Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Cvermeulen: wow, wat een mooi meisje! Ook al zo'n mooie foto!

2. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja lastig idd. En idd cb alles met korrel zout nemen. Maar vedoelde idd met reflux bijv. Dat bepaalde dingen dan iig uitesloten zijn. En deze situatie is slopend voor jullie beide!!
    Wat is trouwens ar?
    Enne oh leuk zulk bezoek.. Hier is kraamrzoek nog niet beginnen. Eerst lekker aklimatiseren. Vanaf t weekend gaat t mondjesmaat beginnen.
    Bij l zaten we halverwege kraamweek al met veel huilende baby en dan ook nog kraamvisite wat doodleuk tot tienen bleef hangen. Dat gebeurd me geen tweede keer meer. Gewoon zeggen dus als je moe oid bent!
    (jij moet de nacht nog beginnen, zij niet..)

Enne ja dat overstrekken en schrikken etc.. L deed dat heel veel. Lag ook nooit ontspannen, trok vaak moeilijk gezicht en altijd vuistjes etc.
    Iig, volg je gevoel!

3. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Realiseer me net... Nog 4 dagen, en dan is 'onze maand' voorbij... Gek idee..

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wil je aub niet zeuren met je maatje 36 of 38???????? :p

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wauuuuuuuuw wat een mooie foto!

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Marjolein; idd zeg, tijd gaat hard... Pff moet weer wat afsluiten de maand... Brrr.... Hier ook nog maar weinig bezoek gehad, alleen directe familie (heb ookgewoon de telefoon niet aangepakt.... ;)) En ben echt blij dat ik zo gehandeld heb, je moet je kindje echt leren kennen hoor! En denkdat het bij een tweede ook weer super wennen is!

@ Anna; jij bent ook mega slank he (broekmaak 27/28 :$ en dat bij 1.80!). Ik ben ook vrij slank, maar heb toch nog wel maat 29/30. Ik heb wel brede heupen... Ook een regeldagje voor jou meisje dus...

@ Naomi; wat een mooie meid hey! Prachtig!

@ Cvermeulen; mooie foto hoor, en een super mooie meid! Prachtig. Doe jij expres me caps (hoofdletter) aan typen? Hihi... viel me op dat je dat wel meer deed?

@ Rens; hoop dat het bezoek weg is, wat vervelend van F.ynn. Tja en ik hoor heel vaak dingen over reflux (verborgen) en dat ze daar na lang tobben achter komen, mocht deze voeding niet lukken zou ik dat toch is aankaarten...

@ Beesie; wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet, hopelijk een goede nacht!

@ Roos; gefeliciteerd :) Zijn eerste examen gehaald :D

@ Cerberus; ik snap het, zou het ook doen als ik jou was... en hopelijk werkt het als ze het gaan doen... Pfff en als het dan gebeurd wordt t een zware nacht/dag voor manlief... Maar ja, jij zult het toch het 'zwaarste' krijgen. Ben benieuwd of de voortekenen echt iets betekenen (hoop het zo voor je.......)

@ gewicht; ben hier nog niet op de weegschaal geweest, wil er donderdag is op gaan (twee weken after...) ben benieuwd... Ben in iedergeval alweer een stuk slanker. Had zelfs direct na de bevalling al dat mijn gezicht veel smaller was (echt vreemd, want ik dacht echt dat het vet was.....).

@ Ego; heb gister de bevalling terug gekeken... Jajaja ik ben zo een leipo die het heeft laten filmen (camera in een hoekje weg gezet) en heb alles op foto staan... En vond het geweldig om terug te zien! Echt als je nog twijfelt of het mss ooit nog zou willen doen; tis zo appart om terug te zien... Ben echt zo blij dat ik het heb, en ga het echt nooit aan J.ort geven, of wie dan ook, maar voor jezelf om het terug te zien, zo speciaal...zo bijzonder..... (*snik, snik* de tranen rollen weer over mn wangen, waar is die )^%*&$ stop knop nou! wil de tijd stil zetten........:( wil alles weer herbeleven.....)

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    WOW wat een gave foto!!!

8. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    AR = Anti Reflux ;) Hier komt het bezoek nu pas op volle gang. Echt elke avond wel iets en elk weekend vol... Het paasweekend heb ik gezegd dat we NIKS hebben. Man is de hele week werken en in het weekend eindelijk lekker tijd samen om iets leuks te doen, en dan elke dag visite. Heel leuk dat ze komen, maar wil ook wel even quality time met mijn eigen gezinnetje :)

Bezoek vnv was van mijn man zijn broer (de peetoom). Deze was nog niet geweest sinds F.ynn thuis is :$ En tja, bij een broer enzo vind ik het wel wat anders als bij ooms en tantes etc. En ja, ben ook gaan gapen (niet gemaakt, moest écht gapen hahah) en languit op de bank gaan liggen... Moet hij maar tegenkunnen, is familie hahaha.

Dat overstrekken en alles, is hij ook voor bij de osteopaat. Had het er strax nog met man over... Ik merk eigenlijk geen verschil aan F.ynn hoor. De eerste keer was hij superrelaxt na de sessie, bijna niet wakker te krijgen. Maar om nou 66 euro te betalen voor een avondje een rustige/slaperige F.ynn vind ik ook beetje veel van het goede ;) Donderdag weer (laatste keer als het goed is) en maar eens aangeven van het spugen etc. Misschien dat ze nog iets kan vinden...

