Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja tuurlijk je bent ook buddy van......

hahahaha geef ff door hoe het met la femme gaat... kan ik alvast gaan traplopen...
    Ga je het druk krijgen....:p

wel typisch... MIJN buddys bevallen vroeg.... en JOUW buddy's... lopen "overtijd"....
    jajaja weeendans... ;):p

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zucht belde net weer:
    Schat, hoe gaat het met je?

mijn antwoord:
    goed, 6 centimeter....:p

:cool:

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Luca slaapt altijd in zn bedje en we gaan 1keer per dag wandelen..We hebben met Sem heel erg getobt met in slaap wiegen enzo.. Maar hij ging steeds slechter slapen.. We kwamen erachter door hem in bedje te leggen en steeds speentje geven het beter ging.. Luca wil geen speentje en is dus even huilen.. Moet zeggen dat ik daar dan wel moeite mee heb hoor..

Cerberus: respect voor jou hoor.. Vind t al best druk met 2 kindjes haha.. En dan is t te begrijpen dat dit kleintje veel in de wandelwagen zal slapen.. Ik zou ook niet weten hoe t anders zou moeten.. :)

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    :) :)

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Meld me ff..hier heerlijk van het weer aan het genieten, maar niet echt puf ofzo..

Veel last van krampen sinds gisteravond..hoop dat het wat betekend :) maar wil ook weer nergens vanuit gaan dus we zien het wel :p Ook echt ontzettend moe de laatste dagen, maakt niet meer uit wanneer en hoeveel ik slaap blijf dood moe..erg vreemd maar ach ik sjok lekker door :D

@Frenzy, lekker dagje op stap :) Geniet ervan !

@Cerberus, :) Luchtig geantwoord ;)

@Lafemme, Heel veel succes meid ! Hoop dat het iets oplevert.

@Shadow, Jij blijft maar rommelen he ! Hopelijk zet het snel door meid, zal niet prettig zijn zo !

Sorry meiden maar verder ben ik weer een zeef ! Zwaai voor de rest !

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hahaha komen we gemiddeld weer goed uit!!!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha...
    net alsof die gemiddelden hier in het maarttopic op gaan....:D

jammer dat we geen lijstje hebben bijgehouden met:
    aantal inleidingen, doorleidingen (las net dat het zo heet, als je zelf al bezig bent, maar niet opschiet) Keizersnedes etc....

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Effe een vraagje of iemand dit herkent.

Onze kleine man is al 3 weken volledig ingedaald en ligt vast, nu heb ik sinds gisteravond het idee dat hij nog dieper is gaan liggen en lijkt het wel of ik hem halverwege gewoon met zn hoofdje voel liggen..weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen. Sinds die tijd veel ongi krampen en steken in mn onderbuik..zegt iemand dit wat ??

Ben toch wel erg nieuwsgierig of dit altijd zo is rond dit termijn of dat dit toch wel een teken is dat het binnenkort gaat beginnen..al zou het ook maar zo kunnen dat ik hier miss wel 2 weken mee rondloop.

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    tussen indalen en indalen zit ook veel verschil....
    en tussen vastliggen en vastliggen ook.....

er zijn geen "twee standen"....maar het is net hoever het hoofdje is ingedaald of ze spreken over vast of niet...
    ze kunnen ver zakken tot diep... en krijg je idd het gevoel of je al op het hoofdje zit en je met een kokosnoot tussen je benen loopt....

Tja of het wat zegt.....
    hier niet...
    mijn twee vaste indalers (dochter en deze) zijn het langste blijven zitten....;) 41+5 en ?

1 en 3 waren niet ingedaald en waren er met 40+2 en 39+1.....

het ligt iig dicht bij de "uitgang".... dus hopelijk ziet je kleintje snel "het licht"....

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Dankje cerberus, Weet ik in ieder geval dat ik nergens van uit moet gaan. Wist niet dat er zoveel verschil in zat haha, ging ervan uit dat hij niet verder in zou dalen tot aan de bevalling zelf..zo vertelde mijn vk het ook. We wachten rustig af haha :D

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Slapen: L.ise ligt altijd te slapen waar ik op dat moment ook ben. Overdag is dat dus in de draagdoek of in de reiswieg (die staat in de box). 's Nachts is dat in de wieg die strak tegen mijn bed aan staat, of bij mij in bed (en dan over het algemeen op mijn buik).
    Ik heb het geluk dat ik 2 kinderen heb, die geen last hebben van prikkels (ze hebben er zelfs meer last van als het heel stil om ze heen is...)

