Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier had Niek ook maatje 44 en wij hebben nooit rompers met lange mouw aan gehad hoor.. Is ook gewoon goed zo. Lijkt me inderdaad erg onhandig, met lange mouw. Doe eigenlijk alleen lange mouw als ik er een shirt met korte mouwen overheen doe..

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Maartje, kan idd goed van de vaccinatie komen. Lekker laten slapen, dan is hij vast morgen weer wat opgeknapt!

Carino, mijn dochter had maat 50 aan en dat paste, maar niet heel ruim. Zij was net iets boven gemiddeld qua lengte en gewicht. Romper met lange mouwen had wel gekund qua breedte, maar mouwtjes waren snel te kort. Ik heb voor nu veel rompertjes met korte mouwen, en 2 eerste pakjes (50 en 56).

Beesie, geen idee :( Mss gewoon even in de gaten houden?

Hier nog steeds rommeligs, niks serieus. Cerberus, ben wel benieuwd of je ligt te bevallen (of inmiddels al bevallen bent, in jouw tempo).

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Zwaai, zwaai!

@ Babykleertjes; hier heeft meneer vooral maat 56 aan (heb ook wel wat 50, maar dat past hij niet lang meer...)

@ Gentle; balen dat de rommels niet serieus zijn...

@ Foxy; wat maf dat Koen dat ook had!

@ Cerberus; idd meldplicht!

@ Mon; vervelend van de wijkverpleegkundige (horen idd jou te bellen...) Hier komen ze as dinsdag, ben benieuwd...

@ Ego; hier alles goed... Alleen J.ort heeft altijd een keer per dag dat hij minimaal wil slapen. Hij had om half 6 voeding gehad, leg ik hem in zn bedje, doezelt hij weg en komt na ongeveer 10 minuten weer, krijgen hem dan niet in slaap. Nu ben ik hem een half uur geleden 8 uur weer gaan voeden (meneer heeft honger) en nu wil hij nog niet slapen...Dus hij is eigenlijk al 3 uur achter elkaar wakker... Is dat niet erg?

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Frenzy: nee hoor, dat is niet erg!

@Femme: hoe is het nu?

@Maat 50: hier ongeveer 3 weken gebruikt. Maar goed, L.ise is dan ook met 38w3d geboren. Nu heeft ze zelfs een broekje in maat 62 aan, omdat die als reserve in de luiertas zat (en het dichtstbij was toen ze zich had ondergepoept...)

Meteen een tip: vervang regelmatig de reservekleertjes in je luiertas (of straks op het kdv). Ik heb zoonlief een keer op het kdv opgehaald met een 'legging' aan...

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Nienkiej: ik had het nog niet gezegd, maar succes morgen!

6. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wat doe je een baby aan als je met hem naar buiten gaat in de maxi cosi? Misschien stomme vraag, maar kraamzorg heeft alleen uitgelegd wat hij aankan/moet in de wandelwagen...

Was zelf aan het denken aan een vestje/jasje en dan een fleecedekentje erom heen? En een mutsje...

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Je bedoelt als je met de maxicosi in de auto gaat? Dan inderdaad een jasje (en eventueel een mutsje, maar dat doe ik eerlijk gezegd niet eens met dit weer. Ben dan ook wel erg makkelijk...).
    Buiten de auto een fleecedekentje er overheen.

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Rens, dat zou ik doen idd. Altijd een laagje extra dan jijzelf, dus lekker een jasje/vestje aan, muts op en een dekentje er over.

Onze babykamer is trouwens nu eindelijk echt een beetje klaar, ingericht, etc. Wie weet helpt het ;)

9. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gentle: mooi kamertje!

Rens: als jij denkt dat ie niet genoeg heeft aan die 100 cc zou ik idd gewoon wat meer proberen. Kijk gewoon of ie dat ineens opdrinkt... cb zegt wel meer waar ik t niet altijd mee eens ben.

Ego: ben er net achter dat L.ogan haar rechterborstje nu nog dikker is geworden! Vind t toch een beetje vreemd. Hoop maar dat t normaal is. Morgen om 10.00 komt de wijkverpleegkundige...

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Woooow Gentle, wat een supermooi kamertje zeg!! Laat maar komen die baby ;) Het bedje staat helemaal klaar voor hem/haar (ik denk stiekem een meisje ;))

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Gentle: mooi kamertje! Ik heb juist een jongetjes-gevoel bij jou!
    Laat ons niet te lang in spanning he?

Lieve meiden 'die nog moeten': ik duim voor jullie allemaal dat het niet gek lang meer gaat duren!

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden ik meld me ook maar weer eens..
    Ik ga reageren van onder naar boven.. Is wat makkelijker..

Mooi kamertje Gentle!! Ziet er echt lief en gezellig uit!

