Naomi; van harte gefeliciteerd met jullie meisje J.asmijn! Wat een prachtige naam, ben erg benieuwd naar haar eerste foto's! En volgens mij is de bevalling heel snel gegaan! Geniet van je twee meiden!
@ Roos; had jou hier nog niet 'officieel' gefeliciteerd! Maar bij deze; van harte met jullie mooie mannetje G.ust! Wat een stoere naam! Geniet van dit prachtige wonder!
Zo meiden ben ik weer ff... heb alles weer bijgelezen... @ Happymom; wat vervelend van de koortslip, ik hoop dat L.uca het niet krijgt... @ La feme; nog rustig? @ Cupiodo; tis stil, ben benieuwd? Ben je stiekem bezig! @ Zebra; nog niks, ook niet van beesie?! @ Ego; hier alles goed, ben wel sjaggie, op iedereen en alles behalve mn kind... Haha wil eigenlijk liever niemand spreken/ zien/ horen.... Behalve mijn kind.... Zit volgens mij echt nog in een echte 'roes'... @ Dames; die nog moeten; succes met de laatste loodjes, hoe dubbel en gelukkig ik ben ik mis het zwanger zijn ook enorm....
Allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Cupido: ja ik heb haar wel wat gegeven. Zij is toevallig 6 maanden zwanger van een meisje, dus heb wat leuks voor die kleine gekocht, een zwembroekje... was ze helemaal blij mee! Frenzy: heerlijk he, echt genieten is het! Je hebt t er allemaal voor over... Happymom: balen dat je zoon een koortslip heb! Hopelijk is de kleine niet besmet! Naomi: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam ook! Geniet ervan!!! Sasjuh: balen meid, dat de bv niet zo goed loopt. hier tzelfde gehad en toch maar besloten te stoppen. vind t nog stteds wel moeilijk maar merk aan L.ogan dat ze veel tevredener is nu... Missiemaartje: balen dat je er zo doorheen zit meid. Als t je teveel is, gewoon afbellen hoor! Hier helaas ook nog niks van Zebra gehoord.... hoop maar dat ze gewoon druk is met andere dingen! Ego: hier vandaag redelijk druk gehad met mn verjaardag. Heb wel rustig aan gedaan maar toch is t wel vermoeiend hoor, zo'n dag visite! L.ogan was gister 10 gram afgevallen maar vandaag gelukkig 120 gram aangekomen!! Ze doet t erg goed!
Rens, ja sinds een week krijgt S. nu 5 flessen. Ik voed haar op verzoek en de tijd die tussen de flessen zit is heel verschillend, vaak tussen de 3 en 5 uur. Ik heb steeds het aantal cc opgehoogd toen S. haar flessen iedere keer helemaal leeg dronk en daarna nog niet tevreden was. Dan maakte ik 30 cc extra voor haar en dat ging ook nog makkelijk op en was ze wel tevreden. Dus daarna ben ik in elke fles meer gaan geven. Dan merk je ook vanzelf dat de tijd tussen de flessen langer word en kom je vanzelf op 6 flessen uit. Jij voed wel volgens vaste tijden toch? Heb je zelf het idee dat het voor hem beter is om over te gaan op 6 flessen of is hij zo ook tevreden?
Om 15.47 is onze dochter en zusje O.livia geboren!!! Nog helemaal vol adrenaline, dus verhaal etc volgt nog. Helaas wel zowiezo t/m maandag blijven ivm mijn medicatiegebruik. De aanloop van bevalling duurde even, maar ben binnen half uur van 5cm naar volledige ontsluiting gegaan, en 7 min persweeen later was ze er!
Marjolein, gefeliciteerd met jullie dochter O.livia. Nu lekker genieten en wat is het eind snel gegaan!
@ Marjolein: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O.livia. Heerlijk meid. Fijn dat alles goed is gegaan. Heavy hè zo'n snelle laatste fase. Hier ook gehad (zelfs binnen 15 minuten van 5 naar 10 cm) Hopelijk vallen de naweeën mee. Balen dat je nog even moet blijven, maar het is wel beter en kan je misschien toch al een beetje uitrusten (nachtvoeding lekker door de zusters laten doen ) Geniet! Zo wat een baby nieuws weer voor de zaterdag. Hier moe, ga op tijd slapen. Ik heb tenslotte op morgen ingezet Cerberus en Cupido....morgen hè Fijne avond Femme
Ik dacht kijk even bij Zebra haar statistieken en zie Laatste activiteit: Vandaag 18:43 hmmmm misschien lukt het niet om te reageren via telefoon ofzo....
Naomi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter J.asmijn!! Marjolein gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O.livia! Zo, en nu stoppen we het met die voorpiepers...
Hey dames, ik zal niet zo vaak meer meelezen aangezien gister mijn zoon Tyler is geboren na een bevalling van 45 minuten :S vreemde ervaring maar dol gelukkig. Is er al iets van zebra vernomen? Zelfs ik begin me zorgen te maken... Groeten, Ardina
hahahaha.... nou geen idee of het morgen wordt hoor..... ... blijkt nergens uit... maarja aangezien ik dan wel mag.... Ga hier ook zo naar bed.... vent is net weg... en heb gewoon geen zin om op te zitten..... ga wel in bed lezen ofzo...
Gisteren stond haar activiteit idd op de ochtend... en daarna niets... dus???? maar als ze niet met telefoon kan reageren.. kan ze beesie toch wel smsen...?