mijn bloeddruk was vorige keer opeens omhoog... en nu weer naar beneden... heb op mn kaarten gespiekt, maar ik maak elke keer zo'n "hobbel".... mij wilde ze gisteren al strippen...(ze was dr toch..). ik maar kapte t snel af.... hahahahaha.... Donderdag de 15de..... ben ook benieuwd..!!!
Frenzy had jij nog een foto gemaakt van de mozaik gipsbuik?? Dat was jij toch??? oooh mijn geheugen is een zeef. Leske ben je aan het bevallen???
@ Lautjuh; die foto hebben jullie nog van me tegoed @ Yoehoeee! Leske!!!! Als ik over een half uurtje niks hoor ga ik je whats uppen! Hoop dat je aan de gang bent!!!
ik word hier toch helemaal simpel van elke ochtend nieuwe mails, hyves berichten en smsjes van : is het al zover??? ja tuurlijk joh, kind ligt hier al de hele week in mn armen alleen niemand weet het nog
Hey meiden, vanaf 6.30 uur in het zkh, weeen zakten even weg, maar nu weer om de 3 a 4 minuten. Gyn is net geweest en verwacht wel dat ik ga bevallen. Over een uurtje gaan ze inwendig kijken. Weet in ieder geval weer hoe weeen voelen, al begint het rustiger dan bij Joosje. Liefs, Leske
Leske, SUCCES!!!! zal vandaag toch wel echt gaan gebeuren Hier belt schoonmoeder ook bijna elke avond ' is het er al ' ?? nee HET is er nog niet. anders had je het wel gehoort en dan'ja maar ik had straks ook al gebeld maar toen nam er niemand op' uhh ja.. wij zijn ook wel eens van huis tjee zeg en dan denk ik dat ik aan het aftellen ben haha hier is de familie nog erger dan wij zelf lijkt wel vanmiddag even shoppen voor echt de aller laatste dingen
Goedemorgen dames Gisterenmiddag wel eea bijgelezen maar had best weer last van kiespijn dus niet echt de behoefte gehad te reageren en te schrijven inmiddels is kiespijn ietwat afgezakt gelukkig. Wat beter draagbaar!! Nu even bijlezen vanaf gisterenavond .Het is tenslotte vandaag 8 maart en ik kan me herinneren dat sommigen op vandaag hadden gegokt/gehoopt? @ Beesie, ik las op FB inderdaad dat je in het ziekenhuis ging slapen. Hopelijk lig je nu nog te pitten! Of misschien ben je wel bevallen? Misschien heeft de ontspanning in je lijf daar wel voor gezorgd? Je bent geen zeikerd hoor! Niemand gaat voor zijn lol in het ziekenhuis slapen toch? @ Note to myself : jogging positiebroek bestellen via bonprix @ Shadow, haha ik zei gisteren ook nog tegen vriendje: ja ik ben nu geëpileerd, gesrubt, geschoren en alles maar ik kan alleen niet bij mijn teennagels Hij gaat vandaag knippen en lakken hahahaha jij hebt precies dezelfde gedachten dus: teennagels niet gelakt? dan kan ik niet bevallen! En ik was nog wel degene die het hardste riep dat het me niet uitmaakte O en je hebt geen eens tijd om nu te bevallen. Nou wacht ook nog maar eventjes hoor! Ik wil niet de ALLERlaatste zijn @ Naomi en en heeft het doorgezet? O je verwacht het zelf niet zeg je. Nou ik ga snel verder lezen @ Rens, goede tip van scapino. Zal daar ook eens kijken voor een broek. En wat een lieve opmerking van je oma!! Voor mijn oma is dit ook eerste achterkleinkind maar ik heb eigenlijk geen contact meer met haar (alleen verjaardagen en dat doe ik meer omdat ik niet wil dat mijn vader in tweestrijd zit). Voor de opa van mijn vriend wordt dit al het zoveelste achterkleinkind. Als ik even snel reken is het de 9e. Maar het grootste gedeelte van zijn familie ken ik niet dus ik zal er wel heel wat vergeten zijn al! @ Lafemme, ik had het boek gelezen en de DVD in huis. Kan er nu ook niet naar kijken. Voor ik zwanger was heb ik al zo hard gehuild bij de film hihi @ Sjors, jammer dat het niet zo fijn aanvoelde met de kraamzorg. Hopelijk kun je er je vinger opleggen wat het was @ Missiemaartje, lekker zeg even naar de kapper! Eventjes tijd voor jezelf na zon heftige periode! @ Frenzy ahh vind ik zo lief hoe je dat zegt hij mag wel tegen me ribben aandrukken, hou nu al van hem hihi, Als mijn meisje dat doet roep ik altijd: auw kleine muts, houd die voeten bij je! En dan probeer ik ze terug te duwen. Waarop ik dan nog een trap na krijg. Nu al moeder-dochterruzies hahaha. En wat een schattige wrapper! @ Rens, lastig hoor met die voedingen. Maar je schema lijkt mij er goed uit te zien. Hopelijk werkt dat voor jullie beter! Wat is een driestandenfles eigenlijk? @ Leske, o jeetje zou het dan toch echt 8 maart worden voor je? Meestal horen we je wel s ochtends vroeg maar nu nog niks? @ Happymom, hoihoi, hoe is het met jullie? Lukt het een beetje? @ Cupido, fijn dat kindje goed is ingedaald. Spannend volgende week strippen!! @ Zebra, haha ik kreeg gisteren het eerste verontruste telefoontje van mijn schoonzus. Ze had me al 2 keer (jaja wel 2 keer) gebeld en ik had niet opgenomen. Ik heb met mijn meest (on)schuldige stemmetje gezegd dat vriendje haar gisteren dan vast is vergeten te bellen want de tweeling is geboren hoor. Ze heten Jan en Truus. En wanneer kom je op kraamvisite? @ Ego: ik word nu al gek van vriendje hahahaha niet omdat hij thuis is maar hij wordt wel erg zenuwachtig voor de naderende bevalling. Ik zei gisteren tegen hem: ik heb maar vast de contraction timer op mijn telefoon gedownload, dat is makkelijk straks. Hij was zowat gelijk de auto ingesprongen met vluchttas en al Of als hij een kus op mijn buik geeft zegtie gelijk: jeetje wat hard heb je weeën?? Ja schat daarom zit ik er nog zo relaxt bij ik ben gewoon een bikkel hihi maar verder alles goed hier! Nog steeds een gespannen gevoel in mijn buik maar verder niets bijzonders .hoop op babynieuws vandaag!