En ga morgen gewoon aangeven bij het CB (telefonisch) dat ik iets wil proberen. Als ik dat van andere lees, die stappen zomaar ff paar keer per maand over naar andere voeding en het kindje doet het evengoed... Hier is het nodig (vind ik zelf, of in ieder geval IETS is nodig) en ze schepen me af met extra water... Naja, ik had natuurlijk wel aangegeven dat het spugen niet erger was geworden (maar of de duivel ermee speelt, had opgehangen en de voedingen erna; bluhhh) Komt goed... Bel gewoon op en als ze niets willen testen/ondernemen, ga ik verder op onderzoek uit. Het enige wat ik zelf heb durven proberen is een andere speen (en daar zal hij weinig last van hebben denk ik, flesjes gingen evengoed op) en Nutriton (op hun advies). Dusssssss, zoveel heb ik nog niet geëxpirimenteerd ;)

Ik ga hier de voeding alvast klaarzetten en mijn manneke uit bed halen. Tijd voor het laatste flesje...

Ooow... Heeft er trouwens iemand ervaring met het laatste flesje? Is het zo als je bijvoorbeeld om 22 uur de fles geeft ipv 23 uur, hij dan net zolang (als het al neit langer is) slaapt? Hoor dat her en der voorbij komen... De voeding van 23 uur vind ik erg laat. Voordat ik in bed lig is het 00.15/00.30... En dan om 3 uur is het weer voedertijd ;) Dacht misschien heeft een van jullie hier ervaring mee?

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Effe gauw, hier hele avond weggeweest en vanmiddag erg druk geweest dus niet bijgelezen.

Zag erg mooie foto´s voorbij komen :)

Cerberus, succes morgen ! hoop dat het wat opleverd :)

Ik ga slapen !

Weltruste iedereen.

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Frenzy: heb hier ook al vaak de foto's van de bevalling teruggekeken. Ook toen het kopje kwam en eruit was maar het lijfje nog niet... Echt apart... Zit het ook vaak met tranen in mijn ogen terug te kijken ;) Echt magisch, dat moment! Als ik zo terug kijk vond ik de bevalling misschien wel het mooiste van de 9 maanden... Niet van de pijn, want die heb ik aardig wat gehad ;) Maar je krijgt eindelijk 'waar voor je geld'... Eindelijk resultaat! Eindelijk je frummeltje! Na lange tijd onzekerheid EINDELIJK face to face contact. Heerlijk, met geen pen te beschrijven...

En weet niet wie het laatst zei; persen is ECHT net of je moet poepen! In het begin durfde ik niet zo goed, bang dat ik echt moest poepen... Maar na een paar keer 'verkeerd' persen, had ik overal 'schijt' aan hahahahha!

Cerberus; ja ben idd zenuwachtig voor je... Mag dat? Gun het jullie (en mezelf ;)) ook zo dat die kleine zich komt melden... Hij heeft nu lang genoeg gerijpt... En gezien het gewicht van je 3e, hoop ik niet dat die maar door en door blijft groeien en nóg zwaarder is... ARME CERBERUS!! LEEF ZO MET JE MEE!!

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @frenzy: mijn voordeel is, dat ik geen heupen heb, haha!

12. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hele mooie foto's voorbij komen, leuk hoor!

Net even flesvoeding gegeven met het medela flesje wat bij de kolf zat. Moet ie meer moeite voor doen maar hij had goed gedonken zonder veel te knoeien!

13. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Rens; idd het persen is echt 'net poepen' (hihi maar dan niet op zn vlaams Roos ;)). Maar ik vond het vreselijk branden, toen het hoofdje stond en J.ort kroop ook twee keer terug (dus twee keer stond het hoofdje en na een halve minuut kroop hij weer weg... Haha hoor je de vk ook; owh wat gemeen van hem!

En ik heb echt een super goede zw-schap gehad. Maar de bevalling is zo bijzonder, zo intens en door die film kun je het gewoon weer herbeleven, ook kan ik nu zie 'hoe ik toen was'.... Echt super relaxt, gewoon kletsen tussendoor, een beetje vaag... :)

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zwaai!

Missie, ik hsd die gisterenmiddag geprobeerd, hier werd er goed uit gedronken.. Hoe deed n het met dat dlesje?

Hebben we weer allemaal doorslaap baby's? :) behalve die van mij dan.. Ik ben gisterenavond weer rillend en met koorts in slaap gevallen rond 22 uur.. Ze had de laatste keer gedronken rond 21 uur.. Dus op zich redelijk netjes toch..
    Maar hoe komt t toxh, ik was zo goed als beter en ineens heb ik weer koorts.. Verkouden.. En vooral heel duizelig...

Succes vanacht meiden..

En bib babys het is de perfecte nacht om geboren te worden...
    Ik gok op shadow.... ;)

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Of cerberus.. Vermoed dat jij net zon stiekeme bevaller bent als gentle ;)

Persen en poepen. Toen hier het hoofdje eruit wilde en ik eindelijk mocht gaan persen zei ik.. Het spijt me..maar ik moet poepen.. Vind dit zoo erg... Maar het moet... Vier keer persen was ze er zonder te poepen ;) dat gevoel herken ik nu nog als zijnde hoognodig moeten...;)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ga weer wat proberen te slapen!

Succes vanacht! (hopelijk tot morgenvroeg!)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Meld!
    E.lin slaapt super in de pacco, hopelijk blijft dat zo!

18. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Meld meld

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Meld... Beeje erg laat vandaag ;) Was weer bang dat ik erdoor heen was geslapen ;)

20. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Zwaai zwaai, ik duik nog ff terug;)

Deel Deze Pagina