Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie , bij bonprix had ik ze inderdaad ook gezien, maar denk niet dat dat nog op tijd in huis is aangezien ze daar niet zo van de snelle verzending zijn

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je TSR (toeschietreflex) te heftig is....
    ik deed idd dochter en jongste zoon "afkoppelen" als ik het voelde toeschieten (vanuit mn tenen)... en dan ff in een doekje de druk eraf halen....

het helpt soms ook om net voor de voeding alvast wat te kolven, MAAR het nadeel dan kan zijn dat je in een circeltje terecht komt, omdat je dan ook weer meer gaat aanmaken.....

Het TSR wordt trouwens vaak in de loop van wel minder... en je kindje wordt groter... dus komt het wel goed.....

oja, opletten met "afkoppelen"... voor je het weet spuit je heel je kindje onder.... :D

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

klinkt idd bekend....

staat trouwens in mvm boek... (bladzijde 98 ofzo..?? weet het ff niet meer...)
    Dat heel de zwangerschap baarmoeder ontspannen is en baarmoedermond gespannen... en dat dit in de laatste weken omdraaid....
    de baarmoeder wordt gespannen en baarmoedermond ontspannen omdat dit nodig is om ontsluiting te kunnen krijgen....

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb net de verloskundige gebeld of ik vanavond in het ziekenhuis kan slapen. Ze heeft meteen de gynaecoloog gebeld, ( een andere als die ik vanmiddag had) en die zei meteen dat ik vanavond om 21.00 kan komen en dat hij morgenochtend de situatie opnieuw gaat beoordelen. Dus er is hoop zegt ze. Ik ga nu mn vluchtkoffer inpakken met de allerlaatste spulletjes, die leggen we dan alvast in de auto, samen met de maxi cosi voor de zekerheid. Want voor hetzelfde geld moet ik morgen wel blijven en kan manlief direct vanaf zn werk naar t ziekenhuis komen en hebben we alles bij ons... wel zo makkelijk... Ik kom straks nog wel ff langs via mn mobiel...

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, wat fijn dat ze toch willen meedenken! ik hoop zo voor je dat ze je morgen gaan inleiden

6. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dankje meis! Fijn dat iedereen zo meeleeft!
    Echt, ik voel me zo'n zeikerd maar zit er gewoon echt doorheen!

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Beesie je bent echt geen zeikerd. Het is niet meer dan logisch dat je er doorheen zit. En je zult echt energie nodig moeten hebben voor de bevalling. Ik hoop van harte dat je vanavond 'lekker' kan slapen.

@zebra: ik heb laatst ook iets bij bon prix besteld en had het 2 dagen later in huis. Dit ging om een badpak. Dus het hoeft niet lang te duren.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh 2 dagen, nou dat gaat lukken :D 8 dagen zelfs nog haha maar heb laatst bijna 2 weken gewacht. eens kijken op de site dan. mocht het te laat zijn kan ik altijd nog alles terug sturen

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    kan je er geen spoedverzending van maken?

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    La femme
    Mijn huidige vk en vorige vk delen dezelfde mening als jouw vk….
    Zij vinden dat je wel eerst naar huis mag, omdat spanningen van bijvoorbeeld midden op straat gaan liggen het bevallingsproces meer “schade” aan kunnen doen…
    Mijn oude vk zei dat het verschil tussen niet indalen en wel indalen maar 1 cm is….. (of hoeft te zijn)
    Maarja iedereen moet maar doen, waar zij zich prettig bijvoelt….

Suzanne
    Is het uiteindelijk TOCH nog snel gegaan…. Bizar he…
    Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn….
    En had al gehoord dat er weer een trotse oma is…. :) (hyves)
    Mooie plaatjes…!!!

Leske…
    Idd al bijna 41 weken…. En bijna 8 maart!!! ???
    Word je al gek van je omgeving???

Beessie
    DAT is zeker teleurstellend….
    Ik had stiekem de hoop dat ze je “gehouden hadden”…..
    Succes morgen bij de vk… en wellicht dat zo’n nachtje je weer goed doet..
    (lees nu je je laatste bericht… succes…!! En weltruste)

Roos
    Hoop idd op wat meer tijd…. Of een “ideaal tijdstip”…
    (snachts…)

Veronique
    Van harte gefelciteerd..!!!

Rens
    Je hebt pb..

