Ik hou dit niet vol! Hels zeg die weeën! Vk is net weg heb 2/3 cm... Ze komt rond 11 weer terug. Pff ben wel kapot vanaf kwart over 9 gister wakker.... Lig nu op de bank maar slapen gaat niet...
O is nu aantal keer in badje geweest zonder iets er in of erna iets op dr huidje. Maar met name voetjes, btje bij dr bovenbeentjes en handjes zijn droog. Nieteens heel erg vervellen ofzo maar tis wel droog. Wellicht dat ik dan toch nog maar f niks ermee doe of alleen op die plekken minibeetje olie?
@ shadow ooohh spannend succes!! Misschien even lekker in bad/douchen?? @ droog huidje had a.iden ook niks aangedaan wel géén sop in het bad schijnt het erger te worden en nu is ie weer helemaal mooi normaal Verder gaat alles goed! Was bij CB geweest en hij was 1 kilo gegroeid!! BV vult voldoende dus! Haha
Probeer lekker een bad of douche en je over te geven aan de pijn! (makkelijker gezegt dan gedaan, maar voor ontsluiting (vaak) heel bevordelijk als je je zo goed mogelijk probeerd te ontspannen rn de pijn toelaat) liefs!
Shadow zet um op! Je kan het! Bedenk maar waarvoor het is... Allemaal voor je ukkie wat je zo graag wilt bewonderen en vasthouden en knuffelen. Geef je over aan de pijn, je kan er niet onderuit. Ben benieuwd om 11 uur... Spannend zeg! Is je mam bij je? En oma ook al ingelicht?
yeah shadow....!!!!! kom op meissie je kan het...!!!! Ben blij voor je..... (al klink je nu ff wat minder hahahahahaha) en wat een braaf kindje!!! zie dat je precies 40 weken bent vandaag!!!! hier alles rustig, al had ik gisteravond/vannacht wel buikpijn en rugpijn.... nouja wellicht als het strippen aan slaat... en ik beetje tempo maak, dat we ECHT op dezelfde dag bevallen..... Succes...!! xxx
Ja douchen vind ik niet fijn word eng van de hitte en het vocht. Zit wel warm op de bank met kruik en fleecedeken. Ik ga m'n best doen!
Oh enme zag op de lijst (pagina 350) dat er nog weinig info bij mij stond. O.livia is geboren met 38.6 2950 gram en 51 cm Enne er zijn echt bijna geen dames meer he? En alleen nog maar knullejes in de buik!!
hahahahaha...... Geen idee "hoe snel dat strippen gaat werken... als het gaat werken".... las ergens op een vk site dat je een "begin moet voelen" binnen 6 uur..... (???) ik laat vanmiddag iig even weten hoe het was bij vk.... en mocht het echt beginnen, typ ikzelf nog wat..... of anders heb ik twee hele lieve (en vooral geduldige ) buddies.... kom trouwens sowieso nog spieken voor shadow natuurlijk!!!! Want vind ik ook spannend...
Succes Cerberus!! Shadow: ik wilde net hetzelfde zeggen als Marjolein.. Ik vond onder douche heerlijk.. In bad vreselijk met toen zette het wel ineens door.. (een minuut of 10 later was hij er)... Maar zie net dat je het al geprobeerd had en en niet fijn vindt.. Succes meid! Hopelijk schiet het op en heb je snel je kleintje in je armen!
Tja ik zou denken, tis je vierde, je loopt echt tegen t einde en je hebt al wat ontsluiting (toch?) dat moet gewoon gaan werken! Hihihi Liefs!
@Shadow: ik bedenk me net ineens: ik ben de eerste keer ook helemaal onder de douche gaan staan, en vond dat ook niks. Wat voor mij beide keren wél werkte, was staan of zitten met alleen de douchekop op mijn buik of rug (rugweeën.... deze keer kwamen ze precies om-en-om, ook heel apart...). De douche dan niet zo heet zetten dat je ervan flauwvalt, maar op een lekkere temperatuur die prettig is voor je buik, en dan heel rustig mee-ademen met de weeën (echt proberen te ontspannen dus). Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Veel succes meid! @Cerberus: ik ga voor je duimen! Spannend hoor! Ik zou er ook de zenuwen van krijgen als ik wist dat er 'iets' ging gebeuren. Hoewel ik daar tijdens de zwangerschap regelmatig anders over heb gedacht, vind ik dat onvoorspelbare namelijk eigenlijk wel heel fijn... (ik zou echt doodgaan van de zenuwen als ik ingeleid zou gaan worden, of een geplande keizersnee zou krijgen, denk ik!) Ik kom heel regelmatig even langs vandaag!!
Dikke knuf. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Is dan wel de 4e keer maar gewoon wordt het nooit. En helemaal niet jou supersnelle bevallingen. Denk aan je!!
Ik heb met een stoel onder de douche gezeten en idd douchekop op mijn buik. Vond dit wel prettig. Zet hem op shadow!
Anne27 DAT is het hem ook... ik ben daar helemaal geen type voor.... ik was vroeger al elke sinterklaas doodziek (40 graden koorts, overgeven) ... en voor schoolreisje moest ik altijd kotsen... en ben ook zo'n "zenuwenzeikerd"..... voor een afspraak (of iets wat ik spannend vind) moet ik tig keer piesen en hoeft het niet eens zo heel "eng" te zijn..... voor de meeting had ik het bijvoorbeeld ook... hahahahaha... "stresskippie dus"..... ... terwijl met de andere bevallingen had ik zoiets van: ok, "this is it"..... de spanningen vooraf kan ik dus ook niet tegen..... en wil ook niet alles gelijk gaan voelen,omdat ik meer verwacht...
@shadow. Je kan het hoor!! Wat al is gezegd probeer je over te geven aan de wee. Tijdens een wee zo hoog mogelijk ademhalen dus je ribbenkast uitzetten. En tussen de weeën door weer goed naar je buik ademhalen. Je hebt al zoveel bereikt deze laatste maanden. Dit gaat je ook gewoon lukken
@Shadow Kom op meid je kan het en dat nog wel op de uit gerekende datum @cerberus Hoop dat het strippen mee valt en dat het wel gaat helpen en dat je gewoon lekker gaat bevallen vandaag. @BIB mama's de maand is bijna voor bij kom op met die mooie maart baby's. Ego: Hier weer lekker geslapen. I.sis 22.30-3.30-7.30 uur de fles gehad. Vandaag lekker een dagje met z'n viertjes. Zo gaan we naar de kinderboerderij naar alle baby diertjes kijken. Hou wel de BIB mama's in de gaten vandaag ben zo benieuwd!