Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zebra noppies maatje 50 (en soms zelfs 56) zit heel mooi bij die kleine beebjes! Hoe zwaar was je meisje nu bij de geboorte?

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi

Even ego.... net terug van vk...
    heb 3 cm ontsluiting, maar ben niet gestript....
    (baarmoedermond heeft ze wel wat gemasseerd)

ofja... word dalijk gebeld door de andere vk en wordt OF (als deze tijd heeft) vanmiddag nog (thuis) gestript... of anders vrijdag, maar ik moest niet gek opkijken als ik voor die tijd nog zelf beval....

Verder schijnen ze bij onze praktijk vaak dus 2x op een dag te strippen...

Nu dus wachten op telefoon....

(edit: voor de vrijdag dan he.... voor vanmiddag zal me niet lukken... :cool::D)

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Maatje 50 noppies valt uit als 44 van andere merken vind ik. En 56 weer als 50... Truitjes zitten idd prima, broekjes zijn vaak erg strak merk ik. Tip voor de kleine beebjes onder ons; zeeman heeft hele leuke broekjes voor nog geen 3 euro in maat 50. Hier zit fijn elastiek onderin, die van prenatal zijn allemaal wijde pijpen, vind ik niet zo mooi...

Cerberus... Spannnnnnneeeeend!! Ik sta standby ;)

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @maatje 50, nou hier voorlopig nog, maat 56 verzuipt hij nog in! :)

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    SPANNEND!!!!! Ik duim voor je dat binnen nu en heel snel je vliezen breken!!!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Elin past maat 50 van Noppies nog prima, broekjes ook. De Prenatal broekjes zijn erg wijd idd, vind ik niet mooi. Ook de Hema broekjes zijn wijd, vooral bij het buikje.
    Ik heb ook een aantal broekjes van de Wibra en Zeeman en die zitten heel mooi!

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eigenlijk toch raar...
    shadow, zit met flinke weeen op 2-3 cm..... en ik voel helemaal niets...

nouja denk dat dat mn snelle bevallingen wel verklaart... ik voel het gewoon niet...

(vind ik niet erg hoor... :D....)

ga hier nog ff wat opruimen enzo.... als vk gebeld heeft, laat ik wel wat weten....

8. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeg gister van de verloskunfige te horen dat dit niet zo nauw komt. Dus in de fles kan t prima.
    Ze zei ook dat, elemaal met dit weer natuurlijk, als t kindje veel buiten is etc je t dan zelfs weleens een dag kan overslaan omdat ze het dan zelf ook nog aanmaken.
    Even een tip; je hebt namelijk vit d op olie of op waterbasis, en die op waterbasis schijnt beter te zijn.

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shadow, whaaaaa veel succes meid!! klinkt allemaal erg herkenbaar, en als ik het zo hoor ben ik toch blij dat dat al achter de rug is :) Ga ervoor meid! Wie weet heb je je kleintje nu al in je armen!

@cerberus, spannend meid! HOpelijk ook voor jou dé dag vandaag!

@maatje 62?! :$ Gust verzuipt nog in een maatje 50 :D En wij vonden hem al zo flink gegroeid :)

@nacht, bah, ik maar roepen dat Gustje zo'n topdag had gisteren... ik had beter nog wat gezwegen... De halve nacht gehuild en ik heb geen oog dicht gedaan... jakkes! :( En nu ligt hij weer héérlijk te knorren... Ik vrees dat hij de dag voor de nacht begint te nemen ;)

10. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Shadow: wat is t stil meis. Ik denk dat je volop bezig bent nu... Zet m op meis, je kunt t!!!!!!

Cerberus: yes, 3 cm meid! Nu kan t echt niet lang meer duren!!!!

lautjuh: jeetje maat 62!!!! L.ogan was 51 cm en 3505 gram maar zit nog lekker in maatje 50, die haar zelfs soms nog te groot zit!

Sasjuh: broekjes... idd, hier precies tzelfde! De broekjes van de hema zijn idd erg wijd aan de bovenkant. Heb ook een paar broekjes van Wibra en Zeeman en die zitten L.ogan erg goed!!! Wat een verschil kan er in zitten he

Ego: yeahhhhhh ben helemaal blij! Heb weer een normale spijkerbroek aan! T is wel een erge stretch maar hij zit super! Alleen jammer dat de rest me nog niet past, maar t begin is er!

11. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Oja, ons cijfer van vannacht was een 2,5! Het wil nog niet echt lukken die nachten bij ons! :(

12. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @oude kleding, ik heb echt al die zwangerschap kleding gelijk weggedaan, wat was ik daar klaar mee! Ik kan bijna alles van voor mijn zwangerschap weer aan, alleen broeken doen nog steeds pijn op mijn wond, helaas.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier slaapt ze de nachten ook niet door. Ze komt minstens 1x. Maar ja om 06.00uur vind ik het ook nog nacht hahah.

