Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @rens lijkt mij een prima schema, zeker als het voor jullie werkt!
    3-standen speen lijkt me juist niet handig, komt altijd meer uit dan de gewenste stand. Ik weet niet welke fles je nu hebt, maar bij mijn 1e werkte de goedkope eigen merk kruidvat flessen het best. Ook kwa krampjes.

@missiemaartje iets rechterop houden?

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Je schema is helemaal hoe wij het ook gaan doen! Heb je de difrax fles? 3 standen speen gaat dan nog sneller dan de kersspeen helaas. We hebben nu de dental speen maat m (s kreeg hij er niks uit) en nu doet hij 20 minuten over de fles. Moeten dan de fles niet te strak dichtdraaien. Me deze speen geen hik meer of terug geven van voeding. Ik gebruik wel de 123- ring omdat je de speen dan goed gaat kan draaien. Gaatje bij de dental zit aan de bovenkant en moet goed op de gebogen fles zitten

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gaaf!!!!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenacht, net 2 scheuten vocht verloren, even gebeld, ze denken scheurtje aan de bovenkant van de vliezen, morgen vroeg even laten checken. Als er iets verandert vannacht, moet ik terugbellen/langs komen. Twijfel zelf of het vruchtwater is omdat er nu niks meer komt. Kan ook waterige afscheiding zijn, al ruikt het wel zoetig. We zien wel, ga nu weer slapen. Liefs, Leske

5. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @leske spannend!

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, kan niet meer slapen nu, om de 7 min een pijnlijke harde buik... We zullen zien morgenochtend. Hoe is het met jou Debende? Liefs, Leske

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oeh, spannend Leske!

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@leske. Spannend zou het dan toch op de 8e?

9. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heejz!

Ja de 3 standen speen adviseerde de gekke kraamzorg haha. Verder nog niet echt in verdiept... Ben benieuwd. Tog nu toe meldt hij precies op tijd...

Liefs

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Leske, spannend meis! Ben benieuwd! Zet hem op, enne suces! Knuff knuff

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ook ik meld me in deel 5... Ga ff bijlezen..

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat leuk Frenzy!!

Rens, idd de 3 standen speen gaat nog veeel sneller..
    Je zou een ander flesje kunnen proberen maar ik zou het niet tevaak veranderen.. Bij Sem hebben we in t begin ook zo met flesjes getobt.. Maar vaak veranderen maakte het steeds erger.. En uiteindelijk kwam ik weer uit bij de Difrax fles waar ik mee begonnen was..

Spannend Leske!! Ben benieuwd!!!

Verder een knuffel voor iedereen want op mn telefoon werkt voor geen meter..

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Even snel voordat de dag hier begint.

@ Leske: zou het nu toch? Ga voor je duimen meid. Succes bij gun

@ Foxy: Succes vandaag met K.oen (toch? Ik was je gisteren vergeten)

@ Rens: Hier ook difrax fles, alleen met kers speen. Nooit problemen gehad. Je mag gewoon van fles wisselen hoor. Het is toch even uitproberen. Schema ziet er goed uit en soms irtszafwijken is geen probleem.

@ Debende: Hoe zijn de rommels bij jou?

@ Frenzy: Gaaf gemaakt hoor. En fijn je je moeder weer gesproken hebt.

@ Missiemaart: heb je al eens een speentje geprobeerd voor de zuigbehoefte?

Nu opstaan, anders red ik het zo niet.

Fijne dag

Femme

14. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook goedemorgen...

Was een kort nachtje vannacht. Had gisteren de fout gemaakt om met onze dochter mee te slapen. Lag daardoor gisteravond klaarwakker in bed. Doen we dus niet nog een keer...

@Leske: spannend hoor! Hoop voor je dat het doorzet!

Inmiddels geloof ik er ook wel in dat ik me bij de dames ga voegen die de 40 weken vol maken. Wie weet wacht hij gewoon netjes op de uitgerekende datum. :p

Ga zo maar eens opstaan, want ben alweer klaarwakker...

15. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @leske hoe is het nu met je?

@frenzy mooi hoor!

Hier haast geen gerommel meer! Stilte voor de storm!;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Leske, de groeiachterstand heeft inderdaad ook te maken met de late keizersnede
    omdat haar buikje pas op 34.1 zat eergister willen ze toch zolang mogelijk wachten voor alle zekerheid.
    Oh vruchtwater verloren lees ik? spannend!

@beesie, hopelijk heb je goed kunnen slapen! wel vervelend dat ze nu dan niet (meer?) ingedaald ligt. dan zou een inleiding nog niet mogelijk zijn, en loop je nog langer met de pijn rond. misschien inderdaad maar een aantal nachten in het ziekenhuis blijven als je daar wel rust kunt nemen in ieder geval

@shadow, zo ook lekker bezig dus gisteravond. hoe is het nu ?

@frenzy, wat een mooie creatie! zou willen dat ik er het geduld voor had om zulke dingen te maken. als bij mij een keer iets niet lukt dan stop ik er mee :D
    ben totaal niet creatief helaas

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leske, duim duim duim. Hoop zo dat het doorzet!

Frenzy, super gaaf. Ziet er weer top uit. Ik doe volgens mijn omgeving ook nog dingen die ik niet meer zou moeten doen. Van de week in het bos een flinke wandeling gemaakt en gisteren nog naar den haag gereden. Ik zie het gevaar niet zo in al had ik gisteren wel zoiets van... het moet nu niet gebeuren (stond in de file).

Rens, ik heb dr. Brown flessen gebruikt en was zeer tevreden. Ze dronk er goed en rustig uit. Wel even goed kijken naar het speentje die wil soms te klein zijn voor moeilijke drinkers. Wat ik ook vaak hoor, is dat de spenen van dr. Brown op de s fles van difrax wordt gedaan.

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie, beter geslapen? Je meisje heeft er echt nog geen zin in he.

Shadow, en?

Uhhm ben het kwijt...

Gisteren bij de vk geweest. Kindje ligt al lekker diep ingedaald. Mijn bloeddruk was ineens iets omhoog. Scheen normaal te zijn op het einde. Volgende week donderdag wordt er een strippoging gedaan. Ik ben dan 39.2. Ben benieuwd....

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    joehoe... leske... zou t??????

20. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    3 standenspeen???!!!
    toch niet van Avent he??!!

mijn jongste drinkt zijn bambixpap daaruit en dan op stand no..1...
    Hij (en de anderen trouwens ook!) heeft trouwens nog nooit melk gedronken uit een speen die groter is dan de gewone no.1 en pyjampapje uit 2.... anders ging het al te hard.

kun je net zo goed een "trechter" erin zetten... :D....
    (nu gaat avent vaak te hard voor kinderen schijnt)

wellicht wat rechter op je arm houden...?
    (werd trouwens bij reflux ook geadviseerd om zo recht mogelijk te voeden aan de borst..., schiet me opeens te binnen...)

Toch als het niet werkt zou ik gaan "zoeken" tussen alle flessen... weet dat dit vroeguuhhhhhhh bij mijn zusje (11 jaar jonger) ook geholpen heeft....
    was (en is:p) ook zo'n moeilijk geval... :cool:

(reageer zo nog ffies verder... kwam alleen babynieuws spieken... wellicht dalijk dan, leske??!!)

Deel Deze Pagina