@Ego: vanochtend lekker naar de stad geweest, en lekker veel kleding ingeslagen voor de kinderen! (inclusief zomerjas en sandalen voor zoonlief! Was ik niet naar op zoek, maar aangezien je zoiets niet vindt als je er wél naar op zoek bent...)
    Nu eerst maar eens de kasten uitzoeken, en kijken wat we nog missen, en daarna ben ik zelf aan de beurt! Hoera!

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    In hoeverre het hoofdje als is ingedaald kan de arts of verloskundige met de toppen van de vingers makkelijk vaststellen. Is het hoofdje nog goed op te wippen of flink heen en weer te bewegen dan is erigenlijk nog geen sprake van indaling. Is het hoofdje achter het schaambeen nog net te voelen dan is het wel al enigszinds ingedaald.
    De afstand tussen je schaambeen en het punt van de schouders van de baby bepaalt de mate van indaling van het hoofdje. Met de vingers kan die afstand vrij redelijk geschat worden.
    Is de ruimte nog groot genoeg voor 3 vingers dan is het hoofdje voor een kwart ingedaald. kunnen er nog maar 2 vingers tussen dan is het hoofdje voor de helft ingedaald. En is er nog maar sprake van 1 vinger dan is de indaling van het hoofdje 3 kwart.

Is het hoofdje voor een kwart of meer ingedaald, dan zit het ook min of meer klem achter het schaambeen. Gezegd wordt dan dat het vast in het bekkeningang zit.
    Dit is volkomen normaal en betekent geenzinds dat het hoofdje de komende tijd niet meer verder zou kunnen indalen....

bron"1000 vragen over de 9 maanden

je moet maar ff niet letten op typfouten... hoor.... hahaha...

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dames, wat een rust hier! Allemaal aan het bevallen, of gewoon lekker aan het genieten van het zonnetje?

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    geen van beide.... (veel te moe)...

maar geen nieuws verders....?

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anna het laatste ;)

Zit lekker met een boek in de tuin en e.lin slaapt naast me in de wandelwagen bak.

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Heerlijk met dochterlief in de zon :D
    Naja dochterlief natuurlijk in de kinderwagen uit de zon haha.

17. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ZO, ff meldplicht. Heb alles wel gelezen maar niet heel veel puf om op iedereen te reageren... sorry...

Wijkverpleegkundige is vanmorgen geweest. L.ogan weegt nu 3680 gram, ze zit dus 175 gram boven haar geboortegewicht. Is heel netjes volgens haar! Ze heeft ook meteen haar borstje nagekeken. T is idd wel een heel verschil zei ze maar t komt wel vaker voor, en moet vanzelf weer wegtrekken. Als ik t idee heb dat t erger word moet ik ff met haar langs de huisarts...
    Heb ook aangegeven dat ze soms om de 2-2,5 uur komt en ik mag haar nu 100 cc per keer aanbieden ipv 90cc. Ben benieuwd hoe dit gaat!
    Vanmiddag al weer ff lekker de stad in geweest. Nog ff 2 broekjes maat 50 gescoord, want ze is zooo smal dat bijna alle broekjes haar te groot zitten. Terwijl ze qua lengte best wel 56 mag maar die past ze gewoon niet!

18. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ga zo ook maar eens lekker de tuin in!
    Even de was en zoonlief van boven halen, en dan ga ik eens even voelen hoe warm het is, haha!
    L.ise is een beetje onrustig. Ik heb de indruk dat het gerochel iets erger wordt, maar ik probeer maar te blijven hopen dat dat komt doordat het loskomt...
    Ik merk iig geen verschil met drinken, plassen en poepen, dus ja...

19. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Jaaaa, Lizzy is terug op haar geboortegewicht!!!
    Is toch prettig om te weten dat ze goed aankomt. Geel in haar ogen is ook bijna weg, dus ook daar hoefde ik me geen zorgen meer om te maken. Mijn schoonzusje (kraamverzorgster) heeft ook in haar mond gekeken naar spruw. Maar kon het niet ontdekken!

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemiddag.

Nou dacht ik om 12 uur dat het begonnen was.. Was duidelijk een wee, want het kwam en op het moment dat ik dacht what THE hell is dit, zakte het af. Even door gerommeld tot 2 uur.. En nu.. Nergens last van! Ben het ZAT!

Blehhh

Deel Deze Pagina