Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Missiemaartje lastige keuze! Ik zou ook eens contact opnemen met een lactatiekundige. En ja, respect voor je kolven en fles geven! Ik geef elin nu na de bv nog een fles van 50 cc afgekolfde melk en idd, die combi kost veel tijd.

2. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Roos: gefeliciteerd met jullie mannetje! Genieten he?!

Frenzy: mooi verhaal meid! Nu lekker genieten van jullie mannetje! T is zoiets bijzonder moois, het moederschap!!!! Mooie naamslinger trouwens!

Marjolein en Naomi: spannend zeg, morgen inleiden! Succes meiden!!!

Pioentje: dikke knuf voor jou!

Zebra: hier helaas ook nog niks gehoord van Zebra: he gatver, ik hoop maar zo dat ze gewoon ff niet in de gelegenheid is om te reageren op de een of andere manier,...!

Ego: gister al heerlijk een stukje gewandeld in t park en vandaag met zn viertjes even de stad in geweest, heerlijk! Iedereen verklaart me voor gek omdat ik een week geleden een keizersnede heb gehad maar ik voel me goed, dus waarom niet?
    L.ogan was vandaag maar 10 gram aangekomen, terwijl de dagen ervoor er steeds 60 gram ofzo bijkwam per dag. Maar volgens de kz kan dit geen kwaad en komt t vaker voor op de 8e dag...? Morgen laatste dag kraamzorg en mijn verjaardag!!!

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie als jij je goed voelt moet je lekker naar buiten gaan. Morgen alweer de laatste dag kraamzorg? wat gaat het toch hard.

Hebben jullie trouwens iets aan de kraamzorg gegeven op de laatste dag?

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had net op het toilet met afvegen flink wat slijm... sjonge jongen zeg... word er een beetje onzeker en tureluur van. Zet nou gewoon door en anders niets!

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    fijn te lezen dat het zo goed gaat...!!!
    Tja.. als je maar naar je lichaam luistert....

(geen idee hoe dat zit op dag 8.... zou hier kunnen kijken in de boekjes van de andere.... maarja zal wel kunnen wellicht...)

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

het het hier wel altijd gedaan....

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wat dan?

Ik kan me niet meer goed herinneren wat ik heb gegeven. Sowieso een foto van haar en de kleine meid en volgens mij nog wat lekkers voor haar zelf, Merci ofzo.

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha... ja klote he?!
    Weet niet hoe jouw eerste was... maar die begon, bij mij ook gewoon toen het echt begon....

bij twee ging dat dus ook niet meer op.... ;)

nu verwacht ik wel dat het niet meer lang duurt bij je hoor... met je ontsluiting... maarja......

@ego
    Word ik hier net gewoon afgewezen.... :p
    Nee, ga geen sex hebben vandaag... ga NU niets opwekken.... :cool:
    hahahaha.... nu zit er hier wel een "aan-knop" op... (bij elke vent volgens mij...) maar zou het zielig vinden voor zoontje... :)

9. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahaha cerberus, morgen komt dus duidelijk niet goed uit :D Wat een druif!

Bij de eerste braken mijn vliezen na weeeeeken voorweeen, spontaan. Heb echt staan juichen.

Nu dus vrijwel geen voorweeen, lief mannetje schopt ook niet tegen mijn ribben maar woelt zich naar de uitgang. Echt 2 hele verschillende zwangerschappen dus.

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat woelen is dus echt heel herkenbaar....
    bij vorige en nu... zei het hier ook... : het is net of hij steeds dichter bij uitgang gaat liggen.... en pijnlijk!!

mn borsten doen trouwens momenteel echt ontiegelijk zeer....en lijken al wat gestuwd??

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die volle borsten had ik vorige week heel erg. Nu gaat het op zich. Hoor je wel vaker dat dat ook een teken is he... ach als je wilt kan je het overal wel in gaan zoeken.

Dat draaien met dat hoofdje vind ik erg pijnlijk. Hij gaat dan echt langs mijn schaambot. maar verder... ik klaag niet ;)

Wat trouwens grappig was. de vk zei gisteren, tijdens het strippen, dat ze het hoofdje kon voelen.

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan richting bed...

Naomi, tot morgen :p
    (mocht ik willen ja)

ieder geval heel veel succes en marjolein ook! Zet hem op meiden!!!