@volle maan
    Het is trouwens echt onzin dat er dan meer bevallingen gebeuren…. Maarja wellicht wel wat maartmama’s toch???

Gentle
    Idd mag hij wel ff wat meer thuis zijn…. Hopelijk kun je wat rusten en voel je je snel wat fitter..!!

@flesvoeding
    Heb ik echt de balle verstand van…..
    Iedereen praat over cc’s enzo… echt geen idee…

Zebra
    Ik heb zo’n zachte broek ingepakt die ik vorige keer bij H&M gekocht heb…
    Wellicht online bestellen bij H&M… ?
    Miss etam heeft ook positiemode….

11. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Snelle update, hier voel ik me heeeeel erg raar. Zweverig, moest mega grote boodschap doen. Krampen benen en buik, rugpijn die komt en gaat.

En continu harde buiken.

En voel me zoooo raar. Zal toch niet nu!? Neeeee, kan niet.... Heb me nagels nog niet gelakt en moet m'n haar nog wassen! Haha

12. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    SUCCES!!! Whahaha;)

13. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hohohoho.... Niet voorpiepen he... Netjes op je beurt wachten... ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai vanaf hier.

voor de 2e dag op rij de hele tijd harde buiken soms ook echt pijnlijke. ik hoop dat dit door gaat zetten en anders maar snel mag stoppen!!

15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Naomi, wij piepen voor hoooo stop hoooo!

Krampen nemen af! Maar voel me nog steeds 'anders'.
    Normaal eet ik me vol, nu ook misselijk. Ga zo maar slapen denk ik... We zien wel verwacht eigenlijk nog niets!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @shadow: nee hoor ik piep niet voor, weet toch al dat dit niet door gaat zetten ;) heb dit nl bij isabel weken lang gehad dus verwacht niet dat deze nu opeens wel gelijk komt:p

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Gentle: Thx voor je tip. Zal het morgen eens even navragen bij het CB. Die handdoek op advies van de verloskundige gedaan…

Foxy: Hij strekt zich vooral uit als ik hem uit bedje haal… Dan staat hij eigenlijk helemaal hol (rug helemaal hol). Maar jij geeft dus totaal ook 7 flesjes als ik het goed begrijp? Of tel je die van half 6 smorgens ook bij ‘overdag’? Maar gaan ze uit zichzelf langer doorslapen ’s nachts? Want F.ynn meldt zich nog iedere keer als de 4 uur zo ongeveer om zijn… Als er wat voeding opkomt, doet hij ook gewoon net of er niks is. Hij ligt dan gewoon lekker te liggen en het komt er gewoon uit.

Zebra: Heb hele fijne joggingbroeken/stoffen broeken gekocht bij de Scapino. Van het merk Dutchy. Ze strekken lekker mee. Had ik aan met de dikke buik en nu ook weer. Alleen nu zitten ze wel een beetje hoog, maja, voor thuis boeit dat ook niet… Kosten 17 euro per stuk ofzo.

Beesie: Hoop dat ze wat kunnen en gaan doen… Zou wel erg fijn zijn he? Duim duim duim…

Cerberus: thx! Ga direct ff lezen...

Ik ben er weer vandoor, nog even aandacht aan manlief geven ;) Kraambezoek is net weg. Was best gezellig... Mijn oma was er ook, was super trots... (ze is dementerend). Toen ze binnenkwam zei ze tegen mijn man: bedankt he? Dus mijn man vraagt: waarvoor? Zegt ze: voor het kindje... Owwwww toch heerlijk dat zo'n vrouwke het nog mee kan maken??

Fijne avond, liefs!

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik ga zo reageren, maar is er toevallig iemand de gelukkige huisvrouw aan het kijken....
    Wat vreselijk dat ze zo de weg kwijt raakt....vreselijk om naar te kijken. Ze heeft hem nu in een verhuisdoos gestopt.....

Ondertussen maar even bij lezen...ben er stil van

19. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ik verwacht ook niet echt dat het doorzet. Krijg morgen m'n vriendinnetje nog op visite met haar 4 weken oude baby. En daarna nog een vriendin. En vrijdag is mijn vader jarig, dus dan mag het ook niet!

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Verschrikkelijke klote film. Skip zelfs alle reclame al heel de week. Heb m weleens gezien, nou werd er zelf zo wat depri van!

Deel Deze Pagina