Ik zal trouwens mijn vraag nog eens stellen. Namelijk als je bv in de ijskast zet, ziet het als het afgekoeld is dan uit alsof er schilfers en stukjes inzitten? Vond dit zo raar uitzien, de bv was van gisteren in een uitgekookt flesje, heb het maar weggegooid..
@elegance: ruwweg bestaat borstvoeding uit water en vet (en voedingsstoffen). In de koelkast scheidt het vet zich van het water, maar bij verwarmen komt dat goed. Moedermelk blijft een dag of 5 goed in de koelkast!
Dank jullie voor de antwoorden! Dan gooi ik het de volgende keer niet meer weg! Een dag of 5 zelfs! Oeps, na twee dagen gooide ik het ook weg.. Zou je het na een of twee dagen ook nog kunnen invriezen of is het beter om dat gelijk te doen? Ik ben er nog een beetje mee aan het klungelen.. Ik gebruik er van die ijsklontZakjes voor..
Meld, een uurtje later als jullie! Flesje ging rap op en mevrouw slaapt alweer, ben er dus ook weer vandoor!
hier kwam j.ort om zes uur, weer een nachtje van zes uur.... @ eveline; snap het dat je het er nog moeilijk mee hebt, maar dit is beter voor jou en je meisje. @ elegance; idd at is normaal, ziet er een beetje vreemd uit he... haha volgende x niet meer weggooien! @ cupido; super dat het zo goed gaat, smeer je ook je eigen melk op je tepels en aan de lucht laten drogen? dit hept beter dan zalf... en hier slaapt de kleine ook zo tussen ons in, heerlijk vind ik het mn mannetje zo dichtbij! @ anna; ze heeft ook lang gelsapen zeg! @ ego; meneeer ligt weer voor helemaal knock out.... even pesten (lees luier doen) en dan de andere borst...
*meld* was er vannacht ook wel maar buikgriepje slaat nu echt toe. Kon na de fles nog net de wc redden. Hopelijk zo genoeg opgeknapt voor de osteopaat.
Ik ben er voor de 2e keer. Ben best tevreden. Manneke is 5 dagen oud en laat me nu al flink wat uren slapen. Heb enkel niets meer te vertellen dan 4.5 uur geleden *zwaai*
Goedemorgen allemaal! Twee keer vier uur.. Hmmzz.. In het begin liet ze er vaak vijf uur tussen.. En ik kon zo slecht slapen vanacht.. Volgens mij had ik teveel geslapen toen ik ziek was Wat fijn om te lezen dat alle moeders zo enorm genieten.. Kan me dan inderdaad voorstellen dat de bib moeders nog ongeduldriger worden zo.. Gentle meldplicht!
Stiekem ben ik vannacht maar eens even bevallen Sifra Joy is om 03:45 geboren, 3910 gram en een prachtig meisje. K.tbevalling helaas, alhoewel, t werd een KS maar goed, ze is er en hopelijk mag ze gauw van de high care af (hartje bleek toch niet goed, vandaar ook ks).
Gentle en familie gefeliciteerd! Even tussen neus en lippen door Helaas dus een ks en geen thuisbevalling maar het belangrijkste is dat alles goed is met jullie!
Gefeliciteerd.... ben verrast... En tjeetje.. schrik toch ook een beetje van je berichtje..... heel veel beterschap voor jou en de kleine.... en sterkte...!! xxx