Frenzy: Over het slapen, ik heb me hier bij Sem ook heel druk over gemaakt.. Maar blijkt heel normaal t zijn... Soort van huiluurtjes wordt het ook wel genoemd.. Luca heeft het nu ook.. Altijd na de fles van 19.00uur..

Rens: Als je merkt dat hij korter gaat slapen zou ik zelf de voeding ophogen.. Ik zou zeker niet 3 weken gaan wachten..
    Moet zeggen dat het CB hier ook helemaal niet moeilijk is wat dat beteft.. Hebben ze bij jullie ook inloopuren toevallig? Hier kan ik op 2 dagen in de week even binnenlopen voor vragen.. Is ook makkelijk kunnen ze m even wegen en dan weet je wat hij qua voeding "mag:..

Frenzy: knuffel voor jou!! Lijkt me idd een achtbaan van emoties!! Vind het niks gek!!

Leske: over de ontlasting: Luca slaat ook weleens een dag over.. Hoorde dat fv babys niet iedere dag hoeven te poepen ( kan ook eens in de 3 dagen zijn) Maar ik merk vaak aan Luca als hij last krijgt.. Dan maseer ik zn voetjes aan de onderkant en laat hem met zn voetjes tegen mn handen duwen.. Werkt altijd hier!

Foxy: Wat een super goed nieuws van de uitslagen!! Super!!

Anna: Stoer hoor!! Ik zou heel hard gaan gillen als ik die kikker in huis had hahah!! Denk dat ik met Sem op de tafel had gestaan hihi ;)

De besloten website: Ik wil ook graag mee maar zit meestal op mn telefoontje op internet dus was er nog niet aan toe gekomen.. Kan iemand me uitleggen hoe ik erop kom??
    Weet niet meer op welke pagina de link staat..

Zebra: ik gebruik ook Infacol.. Bij Sem gebruikte we Gripewater kwam uit Engeland.. Vond dat beter werken maar is nu bijna niet aan te komen.. Dus daarom hier ook aan de Infacol..

En natuurlijk Geboortekriebel en Cupido van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes!!!
    Geniet er maar lekker van!!

Ego: Met Luca gaat het steeds beter.. De ene dag is hij wat onrustiger als de andere maar wil zeker niet klagen! Hij licht nu in de Woombie ( ook een inbakerslaapzakje).. En merk dat hij er toch wel rustiger en beter in slaapt..
    Hij heeft wel zn huiluurtjes, eigenlijk altijd op dezelfde tijd.. Vind het verschrikkelijk maar niks aan te doen.. Zal vanzelf weer overgaan (hoop ik dan maar he)..
    Nou meiden ik wens jullie een hele fijne avond.. Kom vannacht nog wel een keertje spieken.. Maar meestal zoek ik het echt niet meer om nog te reageren dan..
    Liefs!

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ow ik denk ook een jongetje voor Gentle hahah!

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @happymom: ik pb je wel even voor de link!

15. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    he wat raar zie nu dat het aantal weken van mn banner niet kloppen.. Heb toch echt de goede geboortedatum ingevult.. Hoe heb jij dat gedaan Leske? komt misschien door het schrikkeljaar??

16. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    dank je! heb je ook nog even een pb gestuurd

17. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik probeer het morgen even Anna.. Ga even naar mn lieve huilende mannetje

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dat is prima! Ik zie je wel verschijnen, haha!

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

#2979 Foxy74, 22 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2012
    @gentle wat een mooi kamertje!!

@shadow: nog ff meissie en dan wordt je ook ervaringsdeskundige!!!

@kleertjes. Begonnen in 44 en nu maatje 50.

@rens. Zou gewoon langzaam ophogen. Gaan we hier nu ook doen alleen vandaag geen succes.

Heb K.oen bijna de hele dag op de arm gehad ne krampjes en diaree. Had zelf ook diaree dus denk een virusje. Hij drinkt wel goed en verder niet ziek. Net lekker in badje gedaan net zwitsal voor het slapen gaan, swaddle aan en hij slaapt al bijna.
    Vanavond triomfantelijk de antibioticaweggegooid. Dat zal hOpelijk ook gaan schelen met de krampjes.

Wie vroeg dat nu laatst van de hechten? Heel gek hier. Voelde de hechten niet meer. Heb ook echt even van binnen gevoEld zeg maar. Dit omdat oplosbare hechten nog wel eens gaan ontsteken bij mij. Maar ga net naar de wc heb ik ineens nog een heel stuk hechtdraad op het wc-papiertje zitten. Vreemd

Nou muziekje babyfoon is afgelopen en het is er nog steeds stil. Ga ik ook proberen te slapen en op naar de nachtshift. Tot dan!!:D

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ga slapen. Ben benieuwd vannacht! Morgen wil ik rond 9 uur naar de stad vertrekken, dus ik ben heel benieuwd of en hoe dat uitkomt, haha!
    Welterusten allemaal, en misschien tot straks!

Deel Deze Pagina