@ Eveline; vervelend van je vriend, maar ook weer fijn dat hij nu thuis is en hopelijk helpt hij je goed en vooral straks! Auwh beterschap weer met de kiespijn, zo vervelend! Veel plezier met winkelen straks. En wat een gekke dromen... hihi! Hier alles goed, nog wel steeds 'geen contact met mn moeder' waar ik veel mee zit, maar probeer het los te laten... @ Debende; ik duim dat het doorzet meid! @ Moontje; succes met de laatste loodsjes, der zullen wel meet april dames zijn die in maart bevallen... (hier is bijna de helft in februari bevallen...) @ Mon; hopelijk wil strippen iets in gang zetten! Succes met je je meisje... Balen van je mindere nacht.. @ Sajsuh; wat heeft je meisje goed geslapen, heel fijn! En jij ook beter geslapen nu ze alleen ligt? @ Pomeloesje; hoe gaat het met J.ack en met jou? @ Ego; zo de paardjes gaan doen en wil daarna een wrapper doek gaan maken voor in de maxicose en wil eigenlijk boen nog poesten... Mijn to do list wordt steeds korter . En ik heb zo het gevoel dat deze beeb voorlopig nog niet komt...............
Goedemorgen! Even via tel vanuit bed! Sasjuh, wat heeft ze goed geslapen!! Jij ook?? @pompeloesje, hoe is het bij jullie!? @eveline, jij droomt over iedereen zn bevalling hihi wanneer ga je zelf? @leske fijne dag met joosje! @frenzy, ik heb ipod, ipad en blackberry haha! @ego, ik word net pas wakker en lag voor 12uur al te slapen! 2x wezen plassen maar goed doorr kunnen slapen. Voel me fit! En dat heb ik echt nodig!! Vandaag drukke dag, zo langs kantoor wat ophalen, en vanmiddag door naar een vrirendinnetje en hier de boel doen! Ben eer wss pas vanavond weer. En vandaag 37 weken jippiee!!!! Ik wil bevallen
Eveline: dat meen je niet, alweer kiespijn meid? t blijft ook maar terugkomen he?! Hopelijk ben je er gauw weer vanaf! Sasjuh: Wat fijn dat E.lin zo goed in haar eigen kamertje heeft geslapen! Lijkt me wel wennen, of niet? Frenzy: wat crea zeg, zelf zo'n wrapper gaan maken voor in de Maxi Cosi! Wij hebben er eentje gekocht. Tenminste, niet een echte van Lodger, maar een tijdje geleden verkocht de Kruidvat ze, van Hello Kitty of Cars. Dus die heb ik toen maar gehaald... Ben benieuwd naar t eindresultaat, show je dan wel een fotootje hier? Shadow: gefeliciteerd met je 37 weken meis!!! Ego: oh wat een klotenacht! Kan wel janken! Op het moment dat ik uit bed moet om te plassen kan ik de eerste paar minuten gewoon echt niet lopen van de pijn! Ik sta dan over het bed heen gebukt om te wachten tot het wel lukt. Oh wat een hel dit. Ik hoop zo dat ik morgen ingeleid word! Ga me zo ff douchen en aankleden en dan haal ik een goeie vriendin op die met me mee gaat naar t ziekenhuis (manlief is werken) want ik moet namelijk bijna 3 kwartier in de auto om bij t ziekenhuis te komen en vind t in deze toestand niet zo fijn om alleen te gaan...
@beesie succes in het ziekenhuis! @sasjuh wow wat doet je meissie dat goed!! lekker hoor!! @frenzy heb vorige week een valse start gehad, vandaar al de ontsluiting. hier weer alles afgezakt:x heb nog 3 uurtjes kunnen slapen, dus ik ga zo nog een slaap-poging doen.
@beesie, dankjewel. En succes in het ZH. Jeetje 3 kwartier rijden? Hoe doe je dat met bevallen? Ook zo'n eind of is er nog eentje in de buurt? Hier zit ie gelukkig 4 min van huis vandaan. @debende, hopelijk zet het door meid. Zou fijn zijn!! Hopelijk kan je nog wat slaap pakken! Ik ga zo maar douchen. Maar ben sochtends nooit vooruit te branden!
