vond die flexibele juist echt fijn...

Yeps, doe nu 100 maken en dan 90 geven, dus 10 doe ik weg. Hierna over naar 100. Maar idd, zoals je zegt, de tijd wordt ook snachts langer. Gisteren en vannacht was het 23.30 / 04.30 / 09.00 uur. Maar kan ook toeval zijn, omdat hij zo moe was van de osteopaat.

Hmm, ik kook de fiepen (zoals we ze hier noemen) en de spenen voor de flessen altijd in een soepkom, ruim water erin en 3 minuten op 900 watt. Zo deden ze het in het ziekenhuis ook. Heb zo'n magnetron sterilisator ding, maar gebruik meestal gewoon een soepkom, veel makkelijker dan zo'n heel apparaat.

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sooo werd tijd dat je je melde....vroeg het me van de week al af hoe het met je was.... (misschien gelezen... ?:cool:)
    maar nog niet bevallen dus.... ;)......

succes maandag.... al komt het misschien toch eerder... (zegt niet altijd iets een vorige bevalling)....

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom terug!
    Ik verveel me te pletter!!! :)
    Ik hoop dat het strippen maandag niet nodig is.

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Missie; ik zou eens het ziekenhuis bellen, of het CB, wat je hiermee het beste kan doen. En uiteraard, waar jij jezelf het beste bij voelt. Dat is het allerbelangrijkste van alles!

Huilen; ik merk hier ook dat ik zelf erg onrustig wordt als F.ynn ook onrustig is... Geniet met volle teugen van het moederschap, maar soms is het een beetje frusty als je niet weet wat met zo'n kleintje is. En je probeert het zo goed te doen en dan vindt hij niks fijn...

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja.. Ben nog niet overtuigd :p zal er eens over denken..

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meid, dat kan ik me helemaal voorstellen.. Ik herken het niet zo, want Niek huilt alleen als hij honger heeft.. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er zelf zo onrustig van wordt.
    Je doet het hartstikke goed meid!

Over huilen gesproken. .Er begint er hier 1 weer flink te huilen hehe. Even kijken..

Verder, mja ik weet nog niet wat de doorslag gaat geven wat betreft de borstvoeding. Ben gewoon super onzeker..

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    herkenbaar... en wen daar maar aan.....
    Zo heb ik nu regelmatig "ruzie" met dreumes.... die wil van alles, maar kan zich ook nog niet verwoorden.... en begint hij ook te huilen of wordt hij boos...

EN als ze zich wel kunnen verwoorden denk je soms.... ahhhhhhh....

"wat wil je op brood?"...
    chocoladepasta of hagelslag...

"hagelslag".... uhhh nee chocoladepasta.....

chocoladepasta, weet je het zeker.....?

*smeert boterham met chocopasta en zet het neer".....

wheeeeeehhhhh ik wil hagelslag op brood, dat zei ik toch........ ;)

hahahaha sommige dingen veranderen wel.... maar verbeteren niet echt ... :p

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nog steeds geen nieuws van zebra?

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh moest dat :D
    Jij bent toch niet zo makkelijk over te halen :p
    Als ik in jouw schoenen stond zou ik ook terughoudend zijn, maar het wel heerlijk vinden om hem af en toe aan te leggen. 1 van de redenen om het proberen te gaan geven: vanwege de intimiteit..

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nope, hier niet.. Missiemaartje ook niets meer van Beesie gehoord?

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    missiemaartje
    begin je met de ochtend voeding....
    lekker in bed blijven liggen.... je borsten zitten helemaal vol.... lekker buikje tegen buikje......

en niet zo onzeker zijn..... moet je eens kijken wat jullie vent gegroeid is.. en zich al ontwikkelt.... en dat voor eentje die ook nog eens 10 weken te vroeg is geboren....

(nou ik zou het je niet nadoen...)....

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lafemme,

Nee hoor, hier in belgië blijf je standaard 5dagen in het ziekenhuis... Korter mag ook hoor, maar 5dagen wordt eigenlijk als 'normaal' gezien. En eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik die eerste dagen nog zoveel hulp heb gekregen in het zh... toch een beetje spannend zo thuis, ook al komt er nog een vroedvrouw voor hulp...

@huilen... hier ook héél onzeker wat het huilen betreft... het lijkt wel alsof hij in het zh enkel huilde als hij honger had en verder nooit... :)
    Hier wel last van stuwing...pfoeehhh! vooral aanleggen lukt niet zo best omdat alles zo gespannen is! Hopelijk is het ergste snel voorbij...

14. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel maar die had ook niets gehoord...

15. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    mja vooral ook omdat ik het nu helemaal zelf moet doen... niemand die mee kan kijken of het wel goed is..

en cerberus.... je hebt gelijk, hij doet het super. En wij ook.. menig vrouw zou het niet volhouden dat voeden en kolven.. heb ik hem toch mooi al 2 maanden meegegeven...

jeerje, Niek morgen al 2 maanden... gaat rappo

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Meld me hier even, heb gedurendevde hele dag meegelezen en wordt erg onrustig van ontbrekende zebra-nieuws...verder hier alles goed, geen rommels maar ga straks ff klussen net vriendje Haha

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, dat dacht ik al..

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie beesie online... nog niets??

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha.... leuk dat je dat even komt melden...
    nou in dat geval "zet hem op".....:p

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @missiemaartje: eerlijk gezegd zou ik niet het ziekenhuis of cb bellen voor advies, maar een lactatiekundige!
    Ik snap dat je onzeker bent, maar onderhand is dat volgens mij niet meer nodig (positief bedoeld hoor!)
    Ik hoop dat je het vertrouwen kunt krijgen, want het is zo leuk! Je productie is prima, en N.iek kan het blijkbaar ook!

Morgen reageer ik weer uitgebreider, vanaf de laptop!

Deel Deze Pagina