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier nog een die omvalt van de slaap....

idd meiden succes...!!!

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik ga ook slapen...

Hopelijk morgen goed nieuws van Zebra.

Naomi en Marjolein: Succes!
    Cupido: Jij ook en anders gaan we zondag met z'n drieën (Cerberus, jij en ik)

Zo even mijn iPhone vol gepropt met nieuwe gratis spelletjes...voor als ik weer niet kan slapen ;)

Welterusten
    x Femme

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Owh meiden, kom vrnl weer even kijken voor zebra, maar nog niks....... Pfff wordt zelfs 'angstig' om te gaan lezen...

@ Cupido; owh zou het! Morgen is je dag! Duim voor je, haha en dat jij en naomi dan gelijk daar in het zk zouden zijn, zou wel grappig zijn!

@ Ceberus; duim ook voor jou meid, want ben beniieuwd naar jullie laatste creatie!

@ Vreeswijk; welkom back meid, je staat nog steeds op de lijst ;) Dus niet vergeten hoor!

@ Beesie; ik ben wel de laatste die voor gek verklaard, lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Meiden zet hem op mrg!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Slaapt lekker dames!

Ik blijf nog even op tot 11 uur, dan e.lin wakker maken en voeden en dan hopelijk lekker slapen.

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Dans me duizelig dus kan maar zo

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens. De prematuurspeen is wel stijver maar ik ken de brede hals speen niet. Hopelijk lijken F.ynn en K.oen inderdaad zo op elkaar en werkt het bij jullie ook goed

@inleiden. Dames die morgen worden ingeleid. Heel
    Veel succes

@dansen. Hopelijk werkt het weeendansje voor iemand

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    zucht.... hier de hele tijd al een huilerig kindje... hij wil niet slape, niet eten, alleen bij mama is hij stil. kom nergens aan toe. zelfs zijn speen wil hij niet. hopelijk wil hij vanacht wel slapen.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zo de nachtvoeding zit er weer op... Geeuw..
    En nog steeds geen zebranieuws..

Succes meiden die deze nacht nog hier zijn!
    En sasjuh, je bent er niet, betekend dat goed nieuws? :)

Pioentje, we zitten aardig in hetzelfde schuitje mbt bv.. (ze zit na 12d eindelijk 10g boven haar startgewicht)
    Wat ik het belangijkste vind is dat ik niet te gestressed raak met voeden.. Hier gaf de lactatiedeskundige ook aan dat ik voor elke voeding 1 min moest kolven en elke voeding moet nakolven etc etc.. Maar met nog een dreumes in huis is dat niet haalbaar.. Dus ik start met tepelhoedje (waardoor ze te weinig binnenkreeg) en neem dat na 1 min weg.. Als t wel uitkomt kolf ik mijn borsten leeg, als niet dan niet.. Sowieso sla ik elke avond een voeding over, dit heb ik van te voren voor mezelf bepaald.. Die voeding doet mijn man met of gekolfde melk of kv... Zodat ik even kan afschakelen.. Even geen bv... En dat geeft mij zoveel meer rust.. De lactatiedeskundige gaf aan dat ze het heel goed vond dat ik zo mijn grenzen aangaf en dat het niet aan een keer niet kolven kan liggen of de bv wel of niet slaagt.. Maar dat ik juist nu meer kans van slagen maak omdat ik me er goed bij voel..
    Tot nu toe gaat het goed.. Af en toe heb ik geen zin om haar aan te leggen omdat een tepel pijn blijft doen(vandaar tepelhoedje).. En ben ik ook gewoon nieuwsgierig hoeveel ik kolf.. Dan kolf ik dus beide borsten leeg en dat is ook goed voor de stimulatie.. Ze hapt goed aan, dus ook dan vond de lactatiedeskundige dat goed, om zo te stimuleren en te kijken hoe de productie is..
    Ik was zelf net heel trots kolfde, na 4 uur 140 cc :)
    Maar dit is hoe ik er mee omga.. Ieder zijn ding en grenzen, ik wil alleen aangeven dat het advies van een lactatiedeskundige niet precies gevold hoeft te worden als je er zelf alleen maar gestressed van wordt..
    In iedergeval heel veel succes dit weekend!

Deel Deze Pagina