Leske zet em op meid! Hhaha krijg je toch nog gelijk met je 8 maart Ik ben bang dat ik dat niet meer ga halen haha.
Goeiemorgen meiden! Hier weer eens goed geslapen, dus ik ben er weer klaar voor. Ik probeer elke dag iets te doen waardoor ik het gevoel heb dat ik er "klaar" voor ben. Gisteren wat laatste boodschapjes in de stad, vandaag al even gestofzuigd. Voor morgen ook maar weer wat bedenken, dan blijf ik bezig Verwacht nog wel een week of 2 zo rond te keutelen. Beesie, ik las op FB dat je in het ZH kon slapen. Fijn!! Ben benieuwd of er vandaag dan eindelijk wat gaat gebeuren. La femme, had die film al een keer gezien, heel aangrijpend! Manlief is idd thuisgebleven gisteravond, en dat was ook echt nodig. Lekker even samen tv kijken, relaxen. Wat schattig hoe je zoontje reageerde! Julia snapt die tijden nog niet, maar ik merk aan haar dat ze het spannend vindt. Blijkbaar is het wel duidelijk dat het niet meer zo lang duurt! Ze slaapt slecht, 's middags vaak heel moe maar niet slapen, beetje mopperig en verdrietig. Frenzy, superleuk die wrapper!! Zebra, vervelend die vragen! Hier gelukkig nog niet hoor, hoef me nog niet te melden. Zou wel lekker zijn als de baby zich dan nu aandient, dan kan ik dat overslaan Dat gebemoei... Leske, spanneeeeeeeend!!!! Jeetje, ben benieuwd hoor, misschien wel 2 baby's vandaag! Alhoewel Beesie mss nog even moet wachten, maar Leske verwacht ik nu toch wel. Go girl!! Ik ga lekker even de Sims spelen. Heerlijk, die 'ouderwetse' spelletjes om de tijd te doden
'goede'morgen dames! Pfff moest door heel wat pagina's heen... Teveel om te reageren! Maarre leske; succes!! Zet m op, mooie dag zou ik zeggen :-D Kga weer een liggen. Héle slechte nacht achter de rug.. Gister (te) druk geweest, dochterlief vanacht flink aant spoken geweest, ze is flink aant hoesten, als ze ligt dan, want nu gaat het prima. Ach ja en hoe blij ik was met nacht ervoor rugpijnvrij geslapen te hebbn lijk ik vanacht dubbel gestraft te zijn... Pfff Ook buikpijn (vooral onderin) en veel harde buiken. Nu even 'lekker' liggen en rustig aan doen. Oh ja beessie, heb je kunnen slapen?! Ben beniuewd wat de gyn zeht vandaag ... (haha dit schoot me ineenkeer binnen!) Liefs
Jeej succes Leske, spannend hoor!! Zal het dan toch 8 maart worden? @Beesie, hopen dat jij ook weer wat meer nieuws krijgt vandaag! Hier alles goed, mevrouw is lekker druk aan t bewegen en schoppen, zometeen naar de VK, ben er al helemaal klaar voor Maar hoef pas over een uur weg pfff... Ben blij dat ik niet weer voor 's middags pas had gekozen! Hopelijk is de kleine ingedaald, straks horen jullie meer
De dag is nog jong... @Zenuwachtige familie: gelukkig geen gebel of er al iets is. Ze weten ook wel dat we het dan gelijk laten weten. Wel af en toe een welgemeende vraag hoe het gaat, maar dat is ook prima! Denk overigens wel dat iedereen op scherp staat, maar ze houden het in ieder geval netjes voor zich. @Zenuwachtige vent: ook hier wel hoor. Hij laat het niet zo merken, maar de zenuwen zijn er wel degelijk (zelfs al is het de tweede keer). Aangezien smurf zich nog niet aan wil dienen en ik fysiek niet zo heel veel meer klaarspeel ga ik maar eens de boeken in. Kijken of ik nog wat op kan steken van de wonderlijke wereld van het bestuursrecht... En natuurlijk af en toe ff via mn tablet spieken of Leske inmiddels al bevallen is! Spannend! Oh, en niet vergeten: duimen voor mijn zwanger die op dit moment voor de tweede keer aan een gebroken middenhandsbeentje wordt geopereerd. Hopelijk dit keer succesvoller...
@leske: zet hem op meid!!! nog even en dan heb je eindelijk jullie ventje in je armen!! @shadow: hoe is het nu met je? hier heeft het niet doorgezet zoals verwacht nog wel veel harde en/of pijnlijke buiken. zo naar de gyn voor groeiecho en doppler, hopelijk alles goed!!
Leske zet hem op! Mon, voor jou is het nu ook wel gedaan toch... jij loopt ook al even te rommelen. Ik was iets te enthousiast vertrokken vanmorgen. Daarmee bedoel ik te vroeg. Winkels gaan hier rond half 10 open, maar ik was er al om 9.00. Nu dus een ontbijtje bij de Hema.