Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @shadow ik gun het je van harte dat het gaat doorzetten! Ik weet ook dat dit je koppie geen goed doet:( sterkte meis, dikke knuf!

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja in het ziekenhuis had Niek een heel ander schema. Steeds om de 3 uur. En hele andere tijden. We hebben het thuis gewoon aangepast op wat voor ons fijner was. En hij vindt het allemaal prima dus gaat goed. Moet zeggen dat hij dus op het begin wel even regeldagje had, maar nu komt hij gewoon om de 4 uur. Nu slaapt hij ook nog en moet over kwartiertje ongeveer eten. Ben benieuwd hoe laat hij komt..

Hoevaak heb je L.ise vandaag gevoed???

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    De rest van de dames; ik ben kapot moe! Heavy nachtje gehad (kon zelf amper meer slapen na de nachtvoeding) en vandaag overdag druk bezig geweest. Lekker geshopt met F.ynn en mijn moeder vandaag. F.ynn heeft zich voorbeeldig gedragen. Toen naar huis, snel wat gegeten, in de auto, fotoshoot. Maar laten we het daar maar niet over hebben, het was een grote ramp. Meneer vond het nodig de hele (niet gelogen) te huilen! Hopelijk zitten er toch nog wat leuke fotootjes bij :) Moet alleen wel 3/4 weken wachten erop :( Hopen dat het het wachten waard is hahah.

Ik ga nu de bank op. Duim voor de mama's met BIB dat jullie beebjes snel BUB (baby uit buik???) zijn?? Hahah! Heb strax nog snel een rondje voor jullie gedanst...

Cerberus: mn telefoon is opgeladen, het geluid staat hard, heb um altijd in mijn broekzak... DUS!!!!!!!!!!!!!!

Hoop hier op een rustige nacht met wat meer slaap dan afgelopen nacht en hoop dat alle beebjes vannacht doorslapen zodat de mama's door kunnen slapen! (hahaha, ik geloof écht in sprookjes he ;))

Fijne avond nog... Liefs

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Shadow; nog ff speciaal een knuff voor jou! Het kan nu écht niet meer lang duren... Weet het, ik heb makkelijk praten... Maar hoop het echt zo voor je (en voor alle andere dames die er door heen zitten!!)

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Haha, ja, dan moet ik dus even tellen:
    (ik tel even vanaf middernacht)
    2.30 uur, 8.00 uur, 12.30 uur, 14.15 uur, 18.00 uur (alles uitgespuugd), 18.30 uur, 19.45 uur.

Zonder de uitgespuugde voeding kom ik dus vandaag op 6 of 7 voedingen, maar je ziet dat er totaal nog geen regelmaat in zit, haha! Het aantal is in ieder geval wel aardig!
    Bij de laatste voeding heb ik trouwens 19.45 genoteerd, maar die heeft tot een uur of 9 geduurd, met steeds af en aan drinken. (ons bijna-dagelijkse clusteruurtje)

6. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je merkt nu echt he dat de meeste dames het zo zwaar hebben op het einde.. Kan me niet zo inleven omdat ik het niet heb meegemaakt, maar wil iedereen toch een dikke knuf geven!! Hopelijk dat alle baby's er zijn als we in april zijn!!

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik merk dat ik het echt heel vervelend vind voor degenen die nog steeds niet bevallen zijn...

Wel bedacht ik me vanmiddag dat een maand natuurlijk ook wel lang is. Ik was bijvoorbeeld op 3 maart uitgerekend, dus ik hád nu niet eens meer met dikke buik kunnen lopen....

Zet 'm op dames, het duurt nu echt niet lang meer! (en straks heb je ook van die gebroken nachten, of een spugende baby, en verlang je terug naar die dikke buik, waarmee het zo makkelijk was om goed voor je kindje te zorgen, haha!)

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me echt zo vermoeiend.. Echt knap hoe je het allemaal doet hoor.. Vindt je het niet zwaar?

Verder.. Niek slaapt nog steeds haha. Tis al 4 uur geleden dat ie gegeten heeft, was al eens gaan kijken maar hij ligt nog prinsheerlijk te slapen. Laat hem nog maar even denk ik!

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Neehoor, ik vind het helemaal niet zwaar!
    Het zwaarste is eigenlijk, dat ze zo 'spuuggevoelig' is, waardoor ik erg lang met een voeding bezig ben.
    Gelukkig heb ik hier een superpeuter rondlopen, die zichzelf heel erg goed kan vermaken!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej

Even een vraagje aan iedereen.. Totaal niet over baby's ofzo... Ik en mijn vriend gaan 14 september trouwen en wij hebben altijd gezegd: als wij een keer gaan trouwen, gaan we samen een liedje zingen. Ik ben namelijk zangdocente, hij kan totaal niet zingen maar hij wil ook niet dansen, en zingen vond ie wel grappig dus ik zoek nog een geschikt nr...

Ik dacht zelf misschien aan:

Wil je niet nog 1 nacht van Edwin Evers en Glennis Grace, maar misschien is het een beetje te sweet. Het moet ook wel een beetje grappig zijn namelijk.

Hebben jullie ideeen????

11. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ben ontzettend moe, ga Sjors nog een voeding geven en dan snel slapen.
    Sjors heeft daarstraks prima geslapen in bed. :)
    En zo meteen voo rhet eerst de Swaddle me proberen.

Welterusten!!!
    Liefs, Leske

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leske: ben benieuwd hoe de Swaddle me je bevalt! Als ie je goed bevalt bestel ik m vd week ook!

Missiemaartje: "wil je niet nog 1 nacht" vind ik een erg mooi nr!!! Helemaal niet te sweet vind ik... ja hij is wel sweet maar niet TE. Supermooi, ik zou m doen!!!

13. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Missie... Als ik eerlijk mag zijn... De tekst? Tenminste alsbik het goede liedje voor me heb... Is toch meer een sport van afscheidslied? Ofja, hoe moet ik het zeggen...!! Ik zou denk ik kiezen voor een meer liefdevol nummerke (maar das mijn mening he ;))

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Leske; swaddle ze! :) Hopelijk werkt hij! Duim voor je...

15. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar dan pas ik de tekst dus aan he ;)

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Oow!! Haha... Dan kan het uiteraard wel ;) Was al bijna de songtekst erbij aant zoeken... Twijfelde aan mezelf ;)

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wat ook kan... Iets op de muziek van nick en simon... Ook duetjes maar dan wat vrolijker. Denk gewoon ff mee he ;)

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    iets van:

Kwil graag heel mn leven bij je zijn, ofzoiets!

19. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals, ideeen??? hihi

20. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    tim mcgraw & faith hill was ook een optie. is ook wel leuk!

Deel Deze Pagina