Rens geen idee.. Ik had 1 uitwendige hechting en die is er precies een week na de bevalling uitgevallen. Beesie hebben kindjes ook regeldagen bij flesvoeding? Ik dacht namelijk dat dat alleen bij borstvoeding was. Maar kan het verkeerd hebben hoor! En na 2 uur weer komen valt wel mee toch.. Dat heb ik ook nog vaak! Frenzy wat klink je heerlijk verliefd, super hoor! Pioentje hoe gaat het nu bij jullie?
hahahaha... ja met het hele patroontje er nog in..... na 2 weken.... (waren zo blij dat zoontje weer thuiskwam..).... Weet dat ik met 6 weken op nacontrole kwam en nog niet alles was opgelost..... We hebben hier trouwens nog nooit 6 weken gewacht... ze zeggen idd dat kans hebt op infectie ofzo.... maarja... het wachten lukt ons niet zo..... (krijg je na die bejaardensex...en een lijf die wel wil maar niet kan..)...
Hihihihi hier vanmorgen ook geen succes dus maar op andere manieren gezellig gehad Kom later uitgebreider weer. Zijn nu onderweg naar een verjaardag en K.oen is middagje uit 'logeren' bij opa en oma. Best stoer van mezelf
@Frenzy, Zwaai terug @Roos, Fijn dat het goed gaat, en het is logisch dat je niet alles meer bij kan houden toch @Eveline, Klopt je hebt er niet over heen gelezen hoor..gister hele dag weggeweest en s avonds geen puf meer gehad haha. Maar niks aan het handje hier Hoe is het met jouw ? @Beesie, Klinkt goed zoals de voedingen zijn gegaan vanacht Weet niet of het een optie is, maar kun je zebra niet opbellen ? misschien staat haar telefoon wel uit en heeft ze de smsjes niet ontvangen ofzo iets. Ga hier lekker nog effe wat in huis doen en dan met vriendje lekker filmpje kijken Enne morgen is het dan zover ! Dan het geregistreerd partnerschap Zo apart haha, heb er heel veel zin in..en dan lekker morgenavond uit eten..dus zal er morgen ook niet veel zijn
Ik niet hoor Nou ja wel gezellig maar niet op die manier gezellig! Bloeden is ook nog niet helemaal gestopt hier.
en dan vannacht wakker worden met een beginnende bevalling..... DAT zou wat zijn.... veel plezier morgen...!!!
Hoi meiden, Ik kom hier even inbreken om te kijken of er hier al nieuws was van Zeeb maar zie dat Beesie (de buddy) ook nog niks heeft gehoord en dat ze zelf ook nog niks heeft geplaatst. We duimen maar weer (on)geduldig verder.
@Sasjuh, Dankje wel @Cerberus, Haha..ik heb t zelfs gedroomd Maar alles is idd mogelijk..hier maar geen pleziertje met vriendje vandaag..straks wekt het nog wat op haha..Dankje meid !
Heej, Ik had het hier met de kraamhulp overlegd, of je sex mag hebben en volgens haar mag het gewoon. Ik heb nog 1 hechting van de 4, maar heb er ook geen last meer van. Peet heeft al wel condooms in huis gehaald (niet dat de kans groot is dat ik zo zwanger raak, maar je zult het net zien, dat we 1 van die stellen zijn die dat wel overkomt na jaren mm), hihi, maar denk dat we nog wel even wachten hoor. Tot het echt goed genezen is. En tot die tijd zijn er idd manieren genoeg om lol te hebben (zijn maanden creatief geweest met die dikke buik en BI dus dat lukt nu ook nog wel even). Gentle, spannend, ben benieuwd of het je vliezen waren. Sjors, fijne dag! Wie scheef dat van de bloemetjes bij Intratuin, Cupido? Als je dat gaat doen, komt de bevalling eraan. Ik had nl 2 dagen voor de bevalling dezelfde behoefte, bloemetjes kopen bij Intratuin. Ohh Cerberus, jouw nachten zijn nog korter dan de onze met onze beebs. Pfff, en dan moet je nog gaan bevallen. Heb het idee dat jij altijd degene bent die eruit gaat voor de kindjes. Of heb ik het verkeerd? Denk goed aan jezelf hoor (is moeilijk met 3 kindjes denk ik), maar manlief is er ook hè. Samen lusten en lasten delen toch?! Frenzy, lekker genieten op je blauwe wolk, heerlijk hè. Hoe heeft J.ort vannacht geslapen? Sjors heeft vandaag weer wat meer last van krampjes... Verder vanochtend lekker gedoucht met hem voor het eerst, heerlijk, dat zachte, warme lijfje tegen je aan onder de warme straal. Kraamhulp is vandaag gegaan, waren de laatste uurtjes. Jammer, maar voel me er klaar voor om het samen met Peet te gaan doen. Heb een geweldige kraamweek gehad (nou ja, 10 dagen). Heb