Mijn oude kleding kan ik nog niet aan. Ja ik krijg de broeken wel aan, maar krijg ze niet dicht. Komt vanzelf. Nog 6 kilo en ik zit weer op mijn oude gewicht.

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Meissie toch... Heb je F.lint ingebakerd liggen? Anders misschien dat eens proberen, heeft hier super geholpen! In de Pacco zak slaapt hij als een roosje... Zonder zak is het één groot drama en van voeding tot voeding huilen en de bandiet uithangen. Hoop snel op betere nachten voor jullie...

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Inbakeren: scheelt bij ons ook een hoop! L.ogan is veel rustiger nu ik haar ingebakerd heb in de Swaddle Me! Topding!!!!

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Zw-kleding; hier ook weer lekker mijn eigen kleding aan... Al heb ik nieuwe broeken (had ik eigenlijk voor mn zwangerschap al nodig, maar toch maar ff gewacht ;)) een maatje groter besteld. Baal wel een beetje, want intussen zakken ze me telkens meer af :( Heb ze maar in de droger gedaan, in de hoop dat ze nog krimpen en wat strakker zitten... EN HET WERKT! Niet nóg meer afvallen, kan ik wéér nieuwe broeken kopen... Zal manlief niet zo blij mee zijn hahaha

Pff, heb echt last van een 'puisten' baard zeg maar... De jukbeenderen en alles, blijven puistjes komen... Ook in mijn hals... Dacht dat het na de zwangerschap wel weg zou trekken, maar helaas :( Iemand tips? Of smeerseltjes die goed zijn? Doe nu 1 x per week een leemmaskertje en 3 x per week die gedeeltes wassen met betadine scrub om te ontsmetten en slaap op een handdoek die ik elke 2 dagen wissel. Wil mijn oude gezicht weer terug, mijn man wil niet telkens mijn puisten op foto's weg shoppen ahhahaha

Fotoshoot... BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BENIEUWD NAAR F.YNN ZIJN FOTOS!!! Kan niet meer wachten, maar moet nog zeker 3 weken wachten :(

Spugen: ben net nog ff wezen kijken, en na de voeding van 11 uur heeft hij wederom NIET gespuugd... Wacht het ff af, als het zo blijft is het prima, anders bel ik het CB op...

Mijn vriendinnetje komt zo :) Ff gewoon ff me-time! En dan komt mijn zusje om 14.30 uur... Ook wel eens lekker om ff niet de hele dag van voeding naar voeding te leven, maar eens ff zelf iets gezelligs doen. Nja, mijn zusje komt voor F.ynn hahah. Misschien ook een beetje voor mij, maar zal niet veel zijn ;)

Moedergedoe: mijn vader heeft zich er mee bemoeid en vind dat het klaar moet zijn. Helemaal mee eens ;) Heb hem gezegd wat me dwarszat en mijn mam doet nu heel normaal. Heb met mezelf afgesproken dat ik het even op zijn beloop laat en mócht ze weer raar gaan doen, ik gewoon ophang of wegloop ofzo. Maar dat zal wel goed komen. We kunnen niet mét en niet zónder elkaar... 2 dezelfde types, tja, dat botst hahah

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha als je ziet wat ik allemaal in de kast heb.. ook veeeel noppies spul, wel allemaal 2e hands, is hartstikke goed nog!! verder heeft niek heeel lang 44 aangehad, dus dat geld hebben we eruit. veel dingen van 50 zijn hier nog te klein. vooral de broekjes, niek heeft wat kortere beentjes, maar goed groeit ie vanzelf in!!

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Het ligt iig niet aan jou, want ik had 2 cm en paar dagen erna 4 cm en helemaal niks gevoeld... Ofja, wat lichte krampjes, maar niet waard om erover te praten ;) Hmm, dat gaat wat beloven voor mijn 2e (als die er komt)... Als ik op jou lijk hahah ;) Naja, dan doe mij er maar 4 :p

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Bedoel maat 50 van Noppies he ;) Dus eigenlijk maatje 44 als je het vergelijkt met Prenatal kleertjes etc... Maja, vind Noppies echt te duur om alles voor aan te schaffen. En in het zh hadden ze al gezegd dat ze 44 maar écht kort aanhebben... En maatje 50 van de andere merken zit hij denk ik ook zo doorheen hoor... Naja, kindje moet toch wat hebben om aan te trekken he ;)

Hier hetzelfde, alle broekjes zijn te lang hahah. Ochja, sla ze gewoon een keertje om. Ga ze niet korter laten maken door de naaister ;)

20. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    prenatal broekjes vind ik ook niet zo mooi. verder is maat 50 prenatal soms echt nog te groot. Noppies valt goed. Hema is al helemaal veel te groot haha. alhoewel, hij groeit nu echt hard dus ben benieuwd of hij alles een keer aan kan haha, zoveel heb ik!

Deel Deze Pagina