echt ik ben zo doodmoe... Niek heeft de halve nacht liggen huilen. Hij had om 23.00 heel netjes zijn flesvoeding op maar 1,5 uur laten ging ie heel gard huilen van de honger. Heb em 55 cc gegeven en die dronk ie in een paar minuten weg. Daarna heeft ie gelukkig wel even geslapen maar begon net weer. Dus weer 55 cc gegeven, want anders lust ie zijn voeding straks om 07.00 niet meer... ben zo doodmoe..
Goedemorgen! Hier vanaf 3 uur al weeën! Wel heftig maar loop nog vrolijk rond dus vond het niet nodig om de vk wakker te bellen. Hier gaat m'n stiefpa zo werken om 6 uur. Dan gaat m'n ma douchen, en ik ga de vk dan bellen aangezien ze wel blijven komen om de 5 minuten! En sjee wat voelen ze niet zo prettig! Ps, niets op Facebook zetten please! Wil het stilhouden!
Whoehoe: meld me nu pas! (wel weer een laatste voeding van 1,5 uur, maar dat mag dan he? Was gisteren van 22-23.30) En whoehoe: shadow! Eindelijk! Succes meid, je kunt het!
Fucking hell wat een klote pijn is het zeg! Maar op het moment dat ik denk bijna dood te gaan zakt het af. Ga zo maar bellen!
Ik zou inderdaad even bellen! Verzet je niet tegen de pijn, daar wordt ie erger van, en je houdt het tegen, en probeer zo lang mogelijk rechtop te blijven. Ik duim voor je!
Ja ik heb gebeld. Maar op het moment dat ik een wee krijg moet ik echt zitten. Ze komt even kijken, voel me zo lullig om te bellen gelukkig is het geen twee uur snachts. Ben misselijk zeg bah nou ik ga even aan de wandel, gelukkig gedoucht en heb vannacht nog m'n nagels zitten lakken tussen m'n weeën door ahahaha. Nou ik ga puffen
Shadow ik schreef t toch vanacht hihi.. Het klinkt als t echte werk!! En je kunt t! Je bent sterker dan je denkt! Succes!!
Gadver slijmprop verloren denk ik! Ging net plassen hele bal bruine slijm derrie. Heb het inlegkruisje maar bewaard voor de vk haha lekker op de vroege ochtend. Ja ze komen om de 5 min maar als ie weg is ben ik heel relaxt. De baby komt hopelijk vandaag!!!! Jippie!
@ shadow! yeaaaa you go girl! klinkt als het echte werk! zet hem op meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ elegance; gats... voel je nu eweer beter? @ cerberus: dikk knuffel, hoopte van jou een berichtje te zien dan je begonnen was..... maar je gaat echt voor het record nu he? @ nachtvoeders; zwaai, zwaai! @ ego: jippie J.ort slaapt weer een nachtje door, ligt nu heerlijk aan de tiet, dik 6,5 uur geslapen!!
*gaap* goedemorgen! Shadow yeahhhhhhhh zet m op! Dit klinkt wel als t echte werk. Ik zou zeggen, geef je idd helemaal over en laat die weeen maar komen! Succes meid, je kan het! Uhm rest weet ik even niet, eerst f ogen goed openen haha. O laatste fles rond 23en gegeven, viel half in slaap, en had niet in de gaten dat ze op gegeven moment dus blijkbaar niet meer dronk. Aardig wat laten staan Maar ze wilde gewoon écht niet meer. Toen huilde ze even om 1 uur, even getroost en weer ingestopt en vervolgens kwam ze om half 4 voor dr flesje, die ging er goed in! Wordt nu net wakker en beide dametjes slapen nog! Heerlijk! L heeft vandaag vrij vandaag ivm Studiedag, vanmiddag gaan ze sporten en daarna mee met vriendinnetje en weer thuisgebracht. Pik vanmiddag wel uurtje mee als o ook lekker ligt te slapen hihi Vanochtend denk gezellig met oudste O in badje doen. Ps, ze begint een wat droog huidje te krijgen, kan ik t beste een druppel olie in badje doen? Liefs
Yeuuuhhhh Shadow!! Klinkt inderdaad goed!! Zet m op! Je kan t! Wat fijn! Zo te zien hebben er veel kindjes lekker geslapen! Luca heeft het ook weer doet goed gedaan! Om 22.00uur laatste fles en om 05.uur weer, zn eerste!! Nu kom ik denk ik alleen vandaag niet goed uit.. Maar ach we zien het wel!! Marjolein: hier ook een super droog huidje gehad.. Wij deden idd een Zwisal oliebadje.. Nu is zn lijfje weer mooi zacht maar zn bolletje is wat schraal en en "pukkelig".. Hoorde dat t mijn hormonen zijn die eruit komen... Hihi.. Cerberus? Nog alles rustig?? Tot straks maar weer!!
@droog huidje: ze schijnen ook te 'vervellen', dus kun je daar zo heel in het begin nog niet zoveel over zeggen! L.ise heeft hele erge 'schilverbenen' gehad, niks aan gedaan, en het is alweer veel minder.