er ontzettend van genoten en me ook laten verwennen. Jammer van de buikgriep, maar verder top. Sjors lekker de hele week bij me gehad overdag, lekker geluierd, was super! Frenzy, ik had idd 65 uur ivm uitgebreide verzekering en de ueren waren verdeeld over 11 dagen ivm BI. Erg luxe! Morgen gaan we trakteren met Joosje op school. Leuk! Ze kijkt ernaar uit. Peet heeft zo de nacht, maar mijn moeder komt dus dat is fijn. Nou meiden, ik krijg nu ook een beetje een akelig gevoel bij de situatie rondom Zebra. Ben altijd erg positief, maar dat ze zo lang niet reageert, dat is gewoon niks voor haar. Blijven duimen!!! Wij krijgen zo visite dus spiek vanavond wel weer. Liefs, Leske
leske ik ken dus iemand die na 2 MMM gevallen...en ongeplande derde kreeg.... dus tja.... slimme peet.... en je raakt nu even gevoelige snaar... toen ik er al uit geweest was voor dreumes... en dochter begon.. (is papa's kindje..) en vroeg of hij eruit kon gaan naar haar... omdat ze altijd beter naar hem luistert.... kreeg ik echt een snauw.... ..... bevestigde dus mijn verhaal van gisteren.... ik weet dat ik het straks alleen moet doen..... (stiekem traantje gelaten.... mede doordat heel mn instap in deze zwangerschap anders was.... en er zoveel beloofd is.... ) Shit, heb gelijk weer tranen... klote hormonen... (Wil zoveel doen, en kom hier toch echt niet weg.... zucht...)
Cerberus; dikke knuff voor jou hoor... Echt respect. Toch die meloen maar eens pakken... Jeetje, ken hem niet maar af en toe een schop onder zn h*l... Hopelijk helpt hij toch goed mee als je bevallen bent *duim dat hij het inzicht krijgt dat hij zelf ook verantwoordelijk is voor de komst van de kleintjes!!* Leske; slimme peet! Stel je voor zeg... Pff, moet er nog ff niet aan denken Foxy; daar ook niet zon succes dus heb jij je hechtingen ook nog? Gezellig; manlief heeft me eerst verrast met een heeeeerlijke lange massage. Hij vond dat ik die had verdiend! Lieverd... Gentle; schiet eens op zeg... Duurt wel lang bij je Hier flinke bonje met mijn moeder! Pff, ze is zon hippe mam, maar af en toe blijft ze hangen in de dingen van vroeger. Krampjes bestaan volgens haar niet. Rechtop houden met het flesje geven is ook onzin. Kindjes moeten snorgens in bad, niet smiddags. Als klap op de vuurpijl kwam ze aan dat ik nog maar 4 weken ervaring heb en zij 25... JA EN???? Weer huilend opgehangen... Wel nog ern sms gestuurd dat ik de strijd moe ben. Ze zou vanmiddag komen (ze komt bijna elke dag ff) maar hoop dat ze thuisblijft... Ff geen zin in na zon leuke morgen...
whhahaha hier ook gezellig gehad vanmorgen ik heb wel 6 weken gewacht maar ja het doet nog steeds zeer dus was niet zon succes. hopelijk gaat het over!
@ cerberus; wat klote vrouwke...knuffel!! ik vind dat die vent van jou er ook wel eens uit mag! hopelijk komt ie tot inkeer... @ rens; stom van je moeder. slaat natuurlijk nergens op. gewoon doen wat jij denkt dat goed is meid.
@lieve Cerberus, je bent een topper, ik heb heel veel respect voor je hoe je het allemaal doet! Dat zou je man ook maar eens moeten inzien misschien een keer alleen een weekend weg met een vriendin, kijken hoe hij dan piept! Maar ik kan me voorstellen hoe k*t het nu voor je is, ik hoop echt dat hij inziet (snel) dat je best wel zijn hulp kan gebruiken. Hele dikke knuffel!!
@rens, moeders, ze bedoelen allemaal zo goed, maar het komt af en toe wel een beetje rot uit de hoek. Hier ook zo een moeder, maar voorlopig zat zijn omslagromper helemaal verkeerd, wat nou ervaring!!! Sterkte meis!!
Beessie.. Ik zou het niet vragen als we ons niet zo'n zorgen maakten.. Maar kun jij ipv een sms, zebra niet bellen? Jij bent haar enige contact persoon.. En we gaan ervanuit dat het allemaal gaat met ze maar als niet. Is het misschien ook wel fijn om te weten dat we er allemaal zijn voor haar toch? Zebra heeft super veel "vrienden" hier op zp... Of is het heel stom om te bellen?
Ze is nog wel online geweest, gisteren... Hoop gewoon dat ze lekker aan het genieten is. Jammer dat ze ons dan niet even kan laten weten dat alles oke is (aangezien ze toch elke dag online komt)