Dames moe op bed. Wilde iedereen nog ff een goede nacht wensen. Dat de beebjes maar goed doorslapen. En de BIB's waarvan de mama's het zat zijn zich snel aandienen. Knuffie!!!!
Foxy en Cerberus: vind jullie liefff! Heb het getroffen met jullie als buddies!!! Jaiks! Net wat goors... Was de voeding klaar aant maken en voelde gekriebel op mn hoofd. Manlief laten kijken; nope, zat niks... Ga ik naar de bijkeuken... Streek nog maar een keer over mn hoofd omdat het nog steeds kriemelde... 2 minuten later een dikke kever op ern kartonnen doos die daar staat, NIET normaal! Echt een joekel, zon grote had ik nog nooooit gezien! Man zegt dat die echt niet op mn hoofd zat en het gewoon toeval was dat die daar op dat moment zat... Ik niet! Weet zeker dat hij me kriemelde... Nja, ik (doodsbang voor normale kleine insecten, laat staan deze) onder de douche gesprongen om 00.15 uur en 2 x mn haren gewassen! Stel dattie eitjes heeft gelegd, zijn ze nu iig dood (hoop ik)... Wie nu gelijk heeft weet niemand, dikke vette kever kan het helaas niet meer navertellen. RIP dikke vette kever, rust zacht! Ps; zelfs manlief had het er maar niks op, dat zegt genoeg Nou, verhaaltje voor het slapen gaan. Tot over 2 uur!!! Liefs
Rens o bah! 21.00 u gevoed en nu weer, netjes! Hopelijk hierna doorslapen tot 7 u ofzo, leuk verjaardagskado voor mams
@sasjuh: gefeliciteerd! Ik ga weer proberen te slapen, al hoor ik een hoop gekreun naast me... Kans dat ik zo eerst nog een luier sta te verschonen...
Hmm... We hebben toch elke nacht aardig wat meelezers hier zeg... *meld!!!* Ik doe de 3 uur voeding en mijn man de 7 uur... Dalik ff heerlijk uitslapen
Sasjuh; happy birthday to youuuuuuu!! Gefeliciteerd!! Anna, succes met de luier, altijd zo leuk, zo'n luiers met je slaperige kop
@sasjuh: hieperdepiep hoera!!!!🎂💐. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @anne: gelukt met de luier? @rens ieieiuuew dikke kever. Bah!! Trouwens heb zelfde voedadvies voor de nacht. Laten melden en ochtendfles altijd wel zelfde tijd. @ego. K.oen komt echt elke 4 á 5 uur. Gisteravond pas 23:00 uur de fles omdat we visite hadden en hij heerlijk sliep. En net melde hij zich weer. Benieuwd naar morgennacht met de tijd verzetten
@sasjuh van harte met je verjaardag! Hier net drama in huis! oudste dochter werd om half 4 gillend wakker Ze heeft knallende hoofdpijn en een boeier waar je U tegen zegt. Manlief haar tempen, heeft ze 40.9 koorts! Dus zetpel en drinken, komt de helft weer naar buiten Intussen slaapt alles weer. Net maar gelijk Lizzy gevoed, zodat ik nog ff een paar uurtjes slaap kan pakken
Hier een super wakkere niek. pap heeft de voeding van 3 uur gedaan. hij probeerde me nog zo gek te krijgen dat ik die ook deed maar ik ben niet gek!!! dus ik mocht nu ! zo ff kolven want tis echt nodig.
hey meiden: @ anna; wat vervelend van het spugen van je meisje, maar ze doet het toch niet iedere dag? @ rens; watvvervelend van die fotoshoot, zul je net zien... hoop dat er toch nog mooi kiekjes bij zitten! @ sasjuh; gefeliciteerd met je verjaardag! @ Debende; gats, dat is hoog... begterschap met je meisje... @ BV dames; hoe lang voeden jullie? per borst en in totaal @ ego; OMG J.ort is net pas wakker (half 7) mannetje heeft gewoon vanaf 12:00 geslapen . Overdag wil hij wel niet slapen en blijft hij maar wakker, snachts slaapt hij wel... Pfff krijg een beetje het idee dat hij in het ritme van zijn mama zit (overdag druk, druk, druk...) Ben sinds gister ook begonnen met infacol (ik wil uitsluiten of het krampjes zijn wat hem overdag wakker houdt) Ook zit ik zo in dilemma, wil hem niet aan de speen, maar hij is soms (overdag dus) zo ontroostbaar.... meneer ligt nu op mijn schoot te slapen... hihi.. ga zn luier doen en dan mag tie de andere borst
Mogge.. Sorry nachtbrakers.. Ik laat jullie een beetje in de steek he.. Was zowat de halve nacht wakker.. De koorts blijft schommelen rond de 40 graden.. En ik zelf word of ben nu ook ziek.. Rillen, keelpijn.. Nou ja overal pijn.. Pffff.... Gelukkig is mijn man thuis.. Rens gatsie.. Die kever.. Brrrrrrrr...... Zo eng die beesten... Doet me denken aan de vakantie van een paar jaar terug.. Toen waren we met de auto door olijfgaardens aan het touren.. En plots zat er.. In de auto.. Een vleermuis op mijn gezicht.. Ik paniek. Man paniek.. Vleermuis paniek.. Pffff... Sasjuh gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe is het met de bib mama's? Nog geen bib die er op deze mooie dag uit wil?
@ Frenzy: ik zou hem gewoon een speentje geven als hij daar behoefte aan heeft! Zuigen op een speen kan ook troosten/helpen bij krampjes! Mijn oudste heeft ook een speen gehad en L.eander nu ook. Bij mijn oudste heb ik gewoon goed gekeken of hij de speen echt nog nodig had of dat het meer een gewoonte was. Dus nog voordat hij 1,5 was heb ik de speen weggehaald. En hij kreeg 'm vanaf 6 maanden ofzo echt alleen bij het slapen of intens verdriet. Pfff, hier beslissing genomen om dus te stoppen met de borstvoeding...maar het valt me zwaar Voel me schuldig tegenover mijn kleine mannetje als ik hem zo heerlijk aan mijn borst zie drinken...dat ga ik hem ontnemen...maar aan de andere kant denk ik dat het me rust zal geven....hoop ik...