Goedemorgen, @Beesie, succes in het ZH. Hier alles ook nog t zelfde.. Moet wel weer ineens veel plassen, en merk alleen dat ik weinig kan lopen, begint nu errug pijn te doen in onderrug en bovenbenen, vandaag dus maar een bank-hang dagje Morgen weer naar VK voor controle Fijne dag allemaal vandaag.
Joehoe! Hier ook even meld. Uh voor zover ik kan herinneren; Shadow; geniet nog f lekker van t; 'ikblijfnoglekkerevenliggen' haha grapje hoor! Maarre congrats! 37 weken :-D Eveline, balen, zit dus f niet mee!! Beterschap daar! Frenzy; lekker nog bezig dus! Enne leuk trouwens te lezen dat jij ook zo crea ent (ikzelf duik ook 'regelmatig' achter de naaimachine) Debende; succes! Hopelijk zet t lekker door! Sasjuh; wat fijn dat de nacht goed is gegaan!! Voel je je zelf ook weer gelijk wat beter he?! Beessie, he balen meid! Veel succes straks!! De reat; fijne dag allemaal! Ego; genoeg te doen hier en wil echt nog f eea afkrijgen vandaag. Voel me chaotisch en krijg dat volgensmij alleen maar weg wanneer ik bepaalde things2do edaan heb. Zo moet ik echt een de was wegwerken (komt ook nooit een einde aan he?! En maak me nu al zorgen Hoe dat straks gaat als er een beeb bij is!!! Verder echt even wat foo's in bestelling voor afdrukken zetten. Tot later! X
debende: balen dat alles weer is afgezakt zeg! Maar wel lekker dat je nog even hebt kunnen slapen! Shadow: ja t is 30 tot 45 minuten rijden... Hier in Emmeloord zit wel een ziekenhuis, maar zonder afdeling gynaecologie, dus kan hier niet bevallen. Dan heb ik de keuze tussen Lelystad en Sneek en het word Sneek.... T is niet anders...
Ik meld me ook met bib. Helaas het heeft niet doorgezet. Nu na toiletgang wel veel slijm bij het afvegen iedere keer. Dus er is wat gaande haha. Heb heerlijk uit kunnen slapen. Manlief heeft zoontje naar het kdv gebracht. Dus kan lekker rustig aan doen.
@lautjuh & debende, wat balen dat het (nog) niet doorgezet heeft bij jullie. maar wie weet in de loop van de dag! @beesie, succes in het ziekenhuis. ben benieuwd of ze je nu wel willen gaan inleiden oid. zo blijven rondlopen is toch ook niks met al die pijn pff. succes! ego - ctg net verzonden, hopelijk goed. Ik vond m zelf wat vlakjes lijken vaak rond 130/145 maarja zonder die lijntjes op beeld is het toch lastig om er zelf wat zinnigs over te zeggen ze zullen zo wel bellen
Ego: Vk geweest... bloeddruk gezakt... verstreken en weke baarmoeder mond, 1cm ontsluiting, stugge vliezen..... Even vergelijken: met dochter bevallen 12 dagen overtijd...(41+5) en had ik met 41+0 week en verstreken, stugge vliezen en 2 cm.... Bij jongste met 39+1 bevallen en had ik met 35 weken al 2 cm....week en verstreken... maw... Wellicht dat ik er met 25 maart niet eens ver naast zit.... (ok, werkt het zo niet helemaal, en elke zwangerschap is anders...... maar voor mijn idee.... )
@ Mon, jammer zeg dat mijn droom niet geholpen heeft. Ik neem aan dat je het wel een prachtige naam vond? hahaha @ Cerberus, succes met je drukke kindjes vandaag! @ Sasjuh, fijn dat E.lin lekker heeft doorgeslapen op haar eigen kamertje! Volgens mij mogen er 's nachts 6 uurtjes tussen 2 voedingen zitten toch? Dan kan je nog wat langer doorslapen @ Pompeloesje, zwaai! Hoe is het nu met jullie? @ Leske, heerlijk nog even in bed @ Frenzy, jammer van het contact met je moeder...je ging toch naar je schoonouders pas? Hoe is dat eigenlijk afgelopen? Heb ik dat nou helemaal gemist? @ Shadow, fijn dat je goed hebt geslapen! @ Beesie, jeetje dat klinkt niet fijn die nacht van jou...succes in het ziekenhuis en lief dat die vriendin met je meegaat. Zo het ziekenhuis is wel ver weg van jullie dan waar je moet bevallen. Ik moet ong. 25min. rijden en dat vond ik eigenlijk al best ver! @ Debende, balen zeg! @ Nienkiej, succes morgen bij de VK. @ Marjoleinn, nee zit idd niet mee. Allebei een beetje in de 'ziekenboeg' Nja, die kiespijn is een kwestie van komen en gaan. Is het al sinds half december maar zowel VK, als tandarts, als kaakchirurg willen niet dat er foto's van gemaakt worden en er iets aan gedaan wordt. Dus af en toe heb ik 1 of 2 paracetamoldaagjes... En die was wegwerken...ja daar komt noooooooit een einde aan geloof ik!!! En dan heb ik nog niet eens een kindje... @ Lautjuh, helaas ook nog bib dus...wanneer gaat het hier nu weer baby's regenen? @ Zebra, hopelijk is CTG weer goed. @ EGO, net bed uit, weer (of nog steeds?) kiespijn. Heb wel nog ff kunnen slapen. Wil niet te vroeg weer pcm nemen dus wacht nog minimaal een uurtje. Is nu nog uit te houden... Ga vriendje even het bed uit schoppen nu, douchen, samen eten en dan eventjes winkelen.
Haii Girls, Hier weer melding. Heb vandaag ontzettende last van mijn boobies. Mijn tepels vooral. Ben gewoon bang om ze ergens tegenaan te stoten. Kwam er gister ineens achter bij het wassen van alle kleedjes en kleertjes dat ik gewoon door al die enorme lijsten nog geen enkel lakentje voor het ledikantje heb. Vraag aan alle mama's over hun ervaring. Heb nog een aantal dingen niet aangeschaft maar hierover ben ik in twijfel om het al dan niet aan te schaffen dus graag jullie advies: * wikkeldekens/trappelzak voor in maxicosi. Iemand voorkeur/ ervaring. gebruik je dit ook voor in de wandelwagen? * extra hoes voor over maxi cosi, misschien wel handig i.v.m. af en toe spugen? * inbakerdoek; deze pas aanschaffen als je kindje er is?
debende weer afgezakt??!! balen zeg.... Beessie succes straks.... Zebra tja de getallen zegt mij zo niets... gelukkig weinig ctg ervaring... ja tijdens de bevalling... volgens mij omdat ze niet geloofde dat er iets bezig was ofzo...
Ik heb het gevoel dat ze weer in stuit is gedraaid. Moet ik nu bellen voor overleg? Moet sowieso vrijdag weer naar de gyn.
je kan natuurlijk ook gewoon bellen en vragen of zij dit nodig vinden???.... ben je A. gerust gesteld B. zijn zij al van de zaak op de hoogte....
lautjuh ik zou wel even bellen aangezien je al 39wk bent,en dan met oog op een eventuele keizersnede die nodig is zou ik op tijd aan de bel trekken als je een voorgevoel hebt
Nu nog even reageren op de andere meiden of poging tot wat ik nog onthouden heb! @ leske, veel plezier vandaag met Joosje haar vrije dag. Gaan jullie nog iets leuks doen? @ Eveline, succes met de pijn vandaag. Hopen dat de pcm helpt en je er niet al te veel last van hebt. @ cerberus, ik heb er natuurlijk geen verstand tegenover de 3 bevallingen die jij al hebt meegemaakt maar met 1 cm ontsluiting die je nu hebt denk je dan niet dat je deze week zal gaan bevallen? @zebra, hopen voor je op een goede uitslag! @beesie; succes vandaag!
geen ervaring met trappelzak mc... wij deden/doen hier altijd gewoon deken... zelfs met januarikindjes... Extra hoes mc: Zelfs met reflux baby niet nodig gehad... ze spugen toch naar voren.... (over kleding..) inbakeren het advies is om dit alleen te doen OP advies.... dus ook geen ervaring.... Voor de Rust en regelmaat (en het inbakergevoel) vorige keer wel op advies van CB een dun slaapzakje met lange mouwtjes aangeschaft... en dan hierin leggen onder lakentje en dekentje...voor het "baarmoedergevoel"...
Lautjuh: ik zou idd voor de zekerheid ff bellen, kan je even met ze overleggen. Cerberus: jeeeej al een cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond! t begin is er meid, ookal kan t nu nog wel weken duren natuurlijk, maar toch! Zo, ik stap in de auto naar t ziekenhuis! Zodra ik er weer ben laat ik t jullie weten!